Marinus Spronklaan 49 a
4205CG Gorinchem

9,1

Freddy Goossens beoordeelde op 2018-04-18

Heb het juiste product binnen aanvaardbare termijn gekregen.

Jurgen Bossuyt beoordeelde op 2018-04-16

snelle levering, op-com werkt perfect

Willem Bazen beoordeelde op 2018-04-15

Snelle goede levering!

jeroen schans beoordeelde op 2018-04-11

snelle levering

Alfred van der Heijden beoordeelde op 2018-04-09

snelle levering, en perfect exemplaar, alles werkt weer naar behoren

Joule1952 beoordeelde op 2018-04-09

Correcte levering, precies zoals aangegeven op de site.

Fam Harthoorn beoordeelde op 2018-04-09

Goed werkende i5 laptop voor €169, echt goedkoop
Wel hier en daar een deukje maar dat doet niet onder aan de werking van het product

H.A.J Zupansic beoordeelde op 2018-03-31

Alles prima geregeld

egbert de vries beoordeelde op 2018-03-25

snel en keurig verzorgd

E.O.K. Roede beoordeelde op 2018-03-25

vlotte zending, de volgende dag in huis, meer kan je niet wensen.
alleen de verzender heeft een brede afspraak van bezorging gemaakt! (tussen .... en .... uur).

Géri Schipper beoordeelde op 2018-03-25

Goed bereikbaar, snelle reactie op mails, goede service.

Ton Duine beoordeelde op 2018-03-19

Snelle levering!

Bert Toussaint beoordeelde op 2018-03-18

Men zegt levering via DHL maar was via Bpost. Track en tracé werkte wel bij beide bedrijven, dus enkel beetje verwarrend, overigens perfect.

Reactie van Q24U:
Dat kan kloppen ja, In sommige gevallen worden DHL zending door BPost in Belgiƫ geleverd. Als je de track en trace gegevens nakijkt, dan zou dit daar ook aangegeven moeten worden.

A Van susteren beoordeelde op 2018-03-17

Heel tevreden !! Verzending was door vertragen van postnl 1 dag later als verwacht, maar daar kan q24u.nl niets aan doen. Klanten service was ook vriendelijk en behulpzaam. Het product is voor zover ik nu kan beoordelen... 100% goed !

W.J. Wijers beoordeelde op 2018-03-14

Een Asus toetsenbord besteld dat heel creatief met een plankje werd verpakt, zodat het in de gewone brievenbus past.
Bij andere leveranciers komt er altijd een pakketdienst aan de deur. Er dient dan altijd iemand thuis of op kantoor aanwezig te zijn. Als ZZP'er is dat vaak erg lastig.

Twan Van der Meer beoordeelde op 2018-03-12

Snelle levering, prima product!

Rami Aid beoordeelde op 2018-03-11

Zo snel en super
Bedankt

John Ligthart beoordeelde op 2018-03-10

Gewoon goed was ook maar slechts een kabeltje dus wat kan er fout gaan toch??

Jacob Berendsen beoordeelde op 2018-03-07

Heel tevreden met deze winkel, toetsenbord vrijdags besteld en zaterdag in huis voor een heel goede prijs.
Ook tevreden met de klantenservice gaf goede info over het product.

roelof jagt beoordeelde op 2018-03-03

bij de bestelling stond vermeld na aankoop krijgt u een downloadlink waar u de nederlandse versie kunt downloaden, heb ik echter niet gekregen.

Reactie van Q24U:
Beste, Als u hier om zou vragen krijgt u deze binnen een paar uur gemaild, dit heeft heeft u helemaal niet gedaan!!