van Goghlaan 40
8442HW Heerenveen

Bianka Hazenbrink beoordeelde op 2019-04-11

Heel tevreden, maandag bestelt, dinsdag in huis. Vragen werden direct beantwoord...en dat op een zaterdagavond, top.

Jenny beoordeelde op 2019-04-07

We hadden iets snel nodig en Anouk heeft een extra stap gezet om het op tijd bij ons te krijgen. Heel goede service die door ons zeer gewaardeerd werd. Ik beveel haar bedrijf dus van harte aan.

Desiree beoordeelde op 2019-04-06

snelle levering, netjes verzorgd.

Sophie Kabalt beoordeelde op 2019-04-05

Snelle levering. Netjes en persoonlijk verpakt.

Charlene Poort beoordeelde op 2019-03-26

Blij en tevreden

Lieke Van Veen beoordeelde op 2019-03-24

Ik had een bericht gestuurd of mijn pakket ook bij een Post NL punt bezorgd kon worden, dit was helaas niet mogelijk. Ze vroeg wanneer ik het pakket graag wilde ontvangen, zodat ik zeker thuis zou zijn. Goede service en een leuk assortiment.

Gerrianne Willems beoordeelde op 2019-03-19

Mijn eerste pakje van Post & Papier was een verrassing!! Erg mooi materiaal..(ik had iets besteld wat ik moeilijk krijgen kon..) snelle levering.. en zo heerlijk, met liefde ingepakt.. Alsof ik een cadeautje voor mezelf kreeg.. Een aanrader dus, blij mee ;-)

T Kalsbeek beoordeelde op 2019-03-18

snelle en goed verzorgde levering.

Sjoukje Goldman beoordeelde op 2019-03-18

Ik had een vraag aan Anouk gesteld waar ze direct mee aan de slag ging. Naast de leuke producten op haar website biedt ze dus ook uitstekende service!

Angelina Krasznai beoordeelde op 2019-03-17

Ben heel tevreden, nog mooier dan ik dacht! Ook snelle bezorging en mooi ingepakt...

Wilma Pesselse beoordeelde op 2019-03-15

Leuk papier, inpakpapier niet te dun.
Ik ben verliefd op het washitape post!

Victoria Namagembe beoordeelde op 2019-03-11

Uitstekend!

Joske Kortleve beoordeelde op 2019-03-08

Snel geleverd

E Vos beoordeelde op 2019-03-02

Prima kwaliteit en snelle levering.

Jolanda Koops beoordeelde op 2019-02-18

Vandaag besteld morgen geleverd gaat zeker op. Super goed geregeld.

Joyce van Loon beoordeelde op 2019-02-08

Super fijne en goede service. Mooie spullen!

Thea Smallenburg beoordeelde op 2019-02-02

Prachtig papier en zo van het internet afgekocht

Koosje Verhoosel beoordeelde op 2019-01-24

vind het papier erg dik om mooi in te pakken

L Dreu beoordeelde op 2019-01-22

Snelle levering, goeie kwaliteit

Wendy Donker beoordeelde op 2019-01-20

Bestellingen bij post & papier zijn altijd een feestje! Netjes verpakt, goede producten en snel geleverd.