Rundervoortsweg, 4a
7615ND HARBRINKHOEK

Jan van Dijk beoordeelde op 2018-07-17

Fijne website en snelle levering

Guest beoordeelde op 2018-07-15

Heel tevreden van. Snelle levering

Guest beoordeelde op 2018-07-14

Klein kompas besteld. Kreeg er netjes 2. Echter doen beide het niet. Waarschijnlijk omdat ze allemaal in 1 grote bak liggen(magnetisch) en daardoor stuk gaan. Zonde.

Guest beoordeelde op 2018-07-10

Snelle en correcte afhandeling van bestelling.

Guest beoordeelde op 2018-07-08

Duidelijke website, makkelijk bestellen, goede kwaliteit en snel geleverd.

Guest beoordeelde op 2018-07-06

Goede levering met een leuk extra presentje, helaas stond er 1 ding op nalevering, wat niet na geleverd is maar zonder overleg is geannuleerd. Dit product was de hoofd reden van bestelling. Als het eerder kenbaar was gemaakt dan had ik volledig geannuleerd omdat ik nu voor dit ene product elders een bestelling moet plaatsen wat het duurder maakt wegen verzend kosten.

Reactie van Prepz:
Hoi Sander,

Allereest bedankt voor je bestelling en review! Onze excuses dat we niet wat helderder naar je gecommuniceerd hebben. Op de dag van bestelling heb ik je wel proberen te bellen alleen werd er niet opgenomen. Het product dat op nalevering stond heeft een levertijd van ongeveer een maand.

Daarom hebben we ervoor gekozen om het geld (van dat product) terug aan je over te maken. Je bestelling is gratis naar je verzonden en zodra we het product wat er nu niet was weer op voorraad is willen we deze natuurlijk ook gratis naar je verzenden. Zodat je geen verzendkosten hoeft te betalen.

Normaliter sturen we een mailtje als bellen niet lukt. Mijn excuses dat ik dit deze keer niet gedaan heb.

Nander

Guest beoordeelde op 2018-07-05

Alles is prima

Hannah Schotte beoordeelde op 2018-07-05

Geweldig product en mooi verpakt. Ga zeker meer bestellen.

Els E beoordeelde op 2018-06-29

De noodradio bleek niet voorradig bij het bestellen. Zodra hij weer leverbaar was, werd ik geïnformeerd en kon ik hem, met enige troostkorting :-), bestellen.

Guest beoordeelde op 2018-06-28

goede en snelle bezorging

Peter beoordeelde op 2018-06-25

Ik ben erg tevreden over Prepz. Ze waren de goedkoopste inclusief verzendkosten! Beloofd om de volgende dag te leveren en die belofte kwamen ze na. Superb!

Guest beoordeelde op 2018-06-25

Ben heel tevreden ,.. Goed product en zeer snelle levering!

Guus beoordeelde op 2018-06-16

Helemaal top!

Guest beoordeelde op 2018-06-15

Probleempje bij 1 van de apparaten - altijd een beetje een risico als je koopt via een website. Retour gezonden zonder problemen & een oplossing gevonden die mij bijzonder goed uitkwam. Verkoper heel vriendelijk & behulpzaam.

H Metselaar beoordeelde op 2018-06-14

uit voorraad op tijd geleverd. prima

Mike V beoordeelde op 2018-06-14

Volgende dag direct de bestelling binnengekregen. Enorm goed aanbod, vriendelijke klantenservice die tot 21:00 uur te bereiken is met inhoudelijke vragen en goede / schappelijke prijzen.
De bestelling was goed verpakt en er was bij de bestelling gratis een firesteel en twee knoop kompassen toegevoegd. Ik ben ontzettend tevreden over deze webshop. Fantastisch.

Guest beoordeelde op 2018-06-11

Keurig afgehandeld!

Petra Beljaars beoordeelde op 2018-06-10

Supersnelle levering! En twee leuke presentjes mogen ontvangen!

Erik Edelman beoordeelde op 2018-05-31

Quick respons and delivery!

Peter Smits beoordeelde op 2018-05-31

Om een noodpakket samen te stellen kwam ik uit bij Prepz diverse items gekocht.
Prettige omgeving om te winkelen ook diverse betalings mogelijkheden.
Een aanrader.👍