Doortocht 16
0363020037
KvK 52051293

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Marcel Schors beoordeelde op 2018-05-01

Op een vraag over het bestelproces werd snel gereageerd. De bestelling zelf is ook snel en netjes afgeleverd.

Tino De Rijk beoordeelde op 2018-04-16

Snelle levering. Goede verpakking. Let wel op: de kabels zijn veranderd. De mini-USB stekker is nu een USB-C stekker geworden.

Goran Mandir beoordeelde op 2018-04-13

Gingen een aantal dingen verkeerd met mijn bestelling, maar alles werd adequaat en snel opgelost. Het product zelf ben ik zeer tervreden over door het compact formaat en goede kwaliteit.

Willem Buik beoordeelde op 2018-04-13

Netjes geleverd volgens bestelling.
Apparaat werkt prima

T.A. Tak beoordeelde op 2018-04-11

Mooie uitvoering, slimme oplossing voor fixatie, chique verpakking en snelle levering tegen een goede prijs.

Manuella Beekman beoordeelde op 2018-04-09

Dit is heel handig dingetje en neemd niet veel plaats in .ik heb er 3 gekocht met 3 m draad wel is de draad beetje onhandig is hard en kruld op dit gevaar om over te vallen . hoop dit beterd na tijdje voor de rest was alles oke

shayenne martina beoordeelde op 2018-03-19

Ik ben hartstikke tevreden met powercubes. Pakketje meteen de volgende dag binnen gekregen ook heel fijn telefonisch contact gehad ben heel goed geholpen ben ontzettend blij met jullie echt super klantvriendelijk

J Goedegebuure beoordeelde op 2018-03-15

Heel tevreden, goed product en snelle levering

G Dos Santos beoordeelde op 2018-03-01

Zocht eigenlijk een USB-C kabel, maar deze combi is voor mij ideaal.