Marinus Spronklaan 49 a
4205CG Gorinchem

9,0

Adrianus van Mourik beoordeelde op 2018-08-20

Het juiste artikel en snelle levering. Daar hou ik van!
No nonsense bedrijf die accuraat werkt en goede voorlichting geeft.
Ook voor de particulier een aanrader.

Fred Hoogerdijk beoordeelde op 2018-08-19

super snelle service

marcin beoordeelde op 2018-08-16

ano nadzieja

Sjj beoordeelde op 2018-08-13

Inbouw oetsenbord besteld, goede kwaliteit en past perfect.
Snel geleverd.
Goede communicatie.

harry boersma beoordeelde op 2018-08-07

Snelle levering en juiste onderdeel en zonder verzendkosten heel tevreden dus

Jan Willem Albada beoordeelde op 2018-07-31

Snelle levering maar niet compleet en geen gebruiksaanwijzing. Al met al niet helemaal zoals ik had gehoopt.

Reactie van Q24U:
Bij deze producten zit geen handleiding. Is ook niet nodig, zonder enige technische kennis is met 1 schroef de oude sleutel te openen en de nieuwe sleutel te sluiten in nog geen 2 minuten tijd. Daarnaast mocht u er niet uitkomen dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice, deze staan altijd voor u klaar om te helpen!

JM Alvarez beoordeelde op 2018-07-31

Kan niet beter. Goede kwaliteit prijs verhouding.

JVG Pc-repair beoordeelde op 2018-07-30

Goede serivces en ik perfect geholpen šŸ‘

R.K. BHAWAN beoordeelde op 2018-07-28

EEN WEB WINKEL DIE ZIJN NAAM WAAR MAAKT. MET NAME ALS HET GAAT OM: DE PRIJS, KLANT SERVIES EN DE MOGELIJKHIED VAN BETALEN EN BESTELLEN TOT BENADEREN. ZO MOET HET EN ZO HOORT HET, DAAROM VIND IK; Q2 IS HERE 4U! IK BEN EEN TEVREDEN KLANT, DIE EEN WEEK GELEDEN EEN BESTELLING HEEFT GEDAAN BIJ: Q24U. VOOR MIJN VOLGENDE AANKOOP MET BETREKKING TOT COMPUTER COMPONENTS/ ONDERDELEN WEET IK DUS Q24U ZEKER TE VINDEN.

PRM beoordeelde op 2018-07-25

Duidelijke website. Snelle levering en producten zoals omschreven.

geert joseph beoordeelde op 2018-07-24

Ik ben heel tevreden over deze winkel; de items werden maandag middag besteld en 's anderendaags reeds geleverd......in centrum Belgie.

De verzending was zorgvuldig verpakt en de kwaliteit is zijn prijs meer dan waard.

Peter de Jong beoordeelde op 2018-07-16

Vlotte levering zonder problemen en een goed product

MARC VAN DER PERRE beoordeelde op 2018-07-16

Correcte afhandeling na retournering en nieuwe bestelling.

William Melissen beoordeelde op 2018-07-14

Een toetsenbord bestelt. Volgende dag netjes in huis en zeer goed verpakt!

Gerrie Weijman beoordeelde op 2018-07-14

Makkelijk bestellen en snel en goed geleverd.

G.E. Drenth beoordeelde op 2018-07-11

Snelle levering en zeer ingenieus verpakt. Perfect!

Theo Tote beoordeelde op 2018-07-10

Slechte service! Slechte service! Slechte service!

Dus, heb er twee besteld.
Er bleek dat de prijs van de ene niet klopte en ze konden het niet voor die prijs verkopen.
Oke, dan de tweede nog vesturen.
Er staat op de pagina - versturen binnen 24 uur, maar het versturen duurde langer dan 48uur

Nadat ik dit postte, kreeg ik het volgende als antwoord:

"Als u iets een groot OBD2 uitlees apparaat besteld dat van 169.95 euro, naar 0.95 euro is afgeprijsd, dan kunt u zelf al begrijpen dat daar waarschijnlijk iets niet klopt. Hierover hebben wij contact met u opgenomen, daarna is dit product in overleg met u gecrediteerd en hebben wij nog 5% extra korting gegeven op het andere product dat u gekocht had.
Verzendtijd is binnen 24 uur op werkdagen, dit kan ivm het weekend of als er na 16 uur besteld worden elkaar wat ontlopen, daarnaast hebben wij helaas ook geen controle over de verzendtijd van PostNL."

Het zou mooi zijn als de verkoper dat "crediteren" kunnen bewijzen (met een timestamp voor 12-07-2018:12:00) want de enige wat ik kreeg te horen was "Terug storting wordt later deze week gedaan"

Toen kreeg ik dit:
-------------------------
"Is al overgemaakt Theo!
Ook de levertijd waar je het over hebt klopt niet. Je plaatste je bestelling op zondag 2 juli. Voor dat wij het konden versturen hebben wij eerst contact met jou gehad op maandag, door dit contact kon het pas dinsdag verzonden worden."
--------------------------
Nog een leugen.
Ik heb het op Zondag 2 Juli besteld en kreeg pas op 4 Juli een bericht dat het niet doorging.
Hier:
-------------------------------------------
Van: Q24U, Robert <*****@q24u.nl>

Datum: 4 juli 2018 om 13:23
Onderwerp: kes
Aan: *******@yahoo.com

Beste Theo,
Bedankt voor de bestelling.
De kess prijs is helaas niet juist, deze kan ik je niet leveren hiervoor. Moet 99,95 euro zijn. Ik kan je 10 euro korting geven, is dat een optie voor je?
Anders annuleer ik en wordt alleen het andere product verzonden. Graag je reactie.
Excuses voor het ongemak.
------------------------------------
Toen nog dit:

Ik weet niet waar je heen wilt Theo, maar die mail staat bij ons op maandag 2 juli!!
Verder over die terug betaling: als wij je die toezegging doen dan kun je er vanuit gaan dat dat gewoon overgemaakt wordt en dit is ook al lang geregeld.
Daarnaast sluit ik hierbij ook de discussie met u, van onze kant hebben wij het al het mogelijke gedaan om u te helpen en hebben u zelfs een korting gegeven. Voor sommige mensen is het nooit genoeg en willen gewoon niet geholpen worden. Succes met je aankoop verder.
----------------------------------------------

Wat ik weet is dat het geen eerlijke winkel is. Uiteindelijk proberen ze mij voor het gek houden.
Waar is de korting u over spreekt? Waar is de terugstorting?
Waarom werd de artikel 2 dagen later dan aangekondigd gestuurd?

Nalatig ook, vind ik!

Slechte service! Slechte service! Slechte service!

Wilco De waal beoordeelde op 2018-07-10

Heel tevreden werkt prima

John De Groot beoordeelde op 2018-07-09

Een op-com besteld installatie CD kapot.wel een download link ontvangen maar met geen 10 paarden werkend te krijgen.
Waarschijnlijk Chinese rommel had ik hem zelf ook wel kunnen bestellen bij geek was ik de helft goedkoper uitgeweest rommel gaat de vuilnisbak in zonde van het geld.

Reactie van Q24U:
Met de juiste kennis van zaken is het apparaat in een handomdraai werkend te krijgen. Mocht u er niet uitkomen dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice, eventueel kan dit zelfs op afstaand geĆÆnstalleerd worden.

Mans Vinke beoordeelde op 2018-07-01

Snel en correct