Rozengracht 236-B

snelle service

Paul Timmermans beoordeelde op 2018-03-02

snelle levering

Abito beoordeelde op 2018-02-08

Kwaliteitsproduct tegen een gunstige prijs en met een zeer snelle levering.

hans van berkel beoordeelde op 2018-02-02

snelle levering alleen iets donkerdere kleur als verwacht

Tineke Kamminga beoordeelde op 2018-01-11

Bestelling en levering zoals verwacht

Frits van Dam beoordeelde op 2018-01-02

Fijne webshop! Ik was op zoek naar een portemonnee, hier hadden ze een hele grote collectie. Daarnaast had ik de portemonnee de volgende dag al in huis. Zeker aan te bevelen!

Laura beoordeelde op 2018-01-01

Erg tevreden; goede service (portemonnee donderdagmiddag besteld en vrijdag al in huis!) en netjes verpakt. De portemonnee (Castelijn en Beerens) voelt stevig aan en ziet er mooi uit!

Tammo Suk beoordeelde op 2018-01-01

ondanks de feestdagen werd de bestelling binnen 1 dag geleverd; mooi product

corjan versteeg beoordeelde op 2017-12-07

De portemonnee die ik toegestuurd heb gekregen is namaak geen HJ DE ROOI portemonnee logo ontbreekt binnen kant is ook werkloos.dit klopt niet helemaal.een beetje jammer.

Reactie van Portemonneestore.nl:
Beste Corjan,

Jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent. De portemonnee die u ontvangen heeft is wel degelijk een portemonnee van HJ de Rooy, enkel is in dit model (type 67581) geen merk te zien, zoals ook overeenkomt met de afbeeldingen op onze site. De kwaliteit van het model is uiteraard de kwaliteit die u gewend bent van HJ de Rooy. Mocht u niet tevreden zijn, dan kunt u het model retour sturen. U ontvangt dan uw aankoopbedrag terug.

Groet,

belinda van Dongen beoordeelde op 2017-12-05

Een hele snelle en goede service

Myrke de Jonge beoordeelde op 2017-12-03

Super snelle levering en portemonnee van goede kwaliteit.
Kortom; tevreden klant!

Gertjan Oosterveen beoordeelde op 2017-11-30

snelle levering, keurig op tijd

Marianne Quaedackers beoordeelde op 2017-11-28

De bestelling werd vrijdag 24-11-2017 gedaan per computer en zaterdag hadden lag de bestelling al in de brievenbus.
Zeer goed gedaan.

Bram van Kesteren beoordeelde op 2017-09-06

Zeer tevreden over deze shop. Dinsdag tien voor vijf besteld, de volgende dag in huis! En net iets goedkoper dan de concurrent.

Cas ten Dam beoordeelde op 2017-02-18

Portemonnee bleek een gebrek te hebben, dit is heel netjes door portemonneestore.nl opgelost. Fantastische service en zeker een aanrader als je op zoek bent naar een goede portemonnee.

Lijan beoordeelde op 2016-08-23

op vrijdag een nieuwe portemonnee besteld en zaterdag lag deze al in de brievenbus.
Wat een service, geweldig. Ik ben dan ook een zeer tevreden klant, zowel over deze onlineshop, de service, en over het bestelde artikel!

Jaap Nijssen beoordeelde op 2015-11-11

Gisteren eind van de dag een portemonnee besteld en vanochtend al in de brievenbus. Top service! Daarnaast ook een mooi assortiment portemonnees op de site. Kortom goede webshop!

Hans beoordeelde op 2015-10-25

Prima site, ruime keuze en snelle levering.
Portemonnee woensdag besteld, donderdag zoals beloofd in huis.

R. Warmenhoven di beoordeelde op 2015-02-05

Woensdagmiddag besteld, donderdagochtend in de bus. Snelle levering van de portemonnee. Klasse product, erg blij mee. Bedankt.