Schoolstraat 3

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,1

Google Plus/Places - 9,0

Monique Stuijt beoordeelde op 2018-02-19

Ik ben heel erg tevreden. Goed advies en er zijn prachtige oorbellen gemaakt. Alhoewel het kort dag was, waren de oorbellen op tijd af.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel. Graag zien we u een volgende keer weer

Diny Harkema beoordeelde op 2018-02-15

Ik ben heel tevreden over de kwaliteit, de service en de feestelijke manier waarop de sieraden verpakt worden.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de mooie review. Graag tot ziens!

Angela Tromer beoordeelde op 2018-02-11

Fijne service en er werd goed met ons meegedacht!

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u voor de fijne reactie. Graag tot ziens!

Huib beoordeelde op 2018-02-08

Na ontvangst van de ketting bleek de parel een behoorlijke oneffenheid te hebben. Dat zou binnen de norm liggen, maar was echt niet mooi. Parel terug gestuurd en nieuwe gekregen. Helaas slecht verpakt en daardoor dunne ketting in de knoop geraakt. Lang bezig geweest om dit voorzichtig uit de knoop te krijgen. Uiteindelijk goed opgelost en leuk kettinkje, maar veel moeite gekost.

Beste Huib,

Bedankt voor uw review!
Waar de Gem kwaliteit 99% vrij is van onzuiverheden is de AAA kwaliteit parel tot 95% vrij, waardoor er soms 1 plekje aanwezig kan zijn. Wij begrepen uit het telefoontje dat u de parel liever zonder oneffenheden wilde en hebben binnen 2 werkdagen een ander exemplaar verwerkt en toegezonden. Fijn dat deze naar uw zin is!
Excuses wat betreft het kettinkje, dit is samen met de hanger in een reparatiedoosje naar u terug gestuurd, een aandachtspuntje waar we iets mee gaan doen.

Graag tot de volgende keer.

GT Hogeweg beoordeelde op 2018-01-25

Bestelde (en betaalde) product kwam maar niet. Na informatie vragen bleek het bestelde niet meer leverbaar. Kreeg alternatief aangeboden die wel snel geleverd werd.

Reactie van Pure & Timeless:
Fijn dat het alternatief goed bevalt. Dank voor uw geduld. Graag tot ziens!

Jacqueline beoordeelde op 2018-01-16

Zeer goede service. Er wordt goed meegedacht met de wens. En niets is teveel. Armband is gewoon op maat gemaakt. En past precies bij de ketting die we 3 jaar geleden hebben gekocht. Ik kan iedereen aanraden om hier een parel sieraad te kopen.

Reactie van Pure & Timeless:
Hartelijk dank voor de mooie review. Graag tot een volgende keer.

T.N. beoordeelde op 2018-01-08

In plaats van goud vroeg ik rosegoud. Netjes geholpen en meteen verzonden. Uitstekende service en over het product ben ik meer dan tevreden. Bestellen bij deze winkel is zeker voor herhaling vatbaar.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de review. Graag tot een volgende keer.

A.H.M.VOSS beoordeelde op 2018-01-04

Zeer klantvriendelijke ontvangst en zeer leuk en vakkundig geholpen, zullen zeker recommanderen.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel. Graag tot een volgende keer.

john beoordeelde op 2018-01-01

Collier in mooie verpakking geleverd en mooi op tijd. Perfect.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel, graag tot ziens

AEW Bonte beoordeelde op 2017-12-29

Hoi Francis
Hartelijk dank dat ik op jullie laatste vrije dag voor kerstmis nog in de winkel kon komen om als verrassing voor mijn vrouw, parels uit kon zoeken. Het parelsnoer en oorbellen viel goed in de smaak. Dank voor jou tijd en de leuke geste als set prijs. mocht ik nog een armband nodig hebben kom ik zeker weer terug bij jullie.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel. Fijn dat het in de smaak viel. Graag tot ziens!

Geoffray Bogaert beoordeelde op 2017-12-23

Pakket was te laat maar nog juist op tijd. Niet de fout van de webshop, het weer is nu eenmaal niet hun keuze. Een telefoontje naar support was snel en vriendelijk. Het product was keurig verpakt en zoals geadverteerd. Mocht ik nog eens parels online zoeken zou ik zeker terug komen.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de beoordeling, graag tot een volgende keer.

Gabriela van Willigen beoordeelde op 2017-12-11

Nadat wij ons eerst georienteerd hadden op het internet zijn wij bij Pure and Timeless uitgekomen. Wij hebben vervolgens de winkel bezocht en zijn daar zeer gastvrij ontvangen door de eigenaresse en haar dochter. De eigenaresse heeft duidelijk een passie voor parels en weet daar zeer ter zake kundig over te vertellen. Dit heeft tot resultaat gehad dat wij ter plaatse oorbellen met Tahiti parels gekocht hebben. Deze hebben wij later, op de afgesproken dag, per post hebben ontvangen. Ze waren prachtig verpakt, wat zeker bijdroeg aan het cadeau gevoel. Er was weliswaar een klein verschil in de kleurnuance van de parels, het blijft ten slotte een natuurproduct, maar ook hier werd zeer adequaat en klantgericht op gereageerd. Al met al een heel plezierige ervaring en wij komen hier zeker terug.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor deze review. Graag tot een volgende keer!

Marc Vijgen beoordeelde op 2017-12-08

Servicegerichte webshop (en winkel) met prachtige producten voor goede prijzen.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel. Graag tot een volgende keer!

Filip K beoordeelde op 2017-12-05

Snelle, juist levering.
Mooie kwaliteit.
En vooral: mijn vrouw was heel erg blij !

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel, graag tot een volgende keer!

Karin beoordeelde op 2017-12-05

Klein misverstand mijnerzijds, maar na een vriendelijk telefoontje alles tiptop, vlot en netjes geregeld

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de review. Graag tot ziens!

Josephine beoordeelde op 2017-11-17

Ik wilde graag iets bijzonders laten maken en ben erg blij met mijn prachtige armband. Het uitzoeken van de kleuren en vormen in de winkel was geweldig, en het eindresultaat maakt me iedere dag weer vrolijk. Service was goed. Voor mij was het echt een meerwaarde om samen iets te kunnen bedenken/uitzoeken wat geheel aangepast is aan mijn wensen en voorkeuren. Bedankt!

Reactie van Pure & Timeless:
Bedankt voor deze uitgebreide review. Graag tot een volgende keer!

Marcel beoordeelde op 2017-11-07

Fijne winkel. Eerlijke, hard werkende mensen achter de balie met verstand van zaken.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel. Graag tot ziens

PvM beoordeelde op 2017-11-07

Voor plaatsen van een bestelling nog even navraag gedaan per mail.
Snel en duidelijk antwoord gekregen.
Vervolgens een order geplaatst en die kwam snel, en goed verpakt binnen.
Aanrader!

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor deze review. Graag tot een volgende keer

Eric beoordeelde op 2017-11-05

Aanrader!
Prima service, vriendelijke ontvangst, kennis van zaken.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor deze review!

John beoordeelde op 2017-11-05

Top zaak ! Vriendelijk geholpen en veel kennis van zaken!

Dank u wel!