Denekamperstraat 71

Bol.com 146 9,1

K Steerenberg beoordeelde op 2018-09-22

Goede sevice

Bram beoordeelde op 2018-09-13

Producten naar verwachting. Snelle levering, volgende dag in huis.

Alex beoordeelde op 2018-09-02

Snelle en goede levering, helemaal top.

Teun Pilon beoordeelde op 2018-08-30

Snelle levering één product was op nalevering, dit was bij bestellen bekend. Toch nog snel geleverd.
Duidelijke en heldere communicatie over de levertijden en als je een vraag hebt.
Positief verrast en zeker voor herhaling vatbaar om hier wat te bestellen.

Matthijs van giffen beoordeelde op 2018-08-27

Besteld en binnen 24!uur in huis .

EK beoordeelde op 2018-08-22

Duidelijke website en het product werd snel en netjes verpakt geleverd. Het product is precies zo als beschreven op de website.

Kasso beoordeelde op 2018-08-20

Zeer tevreden over Prepz. Overzichtelijke website, inclusief duidelijke uitleg over het preppen zelf. Online bestellen gaat gemakkelijk en snelle levering met track and trace.
Een tevreden klant.

Guest beoordeelde op 2018-08-19

Goede kwaliteit met prima service! Aanrader!

Guest beoordeelde op 2018-08-05

Overzichtelijk en snel.

Guest beoordeelde op 2018-07-30

Ik kon een bezorgmoment kiezen en koos bewust voor een moment dat ik thuis zou zijn, maar kreeg toen een mailtje dat ze een dag eerder kwamen. Waarom laat je mensen dan kiezen? Verder was de verpakking van mijn waterfilter een stoffig / verbleekt. Dat zou niet zoveel uitmaken als hij voor mezelf was, maar het was een cadeautje. Dan toch iets minder fijn. Verder wel blij met mijn bestelling!

Reactie van Prepz:
Beste Meneer/Mevrouw

Allereest mijn oprechte excuses voor de vergissing in leverdatum. Normaal letten we altijd goed op de gewenste leverdatum en versturen we de pakketjes ook niet eerder dan dat. Tijdens het inpakken zal er dus een vergissing zijn gemaakt. Onze excuses hiervoor.

Betreffende de het verkleuring van de verpakking van het waterfilter moet ik zeggen toch enigzins verbaasd te zijn. Al onze waterfilters hebben een erg hoge doorloopsnelheid en en een waterfilter ligt nooit langer dan 1 maand in ons magazijn. Ik heb ook even gekeken bij de andere waterfilters in ons magazijn en bij geen van de andere filters kan ik geen verkleuring of stof op de producten bekennen.
Dit neemt natuurlijk niet weg dat dit wel het geval was op uw product. Mocht u het cadeau nog niet gegeven hebben dan kan ik u een nieuw en stofvrij opsturen als u het waterfilter wat u ontvangen heeft aan ons retour stuurt met het gratis retour label.

Want we snappen heel goed dat het niet leuk is om een filter cadeau te doen met een verkleurde verpakking.

Nogmaals excuses voor het ongemak

Nander Knobben

Lennaert Vos beoordeelde op 2018-07-24

Snelle levering goeie prijs

Tobias beoordeelde op 2018-07-20

De website WAS sloom maar gellukig kon er handmatig een bestelling worden geplaatst door hulp van de klantenservice

Atilla Kabak beoordeelde op 2018-07-19

there are not many webshops that can get a solution when there is a problem so easily as Prepz do. thanks a lot. they are great, buy in confidence.

Jan van Dijk beoordeelde op 2018-07-17

Fijne website en snelle levering

Guest beoordeelde op 2018-07-15

Heel tevreden van. Snelle levering

Guest beoordeelde op 2018-07-14

Klein kompas besteld. Kreeg er netjes 2. Echter doen beide het niet. Waarschijnlijk omdat ze allemaal in 1 grote bak liggen(magnetisch) en daardoor stuk gaan. Zonde.

Guest beoordeelde op 2018-07-10

Snelle en correcte afhandeling van bestelling.

Guest beoordeelde op 2018-07-08

Duidelijke website, makkelijk bestellen, goede kwaliteit en snel geleverd.

Guest beoordeelde op 2018-07-06

Goede levering met een leuk extra presentje, helaas stond er 1 ding op nalevering, wat niet na geleverd is maar zonder overleg is geannuleerd. Dit product was de hoofd reden van bestelling. Als het eerder kenbaar was gemaakt dan had ik volledig geannuleerd omdat ik nu voor dit ene product elders een bestelling moet plaatsen wat het duurder maakt wegen verzend kosten.

Reactie van Prepz:
Hoi Sander,

Allereest bedankt voor je bestelling en review! Onze excuses dat we niet wat helderder naar je gecommuniceerd hebben. Op de dag van bestelling heb ik je wel proberen te bellen alleen werd er niet opgenomen. Het product dat op nalevering stond heeft een levertijd van ongeveer een maand.

Daarom hebben we ervoor gekozen om het geld (van dat product) terug aan je over te maken. Je bestelling is gratis naar je verzonden en zodra we het product wat er nu niet was weer op voorraad is willen we deze natuurlijk ook gratis naar je verzenden. Zodat je geen verzendkosten hoeft te betalen.

Normaliter sturen we een mailtje als bellen niet lukt. Mijn excuses dat ik dit deze keer niet gedaan heb.

Nander

Guest beoordeelde op 2018-07-05