Houtsaachmole 23
8531WC Lemmer

Google Plus/Places - 9,8

Sven v/d Berg beoordeelde op 2019-04-11

Eerlijk, netjes en professioneel. De eigenaar neemt je serieus en heeft veel verstand van zijn producten. Zeker een aanrader.

Cisca Mudde beoordeelde op 2019-04-03

Uitstekende en snelle service in de winkel en aan huis. Goed verzorgt en helder advies. Goede prijzen. Echt tevreden met PuurApple en Volkan. Hart voor de zaak! Vriendelijke groet Cisca

Alex beoordeelde op 2019-03-18

Snelle reactie en bezorging.

Maurice van Leuveren beoordeelde op 2019-03-14

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
πŸ‘Hele goede service πŸ™‚
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Ron Limpens beoordeelde op 2019-02-24

Geweldig!!

De bestelde macbook was snel geleverd. Al snel bleek dat er helaas een defect aan was. Na een mail te sturen werd er meteen contact met me opgenomen en kreeg ik direct een retourstikker voor reparatie.
Ik kon hem echter helaas niet missen i.v.m het maken van een app voor in de istore... 2weken later weer contact opgenomen omdat ik toen enkele dagen zonder macbook kon... perfecte comminicatie en service.

Ik ben ondanks dat er een defect was zeeeer tevreden over de afwikkeling!!!

Frank Lauwers beoordeelde op 2018-12-30

Snel geleverd en goede service

Hans Kuipers beoordeelde op 2018-12-27

een super leuke zaak met een eigenaar die voor 100% inzet voor zijn klanten.
wij hebben een macbook gekocht bij volkan na een paar dagen gebruiken bleek de ingebouwde microfoon niet te werken even contact gehad met volkan en hij was binnen een half uur hier om de macbook op te halen en na 2 1/2 was hij weer terug met de gemaakte macbook.
een TOP service

Cornelis Van den Berg beoordeelde op 2018-12-06

iMac besteld op maandag en toch al donderdag in huis...en dat terwijl black vrijday madness aan de gang was. Voor een schappelijke prijs een mooi apple product ...zeer goede staat en werkt prima.De vraag over het wachtwoord per mail werd ook gelijk beantwoord.Heel fijn zaken doen zo.

Sascha beoordeelde op 2018-12-06

Top service gehad en zeer tevreden! Bedankt PuurApple!

Jolien beoordeelde op 2018-12-01

Gistermiddag een Macbook besteld en vanochtend al binnen gekregen. Vragen na de bestelling verliepen super! Zeer blij mee!

Wilco beoordeelde op 2018-11-30

iMac met videokaart probleem langsgebracht en gelijk de volgende dag klaar! Super blij mee!!!

martin moesen beoordeelde op 2018-11-30

communicatie liep stroef, misverstand rond de toepassing van de korting Black Friday en de facebook korting>
toestel met lichte gebruikssporen en geen originele verpakking.

Ageeth beoordeelde op 2018-11-27

Aanrader. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Daar bovenop prettige communicatie en ik heb goede nazorg gehad. Heel tevreden!

Daan beoordeelde op 2018-11-17

Goede kennis van zaken. Weet waar hij mee bezig is en meedenkend. Erg prettig ervaring!

Jero beoordeelde op 2018-11-14

Ik ben er langs geweest en ik ben goed geholpen en hele goede service van puurapple! Zeker een aanrader!!

Ron Hof beoordeelde op 2018-11-12

Prima service, duidelijke communicatie en product is volgens verwachting. Dik tevreden dus!

Jasper beoordeelde op 2018-11-05

Puur Apple denkt goed mee, en was zelfs buiten openingstijden bereikbaar. Prima service.

Annet beoordeelde op 2018-11-02

Uitstekende snelle levering, bedankt puur apple!

Zoe Jaeger beoordeelde op 2018-11-02

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. zelfs toen ik de laptop al binnen had en vragen had hebben ze direct geantwoord en mij geholpen! laptop tip top in orde...zeker een aanrader!

Emile beoordeelde op 2018-11-01

Snelle en heldere reactie op vragen. Hoge servicegraad en genegen om als het past net dát ietsje extra's te doen. Ik ben erg tevreden.