Van Lintrehof 4
6137HJ Sittard

8,5

The Feedback Company 335 8,4

Stefan Wittenberg beoordeelde op 2018-09-21

Prima service en kwaliteit!

P Kooijman beoordeelde op 2018-09-19

Heel tevreden snel in huis goed verpakt prima.

Robert Croese beoordeelde op 2018-09-10

Communicatie verloop via e-mails. Tot en met heden krijg ik een respons binnen 24.00 uur. Een goed resultaat. De bestelling is een Pre-order. Ik heb het vertrouwen dat wanneer het product er is, ik een melding krijg en verder de order financieel kan afhandelen.

Frans Bartels beoordeelde op 2018-09-10

Zeer goede service, en je kunt er goede afspraken maken.

Matthijs Zaal beoordeelde op 2018-08-24

Goede prijs en snelle levering

Walter Knetemann beoordeelde op 2018-08-08

Goede service. Goed advies via de telefoon en mail contact. Een onderdeel dat niet bij de bestelling hoorde, maar wel handig is, werd gratis nagezonden.

Brian van Driel beoordeelde op 2018-07-25

Order was vertraagd, en ik betwijfel of de verpakking ( drone batterijen in een leeggelopen-bubbelwrap in een brievenbusdoos) wel adequaat was

Reactie van Quadcopter-shop:
Hallo Brian, waren de accu's beschadigd. Accu's in die maat sturen we altijd op deze manier. En is tot nu toe nog niet fout gegaan. Horen graag of we iets voor je kunnen betekenen. Quadcopter-shop

Brian Raaijmakers beoordeelde op 2018-07-24

Goed contact. Afspraken keurig nagekomen

Alexander Gobel beoordeelde op 2018-07-05

Tevreden. Zat wel één dag vertraging in levering maar na mailtje was dat duidelijk. Wel vind ik het een gemis dat niet voor alle producten een duidelijke voorraad indicatie is vermeld.

Pieter beoordeelde op 2018-04-23

Goede webshop, bestelde stipt geleverd.

Michel Oldenhof beoordeelde op 2018-04-13

Van het door mij bestelde driepoot-statiefje bleek één poot los te zitten. Deze heb ik er zelf maar aan gelijmd.

Jef Van Mieghem beoordeelde op 2018-04-12

Goede producten aan een correcte prijs.
Enkel de levering door PostNL is beneden alle peil. Er zijn betere.

F.J. Marx beoordeelde op 2018-03-14

Snelle en goede levering. Altijd weer

Jack van de Vendel beoordeelde op 2018-02-27

Goede ervaring

Johan Jansen beoordeelde op 2018-02-21

Mailcontact was prima, de prijs redelijk. Goede ervaring mee gehad !!

J. de Visser beoordeelde op 2018-02-08

Bestelling compleet en snel geleverd in passende verpakking. Dus niet een onnodig grote doos maar gewoon een envelopje.

Heidstra beoordeelde op 2018-02-08

Prima product. Met zorg ingepakt en verstuurd. Prima kontakt met de shop/eigenaar.

Britt Potman beoordeelde op 2018-01-21

Was uitstekend als op de site had gestaan dat niet alle onderdelen direct leverbaar waren.
Afhandling van de nalevering was uitstekend

Ignace Savoye beoordeelde op 2017-12-28

Vlotte afhandeling, tijdige levering.

Guy Regout beoordeelde op 2017-12-27

Snelle correcte levering