Marinus Spronklaan 49 a
4205CG Gorinchem

9,0

Gast beoordeelde op 2019-02-20

Zeer tevreden goede service.
Doen wat ze zeggen.

Jan Visser beoordeelde op 2019-02-19

Toetsenbord oude Medion laptop wat ik elders niet meer kon vinden werd door Q24U binnen 1 werkdag keurig verpakt per post geleverd. Goede service was mogelijk door de uitgebreide voorraad van 1.800 toetsenborden bij Q24U!!

J. Kuijpers beoordeelde op 2019-02-18

Zeer vlug binnen.

Stefan Romeijn beoordeelde op 2019-02-16

Snelle levering, product werkt goed

Klant uit Haacht beoordeelde op 2019-02-13

Heel tevreden. Snelle en correcte levering.

Ron beoordeelde op 2019-02-13

Snel geleverd en keyboard past goed

Rob beoordeelde op 2019-02-13

Snel geleverd en keyboard past goed.

Martin Homrighausen beoordeelde op 2019-02-09

okido

ed koeleman beoordeelde op 2019-02-07

perfecte service top

Eric Zwiekhorst beoordeelde op 2019-02-04

Het gewenste onderdeel stond wel op hun website maar bleek achteraf niet meer te bestellen te zijn..

Reactie van Q24U:
Beste, de voorraad status wordt per product aangegeven op onze website. bij het product dat u wilt bestellen staat: Niet meer leverbaar. Dit geeft aan dat het product niet meer leverbaar is, een product kan dan natuurlijk nog wel online staan.

Joost Hannen beoordeelde op 2019-02-02

Beste prijs, snelle levering

Danine Martens beoordeelde op 2019-02-02

Erg tevreden! Bestelling werd de volgende dag al geleverd. Het product was ook heel goed ingepakt om beschadiging tijdens vervoer te voorkomen. Niets op aan te merken dus!

Roelof beoordeelde op 2019-01-30

Betrouwbaar en goed

JGP Janssen beoordeelde op 2019-01-30

Goede informatie en snelle levering

Herbert De Vylder beoordeelde op 2019-01-30

vlotte levering , uitstekend verpakt en perfect passend vervangend toetsenbord. Uitstekende service die ik totaal niet kreeg van Toshiba.

Willie Ouwens beoordeelde op 2019-01-28

Komen na wat ze beloven.

G Van de Glind beoordeelde op 2019-01-24

De service is goed.

Dennis Bergsma beoordeelde op 2019-01-22

Zeer tevreden, ongelukje gehad met mijn vrij nieuwe laptop (HP Omen 15-dc0xxx) die beschikt over een nieuw soort bezelscherm. Samen lopen zoeken en helaas niets gevonden in Nederland en omstreken. De eerste levering uit China gekomen en daarna gelijk het nieuwe scherm gemonteerd. Het ziet er weer als nieuw uit alsof er nooit iets gebeurt is. Ook zeer goed contact tussen elkaar onderhouden!

Tonny (A.G.) Bulsink beoordeelde op 2019-01-20

Weliswaar moest ik er langer op wachten dan afgesproken, (aanleververtraging) maar er is mij exact verteld hoe het desbetreffende onderdeel uit en ingebouwd moest worden. Top....

Bert den Dekker beoordeelde op 2019-01-20

Keurig geholpen, doet wat hij beloofd.
geen poespas en redelijke prijzen