Van Lintrehof 4
6137HJ Sittard

8,5

The Feedback Company 348 8,5

Luc Theys beoordeelde op 2019-01-04

Vragen worden snel beantwoord.

Ed van Kan beoordeelde op 2019-01-04

Het afleveren van de minidrone werd 3 keer uitgesteld. Ongetwijfeld post nl is de boos doener. Echter kon het bedrijf wel even een heads up geven.

John Buursen beoordeelde op 2018-12-24

Cor van den oever beoordeelde op 2018-12-21

Heeft een beetje lang geduurd voordat alle bestelde items beschikaar waren. Eenmaal alles aanwezig was de afhandeling snel verlopen

Peter Timmermans beoordeelde op 2018-12-14

zelfs in een drukke periode goed aangekomen

j. Amkreutz beoordeelde op 2018-12-13

snelle levering correcte afhandeling

Tim v A beoordeelde op 2018-12-12

Telefonische gevraagt of Walkera onderdelen via Quadcopter-shop eventueel te bestellen waren. Dit bleek het geval en werd zeer snel voor je geregeld. Prima service.

B. Lotze beoordeelde op 2018-12-07

Niets op aan te merken!

bert boerrigter beoordeelde op 2018-12-06

prima snelle levering.

Jeroen van Erve beoordeelde op 2018-12-06

De zending is blijven hangen bij post NL, maar dankzij medewerking van quadcopter shop is er nog een pakketje gestuurd en was het cadeau op tijd voor pakjesavond.

Hein Hooisma beoordeelde op 2018-12-05

Snel vriendelijk en behulpzaam

Robert Van Etterijck beoordeelde op 2018-12-05

Bestelling niet conform met het bestelde

Reactie van Quadcopter-shop:
Hallo Robert, nogmaals excuus dat we de verkeerde drone hebben toegestuurd. Gelukkig hebben we het kunnen oplossen naar tevredenheid.

Roger Roes beoordeelde op 2018-11-23

prima leveringdtermijn en goederen volgens afspraak

Arjan van Hemert beoordeelde op 2018-11-22

Goed en deskundig, we wensen hun veel succes in de toekomst.

Ronald de Jong beoordeelde op 2018-11-08

Geleverde drone werkt de camera niet van

Reactie van Quadcopter-shop:
Hallo Ronald, vervelend dat de camera van de drone niet werkt zoals je had verwacht. Graag willen we contact met je opnemen hierover. Je kan van ons binnen 1 uur een berichtje verwachten. We horen graag van je zodat we dit kunnen oplossen naar ieders tevredenheid.

team quadcopter-shop

Stefan Wittenberg beoordeelde op 2018-09-21

Prima service en kwaliteit!

P Kooijman beoordeelde op 2018-09-19

Heel tevreden snel in huis goed verpakt prima.

Robert Croese beoordeelde op 2018-09-10

Communicatie verloop via e-mails. Tot en met heden krijg ik een respons binnen 24.00 uur. Een goed resultaat. De bestelling is een Pre-order. Ik heb het vertrouwen dat wanneer het product er is, ik een melding krijg en verder de order financieel kan afhandelen.

Frans Bartels beoordeelde op 2018-09-10

Zeer goede service, en je kunt er goede afspraken maken.

Matthijs Zaal beoordeelde op 2018-08-24

Goede prijs en snelle levering