Collse Heide 24
KvK 58620664

8,3

KiyOh 435 8,0

Annelieke Bosdijk beoordeelde op 2019-06-11

Keurig verzorgde bestelling, snel bezorgd en ik ben tevreden over de producten. Jammer dat er 1 artikel niet op voorraad bleek te zijn en dat dit niet op de website vermeld stond. Heb hier wel keurig bericht over gekregen en mijn geld snel terug gekregen.

Else Kersten beoordeelde op 2019-06-07

Prima service

Jolanda Aussems beoordeelde op 2019-06-06

Vlotte levering

Wim Diets beoordeelde op 2019-06-06

Goed product, goede communicatie, attente reactie.

pieter nicolai beoordeelde op 2019-06-06

tevreden

Lina van Wereld beoordeelde op 2019-06-06

alles naar wens conform getoond op website

H Vink beoordeelde op 2019-06-03

Alles keurig verpakt.
Snelle bezorging.

Goedemiddag,
Wat fijn om te horen dat het allemaal naar wens was, we wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u nogmaals bij ons te mogen ontvangen.

Jessica

Louise beoordeelde op 2019-06-02

Product in perfecte staat ontvangen.

Reactie van PuntZorg.nl:
Fijn te horen dat uw product in perfecte staat ontvangen is! Dat is wel ons doel!
We hopen u graag nog eens te mogen ontvangen.
Mvgr Jessica puntzorg.nl

anita Van nispen beoordeelde op 2019-05-30

Super goede snelle en netjes verpakte bezorging!!

Reactie van PuntZorg.nl:
Bedankt voor uw compliment, hier worden wij blij van om te lezen! We zien u graag nog eens terug.

Dick Berents beoordeelde op 2019-05-26

Prima prima

Reactie van PuntZorg.nl:
Super om te horen! Bedankt!

Monica Driessen-Bennemeer beoordeelde op 2019-05-26

Goed assortiment en snelle levering.

Reactie van PuntZorg.nl:
Hartelijk dank voor het mooie compliment, daar doen we het voor.
Mvgr. Puntzorg

Wim Dikshoorn beoordeelde op 2019-05-19

Duidelijke site om te bestellen en te betalen, goed verpakt en snel binnengekomen. Prima!

Reactie van PuntZorg.nl:
Fijn om te horen dat de site duidelijk is en dat het allemaal gelukt is. Bedankt.

Mieke van Hoogen beoordeelde op 2019-05-18

Voortreffelijke service. Ik had iets dringend nodig en de volgende dag was het er.

Reactie van PuntZorg.nl:
Wat ontzettend fijn dat u dit gewaardeerd heeft. Wij proberen inderdaad altijd met de klant mee te denken en het zo goed mogelijk op te lossen wat mogelijk is. Mooie recentie.
Met vriendelijke groet, |Team Puntzorg.nl

Maartje brakenhoff beoordeelde op 2019-05-18

Super

Bedankt!

Nj Van Berk beoordeelde op 2019-05-17

Tevreden

Reactie van PuntZorg.nl:
Fijn dat u tevreden bent.
Klantenservice Puntzorg.nl

Wil V.d Weijden beoordeelde op 2019-05-16

Reactie van PuntZorg.nl:
Fijn te horen dat de levering vlot is verlopen.

annie brouwers van golde beoordeelde op 2019-05-16

dat jullie niets in eigen handen hebben ,waarom denken jullie dat oude mensen van jullie gebruik maken.

ik in ieder geval niet meer.

Beste mevr Annie,

Wat jammer dat u zo over puntzorg denkt. Helaas hebben wij geen invloed op postnl . Wij hebben ons uiterste best gedaan om mee te denken met u. Meer dan dit kunnen wij niet voor u doen. Het spijt ons.

Paul Jonker beoordeelde op 2019-05-14

Prima service en prima kwaliteit. Ik ben dik tevreden. De volgende bestelling gaat weer naar hun.

Reactie van PuntZorg.nl:
Dank u wel voor de mooie reactie.

MB beoordeelde op 2019-05-13

Ik kreeg snel de bestelde artikelen, echter wel in 2 leveringen en dus veel verpakkingsmateriaal.
Voor mij zou er een vraag bij de bestelling mogen of het een dagje langer kan wachten mocht niet alles in een keer geleverd kunnen worden!

Beste

Dit begrijpen ik helemaal . Wij werken met verschillende leveranciers vandaar dat u verschillende pakketten kunt krijgen. Dit om de bestelling zo vlot mogelijk te laten verlopen.

G.M. de Jong beoordeelde op 2019-05-12

Snelle afhandeling, en ik had een verkeerde postcode opgegeven, maar dat werd prima opgelost.

Reactie van PuntZorg.nl:
Fijn dat u zo goed geholpen bent en een prachtige reactie hebt achter gelaten.
Onze dank hiervoor