Houtsaachmole 23
8531WC Lemmer

Google Plus/Places - 10,0

Bernd van Onselen beoordeelde op 2019-08-22

Vooralsnog prima geholpen en correcte levering van iMac.

.m.el bellachab beoordeelde op 2019-08-12

Beste man
Bedankt voor de service en snel afhandelen van de bestelling πŸ‘πŸ‘

Djura beoordeelde op 2019-07-05

Super service! Aanrader!

Martin Schuit beoordeelde op 2019-06-19

Zeer goede service, professioneel, behulpzaam

Fam. Wagenaar beoordeelde op 2019-06-16

Goede voorlichting, service/oplossingsgericht en klantvriendelijk.

Jan Gans beoordeelde op 2019-06-14

Ik wist nog niet precies wat ik moest hebben, maar met de hulp en de uitstekende service van PuurApple ben ik helemaal geslaagd. Hier kan mening winkel nog wat van leren!

Marcel Stuivenberg beoordeelde op 2019-06-02

Vriendelijke en betrokken verkoper, komt de afspraken netjes na, snel geleverd en de refurbished iMac was in nieuwstaat!

Danisha de Boer beoordeelde op 2019-05-28

Heel klantvriendelijk, echt geweldig geholpen met de problemen etc.

Jan Weistra beoordeelde op 2019-05-26

Zeer vriendelijk. Oplossingsgericht. Meedenkend. Mac mini gekocht. Zeer prettig geholpen onder genot van bakje koffie. Nemen alle tijd voor je. Zeer tevreden.

L. beoordeelde op 2019-05-10

Goede service, goed geholpen en een fijn product.

Taco Ubbink beoordeelde op 2019-05-02

Super service en meedenken!

Sven v/d Berg beoordeelde op 2019-04-11

Eerlijk, netjes en professioneel. De eigenaar neemt je serieus en heeft veel verstand van zijn producten. Zeker een aanrader.

Cisca Mudde beoordeelde op 2019-04-03

Uitstekende en snelle service in de winkel en aan huis. Goed verzorgt en helder advies. Goede prijzen. Echt tevreden met PuurApple en Volkan. Hart voor de zaak! Vriendelijke groet Cisca

Alex beoordeelde op 2019-03-18

Snelle reactie en bezorging.

Maurice van Leuveren beoordeelde op 2019-03-14

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
πŸ‘Hele goede service πŸ™‚
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Ron Limpens beoordeelde op 2019-02-24

Geweldig!!

De bestelde macbook was snel geleverd. Al snel bleek dat er helaas een defect aan was. Na een mail te sturen werd er meteen contact met me opgenomen en kreeg ik direct een retourstikker voor reparatie.
Ik kon hem echter helaas niet missen i.v.m het maken van een app voor in de istore... 2weken later weer contact opgenomen omdat ik toen enkele dagen zonder macbook kon... perfecte comminicatie en service.

Ik ben ondanks dat er een defect was zeeeer tevreden over de afwikkeling!!!

Frank Lauwers beoordeelde op 2018-12-30

Snel geleverd en goede service

Hans Kuipers beoordeelde op 2018-12-27

een super leuke zaak met een eigenaar die voor 100% inzet voor zijn klanten.
wij hebben een macbook gekocht bij volkan na een paar dagen gebruiken bleek de ingebouwde microfoon niet te werken even contact gehad met volkan en hij was binnen een half uur hier om de macbook op te halen en na 2 1/2 was hij weer terug met de gemaakte macbook.
een TOP service

Cornelis Van den Berg beoordeelde op 2018-12-06

iMac besteld op maandag en toch al donderdag in huis...en dat terwijl black vrijday madness aan de gang was. Voor een schappelijke prijs een mooi apple product ...zeer goede staat en werkt prima.De vraag over het wachtwoord per mail werd ook gelijk beantwoord.Heel fijn zaken doen zo.

Sascha beoordeelde op 2018-12-06

Top service gehad en zeer tevreden! Bedankt PuurApple!