Bilt 4
6107BM Stevensweert

9,9

ALBERT SCHELTEN beoordeelde op 2018-11-10

Tot 2x toe, een goede ervaring met "Plafondventilator" gehad en de tweede keer kwam er nog een extra goede ervaring bij, bedankt Paul !!

Ronald Eykelboom beoordeelde op 2018-10-29

Snelle levering.

Karel Billiet beoordeelde op 2017-12-06

perfecte levering

Erik Grommel beoordeelde op 2017-12-06

Snel en keurige afwikkeling.
Prima

John van Wunnik beoordeelde op 2017-12-06

Snelle afhandeling en levering. De ventilatoren werken prima.

Henk Mares beoordeelde op 2017-04-25

Product Casafan eco plano is keurig volgens aangegeven levertijd geleverd. De werking is uitstekend, draait geluidloos en met voldoende instelmogelijkheden. Uiterlijk is zeer elegant en mooi afgewerkt.

Chris van Egmond beoordeelde op 2016-11-19

Voor het eerst bij plafondventilator een bestelling gedaan.
Ik heb gekozen voor de casafan eco genuino.
Na enig twijfelen contact gehad met plafondventilator.
Ben zeer vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.
De ventilator werd eerder geleverd dan was aan gegeven.
Al met al raad ik iedereen aan om hier een bestelling te doen.
Klantvriendelijk, zeer netjes bezorgd, en een heel mooi product, een echte aanrader.

h w luijkx beoordeelde op 2016-11-11

Groot arsortiment,goede bezorging heel tevreden

Joop beoordeelde op 2016-11-11

De Casafan Eco Plano is een geweldige plafondventilator. Onopvallende "rustige" vormgeving en bijzonder geruisloze motor. Prima website en snelle levering. TOP bedrijf!

Erik van Veen beoordeelde op 2016-11-10

Vragen snel en duidelijk beantwoord .
Daardoor een betere keus kunnen maken.

Willem Schouten beoordeelde op 2016-11-10

Niet alleen tevreden over de afhandeling door plafondventilator.nl, maar ook over het prachtproduct:-).

Nuchi beoordeelde op 2016-06-04

Prima service. we hadden de verkeerde kleur behuizing besteld. 1 mailtje was genoeg en hij kon meteen omgeruild worden. Geleverd in 6 werkdagen.

Steven Van der Velde beoordeelde op 2016-06-03

Jaren getwijfeld over wat we zouden doen, airco, ventilator, ... Eindelijk dan maar beslist - wegens de lovende uitleg - voor een superzuinige en stille plafondventilator type "casafan eco plano" in het grijs.
Gemakkelijke installatie en wat het belangrijkste is !!! SUPERSTIL. vanaf stand drie hoor je luchtverplaatsing maar de motor is waanzinnig stil. Slaapcomfort verzekerd !
De prijs méér dan waard - zonde dat we deze shop nu pas ontdekten. maar desalniettemin zijn wij blije en vooral koele mensen.

Melanie Varewijck beoordeelde op 2016-06-03

Makkelijk besteld, goede levering en een prachtige ventilator ontvangen!

Nicole Kuijper beoordeelde op 2016-05-18

Voor ons de eerste keer bestelling bij dit bedrijf. Gekozen voor een energie zuinige plafondventilator en het moest aan een laag plafond worden bevestigd. De casafan eco plano is het geworden. Ten eerste een uitstekende en snelle service. De ventilator is zuinig en vooral zeer zeer stil, hij kan op 6 standen met afstandsbediening en op de motor 25 jaar garantie. Wat een super ding. Met de warme dagen al gebruik van gemaakt. Ik kan jullie bij iedereen aanbevelen. Het kost wat maar je hebt ook ECHT wat. Bedankt.

2016