Virgo 19

Lees
waarom

The Feedback Company 162 9,0

Rupert beoordeelde op 2018-05-25

Goed verpakt. Snelle levering.

Petra Edelenbos beoordeelde op 2018-05-19

Duidelijke website, makkelijke bestelprocedure en supersnel verwerkt!

Okkepier beoordeelde op 2018-05-19

Tijdens mijn kampeertrips wil ik tegenwoordig weinig volume en gewicht meenemen, ondanks dat ik met de auto ga. Deze spork past prima in dat plaatje: licht, multifunctioneel en sterk. Deze spork kan een hele serie bestek vervangen. Ik heb er een voor elk gezinslid aangeschaft. Door het materiaal is er ook geen kans op dat je verkeerde stoffen binnenkrijgt bij het eten of bereiden van de maaltijd.
Qua gebruiksgemak krijgt de spork een dikke voldoende: hij ligt goed in de hand, maar ook in de mond.

HermanD beoordeelde op 2018-05-17

Compleet en op tijd geleverd, waren mij bekend producten.
Dik in orde geen bijzonderheden

Dimitri beoordeelde op 2018-05-10

Snelle bezorging en goed product.

Bjorn beoordeelde op 2018-05-10

Mooie producten goede service en een snelle levering.
Hartelijk bedankt. En tot ziens.

Jasper Visser beoordeelde op 2018-05-05

Prima levering en de spullen zien er goed uit

Gabriella beoordeelde op 2018-04-30

Netjes verpakt en snel geleverd.

Melissa Ligteneigen beoordeelde op 2018-04-20

Snel geleverd en met gratis goodies, perfect, ik heb niks te klagen.

johan van hal beoordeelde op 2018-04-19

erg tevreden ,snelle levering +een klein extraatje !! prima dus !

Klaas beoordeelde op 2018-04-16

Snel verzonden, duidelijke communicatie

Jacques Kraaijenbrink beoordeelde op 2018-04-16

Artikelen waren goed verpakt. Alleen heb ik er ruim een week op moeten wachten. Normaliter is dat veel sneller. Misschien komt het omdat het nogal dure artikelen waren en de voorraad daarvan beperkt is.

MB beoordeelde op 2018-04-14

Zeer snelle levering van diverse bestelde producten! Einde dag besteld, volgende ochtend al geleverd.

Bonne Turkenburg beoordeelde op 2018-04-08

Betrouwbaar, snel, en product zoals beschreven.
Tevens leuk cadeautje bijgesloten.
Zal hier zeker vaker bestellen

Bob Scholtes beoordeelde op 2018-04-07

Goede levering. Een product was niet op voorraad. Een mailtje was wel fijn geweest.

J. Klaassen beoordeelde op 2018-04-06

Gewoon uitstekend moest op 1 artikel even wachten omdat het niet voldoen op voorraad was. Maar ik vond het totaal geen probleem. Over alles is netjes gecommuniceerd naar mij toe. En uiteindelijk goed geleverd. Pakket dienst had alleen nog een kleine storing waardoor het een dagje later aan kwam. Maar ook dit kon ik begrijpen we leven nou eenmaal met techniek die verstoord kan raken. Algemeen oordeel gewoon uitstekend.

Wout beoordeelde op 2018-04-06

Duidelijke site, goed vindbaar alles, bestellen, betalen, verzenden, leveren, klaar! ;-)

Martijn Klaassen beoordeelde op 2018-04-02

Alles snel verzonden. Perfect verpakt en ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Een erg fijne shop!

Roger hanneman beoordeelde op 2018-03-31

Snelle en correcte communicatie zeer nette prijzen
Voorbeeldige afhandeling van een winkelervaring op internet.
Er zíjn er nog heeeel wat die hier een voorbeeld aan kunnen nemen

Rinaldo Garrone beoordeelde op 2018-03-29

Super goed 👍