De Huufkes 92

The Feedback Company 251 9,1

michael vandenauweele beoordeelde op 2019-06-17

Snelle en correcte service

Lars Van noort beoordeelde op 2019-06-15

Iets te kermisachtig. Wel lekker klein en licht. Kan nu levensduur nog niet beoordelen.

Tim Arnold beoordeelde op 2019-06-14

Uitstekend ondanks dat ze iets niet op voorraad hadden werd het meteen bij binnenkomst opgestuurd

Joanna Leijendekkers beoordeelde op 2019-06-14

Zeer goede service en netjes en snel geleverd echt goede shop

Johan van Tongeren beoordeelde op 2019-06-14

Jacques Kraaijenbrink beoordeelde op 2019-06-14

marc rogiers beoordeelde op 2019-06-10

Uitstekende service , vragen worden meestal binnen enkele uren beantwoord .
Degelijke waar voor een redelijke prijs .

Sander Zeedijk beoordeelde op 2019-06-06

Er ging iets tijdens de levering (buiten de schuld van prepahop) mis met de levering. Werd perfect opgelost.

Jeroen Michielse beoordeelde op 2019-06-06

Nette verpakking. Maar laat t even weten dat je alles tegelijk opstuurde als er n product niet op voorraad is.

Johan Dreef beoordeelde op 2019-06-06

Marga Verwer beoordeelde op 2019-06-06

John Hendriks beoordeelde op 2019-05-27

Makkelijke bestelling. Snel geleverd.

tim souren beoordeelde op 2019-05-26

De Fruitkeks en Survivor outdoor biscuits
Waren goed ingepakt en allemaal heel aangekomen

Aad Bos beoordeelde op 2019-05-23

Duidelijk site. Makkelijk te bestellen. Snelle en correcte levering

Daniel Stofberg beoordeelde op 2019-05-23

SAJ Coumans-Haverkamp beoordeelde op 2019-05-21

Tycho van Veen beoordeelde op 2019-05-21

Fijne snelle levering en goede kwaliteits producten. Een aanrader. Ik zal hier vaker bestellen.

Wijks Consultancy wijks Consultancy beoordeelde op 2019-05-20

De producten waren helaas niet optimaal verpakt.
1 van de waterzakjes was lek geraakt waardoor de kartonnen doos poreus was geworden en vervolgens is gescheurd.
Een groot gedeelte van de bestelling is hierdoor nat geworden.
Dit kan tijdens het vervoer gewoon gebeuren waardoor ik hiervan geen melding heb gemaakt.
Wel is het zaak bij het inpakken rekening te houden met eventuele waterzakjes die blijkbaar makkelijk lek raken.
Bestelling was verder prima voor elkaar.

Jacqueline Gielissen beoordeelde op 2019-05-18

Het was een snelle levering. Ik ben blij met de lang houdbare voeding. En ga nog zeker meer producten bestellen, voor mn noodpakket compleet te maken.

Nico van Velsen beoordeelde op 2019-05-18

Stond voor verassing. was 2 weken geleden door een medewerker gebeld dat de bestelling 2 maanden zou duren.
Nu werd toch geleverd.
top.