Hopperzuigerstraat 7 A

The Feedback Company 15 9,2
Bol.com 4 9,0
Google Plus/Places - 8,2

rosa beoordeelde op 2019-03-10

Super snelle levering, hele fijne site.

Junior beoordeelde op 2019-01-19

Ik heb onlangs een universele android aangeschaft en laten inbouwen bij procartech. Ik ben uiterst tevreden over het geleverde werk. Onder een genot van een bakje koffie was de auto sneller klaar dan verwacht.

Sam beoordeelde op 2019-01-19

Ik werd snel geholpen vriendelijke mensen goeie service en duidelijkheid. Verse koffie op de zaak. Zeker een aanrader. Om voor u auto electronica problemen zoals o.a navigatie dvd speler camera inbouw geluidsinstallatie bij procartech langs te gaan !!!

Jordy Van der wurff beoordeelde op 2019-01-07

Ik heb een heel ander product ontvangen dan dat er op de afbeelding van de website staat dit product heb ik helaas niet besteld

Reactie van Procartech:
Beste Jordy,

U mag de camera terug sturen dan sturen wij u de juiste camera toe,
er is wat mis gegaan met de communicatie via de leverancier.
wij gaan het in orde maken en u ontvangt van ons een andere camera.

met vriendelijke groet,

Team Procartech

Erwin beoordeelde op 2018-12-24

Snel geleverd! Alleen de beloofde carplaybox ontbrak

Reactie van Procartech:
Beste Erwin,

Wij gaan die alsnog naar u toesturen met een gratis achteruitrijd camera erbij.
bedankt voor u geduld en fijne feestdagen toegewenst.

met vriendelijke groet,

Team Procartech