SUN-plein 48
6373LJ Landgraaf

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Leon van Eijk beoordeelde op 2019-06-18

Goede ondersteuning bij het vinden van onderdelen, goede afhandeling bij foutieve onderdelen

Jcw Dooren beoordeelde op 2019-06-06

Alles naar wens ontvangen

Peter Masson beoordeelde op 2019-06-04

Geweldige service!

Reactie van Q-Parts scooter- en bromfietsonderdelen:
Bedankt voor je positieve beoordeling.
Wij doen ons best, maar het is altijd fijn om te horen dat het gewaardeerd wordt.

Wiel beoordeelde op 2019-06-02

Haal al mijn onderdelen op de zaak op Altijd netjes en Beleefd behandeld is een onderdeel niet voorradig wordt direct besteld Q parts is aan te bevelen

a schoneveld beoordeelde op 2019-05-06

Uitstekende service
Goed verpakt en optijd geleverd

Luuk Vossebeld beoordeelde op 2019-05-02

Netjes verpakt, goede onderdelen.

HeriD beoordeelde op 2019-05-01

Prima, zoals het hoort!

Andries Carolien beoordeelde op 2019-04-03

De levering is heel snel .goed verpakt en super kwaliteit voor niet veel geld ben super tevreden

leonardus damen beoordeelde op 2019-03-29

is oke 1 pakking niet in voorraad, bedrag terug gestort.

jack v.hout beoordeelde op 2019-03-28

Goede zaak en snelle levering.

Reactie van Q-Parts scooter- en bromfietsonderdelen:
Beste Jack, bedankt voor uw positieve reactie