van Goghlaan 40
8442HW Heerenveen

Kary Wu beoordeelde op 2018-04-20

Lekker snel geleverd en besteld zoals vermeld staat op de website!

Debbie Kreemers beoordeelde op 2018-04-15

Super snelle levering!

Bronja Kreugel beoordeelde op 2018-04-12

Hele snelle levering en super leuk ingepakt. Heel blij meešŸ˜Š

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Bronja! Veel plezier met jouw bestelling :)

Charlotte Arkesteijn beoordeelde op 2018-04-12

Snel in huis, alles is kleiner dan verwacht helaas

M Ketelaar beoordeelde op 2018-04-11

Snelle levering, netjes verpakt met leuke versiering en nog 2 leuke goodies erbij! Super!!!

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, M! Fijn dat jouw shopervaring bij P&P zo goed is bevallen :)

Tamara beoordeelde op 2018-04-08

Mooie producten. Hele goede en persoonlijke service. Mooi ingepakt en snel in huis. Erg tevreden.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Tamara! Wat fijn om te horen dat je ervaring bij P&P zo goed is :)

Karin Harinck beoordeelde op 2018-04-02

Ik ben zeer tevreden. De bestelling was snel binnen

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Karin! Erg fijn om te horen, want ik streef ernaar om alles zo snel mogelijk af te handelen.

Marijke Schluter beoordeelde op 2018-04-02

Ik vond het erg leuk ingepakt en de gratis goodies ga ik zeker gebruiken

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Marijke! Fijn om te horen dat je de goodies leuk vindt :)

a van der Bijl beoordeelde op 2018-03-31

Ik had wat meer leuke dingen en spulletjes verwacht in de grote L doos

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, A! Wat jammer dat je teleurgesteld bent in het aantal spullen in de mysterie box. Ik heb je hierover gemaild, maar ik heb helaas geen reactie gehad. Ik zou graag met je kijken naar een eventuele oplossing.

Frieda Kiezebrink beoordeelde op 2018-03-31

Heel erg prettig winkelen en ieder gekocht item is een cadeautje zo mooi verpakt. Dat is het mooie aan een niet gigantisch grote webshops.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Frieda! Dat klopt zeker, fijn dat je het zo ervaren hebt :)

Melissa van der Helm beoordeelde op 2018-03-31

Heel tevreden, er werd al netjes op de website vermeld dat de verzendings tijd iets langer zou zijn. Daarna werd ik gebeld dat een van de producten op het moment niet gelijk leverbaar was maar er werd gelijk een oplossing geboden en de volgende dag was het in huis. Dat vind ik erg netjes en kreeg mooi verpakte producten thuis. Erg tevreden over de producten en goede communicatie.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Melissa! Erg fijn om te horen dat je de service zo waardeert. Doet me goed!

Esther Kok beoordeelde op 2018-03-30

Leuk pakketje om te krijgen! Goed ingepakt. 1 kaart was wat beschadigd, maar nog wel goed te gebruiken.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Esther! Balen van die ene kaart, ik doe mijn best om het zo zorgvuldig mogelijk te verpakken voor verzending.

Veronique beoordeelde op 2018-03-20

Erg tevreden over de mooie producten, de nette manier van verzending en de snelle verzending.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Veronique! Fijn om te horen dat alles naar wens is :)

Laurien Jans beoordeelde op 2018-03-19

het was een goede service en vrij snel nog

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoodeling, Laurien! Fijn om te horen :)

Marian de Roos beoordeelde op 2018-03-17

Snelle service netjes verpakt !

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Marian! Goed om te horen dat alles naar wens is :)

Ria Smit-Lam beoordeelde op 2018-03-15

Keurig ingepakt op tijd brzorgd

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Ria! Goed om te horen :)

Diana Kemper beoordeelde op 2018-03-12

Had het produkt een dag later in huis snelle levering. En produkten zijn van goede kwaliteit

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Diana! Fijn om te horen dat alles naar wens is :)

renate borst beoordeelde op 2018-03-06

Een goed verzorgd pakketje . Het was een feestje om uit te pakken

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Renate! Fijn om te horen dat het een feestje was :)

silvia sparnaay beoordeelde op 2018-03-05

Ik ben heel tevreden ,de ene dag besteld de andere dag in huis ,ideaal.Leuke producten .

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Silvia! Fijn dat de levering zo snel verliep :)

Amber Burggraaf beoordeelde op 2018-03-04

Ik vindt dat het snel binnen is en het zij goeie spullen

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Amber! Fijn om te horen :)