van Goghlaan 40
8442HW Heerenveen

Mar Janne beoordeelde op 2017-11-20

Heel erg tevreden. Levering zoals op de website staat aangegeven. Goed verpakt met een persoonlijke tint. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Mar Janne beoordeelde op 2017-11-20

Maddy Parewijck beoordeelde op 2017-11-17

Snelle levering, producten die voldoen aan mijn verwachtingen. Ik ben zeer tevreden.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Maddy! Fijn om te horen dat producten en levering aan verwachting voldoen :)

Theresa Hartgers beoordeelde op 2017-11-16

Ik vond het postpapier niet niet wcht goed verpakt, het zat in een slappe envelop waardoor het postpapier een beetje gekreukeld was.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Theresa! Jammer dat de verpakking wat tegenviel. Ik ga er rekening mee houden voor de volgende keer. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, mag je altijd contact opnemen. Ik hoop dat je alsnog veel plezier hebt van het postpapier!

Froukje Brouwer beoordeelde op 2017-11-04

Super mooi ingepakt! Bedankt voor de snelle levering en de extraatjes.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Froukje! Blij om t ehoren dat de inpakservice naar wens is :)

Anne Schotanus beoordeelde op 2017-11-02

Snelle levering, uitstekend verzorgd en kwaliteit producten is top

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Anne! Wat fijn om te horen :)

Feinette Brouwer beoordeelde op 2017-10-28

De artikelen waren vrij snel binnen ondanks dat het zomervakantie was.
De artikelen waren mooi verpakt.
Een prima service.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Feinette! Blij om te horen dat je blij met mijn service in de vakantie :)

Natasja Weidijk beoordeelde op 2017-10-22

Het is netjes en leuk geleverd. Maar de inhoud viel mij een beetje tegen, maar dit ligt aan smaak denk ik, ik heb liever kwalitatief betere noteboekjes

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Natasja! Jammer dat de verrassingsbox qua inhoud wat tegenviel. Je hebt toevallig de editie met DIY items besteld, want hiervoor was er allerlei stationery. Ik hoop dat het een eventuele volgende keer beter bevalt!

Marja van der Hoogte beoordeelde op 2017-10-21

De bestelling heb je goed verzorgd en snel in huis. En de kwaliteit is top.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Marja! Goed om te horen dat alles naar wens is :)

Marjanne de Boer beoordeelde op 2017-10-20

Snelle goede service ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Marjanne! Fijn om te horen :)

Paula Kort beoordeelde op 2017-10-19

Super tevreden! Duidelijk website en mega snelle verzending! ๐Ÿ™Œ๐Ÿ‘

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Paula! Erg fijn om te horen dat jouw winkelervaring zo goed is geweest :)

Maartje Bloemkolk beoordeelde op 2017-10-16

Goede website, snelle levering met een persoonlijk kaartje! Erg leuk!!

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Maartje! Blij dat je zo enthousiast bent :)

Eline de Vos beoordeelde op 2017-10-11

Hele leuke webshop met veel variatie. Persoonlijke benadering en leuk ingepakt.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Eline! Je positieve feedback doet me erg goed :)

A Olierook beoordeelde op 2017-10-11

Snelle levering en netjes verpakt. Er zaten zelfs nog wat verrassingen in, heel leuk!

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling! Blij dat de verrassingen ook bevielen :)

Francine Quakkelaar beoordeelde op 2017-10-09

Geweldig

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Francine! Blij dat jouw bestelling geweldig was :)

Riëlle van Oorschot beoordeelde op 2017-10-09

Snelle en complete levering. Top!

Reactie van Post & Papier:
Hoi Rielle, bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is :)

Jessica Offerman beoordeelde op 2017-10-09

Een overzichtelijke website, met een makkelijk menu. Goede prijs voor mooie producten.
Snelle levering en een mooi verpakt pakketje.

Reactie van Post & Papier:
Hoi Jessica, bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is :)

Elisabeth Hoekman beoordeelde op 2017-09-25

Bestelling wordt snel behandeld en leuk ingepakt. Wel was ik niet helemaal op de hoogte dat het briefpapier zelf geprint moet worden. Dat vind ik jammer want dacht echt briefpapier te bestellen.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Elisabeth! Jammer dat je niet hebt gezien dat het briefpapier een download is, maar ik hoop dat je er alsnog veel plezier van hebt :)

Eva Jansen beoordeelde op 2017-09-20

Leuk ingepakt en goede service

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Eva! Fijn om te horen dat alles naar wens is :)

Elja Meijer beoordeelde op 2017-09-18

Snel geleverd, lief persoonlijk briefje erbij en extra sticker!

Reactie van Post & Papier:
Hoi Elja, bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is :)