Doortocht 16
2411 DS Bodegraven
+31(0)85 2500 280
KvK 52051293

Carlos Hartman beoordeelde op 2019-06-24

Goed en snel geleverd prachtig product

Dirk Jurgen beoordeelde op 2019-06-24

Snelle levering , top product. Uitstekende dienst naverkoop.

Paul Papenhove beoordeelde op 2019-06-22

Ik had voor mij de verkeerde besteld, met een te kort snoer. Heb ze gebeld, ik kreeg een zeer vriendelijke medewerker aan de lijn, en mocht hem zonder problemen omruilen.
Echt super service!!!
En de Powercube die werkt ook fantastisch.

LE van der Esch beoordeelde op 2019-06-20

Luk Hilfert beoordeelde op 2019-06-20

Eric beoordeelde op 2019-06-19

Fantastisch. Snelle reactie op mijn vraag via de e-mail en precies geleverd wat ik nodig had.
Prima!!

pol baert beoordeelde op 2019-06-15

Goede ervaring : snelle levering, goed produkt

Tineke Gierveld beoordeelde op 2019-06-15

Cindy Wets beoordeelde op 2019-06-06

Bestelling vlotjes verlopen

Willem Nieborg beoordeelde op 2019-06-06

Karel Kloos beoordeelde op 2019-06-03

Snel in huis en de ideale oplossing voor al mijn aansluitingen.

Jurgen beoordeelde op 2019-06-03

Heel tevreden met de aangeschafte powercubes. Ook met de mooie Heng Lamp. Helaas brak de lamp na 6 maanden gebruik, maar werd zonder problemen kosteloos en binnen 24u vervangen. Top producten en topservice!