Schoolstraat 3

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,0

Google Plus/Places - 10,0

Gabriela van Willigen beoordeelde op 2017-12-11

Nadat wij ons eerst georienteerd hadden op het internet zijn wij bij Pure and Timeless uitgekomen. Wij hebben vervolgens de winkel bezocht en zijn daar zeer gastvrij ontvangen door de eigenaresse en haar dochter. De eigenaresse heeft duidelijk een passie voor parels en weet daar zeer ter zake kundig over te vertellen. Dit heeft tot resultaat gehad dat wij ter plaatse oorbellen met Tahiti parels gekocht hebben. Deze hebben wij later, op de afgesproken dag, per post hebben ontvangen. Ze waren prachtig verpakt, wat zeker bijdroeg aan het cadeau gevoel. Er was weliswaar een klein verschil in de kleurnuance van de parels, het blijft ten slotte een natuurproduct, maar ook hier werd zeer adequaat en klantgericht op gereageerd. Al met al een heel plezierige ervaring en wij komen hier zeker terug.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor deze review. Graag tot een volgende keer!

Marc Vijgen beoordeelde op 2017-12-08

Servicegerichte webshop (en winkel) met prachtige producten voor goede prijzen.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel. Graag tot een volgende keer!

Filip K beoordeelde op 2017-12-05

Snelle, juist levering.
Mooie kwaliteit.
En vooral: mijn vrouw was heel erg blij !

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel, graag tot een volgende keer!

Karin beoordeelde op 2017-12-05

Klein misverstand mijnerzijds, maar na een vriendelijk telefoontje alles tiptop, vlot en netjes geregeld

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de review. Graag tot ziens!

Josephine beoordeelde op 2017-11-17

Ik wilde graag iets bijzonders laten maken en ben erg blij met mijn prachtige armband. Het uitzoeken van de kleuren en vormen in de winkel was geweldig, en het eindresultaat maakt me iedere dag weer vrolijk. Service was goed. Voor mij was het echt een meerwaarde om samen iets te kunnen bedenken/uitzoeken wat geheel aangepast is aan mijn wensen en voorkeuren. Bedankt!

Reactie van Pure & Timeless:
Bedankt voor deze uitgebreide review. Graag tot een volgende keer!

Marcel beoordeelde op 2017-11-07

Fijne winkel. Eerlijke, hard werkende mensen achter de balie met verstand van zaken.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel. Graag tot ziens

Eric beoordeelde op 2017-11-05

Aanrader!
Prima service, vriendelijke ontvangst, kennis van zaken.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor deze review!

John beoordeelde op 2017-11-05

Top zaak ! Vriendelijk geholpen en veel kennis van zaken!

F. Slavenburg beoordeelde op 2017-11-05

Goede winkel met kennis wat ze verkopen. Vriendelijk en goede service, ik kan ze zeker aanraden.

Annemieke Groot beoordeelde op 2017-11-05

Leuke ervaring om samen met deskundigen een ketting voor mijn verjaardag te kunnen ontwerpen. De ketting draagt heerlijk!

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de review

M. Petit beoordeelde op 2017-11-03

Prachtige parels, snelle levering en uitstekende service. Een verloren oorsteker kon zonder problemen vervangen worden.

Reactie van Pure & Timeless:
Bedankt voor de mooie review!

.Lydie De Temmerman beoordeelde op 2017-11-02

De bestelling heeft meer dan een maand op zich laten wachten ,met als gevolg na veelvuldig mailen heb ik er op aangedrongen om mijn geld terug te krijgen dat is ook gebeurd .
Wat er is fout gegaan heb ik nooit geweten,mogelijk was het bij de verzending ? ik was wel ontgoocheld over de berichtgeving.
De zaakvoerder was wel eerlijk met de terug betaling en zo is het geëindigd.

Reactie van Pure & Timeless:
Inderdaad hebben wij op 14 september uw bestelling verzonden naar Belgie. Helaas bleek dat u de zending niet had ontvangen. Wij hebben getracht via Postnl de zending te achterhalen maar tevergeefs, het pakket was zoek. Wij hebben overleg hierover gehad met u en begrepen dat u liever uw geld terug wilde, dit hebben wij toen direct uitgevoerd. Wij vinden het erg spijtig dat wij u niet tevreden hebben kunnen stellen.
Hopelijk zien wij u toch nog eens terug!

Rita Bruinsma-van den Doel beoordeelde op 2017-11-01

De vijf sterren spreken voor zich!

Z. beoordeelde op 2017-11-01

Uitstekende service, prachtig product en het personeel denkt met je mee als je (andere) wensen hebt.
Zeer tevreden met het setje, dank jullie wel!

Reactie van Pure & Timeless:
Graag gedaan, bedankt voor de mooie woorden!

Jeroen Spans beoordeelde op 2017-11-01

Erg snelle levering en prachtige parels

Reactie van Pure & Timeless:
Graag gedaan, bedankt voor de mooie woorden!

Arjan van Herwaarden beoordeelde op 2017-11-01

Vanwege allergie oorstekers zonder problemen en extra kosten kunnen ruilen en ander materiaal. Ook communicatie is mail was perfect. Snelle reactie en prettig taalgebruik.

Reactie van Pure & Timeless:
Graag gedaan, fijn dat we het hebben kunnen oplossen. Bedankt voor de mooie woorden!