Rundervoortsweg, 4a
7615ND HARBRINKHOEK

Guest beoordeelde op 2018-01-18

Makkelijk te bestellen. Bezorging qua leverduur en verpakking netjes.

Guest beoordeelde op 2018-01-05

Besteling is goed gelopen.

Guest beoordeelde op 2018-01-02

Ruime keus en snelle levering

vincent peeters beoordeelde op 2017-12-29

Zeer goede service.altijdt een extratje bij je bestelling.vind ik zeer leuk.ik zie er naar uit dat het gamma nog uitbreidt.

Koen beoordeelde op 2017-12-26

Perfecte webshop!

Guest beoordeelde op 2017-12-23

Klein foutje door de inpakker, de eigenaar reageerde meteen op mijn mail en kwam tot een passende oplossing!

Guest beoordeelde op 2017-12-20

de aanleiding om het slecht te beoordelen is deze .ik heb ongeveer 2 weken geleden wat besteld en tot op heden niks ontvangen

Reactie van Prepz:
Beste Meneer P,

Allereest onze oprechte excuses dat wij het product niet de volgende dag al konden leveren zoals u van ons gewenst bent. Het product was niet op voorraad op het moment dat u het bestelde stond een levertijd vermeld bij het product van 5-10 werkdagen. U heeft het product besteld op 12-12-2017 en 5 dagen (3 werkdagen) later schrijft u deze review.

U heeft het product uiteindelijk 11 werkdagen later ontvangen en onze excuses voor de vertraging.

We vinden het ook erg jammer dat we u het product niet direct hebben kunnen leveren en misschien heeft u niet gezien dat het product niet op voorraad was tijdens het bestellen. We hopen dat u daarom u review nog zou willen herzien nu u het product heeft ontvangen.

Mocht u in de toekomst een vraag hebben over u een bestelling dan kunt u ook direct contact met ons opnemen via telefoon: 085-3033729 of email: info@prepz.nl.

Nander Knobben

Guest beoordeelde op 2017-12-15

Snel geleverd en creatief omgegaan met voorraadprobleem.

Guest beoordeelde op 2017-12-15

Goed

Guest beoordeelde op 2017-12-06

Verborgen kluisje in boek gekocht. Het was voor mij belangrijk dat dit er een met cijferslot was. Na overschrijving voor de zekerheid gebeld om dit te verifiëren. Nander heeft dit meteen nagekeken. Het bleek toch om een versie met sleutel te gaan. Dit is dan ook het enige minpunt dat ik kan aanhalen: beschrijving op de website kwam niet overeen met bestelling. We hebben de bestelling dan geannuleerd en twee dagen later stond het geld weer op mijn rekening.

Correct en snel geholpen.

Guest beoordeelde op 2017-12-03

Bestellen en bezorgen makkelijk en snel...alleen zat ik zonder kompas op pakjesavond!!!
Zou voor het weekend nog bezorgd worden....
Wel keurig en vriendelijk te woord gestaan!

Reactie van Prepz:
Onze oprechte excuses. De dagen voor Sinterklaas waren erg druk. PostNL kon daarom niet alle pakketjes op tijd bezorgen. We snappen dat een pakketje missen op pakjesavond erg vervelend is en de volgende keer dat Postnl de levertijd niet kan garanderen zullen wij dit nadrukkelijk vermelden tijdens het bestelproces om teleurstelling te voorkomen.

Groetjes en bedankt voor je bestelling en review,

Nander

Guest beoordeelde op 2017-11-23

Snelle en goede service!

Guest beoordeelde op 2017-11-23

Snelle levering, communicatie per email snel en klantvriendelijk, bestelde produkten van goede kwaliteit.

Daan beoordeelde op 2017-11-17

Erg vlot en makkelijke website, snel gevonden wat ik zocht en ook zeker de goedkoopste. Bij het bestellen was er 1 product niet op voorraad, maar deze kreeg ik later netjes na gestuurd. En hier werd ik goed over geïnformeerd. Top!

GuestRichard beoordeelde op 2017-11-17

Goed en snel

Guest beoordeelde op 2017-11-17

Prima communicatie, snelle levering en topproduct.

Guest beoordeelde op 2017-11-13

Heel tevreden. Donderdag besteld en vrijdag binnen. Goed verpakt in stevige doos. Producten waren dicht bij de productiedatum, dus kunnen nog lang bewaard worden.

Guest beoordeelde op 2017-11-12

Mijn ervaring is goed. Het product was goed, maar de gebruiksaanwijzing was te beknopt en te technisch. De kontakten daarover per mail en telefoon verliepen heel goed. Prepz maakte een gebruiksvideo voor me, waarmee ik goed uit de weg kon. Echter het was natuurlijk beter geweest als dit in 1 keer was goed gegaan.

Guest beoordeelde op 2017-11-11

Prima!

Guest beoordeelde op 2017-10-17

Snel gevonden wat ik zocht, makkelijke bestelling en snelle levering. Alles ongecompliceerd en zeer goed. Dankjewel.