Manusveert 11
1747JB Tuitjenhorn
+31 6 521 06 211

ReviewSpot 18 9,3

Mike Perez Santana beoordeelde op 2019-04-13

Snelle verzending en goed verpakt. Het aanbod in de webshop is genoeg, maar wel gespecifieerd. Geen dingen die je zomaar zou kopen, tenzij je er naar op zoek bent. Verder vind ik het jammer dat dpd bij niet thuis het pakketje weer meenamen met gevolg dat mij diepvries producten ontdooid waren, maar dit ligt bij de koeriersdienst.

Marcel Flick beoordeelde op 2019-03-22

Snelle levering, goede kwaliteit van producten en duidelijke webwinkel.
Gracias!

Brenda Sluiter beoordeelde op 2019-03-16

super en snel

Ioana Mihai beoordeelde op 2019-03-09

Muy satisfecha con el servicio. Los productos que ordené llegaron al día siguiente en perfecto estado.

Stan Groothuys beoordeelde op 2019-03-01

prima producten (met houdbaarheidsdata op de website!!!), prima verpakking en verzending. prima service

Mirtha Pereira beoordeelde op 2019-03-01

Zeer goed verpakt.

Jemil Garcia beoordeelde op 2019-02-26

the delivery time is great, the package of the products really take care of them and the products are really good.

Jan Antons beoordeelde op 2019-02-25

Buy andere next in house. Gast.

Devi Rings Fernandez beoordeelde op 2019-02-17

Great

Heather Montague beoordeelde op 2019-02-12

Very prompt delivery and exactly what we ordered!

Sander Hefting beoordeelde op 2019-02-10

We hebben gekookt met de paarse mais die we oa besteld hadden. Heerlijk. Snelle levering van bestelling van peruaanse ingredienten.

Carla Goudriaan beoordeelde op 2019-02-09

Heel erg tevreden.

Carolina Vidal beoordeelde op 2019-02-02

La entrega fue muy rápida y el producto de muy buena calidad. Totalmente recomendable.

E.T. Hondebrink beoordeelde op 2019-01-28

snel geleverd!

Sandro Maguiña Villanueva beoordeelde op 2019-01-26

snel bezorgd,excellent producten

Ans beoordeelde op 2019-01-25

Snelle levering. Goed ingepakt.

Sylvia Trouwborst beoordeelde op 2019-01-19

Uitzonderlijk vlot ontvangen, dikke pluim!

Cecilia Zaal beoordeelde op 2019-01-18

Goede communicatie en levering.

Esmee Maria beoordeelde op 2019-01-13

Snelle service snel in huis

Thomas beoordeelde op 2019-01-08

Afgelopen donderdag besteld, zodat ik het vrijdag, danwel zaterdag in huis zou hebben. Dit gebeurde geen van beide. Sterker nog, het pakketjesbedrijf besloot om het maandag midden op de dag te bezorgen toen ik niet thuis was. Het is nu dinsdag en ik heb het pakket nog steeds niet binnen. Erg jammer dit.

Reactie van Que Rico van Miryam:
Beste Thomas,

Erg vervelend dat het pakje zo lang op zich laat wachten. Het pakket is op de dag dat u de bestelling heeft geplaatst reeds opgehaald door DPD. Helaas hebben zowel PostNL als DPD de laatste tijd last van vertragingen, hier hebben wij helaas geen invloed op.