Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Prijs-stunter.nl

http://www.prijs-stunter.nl

Rixtwei 381, 8915 JD Leeuwarden

085-8769289

KvK 56505000

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Prijs-stunter.nl

Gemiddelde beoordeling

5,2

77 beoordelingen

Beoordeling van klanten

39%

9%

52%

2014
Prijs-stunter.nl

Rob zei op 2014-01-19

Een LED TV Besteld en betaald via Ideal, daarna niets meer
vernomen. Ze reageren op niets niet op mail of berichten via de
eigen website. Zeer slecht gevoel hierbij PAS OP !!!

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Prijs-stunter.nl

Nico zei op 2014-01-19

Ik heb op 31-12 DIMMS besteld en na twee mailtjes deze
eindelijk op 18-1 ontvangen. Nadeel van deze web-winkel is dat
je alleen via e-mail informatie over de levering kunt krijgen, en
dat de levering lang op zich kan laten wachten.
Uiteindelijk is er geleverd (ik had er een hard hoofd in).

Prijs-stunter.nl

Jeroen zei op 2014-01-19

De bestelling laat van zich af weten op het moment. Ik daarom Prijs-stunter.nl gemaild. Binnen 48 uur heb ik een reactie ontvangen waarin de situatie werd uitgelegd. Er is ook aangegeven dat naar verwachting, dit weekend de achterstand is ingelopen. Nog even aankijken dus.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Prijs-stunter.nl

mir zei op 2014-01-18

Ik heb op 6 januari een samsung tab 3 10" besteld en betaald. Nog niets ontvangen nu op 18 januari. Ik heb 2 mailtjes gestuurd met de vraag van de levertijd maar daar is nog niet op gereageerd. Toch wil ik er positief over blijven want de prijs is nu eenmaal stukken goedkoper als elders. En ik kan me voorstellen dat ze t enorm druk hebben want iedereen gaat voor de goedkoopste! Zie veel negatieve reacties hier maar bij (bijna) iedereen is t goed gekomen toch? Ik ga er dus vanuit dat t ook bij mij goed gaat komen. We moeten wel wat geduld hebben maar uiteindelijk denk ik dat t wel goed komt.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Prijs-stunter.nl

Mulder zei op 2014-01-18

Heb 3 januari een Samsung Galaxy tab 3 besteld maar jammer genoeg
tot heden nog niets ontvangen. 6 januari een bevestiging mail met de
status in behandeling. Maar ben er bang voor dat het ook zo blijft.
Toch de stille hoop dat het nog goed komt zo dat ik een betere ervaring
hier kan plaatsen. We wachten nog even geduldig af.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Prijs-stunter.nl

Pdouve zei op 2014-01-17

Ik had een samsung UE50F6500 besteld maar het beeldscherm heeft
een dode pixel. Via email netjes te horen gekregen dat er een nieuwe tv
onderweg is en de instructies om de oude te retourneren volgt nog.
Prijs-stunter is echt de goedkoopste en ondanks de kerstdrukte redelijk
op tijd geweest met uitleveren 7 werkdagen.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Prijs-stunter.nl

Erik zei op 2014-01-17

Op 20-12-2013 een 3D LED tv besteld en nog steeds niet binnen, terwijl de levertijd maximaal 7 dagen zou zijn. Na mailcontact een kortingscode gekregen, die niet bleek te werken. Na mijn laatste mail (een week geleden) nog niks vernomen. Al wel betaald, dus ik verwacht van ze snel mijn bestelling binnen te krijgen. Anders ben ik toch genoodzaakt aangifte te doen.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Prijs-stunter.nl

Caitlyn zei op 2014-01-17

Niets bij prijs-stunter kopen! Het zijn oplichters! Ik had een kostuum besteld, na heel wat mailtjes is hij bij mij thuis bezorgd. Ik haal hem uit de verpakking en wat denk je?! Hij is kapot! Er zit een groot gat in en het schortje is ook helemaal afgescheurd. Hij is gewoon al een keer gedragen door iemand! Echt belachelijk. Ik wil mijn geld zo snel mogelijk terug, maar ik krijg geen reactie. Ik ben bang dat ik die 50 euro niet meer terug krijg. Ik bestel hier nooit meer iets! echt te belachelijk voor woorden!

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Prijs-stunter.nl

huub zei op 2014-01-16

Samsung 46f6400 besteld, goed contact, levering binnen
een
week, heeel scherpe prijs ,dus erg tevreden.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Prijs-stunter.nl

Benjamin Korpershoek zei op 2014-01-16

04-01-2014 tablet besteld 2 dagen
later netjes mailtje gehad dat order in behandeling is nu vandaag 16 januari nog steeds niets gehoord ook niet via de mail gister met de vraag hoe het er voor staat hoop snel iets te horen zodat ik dit bericht kan veranderen in iets positiefs want dat verhaal van de drukke feestdagen dat gaat bij mij niet op want die zijn al even voorbij

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Prijs-stunter.nl

Tim van de Kar zei op 2014-01-16

Afrader!!!: Pas na ruim anderhalve week kregen wij onze tv.
Daarna kwamen we er achter dat we een Hongaars model hebben
ontvangen (?!). Welke niet werkt, zoals het hoort in NL. Telefonisch zijn ze
NIET te bereiken! Steeds VM.
Graag beroep ik me op het retour recht, hiervoor is een retour label
nodig vanuit hun verzender. Deze ontvang ik niet waardoor ik 100
EURO!!!!! Moet betalen. Schandalig!!! Ik wil zelf rijden, maar betwijfel of
ik ooit me geld nog ga krijgen. Koop hier niet!!!

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Prijs-stunter.nl

PETER zei op 2014-01-15

Led tv 26 dec. besteld vandaag in huis. Langere levertijd dan ze aangeven.
Maar vandaag netjes bezorgt.





Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie

Reactie van Prijs-stunter.nl:
Helaas kampen wij met een aantal problemen wat betreft de verzending van orders. Hierdoor hebben we een fikse vertraging opgelopen. Wij zijn hard aan het werk met onze leverancier en transporteurs om deze problemen op te lossen. Gelukkig is het einde in zicht. Wij gaan er vanuit dat wij voor dit weekend nog de complete vertraging hebben ingelopen. Probeer massahysterie te voorkomen. Door de grote vertragingen zijn er heel veel vragen van klanten in de e-mail. Hierdoor duurt het langer dan gebruikelijk om de mailtjes te beantwoorden. Probeer het mail contact tot het strikt noodzakelijke te houden. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mensen hun antwoord krijgen.
Prijs-stunter.nl

Martijn zei op 2014-01-15

Op 2 januari 2014 een Samsung tab 3 besteld, echter is deze nog steeds niet geleverd. Op mijn e-mail heb ik een standaard e-mail terug ontvangen, dus geen inhoudelijke reactie. Ik denk dat ik mijn geld kwijt ben en de tab nooit gelevedr zal worden.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie

Reactie van Prijs-stunter.nl:
Helaas kampen wij met een aantal problemen wat betreft de verzending van orders. Hierdoor hebben we een fikse vertraging opgelopen. Wij zijn hard aan het werk met onze leverancier en transporteurs om deze problemen op te lossen. Gelukkig is het einde in zicht. Wij gaan er vanuit dat wij voor dit weekend nog de complete vertraging hebben ingelopen. Probeer massahysterie te voorkomen. Door de grote vertragingen zijn er heel veel vragen van klanten in de e-mail. Hierdoor duurt het langer dan gebruikelijk om de mailtjes te beantwoorden. Probeer het mail contact tot het strikt noodzakelijke te houden. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mensen hun antwoord krijgen.
Prijs-stunter.nl

Ewoud Nijeboer zei op 2014-01-15

2 jan een fiets besteld voor mijn zoon zijn verjaardag
aanstaande zondag. Hij wordt dan 1! Ik verneem niks van
prijs-stunter geen mail geen telefoon niks. Ja elke keer die K*T
voicemail. Ik heb gezien op de fb pagina dat ze een ander kvk
nummer hebben dan als op de website, ook het adres is
anders! IK ben des DUIVELS. Als ik niet snel wat verneem of
hoor rest mij niets anders dan AANGIFTE te gaan doen!


Reactie van Prijs-stunter.nl:
Helaas kampen wij met een aantal problemen wat betreft de verzending van orders. Hierdoor hebben we een fikse vertraging opgelopen. Wij zijn hard aan het werk met onze leverancier en transporteurs om deze problemen op te lossen. Gelukkig is het einde in zicht. Wij gaan er vanuit dat wij voor dit weekend nog de complete vertraging hebben ingelopen. Probeer massahysterie te voorkomen. Door de grote vertragingen zijn er heel veel vragen van klanten in de e-mail. Hierdoor duurt het langer dan gebruikelijk om de mailtjes te beantwoorden. Probeer het mail contact tot het strikt noodzakelijke te houden. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mensen hun antwoord krijgen.
Prijs-stunter.nl

Joost zei op 2014-01-15

De levering van mijn beamer is al anderhalve week te laat en ik krijg ze op geen enkele manier te pakken.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie

Reactie van Prijs-stunter.nl:
Helaas kampen wij met een aantal problemen wat betreft de verzending van orders. Hierdoor hebben we een fikse vertraging opgelopen. Wij zijn hard aan het werk met onze leverancier en transporteurs om deze problemen op te lossen. Gelukkig is het einde in zicht. Wij gaan er vanuit dat wij voor dit weekend nog de complete vertraging hebben ingelopen. Probeer massahysterie te voorkomen. Door de grote vertragingen zijn er heel veel vragen van klanten in de e-mail. Hierdoor duurt het langer dan gebruikelijk om de mailtjes te beantwoorden. Probeer het mail contact tot het strikt noodzakelijke te houden. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mensen hun antwoord krijgen.
Prijs-stunter.nl

PM van den Heuvel zei op 2014-01-15

Goede webshop!! zijn alles perfect nagekomen en ik bestel
eigenlijk nooit wat op internet dus ben erg voorzichtig daarin:)

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Prijs-stunter.nl

Janneke zei op 2014-01-15

Krijg toch de kriebels. Tablet besteld op 2 januari, 3
januari
bevestiging gekregen hartstikke netjes, keurig
bevestiging en
melding dat levertijd toch echt wel de 7 werkdagen is.
Bij de
website gekomen via beslist.nl goeie recensies dus
ook maar
besteld. Levertijd werkdagen waren gisteren op 7 dus
mail
gestuurd, maar krijg helaas geen reactie. Zie nu
allemaal
negatieve recensies. Ook over levering van kapotte
producten.... Hoop dat het allemaal goed komt, maar
vind het wel spannend!! We wachten af en blijven
positief.
Hoop hier binnenkort ook een positieve recensie te
kunnen
zetten.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie
Prijs-stunter.nl

M.Paauwe zei op 2014-01-14

Tijdens Kerst besteld, 1 januari kreeg ik mail dat mijn bestelling in behandeling is en dat het door Kerstdrukte wat vertraging kan oplopen. Natuurlijk heb je daarvoor begrip. Echter is het nu 14 januari en ik heb niets meer vernomen. Ook niets gehoord. 2 x mail gestuurd en daar wordt niet op gereageerd. 4x gebeld en geen contact kunnen krijgen. Telefoon gaat op voicemail over en de voicemail is zo vol dat er niets ingesproken kan worden. Hoe goed is de service vul zelf maar in.

Als er op deze review geklaagd wordt vanuit prijsstunter, dan zal dat wel zijn over de korte tijd die ik heb gebruikt tussen de review en hun mogelijke reactie. \Dat zou terecht zijn als ze bereikbaar zijn via een telefoon. Maar er is geen enkel direct contact mogelijk.

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie

Reactie van Prijs-stunter.nl:
Helaas kampen wij met een aantal problemen wat betreft de verzending van orders. Hierdoor hebben we een fikse vertraging opgelopen. Wij zijn hard aan het werk met onze leverancier en transporteurs om deze problemen op te lossen. Gelukkig is het einde in zicht. Wij gaan er vanuit dat wij voor dit weekend nog de complete vertraging hebben ingelopen. Probeer massahysterie te voorkomen. Door de grote vertragingen zijn er heel veel vragen van klanten in de e-mail. Hierdoor duurt het langer dan gebruikelijk om de mailtjes te beantwoorden. Probeer het mail contact tot het strikt noodzakelijke te houden. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mensen hun antwoord krijgen.
Prijs-stunter.nl

Peter Nokkert zei op 2014-01-14

Goedenavond,

Ik zie dat uw order inderdaad een kleine vertraging heeft opgelopen ik
verwacht dat deze maandag en uiterlijk dinsdagdag ons pakhuis zal
verlaten. Onze excuses voor het ongemak.

Of deze!!!

Uw bestelling heeft ons pakhuis vandaag verlaten. Een track & trace
nummer hebben wij helaas nog niet mogen ontvangen. Indien deze bij
ons bekend is zullen wij u deze per e-mail toesturen. Let u er wel op dat
dit een volle werkdag kan duren ondanks dat uw pakket al naar u
onderweg is.

Ik geloof dat we deze teksten hierboven allemaal wel kennen.
26 januari een led tv gekocht van 880 euro.
De laatste zoveelste tekst was van gister rond 10:00 uur savonds.
Ik heb weinig vertrouwen dat hij vandaag nog aankomt.
De mails die ik stuur krijg ik geen antwoord op.
Continu een voicemail.

Kan iemand mij wat vertellen over het adres in Leeuwarden of Hengelo.

Ik wil graag even kijken of mijn tv daar op mij met smart staat te
wachten.

Groetjes peter




Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie

Reactie van Prijs-stunter.nl:
Helaas kampen wij met een aantal problemen wat betreft de verzending van orders. Hierdoor hebben we een fikse vertraging opgelopen. Wij zijn hard aan het werk met onze leverancier en transporteurs om deze problemen op te lossen. Gelukkig is het einde in zicht. Wij gaan er vanuit dat wij voor dit weekend nog de complete vertraging hebben ingelopen. Probeer massahysterie te voorkomen. Door de grote vertragingen zijn er heel veel vragen van klanten in de e-mail. Hierdoor duurt het langer dan gebruikelijk om de mailtjes te beantwoorden. Probeer het mail contact tot het strikt noodzakelijke te houden. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mensen hun antwoord krijgen.
Prijs-stunter.nl

c van der velden zei op 2014-01-13

23 december een samsung smart tv besteld, die 27 december
in behandeling is genomen. 7 januari heb ik een mail gestuurd
om te vragen hoe het zat met de tv op 8 januari kreeg ik een
mail terug dat de tv tijdelijk niet op voorraad was geweest en
ze mij dit vergeten waren te mailen, maar dat hij binnen 2
dagen verzonden zou worden nu heb ik nog niets gehoord en
staat mijn bestelling nog steeds in behandeling. Ik vind het
belachelijk dat ze zeggen dat ze het binnen 5 tot 7 werkdagen
bezorgen en ik nu al bijna 2 weken extra moet wachten. Heb
nu tijdelijk een andere tv geleend bij iemand, omdat onze
oude kapot was en het anders niet te doen is zonder tv en
met 3 kleine kinderen. ben benieuwd hoelang ik nog moet
wachten en als ik binnen 2 dagen niets hoor ga ik de
bestelling annuleren. het is ook raar dat ze telefonisch niet te
bereiken zijn staat wel op de site, maar een telefoonstoring
hoeft in mijn ogen niet zo lang te duren

Verzendtijd
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Nazorg & garantie

Reactie van Prijs-stunter.nl:
Helaas kampen wij met een aantal problemen wat betreft de verzending van orders. Hierdoor hebben we een fikse vertraging opgelopen. Wij zijn hard aan het werk met onze leverancier en transporteurs om deze problemen op te lossen. Gelukkig is het einde in zicht. Wij gaan er vanuit dat wij voor dit weekend nog de complete vertraging hebben ingelopen. Probeer massahysterie te voorkomen. Door de grote vertragingen zijn er heel veel vragen van klanten in de e-mail. Hierdoor duurt het langer dan gebruikelijk om de mailtjes te beantwoorden. Probeer het mail contact tot het strikt noodzakelijke te houden. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mensen hun antwoord krijgen.

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur meer is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.