van Goghlaan 40
8442HW Heerenveen

Lisa VP zei op 2017-05-21

Voor de tweede keer bij deze webwinkel besteld. Weer dik tevreden: tijdige levering, persoonlijk touch bij het verpakken van de bestelling en een fijn assortiment inde shop.

Mieke Reinders zei op 2017-05-18

Bestelling was netjes op tijd geleverd. De bestelde goederen waren goed verpakt met een persoonlijk briefje erbij. Het zag er allemaal super uit!

Jennifer Smit zei op 2017-05-11

Snelle levering en leuke producten! :)

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Jennifer! Fijn om te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met de producten :)

Lies Groen zei op 2017-05-08

Prima gegaan. Bestelling, betaling en keurig op tijd bezorgd.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Lies! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier met jouw bestelling :)

JL Harteveld zei op 2017-05-06

Leuke kaartjen gekocht voor een robin around had hen binnen een.dag in.huis thanks ps ook een leuk presentje erbij

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, JL! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier met de kaarten!

Vivian de Lange zei op 2017-05-01

Super snel in huis, leuk persoonlijk kaartje en extraatje erbij. Geslaagd!

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Vivian! Fijn om te horen dat alles naar wens is :)

Tonia Arts zei op 2017-04-21

Snel geleverd en mooi verpakt. Top!

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Tonia! Fijn om te horen dat alles naar wens is.

Nicole Schelling zei op 2017-04-17

Super service

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Nicole! Fijn om te horen dat je mijn service goed vindt :)

Lauri Giepmans zei op 2017-03-26

De rollen inpakpapier zaten gekreukeld in de koker, ondanks dat ik extra betaald heb om deze veilig in een koker te laten vervoeren.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Lauri! Vervelend om te horen dat het inpakpapier alsnog verkreukeld is. Kun je mij e-mailen waar de kreukels zitten, eventueel met foto's? Ik zou het graag samen met jou oplossen.

Loraine Viring-Hempenius zei op 2017-03-25

Top!

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Loraine! :)

Jael Schnapper zei op 2017-03-24

Goede service, snel verstuurd. Leuk handgeschreven briefje bij het pakketje wat het persoonlijk maakt. Ben erg blij met mijn bestelling!

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Jael! Fijn om te horen dat je blij bent met jouw bestelling. Veel plezier ermee! :)

Heleen Pieper zei op 2017-03-14

Snelle levering. Leuk verpakt. Persoonlijk briefje erbij.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Heleen! Fijn om te horen dat je de service als prettig hebt ervaren :)

Natasja van Hal zei op 2017-03-02

Leuk en netjes verpakt!

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Natasja! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de verpakking :)

Eva Prins zei op 2017-03-02

Superleuk ingepakt en heel snel na bsstellen ontvsngen

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Eva! Fijn om te horen dat alles naar wens is :)

Patricia van Es zei op 2017-02-16

Snelle levering en precies wat ik had gevraagd. Leuk hoor in de winkel geen postpapier meer te krijgen en nu kan ik toch lekker schrijven naar Brazilië.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Patricia! Fijn dat je jouw postpapier toch hebt kunnen vinden in mijn webwinkel :)

Maria Enache zei op 2017-02-05

Ik heb lang gezocht achter oud roze inpakpapier met een subtiel patroon..echt bijna nergens te vinden. Ik was super blij toen ik het in jullie webwinkel tegenkwam. Ik heb ineens 6 rollen besteld.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Maria! Fijn dat je het inpakpapier roze mooi vindt :)

Lisette Swart zei op 2017-02-04

Leuk assortiment, goed verpakt en snel verzonden.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Lisette! Fijn om te horen dat je de service goed vindt.

Annelies Steunenberg zei op 2017-01-27

Veel keus en leuke acties. Na bestelling snel in huis.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Annelies! Fijn dat je tevreden bent :)

Christine De Knijf zei op 2017-01-14

Ik ben heel tevreden over de producten, het uitgebreide gamma en de service

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Christine. Fijn om te horen dat je tevreden bent!

Ingrid Vogt zei op 2017-01-09

Wat een snelle levering!! En wat zijn de kaartjes in het echt toch leuk! Op naar de volgende bestelling...

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat de bestelling snel is aangekomen en dat je de kaarten leuk vindt!