Voorstraat 49
1931 AH Egmond aan Zee
072 - 2029 350

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Louise beoordeelde op 2019-05-21

Na bestelling en maandenlang contact met een andere leverancier, konden zij de juiste kabel uiteindelijk toch niet leveren. Tijdens een Google zoektocht bij AppelOplader uitgekomen die een 3 meter lange iPad kabel had met nylon afwerking heeft, wat wij nodig hebben voor onze iPad standaard tijdens beurzen. Mijn twijfel via het contactformulier uitgelegd, snel en vriendelijk geholpen door Frank. Zelfs na klacht, die uiteindelijk onterecht bleek van onze kant door een misverstand, bleef Frank vriendelijk en behulpzaam. De kabel zojuist getest en nu kunnen we eindelijk écht gebruik maken van de iPad standaard!