Doortocht 16
2411 DS Bodegraven
+31(0)85 2500 280
KvK 52051293

Martijn Verwer beoordeelde op 2019-08-25

Super! Een dag later in huis en goed verpakt👍🏻

Mathieu Brouwers beoordeelde op 2019-08-22

Jeroen Buiter beoordeelde op 2019-08-22

Teun Eilander beoordeelde op 2019-08-22

Goede prijs kwaliteit , snel geleverd. Top

Maria beoordeelde op 2019-08-22

Toen we de Powercube in ontvangst namen, leek de remote controller defect te zijn. Het klonk alsof er van binnen iets gebroken was als je de remote oppakte. De knop moest meestal ook een paar ingedrukt worden om de Powercube aan/uit te schakelen. Hierdoor is besloten toch contact op te nemen met de klantenservice omdat we niet zeker wisten of dit hoorde. De klantenservice reageerde snel en adequaat en we kregen binnen no time kosteloos een nieuwe remote opgestuurd. De nieuwe remote werkt nu perfect en 1x drukken is nu ook echt aan/uit. Dankjewel voor jullie snelle en goede service, we kunnen eindelijk goed gebruik maken van een topproduct!

C Jansen beoordeelde op 2019-08-20

Snel en correct

Eric Peters beoordeelde op 2019-08-19

Snelle levering, mooi product!

Hans Veltkamp beoordeelde op 2019-08-19

Roberto beoordeelde op 2019-08-18

N..A.M. Greuter beoordeelde op 2019-08-18

Wil Sistermans beoordeelde op 2019-08-17

Bestelling werd pas een dag later vezonden. De doos van een van de produkten was zwaar gedeukt. Aan de verzenddoos was geen zichtbare schade te zien.
De producten zelf waren wel onbeschadigd en werken naar behoren.

sander smeding beoordeelde op 2019-08-15

Sjoerd Albers beoordeelde op 2019-08-14

Snelle accurate levering. De levering bleek niet geheel compleet. De volgende dag snel nageleverd. Prima service!

Rianne Derksen beoordeelde op 2019-08-12

Bjorn Burgemeester beoordeelde op 2019-08-12

Steven Lentz beoordeelde op 2019-08-09

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop!

Ik heb gekozen voor de variant met 2 USB poorten en deze zijn in staat om mijn mobiele apparaten extreem snel op te laden.
De powercube is ook nog eens mooi, dus deze mag gewoon gezien worden en zal niet achter de kast verstopt worden.

Ik heb nog even contact gezocht met de klantenservice en ook hier werd ik extreem snel geholpen.

Twijfel niet om hier een bestelling te doen, deze webwinkel weet wat service is.

Robert Jan Van Vliet beoordeelde op 2019-08-09

Fred beoordeelde op 2019-08-08

De powercube doet een beetje denken aan de "blokjes" van een jaar of 40 geleden. Die waren echter niet zo mooi, echter wel bijna zo functioneel. De powercubes worden snel geleverd en zijn ook in de wat oudere keuken (lees:minder stroompunten) een nuttige accesoire

Hans Toepoel beoordeelde op 2019-08-05

Je ontvangt wat je hebt besteld binnen de termijn en is goed afgeleverd.

Pieter Mertens beoordeelde op 2019-08-04