Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Probello B.V.

Kweekgrasstraat 28
1313BX Almere
0889999333
KvK 68737203

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Probello B.V.

Gemiddelde beoordeling

9,7

234 beoordelingen

Beoordeling van klanten

97%

2%

1%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Facebook 33 10,0
Marktplaats 47 10,0
2018
Probello B.V.

SM Fung beoordeelde op 2018-02-22

Goed geholpen. snelle afhandeling

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Fung, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Rob Roy beoordeelde op 2018-02-22

Echt super goed en snel geregeld, Top bedrijf!

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Rob, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Peter beoordeelde op 2018-02-22

Goede en zorgvuldige communicatie

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Peter, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Geoffrey beoordeelde op 2018-02-21

Kon mijn toestel gratis opsturen en kreeg hem binnen 2 dagen weer retour!

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Geoffrey, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

M.romeijnders beoordeelde op 2018-02-18

Snel gerepareerd

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Mariƫt, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Theo Derks beoordeelde op 2018-02-18

Na offerte de opdracht geplaatst en een dag later werd de telefoon opgehaald, gerepareerd en een dag later had ik hem weer in huis.
Elke stap in dit proces werd vergezeld met een mail van Probello zodat je weet wat de actuele status is.
SUPER die snelheid waar dit mee ging.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Theo, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Roel beoordeelde op 2018-02-17

Goed geholpen. Uiteindelijk moest apparaat voor garantie naar Apple toe. Hebben gedaan wat ze konden, fijn contact.


Reactie van Probello B.V.:
Beste Roel, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Sandrine beoordeelde op 2018-02-16

Makkelijk aanmelden van reparaties. Erg fijn dat het bij je thuis word opgehaald. Hele goede service, super snel geholpen. Helemaal blij mee!

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Sandrine, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

tjeu smeets beoordeelde op 2018-02-16

de bestelling werd uitermate snel en nauwkeurig afgehandeld. Alle lof om mij tussentijds te informeren tijdens het proces van afhandeling. Het is me alleen niet duidelijk wat de levenslange garantie nu precies betekend. Mocht het glas opnieuw per ongeluk breken zou dat dan ook vergoed worden?

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Tjeu, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt! De levenslange garantie is eigenlijk hetzelfde als een standaard garantie van 3 maanden, maar dan levenslang! Val- en stootschade is (helaas) nooit bij een garantie inbegrepen.
Probello B.V.

P beoordeelde op 2018-02-15

Zeer positieve ervaring. Je wordt constant op de hoogte gehouden en aardig personeel. Ik kom zeker terug!


Reactie van Probello B.V.:
Beste, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Bianca beoordeelde op 2018-02-15

Snelle, goede service. Alles liep goed.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Bianca, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

C. van der Pol beoordeelde op 2018-02-15

Uitstekende service, super snel gerepareerd en goede garantie. Zeer tevreden.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Cyntia, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Vincent Koopmans beoordeelde op 2018-02-14

Perfecte service en afhandeling van de reparatie. Snelle levering en een heldere communicatie!

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Vincent, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Remon beoordeelde op 2018-02-14

Snelle en correcte afhandeling. En een vriendelijke klantenservice.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Remon, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

P.A. Blok beoordeelde op 2018-02-14

Voortreffelijke afhandeling en service. Ze leken eerst wel een te grote broek aan te hebben, maar hebben het wel waargemaakt. Ik had vooraf niet verwacht dat ze een OPPO zouden kunnen repareren binnen een redelijke termijn.
Er zitten helaas wel een paar foutjes in de m.i. (vertaalde) voorwaarden.


Reactie van Probello B.V.:
Beste P.A. Blok, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Ferry Gijswijt beoordeelde op 2018-02-12

Zeer klantgericht en deskundig. Vriendelijke mensen.

Kritische opmerking: De site waarop je afstand kan doen van je apparaat (groene) vakje werkt niet bij mij. Ook het sturen van een mailbericht daarover komt blijkbaar niet aan.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Ferry, dat vinden wij fijn om te horen, we gaan er naar laten kijken. Bedankt!
Probello B.V.

Salwan beoordeelde op 2018-02-11

Zo goed en snel.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Salwan, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Stacey beoordeelde op 2018-02-10

Fijne communicatie

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Stacey, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Sandra beoordeelde op 2018-02-09

Fantastisch! Dinsdag verstuurd, gisteren pakje ontvangen door Probello, onmiddellijk hersteld, en vandaag pakje reeds teruggekregen!

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Sandra, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!
Probello B.V.

Louise beoordeelde op 2018-02-09

Ben persoonlijk langs gegaan om het scherm van mijn Xiaomi Mi Max te laten repareren. Dit is geen gangbare smartphone maar bij Probello kon ik gelukkig snel terecht. De reparatie is netjes uitgevoerd. Het duurde wel wat langer dan de ca. 30 minuten die vooraf waren gemeld. Maar kwaliteit gaat boven snelheid.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Louise, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.