Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Probello B.V.

Kweekgrasstraat 28
1313BX Almere
0889999333
KvK 68737203

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Probello B.V.

Gemiddelde beoordeling

9,6

451 beoordelingen

Beoordeling van klanten

96%

1%

3%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Facebook 62 9,9
2018
Probello B.V.

Dick beoordeelde op 2018-11-17

Snelle service

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Probello B.V.

Linde beoordeelde op 2018-11-17

Ik heb het scherm van mijn Xiaomi Mi A1 laten repareren. Dinsdag kwam post nl de telefoon ophalen, woensdag kreeg ik bericht dat de reparatie was geslaagd en donderdag kreeg ik m'n telefoon alweer terug. Scherm ziet er goed uit. Voelt precies hetzelfde als voorheen. Het ging heel snel en gemakkelijk .

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Probello B.V.

Maikel beoordeelde op 2018-11-17

Heel tevreden surface pro 3 dinsdags op gestuurd ter reparatie en vrijdag weer gemaakt thuis super service

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Probello B.V.

Joke zonneveld beoordeelde op 2018-11-16

Na telefonisch contact werd mij duidelijk uitgelegd hoe het zou gaan.
De eerste dag mijn iPad verzonden.....de tweede dag gerepareerd.......en de derde dag retour.
Verschillende vragen gesteld en duidelijk antwoord gekregen .
Al met al ....mijn dank is groot en super geholpen.
Was niet van plan om hem weer stuk te laten gaan......maar weet ze wel te vinden nu.
Zal ook zeker mijn ervaring aan een ieder vertellen.
Chapeau Probello bv.👍🏼

Probello B.V.

Robbert Vermazen beoordeelde op 2018-11-16

Uitstekende en snelle service. Zeer klantvriendelijk.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Probello B.V.

Aline beoordeelde op 2018-11-16

Tevreden. Order maken lukte zelf niet. Door middel van de chat snel geholpen waarbij ze het zelfs telefonisch nog hebben uitgelegd. snel telefoon retour gekregen

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Probello B.V.

Sylvia van dorst beoordeelde op 2018-11-16

Een snelle aflevering van mijn Huawei mate 10 lite.. Het scherm was kapot.. Gebeld volgende dag opgehaald... En de dag erna gerepareerd nieuw glas erin en na 2 dagen weer netjes via post nl retour gestuurd... Toppie

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Probello B.V.

S. Lacrus beoordeelde op 2018-11-16

Snel en goed. Mijn mobiel doet het prima!

Probello B.V.

Brenda beoordeelde op 2018-11-16

Vriendelijk personeel. Snelle service.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Probello B.V.

Mick Lemmens beoordeelde op 2018-11-16

Zeer tevreden, heb een probleem gehad met het opsturen, postnl kwam niet langs, maar dat is snel opgelost door probello en ik had binnen 2 dagen mijn telefoon weer terug

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Probello B.V.

De koster- decaestecker beoordeelde op 2018-11-16

Super firma

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Probello B.V.

Evert de Korte beoordeelde op 2018-11-11

Batterij van mijn HTC One M9 liep snel leeg. Binnen 5 dagen zouden we op vakantie gaan, het had een probleem kunnen worden. Niet bij Probello, snelle fantastische service met professionele afhandeling. Schappelijke prijs. Super mensen! Well done. Met gerust hart en opgeladen telefoon aar Duitsland gegaan. Evert de Korte

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Evert, dat vinden wij fijn om te horen. Hopelijk heb je nu extra van je vakantie kunnen genieten. Bedankt voor je feedback!
Probello B.V.

Wim beoordeelde op 2018-11-09

Helaas bleek dat er iets was misgegaan tijdens de reparatie, iets wat natuurlijk een keer kan gebeuren. Telefoon opnieuw aangeboden en gerepareerd terugontvangen, dat alles onder garantie. Werd tijdens beide reparaties prima op de hoogte gehouden van de status.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Wim, dat vinden wij fijn om te horen. En daarom heb je natuurlijk gekozen voor onze levenslange garantie. Fijn dat je ook tevreden bent over onze aftersales. Bedankt!
Probello B.V.

John beoordeelde op 2018-11-09

Display van mijn Honor 10 laten vervangen. Alles perfect en keurig gerepareerd. Wordt netjes op de hoogte gehouden over het verloop van de reparatie. En super snelle service.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste John, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

B.Post beoordeelde op 2018-11-09

Veel tussentijds contact vriendelijke reactie

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste B. Post, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Martijn Snijder beoordeelde op 2018-11-09

Prima en snel afgehandeld. Netjes gerepareerd.


Reactie van Probello B.V.:
Beste Martijn, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Martin Jazet beoordeelde op 2018-11-09

Alles zoals afgesproken. Prijs, levertijd en kwaliteit

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Martin, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

van Dongen beoordeelde op 2018-11-09

Heel tevreden. Snelle service. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het proces en wie zich met de reparatie bezighoudt. En tevreden over het resultaat; de reparatie is goed uitgevoerd.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste van Dongen, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

D. Woortmeijer beoordeelde op 2018-11-08

Via via terechtgekomen voor een gebarsten scherm van een Surface Pro 4.
Supernetjes geregeld allemaal. Order inschieten, opsturen, reparatie, factuur en terugsturen in 4 dagen! Zeer content met de gang van zaken.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste D. Woortmeijer, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

J. Schuurmans beoordeelde op 2018-11-06

Uitstekende snelle service, ben goed en duidelijk te woord gestaan.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste J. Schuurmans, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.