Procartech
Procartech is een (web)winkel met een filiaal waar u tijdens de openingstijden altijd terecht kunt en de producten zelf kunt zien en uitproberen.U kiest voor Procartech, als u kwaliteit prefereert boven al het andere. Wij zijn een gespecialiseerd bedrijf wat auto electronica en toebehoren betreft. U kunt bij ons langskomen in onze filiaal voor een advies op maat. Ook kunt u terecht bij Procartech voor het inbouwservice voor uw auto, waardoor u nooit zelf in ongemakkelijke situaties terecht kunt komen met uw voertuig.

Lidmaatschap per 13-06-2019 stopgezet

9,0

• Willem
    Review voor Procartech

Fa Procartech ik heb daar een navigatie besteld ik ben zeer goed geholpen en ze gaven mij alle informatie en hulp om deze in te bouwen, ook goed geholpen toen deze een klein defect had ,
    Ik heb een nieuwe navigatie gekregen en ik ben zeer goed en vriendelijk geholpen en een super goede service ook bij een klein defect !!
    Complimenten aan dit bedrijf : vertrouwelijk en verlenen een goede service en geven goed advies en informatie die je nodig hebt,

Groeten Willem

• rosa
    Review voor Procartech

Super snelle levering, hele fijne site.

• Junior
    Review voor Procartech

Ik heb onlangs een universele android aangeschaft en laten inbouwen bij procartech. Ik ben uiterst tevreden over het geleverde werk. Onder een genot van een bakje koffie was de auto sneller klaar dan verwacht.

• Sam
    Review voor Procartech

Ik werd snel geholpen vriendelijke mensen goeie service en duidelijkheid. Verse koffie op de zaak. Zeker een aanrader. Om voor u auto electronica problemen zoals o.a navigatie dvd speler camera inbouw geluidsinstallatie bij procartech langs te gaan !!!

• Jordy Van der wurff
    Geverifieerde klant van Procartech

Ik heb een heel ander product ontvangen dan dat er op de afbeelding van de website staat dit product heb ik helaas niet besteld

Antwoord van Procartech

Beste Jordy,

U mag de camera terug sturen dan sturen wij u de juiste camera toe,
    er is wat mis gegaan met de communicatie via de leverancier.
    wij gaan het in orde maken en u ontvangt van ons een andere camera.

met vriendelijke groet,

Team Procartech

• Erwin
    Geverifieerde klant van Procartech

Snel geleverd! Alleen de beloofde carplaybox ontbrak

Antwoord van Procartech

Beste Erwin,

Wij gaan die alsnog naar u toesturen met een gratis achteruitrijd camera erbij.
    bedankt voor u geduld en fijne feestdagen toegewenst.

met vriendelijke groet,

Team Procartech