Manusveert 11
1747JB Tuitjenhorn
+31 6 521 06 211

ReviewSpot 18 9,3

Carolina beoordeelde op 2018-12-12

I can qualify Miryam's service and products as excellent. She packs everything with care and ships it as soon as possible.

Julia Aartsen beoordeelde op 2018-12-09

Respiro y bien embalado.

Edith Smits beoordeelde op 2018-12-07

Ondanks de sinterklaasfeesten etc. Heel snelle en goede levering.
Nu kunnen we zondag proosten met het Volombiaanse bier dat we kochten
Super!
Dank

Reactie van Que Rico van Miryam:
Proost!

Stijn Willems beoordeelde op 2018-12-04

Snel en correct geleverd (in België) binnen de twee dagen.

A.J. Molhoek beoordeelde op 2018-12-02

Ik had een diepvriesproduct besteld en dat werd keurig snel geleverd.

Maria Teresa Osorio Leon beoordeelde op 2018-11-30

Heel tevreden

Michel.K. Rotterdam beoordeelde op 2018-11-28

Que Rico van Miryam heeft de bestelling snel geregeld en verstuurd. Top service. Echter, heeft Post.NL gefaald en mij een nachtmerrrie bezorgd. Het bestelde pakket van 23-11-2018 zou ik op 24-11- 2018 bezorgd worden tussen 19.10 uur en 21.10 uur.
Tot mijn ontsteltenis heeft de bezorger het pakket om 17.00 uur afgeleverd bij de buren op de tweede etage die ik niet eens ken, met achter lating van een bericht om het pakket op te halen op nr. 26 A. en een vermelding op Post.NL dat het pakket is afgeleverd op nr. 26 S. Het nr. 26 S bestaat niet in de wooncomplex. Kostbare tijd en energie verspild voor niets,en op diverse etages nagevraagd zonder resultaat. Uiteindelijk heb ik pas zondag avond het pakket gevonden op nr. 26 A. Derhalve was de levering voor mij een nachtmerrie door verkeerde informatie van Post.NL. Que Rico van Miryam heeft snel en correct gehandeld en de bestelling tijdig verstuurd. De bestelde goederen zijn van top kwaliteit. De handelwijze van Post.NL verdient een zware onvoldoende, ik overweeg ze ook een klacht in te dienen daar het niet de eerste keer is.

Reactie van Que Rico van Miryam:
Hoi Michel, erg vervelend dat je de producten pas na een zoektocht hebt weten te bemachtigen. Ik ben blij dat het uiteindelijk toch goed is gekomen, het gebeurt helaas wel eens dat er iets mis gaat met de bezorging. Bedankt voor je begrip en voor de goede review.

Jos

Henk Van der Plas beoordeelde op 2018-11-20

Bestelling is snel en correct geleverd

Inge Derks beoordeelde op 2018-11-19

Netjes via track-en-trace verzonden, producten nog goed bevroren bij aankomst.
Verzendkosten wel aan de hoge kant ivm toeslag diepvriesproducten.

AnaMaria CaleroGoicochea beoordeelde op 2018-11-17

Recepción del pedido fue pronta y la presentación de los productos congelados muy buena .

Mark van Leur beoordeelde op 2018-11-16

Bestelling in 3 dagen thuis.. Goed verpakt.

Blanka Tanabe beoordeelde op 2018-11-07

todo perfecto, orden llego rapido! de hecho voy a ordenar mas seguido :)

Jessika Pineiros Bastidas beoordeelde op 2018-11-06

Mis preguntas fueron contestadas rápidamente y los productos llegaron muy bien empacados.

Angela Huertas beoordeelde op 2018-11-02

Snelle levering, goede producten.

Norka van Moll-Ramirez beoordeelde op 2018-10-31

Servicio adecuado y rapido

F. Cusell beoordeelde op 2018-10-29

Goede online winkel zo als altijd alles goed verpakt en snel geleverd . Een aanrader.

Hendriks Robert beoordeelde op 2018-10-25

Snel bezorg.

Selena Gordillo de la Fuente beoordeelde op 2018-10-16

Producto bien empacado y protegido!

Mieke Embrechts beoordeelde op 2018-10-16

Snelle levering, goede producten