Van Lintrehof 4
6137HJ Sittard

8,6

The Feedback Company 358 8,5

Michiel Blokken beoordeelde op 2019-05-20

Zeer snelle en correcte levering.

Kevin Bussels beoordeelde op 2019-05-14

Zeer goede service en snelle verzending. Zelfs voor België heb je het de volgende dag in huis. Top!

Hans beoordeelde op 2019-05-06

Drone was niet op voorraad, maar na enige dagen kreeg ik een mail dat de drone weer leverbaar was.
Ik had een probleem met het opstarten van de drone, na een bericht richting Quadcopter-shop kreeg ik binnen een paar uur een mogelijke oplossing. Hierna volgde nog meer info tot ik kon vliegen.
Aftersales- service is voor hen even belangrijk als verkoop.

Silvester Mendes beoordeelde op 2019-05-06

Precies wat ik verwachte van het product en snel geleverd.

Anoniem beoordeelde op 2019-04-24

Geen klachten.

Ben beoordeelde op 2019-04-23

Verzending zonder track en trace (brievenbuspakket), maar wel 3,99 verzendkosten?

Product geleverd, uiteindelijk zelfde werking, maar niet zoals beschreven op de website. Eerste zending niet volledig geleverd.

Geen professioneel gevoel bij deze webshop.

Rene Vleeshouwers beoordeelde op 2019-04-18

Bedankt voor goederen en diensten

Jos Koopmanschap beoordeelde op 2019-03-20

Vertraging door post nl door drukte. Te vroeg activeren van betaling verzoek. Verder alles goed.

Ben Swillens beoordeelde op 2019-03-12

Vriendelijk, deskundig, behulpzaam!

Reactie van Quadcopter-shop:
bedankt voor je review Ben, mocht er nog eens wat zijn met je Spark horen we het graag! Quadcopter-shop.nl

Nick beoordeelde op 2019-03-10

Michel Kortman beoordeelde op 2019-02-26

Super snelle levering

Peter Ranzijn beoordeelde op 2019-02-16

Goede service.
Alleen 1 advies, zorg dat de mensen hun bestellingen kunnen volgen / inzien, dus wat de status is!

Luc Theys beoordeelde op 2019-01-04

Vragen worden snel beantwoord.

Ed van Kan beoordeelde op 2019-01-04

Het afleveren van de minidrone werd 3 keer uitgesteld. Ongetwijfeld post nl is de boos doener. Echter kon het bedrijf wel even een heads up geven.

John Buursen beoordeelde op 2018-12-24

Cor van den oever beoordeelde op 2018-12-21

Heeft een beetje lang geduurd voordat alle bestelde items beschikaar waren. Eenmaal alles aanwezig was de afhandeling snel verlopen

Peter Timmermans beoordeelde op 2018-12-14

zelfs in een drukke periode goed aangekomen

j. Amkreutz beoordeelde op 2018-12-13

snelle levering correcte afhandeling

Tim v A beoordeelde op 2018-12-12

Telefonische gevraagt of Walkera onderdelen via Quadcopter-shop eventueel te bestellen waren. Dit bleek het geval en werd zeer snel voor je geregeld. Prima service.