Industrieweg 60-A

francesco van Erp beoordeelde op 2018-10-13

Conny Berendsen beoordeelde op 2018-10-13

j.w. maters beoordeelde op 2018-10-13

Richard beoordeelde op 2018-10-13

Goede prijs en snelle service. Prima.

A.M.C Raemaekers beoordeelde op 2018-10-12

Peter De Vuyst beoordeelde op 2018-10-12

Vlotte verzending en levering

ERIC PIERENS beoordeelde op 2018-10-12

keurig op tijd geleverd. Niet 100% wat ik dacht besteld te hebben, mijn fout.

Frank Van de Laar beoordeelde op 2018-10-12

Maud Zonjee beoordeelde op 2018-10-12

THIJS OOSTDAM beoordeelde op 2018-10-12

John Frencken beoordeelde op 2018-10-12

patricia swaelens beoordeelde op 2018-10-10

Bij de bestelling was er een klein misverstand maar die is positief verholpen geweest.

Ron Burhenne beoordeelde op 2018-10-09

Snelle levering, juiste prijs, accuraat

Johan Nys beoordeelde op 2018-10-09

Zeer snel alles geleverd. Ook al kon men door stockbreuk 1 artikel normaal pas binnen paar weken leveren heeft men alsnog moeite gedaan om het binnen een week te leveren. Zeer duidelijk en helder gecommuniceerd. Leverancier met hart voor de klant.