Brugstraat 9

Bol.com 186 9,1
Trustpilot 3 7,9

S Loeve beoordeelde op 2019-01-22

Mauricio Roman beoordeelde op 2019-01-22

Snelle ontvangst kan beter in een doos verpakt kunnen woorden in plaats van een zak wand dan is er minder de kans op beschadiging

A.M. Lahaye-Meijer beoordeelde op 2019-01-18

masja Houdijk beoordeelde op 2019-01-18

Snelle levering. Prima producten.

Gert Wans beoordeelde op 2019-01-17

Aanbod is okee, wel vooral budget merken precies maar dat stoort me niet. Bestelling plaatsen was makkelijk genoeg, betalen ook uiteraard.... ;-) Levering nog de volgende dag, ook in België! Dat is altijd superfijn. Er zaten zelfs 2 kleine cadeautjes in; een knoopkompasje en een kleine firesteel. :-D Nu moet je natuurlijk geen Silva en LightMyFire verwachten, dat spreekt voor zich. (merkloze productjes) Sowieso ga ik ze toch wél gebruiken en ik vind het een schitterend gebaar dat ik in 15 jaar online shoppen bij massa's verschillende shops nog maar 2 keer ben tegengekomen....! Heel contente klant! :-)

p schoenmaker beoordeelde op 2019-01-11

Mooi assortiment, redelijke prijzen en snel verzonden.
Zeer tevredem!

C. Verhoek beoordeelde op 2019-01-10

Bart van der Post beoordeelde op 2019-01-05

Janneke Möllers beoordeelde op 2019-01-04

Dries beoordeelde op 2019-01-04

Super assortiment en breid ook snel uit. Kom geregeld even op de website om de nieuwe producten te bekijken. Zelf een aantal dingen besteld voor in mijn retro bus camper.

Frits Ruis beoordeelde op 2019-01-04

Duidelijk, snel en niet te duur.

Math Jansen beoordeelde op 2019-01-03

post nl besloot om toch maar het pakketje bij een andere Jumbo te bezorgen.
Moest er een stuk voor fietsen maar ben uiteindelijk tevreden.
Thanks.

Paul Jellema beoordeelde op 2019-01-01

michiel raaphorst beoordeelde op 2018-12-31

Goed

Liliane de Laat beoordeelde op 2018-12-31

Heel tevreden....goede service....snelle levering!

Thomas De Coster beoordeelde op 2018-12-30

Heel goede prijs, snel geleverd. Vriendelijke verkoper

Bart schrevel beoordeelde op 2018-12-30

Precies de dingen die ik zocht, oa het "11-1" handige kleine product, mijn vorige was door een vriendelijke doch overbezorgde douane ambtenaar op Schiphol in beslag genomen ! Ik heb van enkele van de 11 functie gebruik gemaakt, vraag; welke 11 functies kent dit product ? dank voor het snelle toesturen en een fijn en succesvol 2019, Bart

marius jansen beoordeelde op 2018-12-27

Helaas een van de bestelde artikelen niet voorradig. Zag het pas met uitpakken, niet van tevoren geïnformeerd. Moet nageleverd worden, terwijl dit artikel wel reeds is betaald. betreft artikelcode 8719298051756 van factnr, INV00690

Yannick Derksen beoordeelde op 2018-12-22

Besteld en binnen 2 dagen thuis. Gewoon goed!

Sin-Yun Yang beoordeelde op 2018-12-19