Doortocht 16
KvK 52051293

Myriam Jansen beoordeelde op 2018-12-15

Jolien Van den Houten beoordeelde op 2018-12-14

Snelle correcte afhandeling.
Leuk berichtje in de doos.
Via de mail op de hoogte gehouden.

Kevin Oud beoordeelde op 2018-12-13

Martin Tokkie beoordeelde op 2018-12-13

Bestelling, levering en alles prima. Wel apart dat ik een email krijg van winkelkeur.nl om te beoordelen. Is mijn mailadres gedeeld dan?

Tine Leys beoordeelde op 2018-12-12

Edward Hempenius beoordeelde op 2018-12-10

Berry beoordeelde op 2018-12-10

Mooi product.
Telefonische Service: Vriendelijk en persoonlijk.

Astrid Kemper beoordeelde op 2018-12-09

M Pieter beoordeelde op 2018-12-09

Marc Vekemans beoordeelde op 2018-12-08

Dick Lindhout beoordeelde op 2018-12-08

Henny van Beek beoordeelde op 2018-12-07

Helaas was de eerste levering niet goed. Maar het is daarna goed, vlug en netjes opgelost.

T.J. Zwebe beoordeelde op 2018-12-07

Precies wat ik zocht. Wij reizen nogal veel en in iedere hotelkamer is maar 1 stopcontact als je die al kunt vinden. Dat is nu verleden tijd. Jammer dat er geen adaptor voor Zuid Afrika bijzit, maar die heb ik inmiddels zelf al in elkaar geknutseld.

Maria beoordeelde op 2018-12-07

Zeer vriendelijk telefonisch geholpen, snelle levering en goede prijs. :-) Bedankt!

IT Helpdesk beoordeelde op 2018-12-06

Lia Buddenbaum beoordeelde op 2018-12-05

Snelle levering. Breukvat verpakt.

Jeroen Vermeulen beoordeelde op 2018-12-03

Goede shop met super goede service.
In het doosje zat bij mij een verkeerd product. Geen fout van PowerCubes maar van hun leverancier.
Binnen 5 minuten nadat ik het per mail had doorgegeven, ontving ik al een Track&Trace code van een vervangend product!
Wat een supersnelle service, daar kunnen veel webshops nog wat van leren.

Otto van der Hoek beoordeelde op 2018-12-02

Jerome Wezelenburg beoordeelde op 2018-12-02

Hanny B. beoordeelde op 2018-12-01

Fijne service, goed bereikbaar en snelle levering (zelfs nadat ik zelf een foutje had gemaakt in mijn adres). Dank jullie wel!