Marinus Spronklaan 49 a

9,0

Jean-Pierre Martin beoordeelde op 2018-10-17

snelle levering

LMC Electronics beoordeelde op 2018-10-15

Geleverd binnen 24 uur, goed verpakt en het juiste product. Kun je niet van alle spare part leveranciers zeggen. Top gedaan!

Ryan Borsboom beoordeelde op 2018-10-10

Snel bezorgd en het was het goede produkt.

J. Bos beoordeelde op 2018-10-09

Goede webshop ervaring

Kevin Hermsen beoordeelde op 2018-10-03

De bezorging duurde wat langer dan verwacht maar het product ziet er goed uit en werkt perfect!

KC beoordeelde op 2018-10-01

Snelle levering en correcte afhandeling toen probleem bij installatie ontstond.

Rico Verdaasdonk beoordeelde op 2018-09-30

Correcte duidelijke product uitleg en website met een zeer snelle levering!

C.J. Verlaan beoordeelde op 2018-09-30

Precies ontvangen wat ik heb besteld en keurig afgeleverd zoals verteld was.

Repelsteeltje beoordeelde op 2018-09-30

Bestelling, intern toetsenbord voor Acer Aspire V3, binnen 24 uur geleverd en werkt perfect.

Kas beoordeelde op 2018-09-29

Goede snelle levering, goed verpakt en precies zoals omschreven op de product pagina.

nico van der zwaag beoordeelde op 2018-09-29

Snelle levering helemaal tevreden echt een aanrader!

PM Bazen beoordeelde op 2018-09-24

Ik heb uitvoerig mail contact gehad over een oplaadpunt. Heel duidelijk het merk en typenummer doorgegeven. Een linkje ontvangen naar een onderdeel. Dit besteld en betaald. Toch de verkeerde geleverd. Jammer.

Reactie van Q24U:
Beste, de dc jack die u heeft ontvangen is de juiste voor een Acer Travelmate tm5744z laptop. Zoals aangegeven per mail moet de kabel overgezet worden en gesoldeerd worden. zou dan prima moeten passen!

geert jan dekkers beoordeelde op 2018-09-24

Zeer goed en snel

ruud van luijk beoordeelde op 2018-09-23

Zeer snelle levering en eenexact passend exemplaar van het laptop toetsenbord

Jolanda Hof beoordeelde op 2018-09-22

eerste keer dat ik iets kocht bij U perfect dankzij mij IT specialist aan u gekomen.
TOP

D van der Veen beoordeelde op 2018-09-19

Het duurt meer dan een dag voor de verzending, maar de artikelen zijn zoals ze moeten zijn. En dat voor zo'n lage prijs.

Gert van Alphen beoordeelde op 2018-09-11

Ondanks “standaard” verzending, goed verpakt en snel ontvangen.

Bernard Tomassen beoordeelde op 2018-09-11

Perfect uitgevoerd en sneel afwikkeling.

Robert beoordeelde op 2018-09-10

Doen wat ze beloven, snelle levering.

Taco Vreeswijk beoordeelde op 2018-09-10

goede en snelle levering. ergens rond 20 uur besteld en volgende dag om even 10u al in huis.