Heb een Galaxy Note 8 stylus gekocht. Direct na gebruik viel op dat de pen niet lekker werkte. Geen probleem dacht ik, dan vervang de tip door een andere tip. Helaas bleek toen dat de 'originele' stylus niet origineel was. De tip was niet los te trekken zoals bij de echte stylus wel het geval is. Op de wbsite bij het product wordt vermeld - Exact hetzelfde als de originele stylus pen. Is in de praktijk dus niet het geval wat in mijn ogen pure misleiding en oplichting betekent wanneer een product wordt gestuurd waarvan de tip niet te vervangen is.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2019 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gert Jan
- H.Walgemoed
Ik heb een niet orginele batterij voor een Galaxy Note 4 gekocht. Dat was heel dom van mij. Na 3 weken is deze batterij niet meer op te laden oftewel na 1 uur leeg. Dus koop nooit meer bij Phone gigant een niet orginele batterij
Hoe zou je Phonegigant.nl beoordelen?
- Julie
Ik heb een oplaadkabel besteld die nooit is aangekomen. Ze vroegen me alleen of mijn adresgegevens klopten en hebben mij verder totaal niet geholpen. Ik werd er verder alleen op aangesproken dat ik de mail laat had gestuurd.
- MD
Op de website, factuur en afleverbon spreken ze over originele opladers. De logo's van de oplader (Samsung) zijn echter afgeplakt en het zijn Chinese rommel opladers voor een prijs van echte originele (net iets minder). Hoe kunnen ze dit soort brandbare en ontplofbare opladers als originele verkopen?
- Svjetlana Elek
ik heb een iphone 6 scherm gekocht die defect aankwam, ik heb de klantenservice meermaals gecontacteerd zonder antwoord (email, telefonisch, langs de site). geen aanrader.
- Patrick
Scherm besteld met gereedschap. Gekozen voor een A+ scherm. Scherm overgezet en de eerste 2 maanden geen problemen. Daarna problemen gekregen met een niet reagerend scherm, knipperen, enz.... wat steeds erger werd. Inmiddels scherm vervangen voor een ander en duurder scherm. Telefoon werkt weer prima. Kwaliteit is ondanks de A+ status onvoldoende tot slecht. Goedkoop was in dit geval duurkoop.