Manusveert 11
+31 6 521 06 211

Jan Hobbelen beoordeelde op 2018-08-20

snelle levering, zorgvuldig verpakt

John van Steinvoorn beoordeelde op 2018-08-12

Een vertrouwd adres om daar iets te bestellen. Via internet kwam ik achter hun adres. Ik wilde graag Inca Kola hebben, dat heb ik in PERU leren drinken. De levering was ook precies volgens afspraak.

alessandra bertrand beoordeelde op 2018-08-11

Ustedes lo han mandado muy rapidemente , seguiremos comprando nuestros productos peruanos a QUE RICO, excelente pedida

Diego beoordeelde op 2018-08-10

Fantastic service! I will buy from then soon!

Willem Bron beoordeelde op 2018-07-27

Alles perfect!!

Juan Welter beoordeelde op 2018-07-26

El primer pedido el transportista DPD no lo entregó por desidia de ellos y lo regresó a que Rico van Miryam .
Al enterarse del percance Jos ofreció y realizó nuevo envío de los productos adquiridos.
Cuales llegaron sin problema alguno en tiempo y forma.
Calidad de productos excelente como descritos.
Felicidades

Reactie van Que Rico van Miryam:
Afortunadamente llegamos a solucionar el problema y los productos te llegaron antes del 28 de julio como querías.

Hasta ahora no hay ningun señal de vida del primer paquete que te habiamos enviado :( . No quiero saber en que estado estará el producto congelado :)

¡Gracias por tu paciencia!

Tina Estrella beoordeelde op 2018-07-23

Snel en alles perfect ingepakt

Reactie van Que Rico van Miryam:
Bedankt, dit is onze eerste 6-sterren review! (je naam 'Estrella' meegerekend :) )

yascha oosterberg beoordeelde op 2018-07-21

Top service

Nerissa Roberts Cama de Jansen beoordeelde op 2018-07-21

Amazing service. She help me to corrected an order that I've wrongly made and the deliver was so fast. Products arrived fresh.

Reactie van Que Rico van Miryam:
Thank you for your kind words. Enjoy the products and we hope to hear from you again soon!

Katherine Pomalaza beoordeelde op 2018-07-10

Snel levering en goede producten

claudia Rocca beoordeelde op 2018-06-25

Bijna alles was goed, een kleine foutje ik heb papa se ca besteld en binnen in de verpakking zag ik een zwarte haar dat vond ik echt smerig maar goed .

Hoi Claudia,

Bedankt voor de goede beoordeling.

We zullen met de leverancier van de papa seca contact opnemen om dit aan te geven en hopelijk komt dit in de toekomst niet meer voor. Helaas is dat nooit 100% uit te sluiten. Het is gelukkig de eerste keer dat we horen dat er een haar in de verpakking zit. We vinden het erg vervelend voor je dat het net jou moest overkomen.

Anne-Sophie Castermans beoordeelde op 2018-06-24

Heb doos met producten Snel ontvangen! Maar bijna een heel vuilniszak vol afval gevuld!! Waarom zoveel plastieke vulling?

Bedankt voor je review.

Je bestelling met glaswerk is opgevuld met Flo-pak korrels om de inhoud te beschermen. Wij gebruiken hiervoor 100% gerecycled en biologisch afbreekbaar opvulmiddel. Maar teveel gebruiken is natuurlijk altijd zonde!

Het is de bedoeling dat een (veel) te grote doos door de inpakker wordt ingesneden om te voorkomen dat veel opvulmiddel nodig is. Dit is bij jou bestelling niet goed gedaan. We hebben de inpak hier op aangesproken.

Heel erg bedankt dat je ons hier op hebt geattendeerd.

Anne beoordeelde op 2018-06-20

Heel tevreden, fijn dat de houdbaarheidsdatum duidelijk vermeld werd. Bestelling was snel in huis en heel goed verpakt.

W. van Duren beoordeelde op 2018-06-20

een zeer snelle levering en goed verpakt

Carmen beoordeelde op 2018-06-18

Los frascos del aji no llegaron sellados como debe ser y los ajíes llegaron descongelados.

Hola Carmen,

Que lástima que no estés satisfecha con nuestro servico. Haremos todo lo posible para solucionar el problema y aclarar las cosas.

En primer lugar los frascos de la marca Del Huerto nunca vienen con algún sello. Los frascos vienen con una tapa con botón de seguridad. Si el vacío se ha realizado correctamente el botón no debe retraerse con la presión.

Sobre los ajíes congelados: Los productos fueron enviados el día miercoles con un kilo de hielo seco de -78 grados y te llegaron el día siguiente. All llegar el hielo seco ya se habrá sublimado, pero normalmente el hielo seco garantiza que los productos se mantienen congelados más que 24 horas. Al caso contrario necesitamos averiguar que ha pasado porque eso no debe de ocurrir. ¿La bolsa aislante estaba bién cerrado?
¿Por si acaso has tomado una foto de los productos cuando viste que no llegaron congelados?

Si no deseas quedarte con estos productos, por favor envíanos un mensaje a info@que-rico.nl para iniciar el proceso de retorno.

Atentamente,

Jos
www.que-rico.nl

Floris de Vooys beoordeelde op 2018-06-08

Hele bestelling verliep soepel

Evert Cammaert beoordeelde op 2018-06-04

Correcte en snelle levering

Richard Van Wijk beoordeelde op 2018-06-02

Alles in goede conditie aangekomen.

CLAUDIA ALMONTE beoordeelde op 2018-06-01

Goede producten, keurig ingepakt, snelle levering.

Blanca Gutschlag beoordeelde op 2018-05-26

Todo perfecto. Gracias