Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Probello B.V.

Kweekgrasstraat 28
1313BX Almere
0889999333
KvK 68737203

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Probello B.V.

Gemiddelde beoordeling

9,5

333 beoordelingen

Beoordeling van klanten

95%

1%

4%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Facebook 62 9,9
2018
Probello B.V.

Hans beoordeelde op 2018-07-16

Bijzonder snelle en goede service. Ga zo door.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Probello B.V.

Jan beoordeelde op 2018-07-16

Goede duidelijke communicatie met Michelle, snelle afhandeling qua reparatie en een nette wachtruimte! Kortom, erg tevreden met mijn reparatie.

Probello B.V.

Mathieu Vlam beoordeelde op 2018-07-16

Mijn Sony ter reparatie gestuurd ivm kapot scherm zowel offerte als reparatie zeer professioneel en duidelijk telefoon is zeer snel en vakkundig hersteld.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Probello B.V.

L. van Laaren beoordeelde op 2018-07-16

Ik ben zeer tevreden. Volgens afspraak opgehaald door post NL en binnen enkele dagen weer terug.
Goed gerepareerd en met garantie!
Nette prijs!
Aan te bevelen voor betrouwbare reparaties!

Probello B.V.

Dounia beoordeelde op 2018-07-16

Goede service, netjes mijn beeldscherm gerepareerd en werd via de mail goed op de hoogte gehouden. Na betaling werd mijn telefoon snel teruggestuurd.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Probello B.V.

Huib beoordeelde op 2018-07-16

Binnen 2 dagen was de iWatch keurig weer thuis. Werkt perfect. Super snelle levering.

Probello B.V.

Peter Spruijt beoordeelde op 2018-07-16

Vlotte service, duidelijke website en direct reactie via chatter.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Probello B.V.

hans schluter beoordeelde op 2018-07-16

Het glas van mijn iwatch was kapot.
Prima communicatie en service.
ik werd continue op de hoogte gehouden van de status van reparatie. opsturen met track en trace, evt haal en breng service.
iwatch keurig gerepareerd en functioneerd prima.
Probello is echt een aanrader.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Probello B.V.

nelly vroegop beoordeelde op 2018-07-11

bijzonder goede berichtgeving betreffende de ontvangst en de vorderingen van de reparatie. En vooral: het was echt extreem snel voor elkaar! Een dikke 10!


Reactie van Probello B.V.:
Beste Nelly, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Rijk beoordeelde op 2018-07-09

Telefoon is thuis opgehaald en netjes weer thuis afgeleverd. Alles keurig afgehandeld.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Rijk, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

johan duinkerke beoordeelde op 2018-07-09

Goed en snel geholpen

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Johan, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Dominique Slobbe beoordeelde op 2018-07-09

Prima, snelle service. Makkelijke communicatie.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Dominique, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Shannon beoordeelde op 2018-07-08

We zijn zeer tevreden qua over herstellen van mijn toestel. Alleen stonden we voor een dichte deur terwijl ze open moesten zijn en daar kwam geen excuses van af.
Voortaan eerst bellen als je langs wilt komen.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Shannon, excuses dat je voor een dichte deur stond. We hebben dit direct nagekeken en het bleek om een systeemfoutje te gaan. Deze is inmiddels opgelost. Fijn om te horen dat je verder tevreden bent, bedankt!
Probello B.V.

Roel Arkenboutr beoordeelde op 2018-07-07

Het proces van eerste contact tot en met laatste verliep volgens plan. Alle fasen binnen deze reparatie waren duidelijk aangegeven en toegelicht. Heel fijn dat een signaal is gegeven bij de start van de reparatie. Kortom tot in de details een verzorgd en beheerst proces!

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Roel, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Jeroen Jansen beoordeelde op 2018-07-04

Hele fijne ervaring. Het contact vond ik erg professioneel beginnend bij de website en vooral de updates die verliepen via de mail en statuspagina op de website.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Jeroen, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Bart Janssen beoordeelde op 2018-07-03

Ik heb een nieuwe batterij laten plaatsen in mijn Motorola Moto X Style. Telefoon gemakkelijk laten afhalen en binnen twee dagen weer teruggekregen. In het proces gingen de ontgrendel en volumeknoppen kapot, maar is netjes vervangen en goed naar mij gecommuniceerd. Mijn telefoon gaat weer langer mee dan 2 uur dus ik ben helemaal tevreden!

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Bart, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Gerard beoordeelde op 2018-07-03

Mijn scherm van de telefoon was kapot na een val.zocht op internet waar dit te reparenen was. Overal maar 3 mnd garantie maar bij probello levenslang. Ophalen repareren en terugsturen in 2 dagen. Later een telefonische vraag of alles goed was gegaan en of er nog vragen zijn. Zeer goede service, zorg en berichtgeving via mail en nazorg. Dus ook na reparatie en betaling is men u nog steeds niet vergeten.


Reactie van Probello B.V.:
Beste Gerard, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Bea Regeer-Vink beoordeelde op 2018-07-03

Uitstekende service,professionele reparatie. iPad dinsdag avond op de post en donderdag al weer in huis.
Alles met orginele onderdelen en levenslange garantie.
Voor mij een TOP bedrijf.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Bea, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Sasja Flantua beoordeelde op 2018-07-03

Ze hebben me continue geinformeerd over de stand van zaken

Minpuntje: op de site wordt reparatie thuis aangeboden, maar dat kon niet waar gemaakt worden door drukte/onderbezetting

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Sasja, bedankt voor je feedback, we gaan zeker ons best doen dit in de nabije toekomst te voorkomen. Bedankt!
Probello B.V.

W. Schotanus beoordeelde op 2018-07-02

Goed gerepareerd. maar vooral dat je vanaf aanmelden op de hoogte wordt gehouden van de status van je reparatie.


Reactie van Probello B.V.:
Beste W. Schotanus, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.