Marinus Spronklaan 49 a
4205CG Gorinchem

9,1

Wilco beoordeelde op 2017-09-22

Onder wat ik nodig heb is lastig leverbaar, Q24U kon hem wel bestellen en was 5 dagen later al binnen. erg tevreden. Deze jongens hebben veel kennis van hun producten.

Martijn beoordeelde op 2017-09-18

Snelle levering de volgende dag!

Anoniem beoordeelde op 2017-09-17

Prima snelle levering

Jan van Beveren beoordeelde op 2017-09-14

Uitgebreid assortiment, en geleverde hardware was goed verpakt.

Stegehuis beoordeelde op 2017-09-12

Prima service

Gerrit beoordeelde op 2017-09-12

Prima geholpen in de jungle van de HP onderdelen

Mik van Leeuwen beoordeelde op 2017-09-12

duurde even, maar alles goed gekomen

Rudy beoordeelde op 2017-09-11

Super service. Zou het iedereen aanraden. Zelfs als iets niet helemaal goed werkt lossen ze dat zonder moeite op. Ga zo dooršŸ‘

W. Coolen beoordeelde op 2017-09-11

De Laptop man beoordeelde op 2017-09-11

Na de bestelling van een accu en een toetsenboard kregen we direct een melding dat de levertijd 3 dagen was, na 3 dagen kregen wij het pakket binnen met de bestelde item's. Jammer genoeg was de accu niet het juiste type, dit kwam door de aanduiding van de laptop fabrikant. Na met Q24U hebben zij handmatig de juiste accu gevonden, deze is besteld en kon toen zonder bijbetaling geleverd worden.

Perfecte service!

alles tip top in orde

Michel beoordeelde op 2017-09-04

Snelle service.

Chris beoordeelde op 2017-09-03

Prima service en snel geleverd

Anna beoordeelde op 2017-09-01

het gevraagde onderdeel van mij PC werd in de verwachtte tijd geleverd. goed dus!

Jan Willem Hoek beoordeelde op 2017-08-31

Eerste bestelling 1 kabel gekregen ipv 3, na mail werden andere 2 snel nagestuurd.

André Z. beoordeelde op 2017-08-30

Product voldeed aan alle kwaliteitscriteria en is de volgende werkdag volgens afspraak geleverd!

A.A.Klein beoordeelde op 2017-08-30

Product als verwacht, correcte snelle levering. Betaal, Bestel en levertraject goed te volgen.