Denekamperstraat 71

Bol.com 156 9,0
Trustpilot 3 7,9

Guest beoordeelde op 2018-11-13

Maurice van der Logt beoordeelde op 2018-11-13

Goed verpakt, snel verstuurd en een leuk extraatje in de doos!

Juffie beoordeelde op 2018-11-12

Snelle service en precies wat ik graag wilde hebben! Zeer blij met de vlotte afhandeling van dit fijne product!

LS beoordeelde op 2018-11-11

Producten besteld en deze dreigden te laat te zijn vanwege een staking en een interne fout. Keurig rechtgezet en netjes geholpen, ik wou dit op tijd in huis om op reis mee te nemen.
Pakketje tijdig ontvangen.
Moet het product nog uitproberen, maar alvast een goede service.

Guest beoordeelde op 2018-11-11

Tevreden! Zelfs meer ontvangen dan besteld!

Gert Huysmans beoordeelde op 2018-11-09

Duidelijke website, goede prijzen en super snelle levering, wat kan een klant zich nog meer wensen!!!

Goede service

Guest beoordeelde op 2018-11-08

Mijn mening is dat je pas ziet of je een goede winkel hebt getroffen als er iets misgaat. Bij mij was 1 van de dingen die ik besteld had bij aankomst defect. De winkel was vervolgens prima te bereiken en zorgde op snelle en vriendelijke wijze voor een vervangend product. Top!

Guest beoordeelde op 2018-11-08

Prima levering, prima product voor een goede prijs, en een leuke verrassing in de doos!

Guest beoordeelde op 2018-11-03

Heel erg tevreden met mijn product, en de snelle service.

Aad Twaalfhoven beoordeelde op 2018-11-02

Top

Guest beoordeelde op 2018-10-29

Snelle levering en artikel goed verpakt.

Jan Postema beoordeelde op 2018-10-28

Snel en goed geleverd

willem van tilborg beoordeelde op 2018-10-28

Snelle levering en goed product, top!

Guest beoordeelde op 2018-10-27

Zéér behulpzaam en vriendelijk. Snelle verzending. Goeie prijs.

Guest beoordeelde op 2018-10-26

Goede info, snelle en nette verzending. Waterfilter, noodradio en nog paar dingen aangeschaft. Mooi aanbod aan dingen die je nodig hebt in een vluchttas. Leuk extraatje erbij ( handig voor in extra tasje in de auto!). Tip; bij aantal producten mistte ik de afmetingen in de omschrijving, lijkt me handig om erbij te zetten.

Guest beoordeelde op 2018-10-25

de bestelling binnen enkele dagen ontvangen. 1 artikel was geleverd in een andere kleur dan besteld. hiervan was de omdoos ook nog beschadigd, het artikel zelf werkt zo te zien naar behoren. verder alles goed in orde.
26-10-2018. Perfect gereageerd door de klantenservice. Mijn reactie naar aanleiding hiervan wat bijgesteld, op deze manier geeft het vertrouwen voor de toekomst!

Reactie van Prepz:
Beste Rob,

Allereest bedankt voor u (positieve) beoordeling. We waarderen dit enorm.
Ook de verbeterpunten die u noemt nemen we serieus.

De levertijd kunnen we helaas niet verkorten. U had op zondag besteld en het pakket dinsdag in huis gehad. Van maandag tot vrijdag leveren wij binnen 24 uur. Op zondag kunnen we dit helaas (nog) niet aanbieden. U pakket is dus op dinsdag bezorgd omdat we het maandag hebben verstuurt.

Wat betreft de radio die u heeft besteld. Deze heeft u inderdaad in het geel ontvangen in plaats van in het groen. Onze oprechte excuses hiervoor. De groene hebben wij helaas niet meer op voorraad sinds vorige week. We zullen de foto's op onze website dan ook direct aanpassen naar de gele aangezien de groene niet meer terug komt.

Onze oprechte excuses voor de het niet tijdig updaten van de foto's op de website. We snappen heel goed dat u liever een groene had ontvangen zoals ook op de foto's staat.

Mocht er nog iets zijn met uw bestelling of dat u toch nog niet 100% tevreden bent, dan kunt u mij altijd persoonlijk bereiken via nander@prepz.nl. Ik zal mijn uiterste best doen alles zo goed mogelijk op te lossen.

Nander Knobben
Prepz.nl

Guest beoordeelde op 2018-10-22

Makkelijk bestellen en snelle levering!

Bianq beoordeelde op 2018-10-22

Bijzonder snel geleverd! Voor 16 uur besteld,volgende dag in huis.....om kwart voor 16 uur besteld en inderdaad volgende dag netjes in huis. Super!!!

Pieter beoordeelde op 2018-10-14

Zeer snel geleverd, ik had veel langer verwacht