Rozengracht 236-B
1016SZ Amsterdam
KvK 56919077

9,9

Bram van Kesteren beoordeelde op 2017-09-06

Zeer tevreden over deze shop. Dinsdag tien voor vijf besteld, de volgende dag in huis! En net iets goedkoper dan de concurrent.

Cas ten Dam beoordeelde op 2017-02-18

Portemonnee bleek een gebrek te hebben, dit is heel netjes door portemonneestore.nl opgelost. Fantastische service en zeker een aanrader als je op zoek bent naar een goede portemonnee.

Lijan beoordeelde op 2016-08-23

op vrijdag een nieuwe portemonnee besteld en zaterdag lag deze al in de brievenbus.
Wat een service, geweldig. Ik ben dan ook een zeer tevreden klant, zowel over deze onlineshop, de service, en over het bestelde artikel!

Jaap Nijssen beoordeelde op 2015-11-11

Gisteren eind van de dag een portemonnee besteld en vanochtend al in de brievenbus. Top service! Daarnaast ook een mooi assortiment portemonnees op de site. Kortom goede webshop!

Hans beoordeelde op 2015-10-25

Prima site, ruime keuze en snelle levering.
Portemonnee woensdag besteld, donderdag zoals beloofd in huis.

R. Warmenhoven di beoordeelde op 2015-02-05

Woensdagmiddag besteld, donderdagochtend in de bus. Snelle levering van de portemonnee. Klasse product, erg blij mee. Bedankt.

Evert-Jan beoordeelde op 2014-12-09

Fijne webwinkel. Heb vorige week een portemonnee besteld als cadeau voor mijn broer. Hij was er ontzettend blij mee. Ik had de portemonnee smiddags besteld en had hem de volgende ochtend al in huis! Super snelle bezorging & hij paste door de brievenbus dus ik hoefde er niet voor thuis te blijven.

Yvette Stronkhorst beoordeelde op 2014-09-25

Veel keuze in diverse portemonnees, wat het kiezen lastig maakte! Hij was de volgende dag in huis; Helemaal super! Ook erg handig dat hij gewoon in de brievenbus paste, ik hoefde er niet voor thuis te blijven. Ik ben zeer tevreden over mijn portemonnee, zeer goede kwaliteit.
Het is dat het onhandig is om 2 portemonnees te gebruiken, anders had ik er zeker nog een bijgekocht. (Nazorg&Garantie zijn n.v.t.)

Frans de Boer beoordeelde op 2014-08-20

Top portemonnee. Snel geleverd, ik had hem net voor 17.00 uur besteld en de volgende dag in huis. En nog gratis verzonden ook! Prima webwinkel.

Rudolf beoordeelde op 2014-08-14

Top product, goede prijs en snelle levering. Mvg

Robbert beoordeelde op 2014-08-05

Ik heb een bestelling geplaatst op deze site,maar kon het niet afmaken was mijn inlogcode vergeten dus kon ik niet betalen via iDeal. De volgende dag kreeg ik een mail over mijn bestelling na een mail wisseling kon ik het bedrag overmaken. Ik vond het zo prettig dat ik toch de mogelijkheid heb gehad mijn bestelling af te ronden. Uw service is fantastisch zoals het hoort ben best tevreden bedankt

Robbert

Esther beoordeelde op 2014-08-02

goede kwaliteit portemonnee, daarom betaal je ook iets meer, maar echt waar voor je geld! Supersnelle levering, nazorg / garantie geen ervaring mee, want ik hou 'm!

Ineke beoordeelde op 2014-07-23

Met nazorg en garantie heb ik geen ervaring. Verder geen toelichting op mijn waardering.
Prima in orde.

Jeroen beoordeelde op 2014-07-08

Zeer veel keuze in leuke portemonnees. Daarnaast een zeer goede kwaliteit & snel in huis! Mijn portemonnee heb ik inmiddels een halfjaar en ziet er nog uit als nieuw.

Bart beoordeelde op 2014-06-29

Top portemonnee, binnen een dag in huis!

Swen Faber beoordeelde op 2014-03-30

Vorige week heb ik hier twee portemonnees gekocht. Eén portemonnee voor mezelf (HJ de Rooij) en één als cadeau (Castelijn & Beerens). Daarbij had ik bij het afrekenen aangegeven dat de Castelijn & Beerens een cadeau was en dat ik deze graag ingepakt zou willen ontvangen.

Ondanks dat ik vrij laat besteld had (rond 16.45 uur) kreeg ik de volgende dag keurig de portemonnees geleverd. Daarbij was de Castelijn & Beerens portemonnee keurig ingepakt.

Goede prijs/kwaliteit verhouding en goede service.

Swen

2014