Manusveert 11

ReviewSpot 18 9,3

Devi Rings Fernandez beoordeelde op 2019-02-17

Great

Heather Montague beoordeelde op 2019-02-12

Very prompt delivery and exactly what we ordered!

Sander Hefting beoordeelde op 2019-02-10

We hebben gekookt met de paarse mais die we oa besteld hadden. Heerlijk. Snelle levering van bestelling van peruaanse ingredienten.

Carla Goudriaan beoordeelde op 2019-02-09

Heel erg tevreden.

Carolina Vidal beoordeelde op 2019-02-02

La entrega fue muy rápida y el producto de muy buena calidad. Totalmente recomendable.

E.T. Hondebrink beoordeelde op 2019-01-28

snel geleverd!

Sandro Maguiña Villanueva beoordeelde op 2019-01-26

snel bezorgd,excellent producten

Ans beoordeelde op 2019-01-25

Snelle levering. Goed ingepakt.

Sylvia Trouwborst beoordeelde op 2019-01-19

Uitzonderlijk vlot ontvangen, dikke pluim!

Cecilia Zaal beoordeelde op 2019-01-18

Goede communicatie en levering.

Esmee Maria beoordeelde op 2019-01-13

Snelle service snel in huis

Thomas beoordeelde op 2019-01-08

Afgelopen donderdag besteld, zodat ik het vrijdag, danwel zaterdag in huis zou hebben. Dit gebeurde geen van beide. Sterker nog, het pakketjesbedrijf besloot om het maandag midden op de dag te bezorgen toen ik niet thuis was. Het is nu dinsdag en ik heb het pakket nog steeds niet binnen. Erg jammer dit.

Reactie van Que Rico van Miryam:
Beste Thomas,

Erg vervelend dat het pakje zo lang op zich laat wachten. Het pakket is op de dag dat u de bestelling heeft geplaatst reeds opgehaald door DPD. Helaas hebben zowel PostNL als DPD de laatste tijd last van vertragingen, hier hebben wij helaas geen invloed op.

Annelies Kool beoordeelde op 2019-01-06

De bestelling die ik op 31-12-18 heb gedaan is nog niet binnen.

Lisa Kutscha beoordeelde op 2018-12-27

Great service!! After buying the article of my choice, it took them only 3 days (!!!) to deliver it to Germany. That's super fast, the food was fresh and good packed. Would buy again (only the "shipping costs" are a bit expensive.. why not send it with the national post and wait 2 days longer, that would be absolutely fine!).

Reactie van Que Rico van Miryam:
Hi Lisa, thank you for the great review/rating. Although I'm a bit surprised you find our international shipping rate of € 7,95 expensive. To clarify, this rate includes shipping, handling and the box and the rate is valid for up to 20 kgs. We would love to decrease this rate, but unfortunately that's not possible. Anyhow, we hope you enjoy the product and hope to hear from you in the future!

Daniela Vargas beoordeelde op 2018-12-22

Todo a tiempo! Sin ningún problema. Muy feliz con mi producto, definitivamente volveré a comprar en que rico Miriam! Era mi primera compra en la tienda y definitivamente la recomendaré. Felices fiestas!

Lucero Alessandra Gonzales Rodriguez beoordeelde op 2018-12-22

Me llego a tiempo, excelente atención ! Muy feliz :)

Dennis Boerman beoordeelde op 2018-12-22

Verliep allemaal erg soepeltjes. Zeer snelle levering.
Enig minpuntje is misschien de drempel van 75,- voor gratis verzendkosten.

Mariela Cevallos Parra beoordeelde op 2018-12-21

Servicio rápido, muy eficiente!

Cinthia Guerrero Diaz beoordeelde op 2018-12-19

Productos frescos con fecha de expiración q te permite consumirlos cuando quieras... atención A1

Laura Abels beoordeelde op 2018-12-18

Geweldige service met hele snelle levering!