Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Probello B.V.

Kweekgrasstraat 28
1313BX Almere
0889999333
KvK 68737203

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Probello B.V.

Gemiddelde beoordeling

9,6

659 beoordelingen

Beoordeling van klanten

97%

1%

2%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Facebook 63 9,9
Google Plus/Places - 9,2
2019
Probello B.V.

Pol beoordeelde op 2019-09-03

Very satisfied. The mobile is as good as new.


Reactie van Probello B.V.:
Dear Pol, we are very happy to hear that. Thanks!
Probello B.V.

Peter beoordeelde op 2019-08-30

Artikel gebracht na afspraak. Goed gerepareerd. Goede communicatie. Alles zoals je het zou willen! Als er weer iets kapot gaat (hoop het niet) dan ga ik zeker weer hier heen!

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Peter, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Kasper beoordeelde op 2019-08-30

Samsung s9 scherm vervanging. Toestel verzonden en binnen 2 dagen weer gemaakt in huis. Top!


Reactie van Probello B.V.:
Beste Kasper, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Jesper beoordeelde op 2019-08-30

Perfecte en snelle service


Reactie van Probello B.V.:
Beste Jesper, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

wim de jager beoordeelde op 2019-08-30

Op donderdagmiddag telefonisch contact gehad over het vervangen van het scherm van mijn Apple watch 1, om 16.00 uur naar het Kpn punt gebracht , vrijdag na aankomst in Almere weer contact over de reparatie en de kosten , betaald en op zaterdag rond het middaguur gerepareerd weer thuisbezorgd . Eindelijk een bedrijf wat zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen ! Uniek in deze tijd !

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Wim, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Martijn Verhoeven beoordeelde op 2019-08-28

Zeer tevreden. Uitstekende communicatie en snelle service. Zou het zeer zeker weer doen.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Martijn, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Luc beoordeelde op 2019-08-28

Fijne service, telefoon wordt opgehaald en weer netjes afgeleverd! Mijn telefoon ziet er weer uit als nieuw!


Reactie van Probello B.V.:
Beste Luc, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Vicky beoordeelde op 2019-08-26

Erg fijne snelle service. Heel erg fijn dat je continu op de hoogte word gehouden.


Reactie van Probello B.V.:
Beste Vicky, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Bert Hulsman beoordeelde op 2019-08-26

Ik ben heel tevreden over de dienstverlening. Ik kon op korte termijn geholpen worden,kon zelfs wachten op de reparatie en werd keurig te woord gestaan!

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Bert, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Carla molevelt beoordeelde op 2019-08-26

Zeer tevreden vanaf de aanmelding t/'m de tussen fase en en het einde. Je wordt zeer goed op de hoogte gesteld in het lopende proces

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Carla, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Martine Steur beoordeelde op 2019-08-26

Ik belde en kreeg een duidelijk en helder antwoord op mijn vragen. De procedure was duidelijk en kreeg voor reparatie een telefoontje. Had binnen een paar dagen mijn telefoon al terug en die doet het weer prima.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Martine, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Martin beoordeelde op 2019-08-26

Ik moest na 2 weken wel via de chat vragen of mijn scherm gerepareerd was. Daarna binnen 2 dagen met garantiebewijs thuis ontvangen.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Dag Martin, gelukkig dat je contact had opgenomen. Je had inderdaad een spelfoutje gemaakt in je e-mailadres waardoor je al onze e-mails niet juist hebt ontvangen. Gelukkig hebben we dit samen op kunnen lossen. Veel plezier weer met je gerepareerde toestel. :)
Probello B.V.

Emil Coenen beoordeelde op 2019-08-21

Ik ben echt super tevreden over hun service! Ik had mijn Macbook Pro bij hun ingeleverd want er moest een hele nieuwe moederboard in en vele andere dingen waarvan ook een scherm....dit zou alles bijelkaar ruim 1900 euro kosten. Ik was hiermee akkoord gegaan maar na 4 dagen al kreeg ik een mail van hun dat ze uit eigen initiatief.....scherm herstellen niet hebben laten doorgaan omdat alles gewoon via Apple ging, hebben ze dit gecancelled omdat een nieuwe scherm ruim 500 euro kost en ze hadden zelf namelijk een goede 2de hands scherm liggen en die konden ze dan zelf inzetten voor 200 euro.....WOW...Ik was echt versteld van deze service en het extra meedenken om de hoge kosten verder naar beneden te krijgen! Super ondersteuning via telefoontjes en mailtjes, ging echt formidabel!
Afgelopen Mei ging er namelijk een bak koffie over mijn toetsenbord heen....toen bij een andere Apple hersteller gebracht en alleen maar problemen mee gehad en dit duurde dus meer dan 3 maanden......slechte service en niet of nauwelijks ondersteuning via de mail of telefoon, en met moeite mijn Macbook pro weer terug gekregen en toen ik deze bij Probello bracht zagen ze dat er wat schroefjes miste en een onderdeel....Ik was furieus! Na 3,5 maand niks hersteld en retour gekregen zonder alle onderdelen!
Daarom kan ik Probello van harte aanbevelen naast super service ook fijne ondersteuning via mail en telefoon maar ook dus echt meedenken met de klant en BETROUWBAAR! KLASSE PROBELLO!

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Emil, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Van Tran beoordeelde op 2019-08-08

- Uitermate snelle en goede service.
- binnen enkele ogenblikken factuur in de mail voor verzekering.
- eenvoudig online afspraak in te plannen om scherm te laten repareren.
- reparatie was binnen 30 minuten geregeld.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste van Tran, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Mieke beoordeelde op 2019-08-06

Uitstekende service, je wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de reparatie. Toestel weer pico bello terug ontvangen.


Reactie van Probello B.V.:
Beste Mieke, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Sylvia van dorst beoordeelde op 2019-08-06

Goede service, en snelle afhandeling top

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Sylvia, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

b beoordeelde op 2019-08-06

snel en deskundig gerepareerd


Reactie van Probello B.V.:
Beste, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Fred Muller beoordeelde op 2019-07-25

Super service en snelle reparatie


Reactie van Probello B.V.:
Beste Fred, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Alex beoordeelde op 2019-07-25

iPhone opgestuurd, wanneer ze vragen hadden belden ze mij op. Daarna werdt ik nogmaal opgebeld over wat er precies te repareren was en de prijs.

Zeer snelle service, duidelijk over alles tegen de klant, vriendelijk.
Zal zeker hier mijn iPhone nog eens, opsturen moest hij weer kapot zijn. Laten we hopen van niet :)

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Alex, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Francois beoordeelde op 2019-07-24

Reparatie ging precies volgens afspraak.


Reactie van Probello B.V.:
Beste Francois, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.