van Goghlaan 40
8442HW Heerenveen

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Lauri Giepmans zei op 2017-03-26

De rollen inpakpapier zaten gekreukeld in de koker, ondanks dat ik extra betaald heb om deze veilig in een koker te laten vervoeren.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Lauri! Vervelend om te horen dat het inpakpapier alsnog verkreukeld is. Kun je mij e-mailen waar de kreukels zitten, eventueel met foto's? Ik zou het graag samen met jou oplossen.

Loraine Viring-Hempenius zei op 2017-03-25

Top!

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Loraine! :)

Jael Schnapper zei op 2017-03-24

Goede service, snel verstuurd. Leuk handgeschreven briefje bij het pakketje wat het persoonlijk maakt. Ben erg blij met mijn bestelling!

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Jael! Fijn om te horen dat je blij bent met jouw bestelling. Veel plezier ermee! :)

Heleen Pieper zei op 2017-03-14

Snelle levering. Leuk verpakt. Persoonlijk briefje erbij.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Heleen! Fijn om te horen dat je de service als prettig hebt ervaren :)

Natasja van Hal zei op 2017-03-02

Leuk en netjes verpakt!

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Natasja! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de verpakking :)

Eva Prins zei op 2017-03-02

Superleuk ingepakt en heel snel na bsstellen ontvsngen

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Eva! Fijn om te horen dat alles naar wens is :)

Patricia van Es zei op 2017-02-16

Snelle levering en precies wat ik had gevraagd. Leuk hoor in de winkel geen postpapier meer te krijgen en nu kan ik toch lekker schrijven naar Brazilië.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Patricia! Fijn dat je jouw postpapier toch hebt kunnen vinden in mijn webwinkel :)

Maria Enache zei op 2017-02-05

Ik heb lang gezocht achter oud roze inpakpapier met een subtiel patroon..echt bijna nergens te vinden. Ik was super blij toen ik het in jullie webwinkel tegenkwam. Ik heb ineens 6 rollen besteld.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Maria! Fijn dat je het inpakpapier roze mooi vindt :)

Lisette Swart zei op 2017-02-04

Leuk assortiment, goed verpakt en snel verzonden.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Lisette! Fijn om te horen dat je de service goed vindt.

Annelies Steunenberg zei op 2017-01-27

Veel keus en leuke acties. Na bestelling snel in huis.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Annelies! Fijn dat je tevreden bent :)

Christine De Knijf zei op 2017-01-14

Ik ben heel tevreden over de producten, het uitgebreide gamma en de service

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Christine. Fijn om te horen dat je tevreden bent!

Ingrid Vogt zei op 2017-01-09

Wat een snelle levering!! En wat zijn de kaartjes in het echt toch leuk! Op naar de volgende bestelling...

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat de bestelling snel is aangekomen en dat je de kaarten leuk vindt!

Nijland zei op 2017-01-08

Ondanks de feestdagen een snelle levering en tijdens het gehele proces dmv emails op de hoogte gehouden.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat de bestelling ook snel is geleverd door PostNL. Ik heb mijn best gedaan alles zo snel mogelijk te posten.

Saskia zei op 2017-01-06

Leuke producten, snelle levering en goed contact met eigenaresse.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Saskia! Lief van je dat je jouw feedback hier ook hebt achtergelaten.