Schoolstraat 3

8,9

Google Plus/Places - 9,0

Steven Emmens beoordeelde op 2018-08-07

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de review. We zien u graag weer eens terug!

F.M. van der Tak beoordeelde op 2018-08-07

Na een uitgebreide speurtocht op het web vond ik het professionele verhaal en de prachtige collectie die op de website wordt getoond dusdanig dat ik er meteen een setje oorstekers met zoutwater parel heb besteld. Daar ik toch in Bussum moest zijn heb ik ze in de winkel opgehaald en ben ook daar uitstekend voorgelicht en behandeld. De oorstekers zijn prachtig en ook degene waarvoor ik ze heb gekocht is er zeer blij mee. Een volgende bestelling zou ik zo weer bij deze gepassioneerde mensen doen, kortom een aanrader!

s.l. Visser beoordeelde op 2018-07-19

Nette snelle goede service. Fijn bedrijf

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel. Graag tot een volgende keer.

Rebekka Ashani beoordeelde op 2018-07-16

Dank u wel voor de review. Graag tot ziens

monique dukker beoordeelde op 2018-07-10

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de review. Graag tot ziens!

Marja beoordeelde op 2018-07-07

Naar volle tevredenheid geholpen en heel blij met het parelsieraad. Heb al enige malen een aankoop gedaan, telkens
tevreden over de vriendelijke hulp en de mooie parels

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de mooie review. Graag zien we u weer eens terug.

Wouter Veeneman beoordeelde op 2018-07-03

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de positieve review. Graag tot een volgende keer!

Francis test beoordeelde op 2018-06-29

Reactie van Pure & Timeless:
Dit is een test beoordeling voor de nieiwe website

Anoniem beoordeelde op 2018-06-27

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor uw positieve reactie. Graag tot een volgende keer!

Luc Lateur beoordeelde op 2018-06-26

er was een leveringstermijn van 4 à 5 dagen opgegeven, ondertussen zijn we 10 dagen verder en, nog altijd de bestelling niet ontvangen.

Beste heer Lateur,

Wij betreuren uw negatieve beoordeling. Het betreft hier echter een zending naar Belgie dat neemt meer tijd in beslag.

Uw bestelling ten bedrage van Euro 65,= is geplaatst op zaterdag 16 juni j.l., wij hebben deze binnen 5 werkdagen naar u toegezonden op vrijdag 23 juni om 12:03 uur. Een foto van de gefrankeerde enveloppe kunnen wij u desgewenst toesturen.

Wij hebben helaas geen invloed op de verwerking van de poststukken wanneer ze zijn overgedragen aan de Belgische Be-post, er is ook geen mogelijkheid om dit te kunnen versnellen.

Ons uitgangspunt is altijd om de klant tevreden te stellen en verbeterpunten aan te passen, echter hebben wij uw bestelling correct binnen de toegezegde tijd verzonden.

Francis Hage

Anoniem beoordeelde op 2018-06-25

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de review. Graag tot ziens!

Anoniem beoordeelde op 2018-06-19

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de review. Daar zijn we blij mee. Graag tot een volgende keer!

Dick van IJzendoorn beoordeelde op 2018-06-12

Heel tevreden ziet er heel mooi uit moet nog even wachten op de reactie van mijn vrouw het is voor ons 30 jarig huwelijk dat is 12 augustus dit jaar.

Reactie van Pure & Timeless:
Fijn dat het naar uw zin is. We zien u graag nog eens terug.
Fijne trouwdag alvast!

Anoniem beoordeelde op 2018-06-09

Anoniem beoordeelde op 2018-06-04

Anoniem beoordeelde op 2018-06-01

Dank u wel voor de review. Graag tot ziens

Charles W. beoordeelde op 2018-05-23

Zeer deskundig en vriendelijk geholpen in de Pure & Timeless winkel in Bussum. Uit het uitgebreide parel assortiment een keuze gemaakt na ons eerst op de website te hebben georienteerd. De binnen de afgesproken tijd geleverde parelketting en bijpassende oorstekers zijn van hoge kwaliteit en voldoen helemaal aan onze verwachting. Ook de retour en omruilingsmogelijkheid zorgen voor een prettige bestelprocedure.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor het delen van uw ervaring met onze winkel. We zien u graag nog eens terug.

Franca beoordeelde op 2018-05-22

Een mooi parelsieraad mogen uitzoeken voor mijn vijftigste verjaardag. Heel erg fijn en vriendelijk geholpen door René, die ons eerst met een kopje koffie uitleg gaf over de parels en daarna geduldig mee hielp met zoeken tot de juiste klik ontstond met mij en mijn parels. Ik voelde mij welkom en gezien, en opnieuw heel jarig! Dank je wel!

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de review. We zien u graag nog eens terug!

G de Jong beoordeelde op 2018-05-16

Prachtige oorbellen ontvangen met een mooie diepe glans.
Uitstekende kwaliteit voor een aangename prijs.
Dit was mijn eerste bestelling en er zullen er zeker nog meer volgen.
Snelle levering.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de mooie score. Graag tot ziens!

Anoniem beoordeelde op 2018-05-08

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de reactie. Graag tot ziens!