Doortocht 16
2411 DS Bodegraven
0363020037
KvK 52051293

Jennifer Leijen beoordeelde op 2018-08-17

Top service en producten van hoge kwaliteit. Deze webwinkel is absoluut een aanrader.

De producten worden goed ingepakt verzonden. De powercube extended, extended duo usb en travelplugs zitten in een mooie verpakking en zijn van hoogstaande kwaliteit.

De informatie via de mail over de verzending was heel duidelijk, pakket werd snel geleverd.

jan Morren beoordeelde op 2018-08-17

product ziet er goed uit, maar nog niet gebruikt.
Bezorging via DHL was een ramp.
Je hebt geen invloed op bezorgtijd in eerste instantie en tweede keer was ik thuis, maar toch briefje in de bus dat er niemand thuis was.
Met veel moeit en verschillende telefoontjes kunnen regelen dat ik het zelf kon afhalen op DHL afleverpunt.

Theo Gerritsen beoordeelde op 2018-08-17

a post beoordeelde op 2018-08-13

Kevin Geers beoordeelde op 2018-08-13

Greet Simonis beoordeelde op 2018-08-12

Ik heb een prima ervaring met deze webwinkel, het telefonisch contact verliep uitstekend, ik werd vriendelijk te woord gestaan en mijn vragen werden duidelijk beantwoord. De door mij bestelde artikelen werden snel en goed verpakt bezorgd Ik ga zeker meer bestellen bij deze webwinkel.

Rinske Straat beoordeelde op 2018-08-11

Peter van der Plaats beoordeelde op 2018-08-09

Mandy Van Drie beoordeelde op 2018-08-05

Tom Dejonghe beoordeelde op 2018-08-05

Problemen bij de levering. (DHL heeft niet geleverd, daarna doorgegeven aan Bpost)

Sebastiaan Dirkx beoordeelde op 2018-07-25

Joke Zwaal beoordeelde op 2018-07-22

Mark van Piggelen beoordeelde op 2018-07-21

JW beoordeelde op 2018-07-21

Snel geleverd met een attent persoonlijk briefje er bij en, door de waarschijnlijk wat grotere bestelling die wij plaatsen, kregen we een extra presentje erbij.

W Kwok beoordeelde op 2018-07-15

Heel te vreden, snel geleverd. Prijs is ook gunstig.

Peter Beenke beoordeelde op 2018-07-13

Gewoon handig voor onderweg en compact.

Leon Niessen beoordeelde op 2018-07-03

Marijn Prins beoordeelde op 2018-06-28