Brugstraat 9

Google Plus/Places - 10,0

donald van dijk beoordeelde op 2019-05-23

Jeroen de Vriend beoordeelde op 2019-05-23

Mike van der Kuijl beoordeelde op 2019-05-16

Supersnelle levering, een van de producten was licht beschadigd en waarschijnlijk al eens gebruikt maar desalniettemin ben ik tevreden met de producten die ik heb besteld.

Reactie van Prepz:
Hoi Mike,

Bedankt voor je mooie 5 sterren review. Jammer om te horen dat één van de portofoons licht beschadigd was. We hebben ze zeker niet gebruikt, maar misschien is er iets misgegaan in het productieproces of tijdens de levering.

We kunnen je ook een nieuwe portofoon set sturen en deze zullen we dan even extra goed controleren voor het verzenden. De oude kun je dan kosteloos retourneren. Mocht je dit wat lijken kun je ons mailen op klantenservice@prepz.nl.

groetjes en nogmaals bedankt voor je mooie review. Dat waardeer ik enorm :).

Nander Knobben

Dylano Koole beoordeelde op 2019-05-13

Rob Derks beoordeelde op 2019-05-13

Woensdag besteld, zaterdag in de brievenbus. de bestelde Baofeng programmeerkabel in goede staat ontvangen. Prima!

Wilna beoordeelde op 2019-05-11

Irene van Wermeskerken beoordeelde op 2019-05-10

Snelle en correcte levering

Daniel Bereket beoordeelde op 2019-05-09

Gino Gilletti beoordeelde op 2019-05-07

Ik ben zeer ontevreden want binnen een dag zijn de bandjes die je om je hoofd heen doet al kapot gegaan vind het zeer triest heb er best veek gekd voor moeten betalen jammer

Yemane Tsegai beoordeelde op 2019-05-06

Jan Klumper beoordeelde op 2019-05-06

Product lijkt gefoto shopt, is in werkelijkheid kleiner dan op de foto van de website

Reactie van Prepz:
Beste Meneer Klumper,
We vinden het erg vervelend dat het product niet is wat u er van verwacht had. We nemen opmerkingen van onze klanten altijd erg serieus. We hebben daarom naar de productfoto's van de desbetreffende firestarters gekeken.
De foto's zijn niet door ons zelf genomen maar aangeleverd door onze leverancier. Er is flink ingezoomd om het product goed in beeld te krijgen maar er is absoluut niet (door ons) gefotoshopt. We snappen ook dat het zoom effect voor een vertekend beeld kan zorgen. Daarom hebben we nu bij alle BonQ Firestarters 2 extra foto's toegevoegd (naast een euro munt) om zo de firestarters beter op schaal te kunnen schatten.
Mocht u de firestarters willen retourneren en uw volledige aankoopbedrag terug willen ontvangen dan kunt u altijd contact opnemen met mij (Nander) via klantenservice@prepz.nl en dan maak ik dit voor u in orde. Mocht u liever willen ruilen voor een grotere (en dikkere) firestarter dan kan ik de Firestarter van Fosco van harte aanbevelen: https://www.prepz.nl/nl/fosco-firestarter-extra-dik.html
Nander Knobben
Prepz.nl

Paula Korner beoordeelde op 2019-05-06

Prima product en zeer vlotte bezorging

Natsnet Tesfasilase beoordeelde op 2019-05-05

Abiel Tesfahun beoordeelde op 2019-05-05

Jeannette Mulder beoordeelde op 2019-05-04

Snelle levering! Prima product

Greg beoordeelde op 2019-05-03

Goede website, snel verzonden!

Mendel Zunderdorp beoordeelde op 2019-05-02

Ben tevreden alleen had ik me vergist in de afmeting van twee producten. Dat is beetje jammer, maar eigen schuld.

Marco Lagemaat beoordeelde op 2019-05-02

Bestelling was onderweg opengemaakt. Samen naar een oplossing gezocht. Perfecte service!!! Well done

J. Pellegrino beoordeelde op 2019-05-02

Ramon Pol beoordeelde op 2019-04-28

Heel tevreden, tevens uitstekende service