Marinus Spronklaan 49 a
4205CG Gorinchem

9,0

Eko Loijenga beoordeelde op 2019-08-11

Afwikkeling prima, snelle en goede levering. Bevestiging per e-mail van bestelling zou fijn geweest zijn.

Sh beoordeelde op 2019-08-05

Zaterdag een accu besteld en heb helaas geen bevestiging mail ontvangen na het plaatsen van mijn bestelling..ik vroeg mijn echt af of de bestelling wel was gelukt ik wou maandag al gaan bellen of het wel was gelukt.dat was niet echt prettig

Reactie van Q24U:
Beste, als u geen bevestigingsmail gekregen hebt kan dit diverse oorzaken hebben. Deze kan in uw spambox gekomen zijn of misschien heeft u tijdens het bestelproces uw mail adres niet goed ingevuld. Uw zending is dinsdag geleverd, dus 1 werk dag na bestellen.

Theo beoordeelde op 2019-08-03

Helemaal top geweldige service

Erik van Boheemen beoordeelde op 2019-08-02

Scherm voor mijn laptop besteld. Duurde even, maar dat was ook gezegd bij het bestellen. Zeer goed verpakt werd het scherm geleverd. Prima dus, geleverd zoals afgesproken.

Urban Pots beoordeelde op 2019-07-27

Snel geleverd al gaf de track and tracé een dag eerder aan dan de levering was. (Gaf maandag aan, levering was dinsdag). Product in goede staat ontvangen en na montage ook technisch goed bevonden :)

Iris Bouwmeester beoordeelde op 2019-07-20

Goed product en had het super snel in huis. Prima!

E de Smit beoordeelde op 2019-07-14

goed en snel het juiste geleverd.

G.W. Drenthen beoordeelde op 2019-07-13

Snelle en goede levering.

Christian Demeulemeester beoordeelde op 2019-07-13

Snelle service voor een zacht prijsje. Perfect!!!

Rob van der Brugge beoordeelde op 2019-07-07

Kreeg telefonisch advies, toen besteld via de webwinkel, volgende dag geleverd. Prima!

WJM FRAATS beoordeelde op 2019-06-24

Duidelijk, simpel en snel.

harry over beoordeelde op 2019-06-22

zoals t bedoeld is
prima

Rigobert Visart beoordeelde op 2019-06-17

Perfecte beschrijving, juiste artikel, goed verpakt en snel verzonden.
Spijtig genoeg naar België met BPost waardoor het pakje vertraging kreeg. Bpost komt zelfs niet meer aan huis maar
verzamelt steeds alles in een postpunt waardoor we er pas een dag later zelf om kunnen.

John Gaertner beoordeelde op 2019-06-16

Zeggen dat de kabel werkt op de site bestel je hem dan werkt het niet en als commentaar krijg je dan moet je maar ander scherm kopen... service 0.0 zeer slecht..........

Reactie van Q24U:
Zoals per mail ook aangegeven werkt deze kabel op de meeste laptops, er zijn een paar modellen (zoals die van u) die problemen geven, kabels voor deze modellen worden niet meer gemaakt, hier kunnen wij helaas ook niks aan doen. De enige oplossing is dan een origineel scherm met de juiste connectorpositie aan te schaffen.

Daniel Dessens beoordeelde op 2019-05-23

De medewerker wist al snel wat ik nodig had

Nick beoordeelde op 2019-05-02

Opgelost

Reactie van Q24U:
Hel;aa sis orde nummer 100002133 niet bekend bij ons in deze webshop. deze beoordeling dan ook verwijderen.

Jelke Hofstee beoordeelde op 2019-04-28

Goede voorlichting, perfecte kwaliteit en snelle levering