Marinus Spronklaan 49 a
4205CG Gorinchem

9,0

Wesley Pauwels beoordeelde op 2018-06-16

Uiterst snelle levering en het juiste materiaal!
Bedankt!

Martijn Claassen beoordeelde op 2018-06-06

´s Morgens probeem met toetsenbord. Even gebeld. Kon meteen komen. Nieuw toetsenbord in m´n laptop tegen een scherpe prijs.
Superservice!!

Hans Walta beoordeelde op 2018-06-04

Voor de eerste keer wat klein gereedschap besteld.
Website werkt lekker vlot, prijzen zijn OK, de volgende dag mijn bestelling in huis.
Prima zo!

Willem beoordeelde op 2018-06-03

snel en correct geleverd.

Peter Zwerver beoordeelde op 2018-05-28

Ze doen wat ze zeggen pakje keurig bezorgt

frank nelissen beoordeelde op 2018-05-22

2 toetsen borden besteld die gangbare leveranciers niet hadden. dag later in huis . prima

stef vanderhauwaert beoordeelde op 2018-05-13

Kabel werkt niet

In uw reactie aangeven dat ik niet de nodige kennis heb om de kabel werkend te krijgen?
Aangezien ik al reeds 7j in een garage werk, heb ik deze kennis wel, enkel is uw kabelvan goedkoope kwaliteit en werkt deze maar 50/50,

Inplaats zulke reactie’s te geven, had u beter een andere opgestuurt of dergelijke!

Reactie van Q24U:
Vervelend dat u niet de benodigde technische kennis heeft om de kabel werkend te krijgen. Mochten er problemen zijn met de installatie dan kunt u altijd contact met ons opnemen, onze klantenservice helpt onze klanten graag. Dit heeft u in uw geval helemaal niet gedaan!

Mike Dobbels beoordeelde op 2018-05-09

Alles correct geleverd.

Stephan Meijer beoordeelde op 2018-05-06

Tevreden, verouderde software erbij verkregen wat de bestelling te-niet heeft gedaan.

Said Kaamouch beoordeelde op 2018-05-05

Prima geholpen, mijn bestelling was op tijd. 👍

Dennis Verdult beoordeelde op 2018-05-05

Lange levertijd en niet helemaal passend dus niet gebruikt.

Reactie van Q24U:
Een levertijd van twee dagen is voor brievenbuspost heel normaal bij PostNL, een sneller levering zou met DHL kunnen dit is een optie bij het afrekenen en kost 2.95 euro. De toetsenborden die wij leveren zijn origineel, met de juiste technische kennis zou de het inbouwen geen probleem moeten zijn.

paul de haay beoordeelde op 2018-05-01

goede communicatie en meedenkend met consument

Willie Cornelissen beoordeelde op 2018-04-29

Super service. Snelle beantwoording. Kortom aanrader.

George Baars beoordeelde op 2018-04-24

snel geleverd, netjes verpakt.

f pradera beoordeelde op 2018-04-23

Goed geholpen zondag besteld woensdag ontvangen mijn toetsenbord op mijn laptop doet het weer

Freddy Goossens beoordeelde op 2018-04-18

Heb het juiste product binnen aanvaardbare termijn gekregen.

Jurgen Bossuyt beoordeelde op 2018-04-16

snelle levering, op-com werkt perfect

Willem Bazen beoordeelde op 2018-04-15

Snelle goede levering!

jeroen schans beoordeelde op 2018-04-11

snelle levering

Alfred van der Heijden beoordeelde op 2018-04-09

snelle levering, en perfect exemplaar, alles werkt weer naar behoren