Kweekgrasstraat 28
1313BX Almere

Hans beoordeelde op 2018-07-16

Bijzonder snelle en goede service. Ga zo door.

Jan beoordeelde op 2018-07-16

Goede duidelijke communicatie met Michelle, snelle afhandeling qua reparatie en een nette wachtruimte! Kortom, erg tevreden met mijn reparatie.

Mathieu Vlam beoordeelde op 2018-07-16

Mijn Sony ter reparatie gestuurd ivm kapot scherm zowel offerte als reparatie zeer professioneel en duidelijk telefoon is zeer snel en vakkundig hersteld.

L. van Laaren beoordeelde op 2018-07-16

Ik ben zeer tevreden. Volgens afspraak opgehaald door post NL en binnen enkele dagen weer terug.
Goed gerepareerd en met garantie!
Nette prijs!
Aan te bevelen voor betrouwbare reparaties!

Dounia beoordeelde op 2018-07-16

Goede service, netjes mijn beeldscherm gerepareerd en werd via de mail goed op de hoogte gehouden. Na betaling werd mijn telefoon snel teruggestuurd.

Huib beoordeelde op 2018-07-16

Binnen 2 dagen was de iWatch keurig weer thuis. Werkt perfect. Super snelle levering.

Peter Spruijt beoordeelde op 2018-07-16

Vlotte service, duidelijke website en direct reactie via chatter.

hans schluter beoordeelde op 2018-07-16

Het glas van mijn iwatch was kapot.
Prima communicatie en service.
ik werd continue op de hoogte gehouden van de status van reparatie. opsturen met track en trace, evt haal en breng service.
iwatch keurig gerepareerd en functioneerd prima.
Probello is echt een aanrader.

nelly vroegop beoordeelde op 2018-07-11

bijzonder goede berichtgeving betreffende de ontvangst en de vorderingen van de reparatie. En vooral: het was echt extreem snel voor elkaar! Een dikke 10!

Reactie van Probello B.V.:
Beste Nelly, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Rijk beoordeelde op 2018-07-09

Telefoon is thuis opgehaald en netjes weer thuis afgeleverd. Alles keurig afgehandeld.

Reactie van Probello B.V.:
Beste Rijk, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

johan duinkerke beoordeelde op 2018-07-09

Goed en snel geholpen

Reactie van Probello B.V.:
Beste Johan, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Dominique Slobbe beoordeelde op 2018-07-09

Prima, snelle service. Makkelijke communicatie.

Reactie van Probello B.V.:
Beste Dominique, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Shannon beoordeelde op 2018-07-08

We zijn zeer tevreden qua over herstellen van mijn toestel. Alleen stonden we voor een dichte deur terwijl ze open moesten zijn en daar kwam geen excuses van af.
Voortaan eerst bellen als je langs wilt komen.

Reactie van Probello B.V.:
Beste Shannon, excuses dat je voor een dichte deur stond. We hebben dit direct nagekeken en het bleek om een systeemfoutje te gaan. Deze is inmiddels opgelost. Fijn om te horen dat je verder tevreden bent, bedankt!

Roel Arkenboutr beoordeelde op 2018-07-07

Het proces van eerste contact tot en met laatste verliep volgens plan. Alle fasen binnen deze reparatie waren duidelijk aangegeven en toegelicht. Heel fijn dat een signaal is gegeven bij de start van de reparatie. Kortom tot in de details een verzorgd en beheerst proces!

Reactie van Probello B.V.:
Beste Roel, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Jeroen Jansen beoordeelde op 2018-07-04

Hele fijne ervaring. Het contact vond ik erg professioneel beginnend bij de website en vooral de updates die verliepen via de mail en statuspagina op de website.

Reactie van Probello B.V.:
Beste Jeroen, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Bart Janssen beoordeelde op 2018-07-03

Ik heb een nieuwe batterij laten plaatsen in mijn Motorola Moto X Style. Telefoon gemakkelijk laten afhalen en binnen twee dagen weer teruggekregen. In het proces gingen de ontgrendel en volumeknoppen kapot, maar is netjes vervangen en goed naar mij gecommuniceerd. Mijn telefoon gaat weer langer mee dan 2 uur dus ik ben helemaal tevreden!

Reactie van Probello B.V.:
Beste Bart, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Gerard beoordeelde op 2018-07-03

Mijn scherm van de telefoon was kapot na een val.zocht op internet waar dit te reparenen was. Overal maar 3 mnd garantie maar bij probello levenslang. Ophalen repareren en terugsturen in 2 dagen. Later een telefonische vraag of alles goed was gegaan en of er nog vragen zijn. Zeer goede service, zorg en berichtgeving via mail en nazorg. Dus ook na reparatie en betaling is men u nog steeds niet vergeten.

Reactie van Probello B.V.:
Beste Gerard, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Bea Regeer-Vink beoordeelde op 2018-07-03

Uitstekende service,professionele reparatie. iPad dinsdag avond op de post en donderdag al weer in huis.
Alles met orginele onderdelen en levenslange garantie.
Voor mij een TOP bedrijf.

Reactie van Probello B.V.:
Beste Bea, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Sasja Flantua beoordeelde op 2018-07-03

Ze hebben me continue geinformeerd over de stand van zaken

Minpuntje: op de site wordt reparatie thuis aangeboden, maar dat kon niet waar gemaakt worden door drukte/onderbezetting

Reactie van Probello B.V.:
Beste Sasja, bedankt voor je feedback, we gaan zeker ons best doen dit in de nabije toekomst te voorkomen. Bedankt!

W. Schotanus beoordeelde op 2018-07-02

Goed gerepareerd. maar vooral dat je vanaf aanmelden op de hoogte wordt gehouden van de status van je reparatie.

Reactie van Probello B.V.:
Beste W. Schotanus, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!