Rundervoortsweg, 4a
7615ND HARBRINKHOEK

Guest beoordeelde op 2018-04-20

Ik had per ongeluk een verkeerde armband ontvangen (zonder kompas). Contact gezocht met de eigenaar, die excuseerde voor de foute levering en beloofde de maandag erop het goede artikel te versturen. Het andere mocht ik houden (was cadeautje voor kinder feestje), dus had mijn dochter toch iets te geven. De dinsdag erop ontving ik het goede artikel. Echt top zoals hij het aangepakt heeft!!!!!

Ko beoordeelde op 2018-04-10

Uitstekende webshopšŸ‘Œ

Guest beoordeelde op 2018-04-08

Keurig op gestelde termijn bezorgd. In de loop kreeg ik mededelingen over verschillende bezorgmomenten.

Guest beoordeelde op 2018-04-04

Klein dingetje gekocht, werd als pakket keurig verpakt de volgende dag afgeleverd hoewel het ook door de brievenbus had gekund! En dat voor dezelfde prijs. Snelle levering dus, en prima product.

Guest beoordeelde op 2018-03-23

Super klantvriendekijkheid! Geen probleem te groot en erg coulant! Snelle levering met extraatje.

Guest beoordeelde op 2018-03-20

Zeer tevreden , product snel ontvangen

Guest beoordeelde op 2018-03-16

Ondanks dat de nepwormpjes niets voorstelde-nt echt bruikbaar te klein-gebroken stukjes en aan elkaar plakkend en kruis net ook wat speelgoedachtig aanvoelde was ik wel blij met de vismolens(nog uitproberen)Kids vinden overlevingssnack lekker en was n goede snelle verzending.

Guest beoordeelde op 2018-03-13

Goed verpakt en snel geleverd. Veel handige artikelen te koop voor op kamp

L de Lange beoordeelde op 2018-03-10

Het persoonlijk contact als heel vriendelijk ervaren, bestelling naar tevredenheid afgehandeld . Aanrader!!!

Guest beoordeelde op 2018-02-28

Heel tevreden over het geleverde artikel!!!

Guest beoordeelde op 2018-02-28

Levering na 2 dagen. Verzendkosten €3,95 aan de hoge kant.

Guest beoordeelde op 2018-02-23

Verkeerde kleur muts ontvangen en tussen de ogen bleek de stof slecht genaaid te zijn en scheurde direct 1e keer. Heb na mijn beoordeling een bericht gekregen en heb zonder kosten of moeite een nieuwe in de juiste kleur opgestuurd gekregen. Erg goede klantenservice.

Reactie van Prepz:
Beste Meneer/Mevrouw,

Dat klinkt niet goed. Ik snap dat dit een dubbele teleurstelling is.

Wat betreft de kleur zal er helaas een foutje gemaakt zijn met inpakken, sorry hiervoor :( .Ik stuur je natuurlijk graag een nieuwe bivakmuts toe in de juiste kleur en met een goed stiksels. We verkopen deze bivakmutsen veel en horen dit niet vaak. Dus ik vermoed dat het om een maandag morgen modelletje gaat.

Als u even een mailtje stuurt naar info@prepz.nl of ons belt op 085-3033729. Dan los ik het graag voor u op. Mocht er in de toekomst wat zijn dan kunt u ook ons altijd direct bereiken via deze kanalen en lossen we dit soort vervelende zaken gelijk even zo goed mogelijk op.

Guest beoordeelde op 2018-02-21

Snelle levering en de producten zijn precies zoals ze moesten zijn. Dus gewoon top!

Guest beoordeelde op 2018-02-15

En super vriendelijk

Guest beoordeelde op 2018-02-08

Super levering. Snel en correct

Guest beoordeelde op 2018-02-08

Ik heb een zwart mondkapje besteld en deze was meteen de volgende dag binnen, erg goed dus.
De touwtjes aan de zijkant van het mondkapje zijn echter zo kort dat deze bijna niet om kan.
Het is meer een kindermaatje en niet echt voor volwassen mensen.

Guest beoordeelde op 2018-02-02

Top, had 2 boksbeugels bestelt. Al menig man mee in elkaar geslagen.

Guest beoordeelde op 2018-01-18

Makkelijk te bestellen. Bezorging qua leverduur en verpakking netjes.