Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Probello B.V.

Kweekgrasstraat 28
1313BX Almere
0889999333
KvK 68737203

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Probello B.V.

Gemiddelde beoordeling

9,6

514 beoordelingen

Beoordeling van klanten

96%

2%

2%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Facebook 64 9,9
2019
Probello B.V.

R. Knipschild beoordeelde op 2019-01-17

Zeer tevreden! Binnen een paar dagen al weer mijn Surface Pro retour na een schermvervanging. Snelle en vakkundige reparatie door Probello en je wordt zeer goed op de hoogte gehouden van de status van de reparatie. Perfect!

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste R. Knipschild, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Greet Delbeke beoordeelde op 2019-01-17

Zeer snelle afhandeling en prima communicatie

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Greet, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Mark Molenaar beoordeelde op 2019-01-17

Snelle duidelijke service. Reparatie is goed uitgevoerd en snel geretourneerd.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Mark, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Karen R beoordeelde op 2019-01-17

super tevreden hoe Probello binnen enkele werkdagen de batterij van mijn Moto X Style heeft vervangen en weer heeft gerouteerd. ook de status updates zijn super netjes. zeer tevreden met het resultaat.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Karen, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

ron jansen beoordeelde op 2019-01-17

snel en vakkundig opgelost

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Ron, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Roy beoordeelde op 2019-01-17

Snelle service, fijne ervaring

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Roy, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Martijn Fest beoordeelde op 2019-01-17

Mijn CatS60 had een defect scherm en voor de reparatie kwam ik bij Probello terecht. In eerste instantie was ik een beetje huiverig voor het opsturen van een telefoon naar een reparateur in plaats van erlangs gaan, maar uiteindelijk was het een top ervaring.

Ik kon het toestel gelijk opsturen en kon elke stap van het proces precies zien waar mijn telefoon was en wat ermee gebeurde. Al met al na het opsturen op een woensdag had ik hem alweer verzekerd en gerepareerd in huis op de zaterdag. Dus in conclusie, top service, snel, helder en klantvriendelijk.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Martijn, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Wendy Oosterveer beoordeelde op 2019-01-16

Prima service vanaf moment brengen. Houden je goed op de hoogte en wordt keurig bezorgd. Daarnaast het belangrijkste: het scherm van mijn apple watch is super vervangen. Dikke pluim.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Wendy, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Eric beoordeelde op 2019-01-16

Goed ervaren! Heldere communicatie, tevens telefonisch goed bereikbaar. Ik ben mijn telefoon maar een paar dagen kwijt geweest.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Eric, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Alex beoordeelde op 2019-01-08

Goede en snelle service.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Alex, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Bianca beoordeelde op 2019-01-07

Goede service en klantvriendelijk

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Bianca, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

mario beoordeelde op 2019-01-04

supersnelle service. ook tijdens de feestdagen


Reactie van Probello B.V.:
Beste Mario, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx beoordeelde op 2019-01-04

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Probello B.V.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-04

Scherm is meteen weer kapot en ze doen er niets aan.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste,
Bedankt voor je bericht. Je hebt inderdaad contact met ons gehad. Je hebt aangegeven het toestel weer in gebruik te hebben gehad. Val en stootschade (zoals bij u het geval) valt helaas niet onder de garantie. Wij vinden het erg vervelend en willen je daarom een korting aanbieden van 20%. Ik wil je daarnaast adviseren altijd een screenprotector en hoesje te gebruiken om val en stootschade zo veel als mogelijk te voorkomen.
Probello B.V.

Brigitte beoordeelde op 2018-12-26

Helemaal superblij bennik met Probello! Sowieso was t repareren van mijn Sony Xperia XZ supersnel geregeld, en werkt ie weer helemaal naar behoren, t nieuwe scherm reageert helemaal feilloos. Maar daarnaast rekenden ze voor de reparatie met originele onderdelen zo'n E60 minder dan er op internet gemiddeld wordt gerekend voor deze reparatieservice. Dat vind ik en flink verschil in kosten...


Reactie van Probello B.V.:
Beste Brigitte, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Carl beoordeelde op 2018-12-21

Ik ben over de faciliteiten positief. Echter 2 dingen storen me behoorlijk:
1: Ik kreeg pas na opsturen van mijn mobieltje te horen dat het display niet voorradig was en dus minimaal 2 weken moest wachten.
2: Ik kreeg met mijn mobieltje terug met 1% lading. Afleveren met tenminste 30% lading en bij voorkeur tussen de 50% en 80% was toch een stuk beter geweest.


Reactie van Probello B.V.:
Beste Carl,

Bedankt voor je feedback! Wij vinden het ook erg vervelend dat onze leverancier niet alle door ons bestelde onderdelen heeft geleverd. Wij hebben hier direct een melding van gemaakt. Het idee om alle batterijen van de telefoons van onze klanten op te laden alvorens het terugsturen is erg leuk bedacht! Het wordt wel een hele uitdaging om tientallen batterijen per dag met de juiste lader aan te sluiten maar we zullen hier zeker over nadenken. Met name als de reparatie aan het einde van de dag gedaan wordt en de klant het toestel de volgende dag toch graag terug wilt hebben. In ieder geval nogmaals bedankt voor het delen van je mening.
Probello B.V.

Xander beoordeelde op 2018-12-21

Toestel werd opgehaald op het werk zonder dat je deze overdreven hoeft in te pakken of te adresseren (origineel doosje volstaat). Je blijft netjes per email op de hoogte van waar het toestel zich bevind en na reparatie en betaling werd deze weer zo goed als nieuw op de zaak bezorgd.
Zeer tevreden.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Xander, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Peter beoordeelde op 2018-12-21

Een uitstekende service, alleen pech gehad met de reparatie. Oplaadpoort accu defect, wat onopgemerkt is gebleven bij het vervangen van de accu. Verder perfect.


Reactie van Probello B.V.:
Beste Peter, jammer dat je pech had, dat moet natuurlijk nooit de bedoeling zijn geweest, In ieder geval fijn om te horen dat je verder tevreden bent. Bedankt!
Probello B.V.

Ingrid Bouwer beoordeelde op 2018-12-21

Mijn telefoon is bij Probello geweest voor een waterschade behandeling. De service van Probello is uitstekend. Bij elke te verrichtte handeling word je op de hoogte gehouden. Je kan het volledige reparatie en verzendproces volgen. Zeer klantvriendelijk en snel. Mijn telefoon is weer als nieuw voor een goede prijs.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Ingrid, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Danny Haverals beoordeelde op 2018-12-21

Goede , snelle en duidelijke service !

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Danny, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.