Oosterheemplein 304
2721 ND Zoetermeer
0031 (0) 79 20 55 617

9,9

Liesbeth de Nijs beoordeelde op 2019-03-26

Ondanks dat ik zelf een verkeerde bestelling had gedaan, werd ik snel en super vriendelijk geholpen. Zonder verdere kosten wordt er vandaag een nieuwe snellader bezorgd. Super service!!!

Leonie beoordeelde op 2019-01-10

Heel tevreden, ik had apple oordopjes besteld maar deze bleken bij ontvangst defect te zijn aan één kant. Na contact te hebben opgenomen, heeft Phonediscounter.nl kosteloos direct nieuwe opgestuurd. Top service!

Joshua stout beoordeelde op 2018-11-10

Heb 2 Apple kabels besteld van 2 meter, hierbij kwam eentje binnen zoals verwacht maar de ander was niet goed gefabriceerd. Snel contact opgenomen en kreeg gelijk een reactie en een nieuwe opgestuurd en dit op een zaterdag echt een top bedrijf!

Ines Berntzen beoordeelde op 2018-09-05

Ik geb een goede ervaring met de phonediscounter. Goede snelle levering. Ook tevreden over. In iPad case.

Topgadget beoordeelde op 2018-09-04

Snelle levering, lage prijs, correct!

Junior Link beoordeelde op 2018-09-03

Ik was zeer tevreden met mijn bestelling. Snelle levering en goede kwaliteit.
En het scheelde me ruim de helft qua prijs van het hoesje tegenover de prijzen van telecom bedrijven

Maurice beoordeelde op 2018-08-21

Snelle levering!

Bj beoordeelde op 2018-08-19

Heel tevreden. Scherpe prijs snelle levering!!!

Max beoordeelde op 2018-08-19

Goed tevreden. Laagste prijs van internet en top product. Snel en zonder genuil binnen gekregen, zoals het hoort. Keep it up!

Sonja beoordeelde op 2018-08-05

Zeer snelle levering, goed verpakt product voldoet ook nog eens
Zeer tevreden klant dus

Wesley Merk beoordeelde op 2018-08-05

Goede snelle service,
Een goede top levering

Ronnie van der Heijden beoordeelde op 2018-07-25

Snelle levering en ontzettend tevreden over het product.

Laura beoordeelde op 2018-07-17

Heel tevreden, product was snel geleverd. Past mooi om mijn telefoon heen en voelt goed aan in mijn hand.

MarinaBoz beoordeelde op 2018-07-16

Ik ben tevreden over de snelle en goede afhandeling van mijn bestelling. Binnen 1 dag geleverd. Het produkt voldoet aan de verwachtingen. Produkt prijs-kwaliteitverhouding is goed.

saskia beoordeelde op 2018-07-09

Snelle en goede levering. Helemaal blij met de roze kleur. Zo lang naar gezocht

Berry beoordeelde op 2018-06-18

Heb bij Phonediscounter.nl een iPhone Dock gekocht. Goedkoopste prijs en mooi op tijd geleverd. Goede service. Voor herhaling vatbaar.

KB beoordeelde op 2018-06-09

Tevreden, en de goedkoopste!

Mira Driessen beoordeelde op 2018-05-26

Top bedrijf... Samsung Galaxy S7 led cover goed verpakt en snel verstuurd. Precies zoals beschreven en de goedkoopste

Ingrid beoordeelde op 2018-05-13

Top service. Mijn samsung mobiel laadde niet meer op ivm defect aan oplaadcontactpunt. Kreeg te horen dat wireless oplader beste en ook de goedkoopste optie was. 'Smiddags wireless charger online besteld en andere ochtend om 9 uur werd ie persoonlijk langs gebracht. Veel dank, mijn mobiel laadt weer op!

Marthijn beoordeelde op 2018-05-05

Perfect geleverde oplader. Officieel Huawei product en netjes verpakt. En dat alles binnen een dag bezorgd.