Rozengracht 236-B
1016SZ Amsterdam
KvK 56919077

Swen beoordeelde op 2018-12-18

Super snelle levering, zelfs in deze drukke tijd!
Erg gave portemonnee om als cadeau weg te geven.

Manouk Bakker beoordeelde op 2018-12-06

Hele snelle bezorging en het was zelfs netjes ingepakt omdat ik erbij had gezet dat het om een cadeautje ging!

Mevr G Pronk beoordeelde op 2018-12-06

portemonnee besteld maar kreeg een pasjeshouder zelfde dag nog gemaild keurig een mailtje terug gekregen dat er inderdaad een verkeerde levering heeft plaatsgevonden pasjes houder mocht ik zelf aan iemand kado doen en de volgende dag werd alsnog de portemonnee geleverd dusss echt super blij mee

Henk Vredenberg beoordeelde op 2018-12-02

Keurig volens afspraak.....

Martin beoordeelde op 2018-11-26

Duidelijke website en ruim assortiment. Ik had mijn bestelling donderdag om 16 uur besteld en vrijdag lag hij op mijn deurmat. Snelle service, ik ben heel tevreden!

G J Verhaal beoordeelde op 2018-11-09

Snelle levering, keurig verpakt juiste prijs. Zeer mooi model.

J. Zwaan beoordeelde op 2018-11-08

Alles goed geregeld.

Patrick beoordeelde op 2018-11-01

Geweldige kwaliteit en snelle levering! Ben hier heel blij mee! Volgende keer bestel ik weer hier!

Suzanne Proost beoordeelde op 2018-10-15

Het duurde 1 week voor ik het bestelde product had en toen bleek het er 1 te zijn die ik niet besteld had en niet op de webshop staat

Reactie van Portemonneestore.nl:
Beste Suzanne,

Doordat u gekozen heeft voor vooruitbetaling via bankoverschrijving heeft uw levering iets langer geduurd, omdat wij pas verzenden als uw order betaald is. Bij iDeal betalingen worden bestellingen direct verzonden.

We hebben uw order nagekeken en u heeft het juiste model ontvangen. Doordat dit het laatste product was is het artikel offline gegaan. Mocht u niet tevreden zijn, kunt u uiteraard uw bestelling retour sturen.

Groet,

harm vroom beoordeelde op 2018-09-13

voldoet precies aan de omschrijving en dus aan de verwachting

Kelly Woerthuis beoordeelde op 2018-09-08

Super service. Leuke pasjeshouder voor een mooie prijs van goede kwaliteit.

D.J. van der Sar beoordeelde op 2018-08-13

alle is OK

Mientje Drissen beoordeelde op 2018-08-06

snelle levering goede kwaliteit

C. beoordeelde op 2018-07-20

Ik heb de portemonnee die ik heb besteld niet binnen gekregen. Maar ik heb wel het geld terug gekregen.

Gertjan Versluis beoordeelde op 2018-06-18

Snel geleverd en voldoet aan de verwachting die ik had bij bestellen.
Goed verpakt ook.

Karel Ebbeke beoordeelde op 2018-05-14

Bestelling de volgende dag in huis. Prima !

Rens Demmendal beoordeelde op 2018-05-07

Snel en precies wat ik bestelde.

yvon beoordeelde op 2018-04-16

Anders geleverd dan op de foto. Maar keurig afgehandeld 👍🏼