Doortocht 16
2411 DS Bodegraven
+31(0)85 2500 280
KvK 52051293

Wil Sistermans beoordeelde op 2019-08-17

Bestelling werd pas een dag later vezonden. De doos van een van de produkten was zwaar gedeukt. Aan de verzenddoos was geen zichtbare schade te zien.
De producten zelf waren wel onbeschadigd en werken naar behoren.

sander smeding beoordeelde op 2019-08-15

Sjoerd Albers beoordeelde op 2019-08-14

Snelle accurate levering. De levering bleek niet geheel compleet. De volgende dag snel nageleverd. Prima service!

Rianne Derksen beoordeelde op 2019-08-12

Bjorn Burgemeester beoordeelde op 2019-08-12

Steven Lentz beoordeelde op 2019-08-09

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop!

Ik heb gekozen voor de variant met 2 USB poorten en deze zijn in staat om mijn mobiele apparaten extreem snel op te laden.
De powercube is ook nog eens mooi, dus deze mag gewoon gezien worden en zal niet achter de kast verstopt worden.

Ik heb nog even contact gezocht met de klantenservice en ook hier werd ik extreem snel geholpen.

Twijfel niet om hier een bestelling te doen, deze webwinkel weet wat service is.

Robert Jan Van Vliet beoordeelde op 2019-08-09

Fred beoordeelde op 2019-08-08

De powercube doet een beetje denken aan de "blokjes" van een jaar of 40 geleden. Die waren echter niet zo mooi, echter wel bijna zo functioneel. De powercubes worden snel geleverd en zijn ook in de wat oudere keuken (lees:minder stroompunten) een nuttige accesoire

Hans Toepoel beoordeelde op 2019-08-05

Je ontvangt wat je hebt besteld binnen de termijn en is goed afgeleverd.

Pieter Mertens beoordeelde op 2019-08-04

Luc Hermkens beoordeelde op 2019-08-04

Zeer tevreden, bestelling werd geleverd op de afgesproken datum. Ik had een probleem met mijn order en dit hebben ze kostenloos en probleemloos opgelost.

Lpj Van den burg beoordeelde op 2019-08-04

Prima prijs en snelle levering.

Sophie Cappelle beoordeelde op 2019-08-02

snelle levering en mooi ogende handige verdeelstekkers

Hans van Zandvoort beoordeelde op 2019-08-01

Alles oké!