van Goghlaan 40
8442HW Heerenveen

Alicia Schothans beoordeelde op 2019-01-12

Bestelling was mooi op tijd binnen (volgende dag) en goed verpakt. Product was helemaal mooi, niks geen scheurtje of deukje.

Greetje Janssen beoordeelde op 2019-01-11

Product is helemaal naar wens! Het was prachtig ingepakt en snel in huis. Ik ga vaker bestellen bij Post & Papier!

Mildred Li-Tjoe beoordeelde op 2018-12-25

Ik wilde per se Sint artikelen voor volgend jaar gebruiken. En ook wat voor mijn bulletjournal. Ik zag een video op YouTube met de kerstinpakpapier. Maar ik zette op stop om DE bestelling te maken bij Post en Papier om haar te steunen en haar mooie keuze in produkten te kopen. Ik aasde al een tijdje de kraft inpakpapier met de Amsterdamse huizen. Ik dacht nu moet ik mijn slag slaan. Na de bestelling keek ik de video uit. En Fuck ik wilde de kerstinpapier ook. Maar ik was te laat. Ik had 30 euro bestelling gedaan. Toen kwam mijn pakje. Ik zag de washitape Holland, die wilde ik echt. Ik open het verder en wat zag ik nou ... de kerstinpakpapier die ik wilde hebben. Nou moe ... dat is pas echt geluk. Dank je wel Nouk San !!! Dank je.

Marieke van Gils beoordeelde op 2018-12-24

Heel tevreden. Netjes op tijd

Mariska beoordeelde op 2018-12-13

De stickers die ik had besteld zijn van hele goede kwaliteit!

Boy Pulles beoordeelde op 2018-12-10

Snel, netjes, en correct, vriendelijke bezorger

Julie Terlouw beoordeelde op 2018-12-09

Op tijd geleverd en goede kwaliteit!

Jan Wijmenga beoordeelde op 2018-12-08

Prima product. Er ging wat mis met de levering maar dat werd snel en prettig opgelost.

L.A. ROOS beoordeelde op 2018-12-07

De omschrijving klopte helemaal, werd snel verzonden en was mooi ingepakt!

Claire Brinkel beoordeelde op 2018-12-07

Leuke producten en goede communicatie.

Myriam beoordeelde op 2018-12-07

Prima service, mooie producten. Telefonisch contact gehad over product. Heel aardig te woord gestaan!

Jane Humme beoordeelde op 2018-12-06

Goede communicatie, tijdige levering!

Merel Klifman beoordeelde op 2018-12-06

Kadootjes zaten mooi ingepakt, zonder dat ik dit van te voren hoefde aan te geven.
Wel iets langere levertijd dan beloofd, maar dit kwam vast door de Sinterklaasdrukte.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Merel! Ik heb je bestelling even opgezocht en ik zie inderdaad dat jouw bestelling iets later is verstuurd: ik had afgelopen weekend een beurs waar ik van donderdag t/m zondag was, dus vandaar dat jouw bestelling pas maandag de deur uit ging. Veel plezier met de kadootjes!

Tamara Jonker beoordeelde op 2018-12-06

Is een super fijne shop. Alleen vind ik de verzendkosten in vergelijking met andere site een beetje duur. Maar toch bestel ik er want ze hebben leuke goedkope kaartjes.

Nadeel van packs de verzender vind ik dat je de hele dag op je pakket zit te wachten en ze dan in de avond laat je pakje door de bus stoppen. Zit je dan te wachten tussen 11 en 2.

Maar verder ga zo door.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Tamara! Ik doe mijn best de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. Als je trouwens een mailpack (brievenbuspakje) krijgt thuisgestuurd, hoef je er niet voor thuis te blijven: handig om te weten! Veel plezier met de kaartjes :)

Annemieke Boom beoordeelde op 2018-12-06

Heel tevreden, prachtige agenda, communicatie heel helder, fijn!

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Annemieke! Veel plezier van jouw agenda!

Henny van Dijk beoordeelde op 2018-12-02

Ben erg tevreden met de afhandeling van mijn bestelling. Alles goed en duidelijk omschreven en binnen enkele dagen in huis.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Henny! Wat leuk om te horen! Toevallig vandaag een nieuwe bestelling verwerkt van jou, veel plezier ermee :)

Karin Dijkstra beoordeelde op 2018-12-01

Goede en vooral originele producten. Snelle en nette verzending!

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Karin! Goed om te horen dat jij ze net zo origineel vindt als ik!

Anne van den Berg beoordeelde op 2018-11-30

Een leuk persoonlijk kaartje, nette aflevering en snel! Heel fijn!

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Anne! Fijn om te horen!

Angelique Veenbrink beoordeelde op 2018-11-30

Snelle service, dank je wel!

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Angelique! Goed om te horen!

Thinkie Mets beoordeelde op 2018-11-27

Leuke producten, snel verzonden, netjes verpakt.

Reactie van Post & Papier:
Bedankt voor je beoordeling, Thinkie! Dat is erg fijn om te horen!