De Huufkes 92

Lees
waarom

The Feedback Company 239 9,1

R hoen beoordeelde op 2019-04-08

het duurde te lang voordat we de bestelling hadden ontvangen, dat vindt ik jammer hoewel jullie wel meteen terug gereageerd hebben op de mails die ik gestuurd hebt daar wil ik jullie voor bedanken, het is wel goed gekomen, maar volgende keer hoop ik de bestelling eerder te ontvangen.

Selma beoordeelde op 2019-04-08

Het bestelde was goed verpakt en kwam dus ook in prima staat aan. Snelle levering en, zoals altijd, een leuk presentje erbij!

K Revoort beoordeelde op 2019-04-05

Anja Slingerland beoordeelde op 2019-04-05

Tevreden

Harry Receveur beoordeelde op 2019-04-01

super slaapzak, echt lekker warm.
boven de 10 graden celsius wellicht te warm,bij -5 nog steeds lekker om in te slapen.
door vrij groot pakvolume niet meest perfecte slaapzak voor lange trektochten, voor gebruik op camping of aan waterkant de perfecte slaapzak.

Eddy Luyckx beoordeelde op 2019-03-30

Agnes Vangoidsenhoven beoordeelde op 2019-03-29

Rozanne Tiggelman beoordeelde op 2019-03-27

Het product was snel binnen, en dit was de enige webshop waar ik het überhaupt kon vinden. Ik wil alternatief leven dus ik kom zeker weer terug om het een en ander aan te schaffen.

Bianca Puts beoordeelde op 2019-03-17

Snelle levering, goede prijs

Daniel Van den Hazel beoordeelde op 2019-03-17

pakje snel binnen,
en nettjes ingepakt.

Anoniem beoordeelde op 2019-03-09

Het duurde meer dan een week voordat het eerste deel van de bestelling verstuurd werd, nog 1,5 week voor het tweede deel van de bestelling verstuurd werd, en hoewel die nu al 4 dagen geleden verzonden zou moeten zijn is hij nog steeds niet daadwerkelijk bezorgd.

Anne de Vos beoordeelde op 2019-03-07

Elisabeth Kerr beoordeelde op 2019-03-04

Daan Dolman beoordeelde op 2019-02-28

Zeer tevreden, snelle verzending, prima spullen

willem korving beoordeelde op 2019-02-23

Klantvriendelijk en kennis van zaken

J. Bleeker beoordeelde op 2019-02-18

Daan Dolman beoordeelde op 2019-02-15

goed contact, snelle verzending en prima producten. Je weet eigenlijk pas of je met een goede winkel te maken hebt op het moment dat het niet helemaal gaat zoals de bedoeling was. Zo was een artikel dat ik besteld had, niet op voorraad (stond ook zo aangegeven ) maar levertijd werd wat langer dan verwacht. 1 mailtje en dezelfde dag was alles naar tevredenheid opgelost.

marc rogiers beoordeelde op 2019-02-03

prima , alles zoals het hoort

Johan Frijns beoordeelde op 2019-02-03

De acteur sales is uitstekend.

Loek Peters beoordeelde op 2019-02-01

Snelle levering, goede website. Bestel met regelmaat iets en is altijd keurig.