Doortocht 16
2411 DS Bodegraven
0363020037
KvK 52051293

Roderik Reus beoordeelde op 2018-10-18

Snelle levering en goed verpakt

Maurice Meijrink beoordeelde op 2018-10-17

The Cuba kwam netjes verpakt. We zijn er blij mee.

Chris Klok beoordeelde op 2018-10-15

Mooie oplossing voor de 'lelijke' stekkerblokken op onze bureaus. Snelle levering en goede communicatie.

Hakki - beoordeelde op 2018-10-14

Ludo Vangrinsven beoordeelde op 2018-10-14

Prima

P.G. Rietveld beoordeelde op 2018-10-13

Prima product en vlot geleverd.

Anoniem beoordeelde op 2018-10-07

Fabian Rompies beoordeelde op 2018-09-29

Hans van Schoor beoordeelde op 2018-09-28

Taco Schaafsma beoordeelde op 2018-09-27

Sander van der Lande beoordeelde op 2018-09-27

Richard Budding beoordeelde op 2018-09-10

Lekker snel geleverd. Top product

Fred jonkheer beoordeelde op 2018-09-08

bij Ontvangst van bestelde producten bleek er toch foutje gemaakt te zijn bij 1 van de producten , wat na een melding hierover super snel en goed werd opgelost , niets dan lof voor deze service.

Greet Simonis beoordeelde op 2018-09-03

Ik heb voor de 2e keer telefonisch contact gehad met Maarten van deze webwinkel, en dat is net zo goed bevallen als de eerste keer, de service en de adviezen zijn zoals je vroeger gewend was in de kleine buurtwinkel waar de klant nog koning was! De bestelde producten zijn erg fijn en handig in het gebruik en doen wat ze moeten doen. Ze waren keurig verpakt en de bezorging was zoals afgesproken de volgende dag. Ik zal zeker weer bij deze webwinkel bestellen.

Bram Wicherson beoordeelde op 2018-08-31

Prima webshop.
Snelle levering.

R Doeve beoordeelde op 2018-08-29

Snelle service. Levering ontvangen volgens afspraak.

Nella Kraak beoordeelde op 2018-08-28

Joyce beoordeelde op 2018-08-26

Heel tevreden. Ik had het artikel de volgende dag al in huis. Ook had ik hier nog een vraag over en deze werd gelijk beantwoord. Wanneer ik weer een powercube nodig heb, zal ik het zeker hier weer bestellen.

Marly De Smedt beoordeelde op 2018-08-26

ik had op woensdagavond laat een bestelling geplaatst en kreeg dezelfde avond nog antwoord en op vrijdagmiddag werd het pakje geleverd. alles is zeer correct verlopen en ik ben uitermate blij met de verdeelkubussen

Ton Bosman beoordeelde op 2018-08-18