van Goghlaan 40
8442HW Heerenveen

Annemarie Schutte beoordeelde op 2018-06-18

Goede service, snelle levering en ook nog in mooie cadeauverpakking op verzoek!

Sandy Teune beoordeelde op 2018-06-17

Persoonlijke boodschap en snelle levering

Miek Wikkerink beoordeelde op 2018-06-09

In één woord, prima!!

Françoise de Boorder beoordeelde op 2018-05-28

Bedankt voor het A5 dotted papier. Ik ben er erg blij mee. Tot de volgende keer!

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Francoise! Fijn dat het blok bevalt :)

Nienke Busker beoordeelde op 2018-05-18

Ik kreeg precies wat ik wilde al binnen 2 dagen en het was goed verpakt

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Nienke! Fijn om te horen :)

Valentyna van den Berg beoordeelde op 2018-05-17

Snelle levering keurig verpakt en artikelen zien er goed uit zoals op de webshop omschreven. Ben er blij mee.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Valentyna! Fijn om te horen :)

Nancy Verstraete beoordeelde op 2018-05-06

Ik heb mijn bestelling goed ontvangen. Mijn pakjes waren zoals op de video. Ik bestel zeker nog bij Post & Papier 😊

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Nancy! Fijn om te horen dat de productvideos helpen bij de aanschaf van producten! Ik kijk uit naar je volgende bestelling :)

Bea Dankelman beoordeelde op 2018-05-04

Makkelijk bestelbaar online. Je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail. En de levering is lekker snel en keurig verzorgd.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Bea! Blij om te horen dat alles naar wens is verlopen :)

Ellen De Lange beoordeelde op 2018-04-28

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Ellen! Fijn dat de levering zo snel was :)

Joy beoordeelde op 2018-04-27

Alles was helemaal goed

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Joy! Fijn om te horen :)

Kary Wu beoordeelde op 2018-04-20

Lekker snel geleverd en besteld zoals vermeld staat op de website!

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Kary Wu! Ik doe mijn best om volgens de beloofde termen op mijn website te leveren, dus fijn dat dit gelukt is :)

Debbie Kreemers beoordeelde op 2018-04-15

Super snelle levering!

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Debbie! Fijn om te horen dat de levering naar wens is :)

Bronja Kreugel beoordeelde op 2018-04-12

Hele snelle levering en super leuk ingepakt. Heel blij mee😊

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Bronja! Veel plezier met jouw bestelling :)

Charlotte Arkesteijn beoordeelde op 2018-04-12

Snel in huis, alles is kleiner dan verwacht helaas

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Charlotte! Jammer dat de grootte je tegen viel, maar ik hoop dat je alsnog veel plezier hebt van je bestelling.

M Ketelaar beoordeelde op 2018-04-11

Snelle levering, netjes verpakt met leuke versiering en nog 2 leuke goodies erbij! Super!!!

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, M! Fijn dat jouw shopervaring bij P&P zo goed is bevallen :)

Tamara beoordeelde op 2018-04-08

Mooie producten. Hele goede en persoonlijke service. Mooi ingepakt en snel in huis. Erg tevreden.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Tamara! Wat fijn om te horen dat je ervaring bij P&P zo goed is :)

Karin Harinck beoordeelde op 2018-04-02

Ik ben zeer tevreden. De bestelling was snel binnen

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Karin! Erg fijn om te horen, want ik streef ernaar om alles zo snel mogelijk af te handelen.

Marijke Schluter beoordeelde op 2018-04-02

Ik vond het erg leuk ingepakt en de gratis goodies ga ik zeker gebruiken

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Marijke! Fijn om te horen dat je de goodies leuk vindt :)

a van der Bijl beoordeelde op 2018-03-31

Ik had wat meer leuke dingen en spulletjes verwacht in de grote L doos

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, A! Wat jammer dat je teleurgesteld bent in het aantal spullen in de mysterie box. Ik heb je hierover gemaild, maar ik heb helaas geen reactie gehad. Ik zou graag met je kijken naar een eventuele oplossing.

Frieda Kiezebrink beoordeelde op 2018-03-31

Heel erg prettig winkelen en ieder gekocht item is een cadeautje zo mooi verpakt. Dat is het mooie aan een niet gigantisch grote webshops.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Frieda! Dat klopt zeker, fijn dat je het zo ervaren hebt :)