Marinus Spronklaan 49 a
4205CG Gorinchem

9,0

Eric Joly beoordeelde op 2018-12-05

Ik was op zoek naar ruitenwissers voor mijn wagen. Na een vergelijking met een 4 tal webwinkels kwam Q24U voor wat ik nodig had het beste er uit.
Zaterdag besteld, woensdag geleverd in België.
Voor mij is deze winkel aan te bevelen.

HW Schouten beoordeelde op 2018-12-05

kreeg binnen een uur antwoord op mijn vraag. Product was op voorraad en zijn we wezen ophalen. Als school mochten we op rekening bestellen. Product was helemaal in orde. Prima gedaan.

Wijnand van Rossum beoordeelde op 2018-12-02

Keurig geleverd.

H.H. Renshoff beoordeelde op 2018-12-02

Zeer tevreden snelle levering

Gerard Van der Horst beoordeelde op 2018-12-02

Goed advies voor juiste onderdeel. Melding dat onderdeel besteld moest worden naar toch de volgende dag afgestuurd. Aflevering door DHL meerdere dagen vertraagd zonder berichtgeving.
Ook niet dat oakket al bij DHL afgeleverd was. Halve dag zitten te wachten op geplande levering na 4. dagen die toch niet kwam. DHL -5*

Reactie van Q24U:
Beste, het is uitgebreid in het nieuws geweest dat alle zendingen bij PostNL en DL vertraagd zijn door Black Friday. U had dit kunnen weten en daarnaast ook zelf kunnen bijhouden met het tracking nummer dat u gemaild is.

Robin Kutscher beoordeelde op 2018-12-01

Jammer dat het pakketje s'middags bezorgd werd, terwijl ik had aangegeven in de avonduren. Hierdoor levering 1 dag later

Ad Versteeg beoordeelde op 2018-11-24

Snelle levering product van goede kwaliteit

Herman Westheim beoordeelde op 2018-11-17

Ik ben uitstekend geholpen, om de juiste onderdelen te krijgen.
Deze delen heb ik via de link besteld, die ik van klantenservice had gekregen.
de volgende dag, had ik de bestelling thuis.
Hartelijk dank hiervoor.
GR. Herman Westheim
Tegelen

Jancor Hoogendam beoordeelde op 2018-11-15

Vrijdagochtend gebeld voor een nieuw scherm voor mijn laptop. Medewerker wist precies welk scherm ik nodig had.
's middags besteld (voor 5u) en de volgende dag werd het het netjes geleverd door DHL.
Goed en stevig verpakt (Fragile)
Goed bezig!

Rudy Geerinck beoordeelde op 2018-11-03

besteld en geleverd zoals het hoort

M.J. Kramer beoordeelde op 2018-11-03

snel en het goede product, wel even eerst een telefoontje gepleegd voor het juiste artikelnr.

H Bruijn beoordeelde op 2018-11-02

oke

Cees van Staveren beoordeelde op 2018-10-31

Snelle levering voor een redelijke prijs.

G beoordeelde op 2018-10-30

Besteltermijn werd wat langer maar bleek dat verkoper zijn best aan het doen was om precies het juiste product te leveren. Chapeau!

Rolf Sowikromo beoordeelde op 2018-10-23

Goed ingepakt....En tevreden.

Anmar Al Bayati beoordeelde op 2018-10-20

De laptop is erg langzaam en het geluid is niet goed in oudbakken Niet goed, ik heb het recht om de laptop terug te sturen???

Reactie van Q24U:
Beste, vervelend om te horen dat de laptop niet naar uw verwachtingen voldoet. Retourneren van producten kan altijd binnen twee weken na aankoop zonder opgaven van reden. Zie onze website voor de retourprocedure.

Jean-Pierre Martin beoordeelde op 2018-10-17

snelle levering

Lambertus Booij beoordeelde op 2018-10-16

Besteld een toetsenbord voor HP Probook 4720s ,alles leek goed doch bij montage bleek de bevestiging
pennen platgedrukt en een bleek afgebroken {bevestiging met schroefje]

Reactie van Q24U:
Beste, dit klopt helemaal wat u zegt. Daarom wordt het keyboard ook als 99% nieuw verkocht. Keyboard is nieuw, maar wij maken daar 99% nieuw van omdat er bevestigingspunten ontbreken. U wist dit dus voor dat u het product kocht dat deze niet 100% nieuw was.

LMC Electronics beoordeelde op 2018-10-15

Geleverd binnen 24 uur, goed verpakt en het juiste product. Kun je niet van alle spare part leveranciers zeggen. Top gedaan!

Ryan Borsboom beoordeelde op 2018-10-10

Snel bezorgd en het was het goede produkt.