De Huufkes 92

Lees
waarom

The Feedback Company 264 9,0

Marij van Heugten beoordeelde op 2019-08-19

Er waren vertragingen met de bestelde slaapzakken. Uiteindelijk bleken ze niet meer leverbaar. Daar kon de Prepshop ook niks aan doen maar vervelend was het natuurlijk wel. We werden uitstekend op de hoogte gehouden en op het einde van het verhaal is het super opgelost. We hebben geweldige slaapzakken gekregen!!!
Top, Prepshop! Top, personeel!!!!!!

chris heineke beoordeelde op 2019-08-17

Ivo Goede beoordeelde op 2019-08-16

Hans Vanstechelman beoordeelde op 2019-08-15

Nikaj de Vries beoordeelde op 2019-08-01

Celine Boute beoordeelde op 2019-07-20

Mark Holmwood beoordeelde op 2019-07-18

Prima aangeleverd met een klein cadeautje in de doos.

Pieter Dijkhuis beoordeelde op 2019-07-18

J Menzo beoordeelde op 2019-07-08

Ontevreden: ik heb verkeerde spullen ontvangen en er wordt niet gereageerd op mijn e-mail Graag nog even reactie om dit recht te zetten

Annemieke Kolsters beoordeelde op 2019-07-05

Pat de Jongh beoordeelde op 2019-06-28

Duidelijk beschrijving van t te bestellen. Snel en keurig afgeleverd.

Monique beoordeelde op 2019-06-27

Vlotte levering, product naar wens. Enig minpuntje, alleen tegen extra kosten een levertijd en plaats af te spreken.

Ronnie Martens beoordeelde op 2019-06-27

Pieter Paans beoordeelde op 2019-06-20

Zefanja Theijken beoordeelde op 2019-06-18

Snelle levering (ondanks dat er bij mijn bestelling geen voorraad was), en ook zeer economisch verpakt; de doos was precies groot genoeg voor mijn bestelling. 👍

T Bouma beoordeelde op 2019-06-17

michael vandenauweele beoordeelde op 2019-06-17

Snelle en correcte service

Lars Van noort beoordeelde op 2019-06-15

Iets te kermisachtig. Wel lekker klein en licht. Kan nu levensduur nog niet beoordelen.

Tim Arnold beoordeelde op 2019-06-14

Uitstekend ondanks dat ze iets niet op voorraad hadden werd het meteen bij binnenkomst opgestuurd

Joanna Leijendekkers beoordeelde op 2019-06-14

Zeer goede service en netjes en snel geleverd echt goede shop