Manusveert 11
1747JB Tuitjenhorn
+31 6 521 06 211

Yanny Gomez Flores beoordeelde op 2018-04-16

Alles wordt zorgvuldig ingepakt, snelle levering . Top!

Marc Soubry beoordeelde op 2018-04-10

Vliegensvlug geleverd en uitstekend verpakt. Heel goeie service!

Reactie van Que Rico van Miryam:
Bedankt voor de mooie review! We hopen u in de toekomst ook van dienst te mogen zijn.

Frans Hanegraaf beoordeelde op 2018-04-09

Tevreden. Geleverd volgens afspraak. Ga ik vaker doen.

Nienke Borkent beoordeelde op 2018-04-08

Helemaal top

Aileen beoordeelde op 2018-04-07

Snel bezorgd, binnen een paar dagen, producten zijn goed. Wel hoge bezorgkosten.

Hoi Aileen,

Bedankt voor je positieve review! Helaas zijn we voor bestellingen van minder dan 15 euro inderdaad genoodzaakt om 3 euro extra in rekening te brengen om de kosten te dekken.

Ik hoop ondanks deze relatief hoge verzendkosten dat de producten in goede smaak vallen!

JLC Munoz beoordeelde op 2018-04-05

Simply outstanding. I placed an order before two o'clock and received it the following day. Impressive packaging, particularly when I had ordered frozen food. I could tell extra effort had been put in ensuring customer satisfaction. So, Kudos. I will definitely order again in the near future.

Reactie van Que Rico van Miryam:
Thank you for the kind words. Enjoy the products. We are looking forward to your future order(s)!

carmen hiebsch beoordeelde op 2018-04-04

Super schnell! Thanks a lot

Veerle Van den Driessche beoordeelde op 2018-04-02

Heel goede en vriendelijke service, levering ook ok. Dikke pluim aan het team
Groeten
Veerle

Reactie van Que Rico van Miryam:
Heel erg leuk om te horen. Dank u wel!

Daniel Amador beoordeelde op 2018-03-23

Muy satisfecho con mi compra, me atreví a comprar aji amarillo congelado y llego en perfecto estado muy bien envuelto en un paquete especial muy contento definitivamente volveré a comprar más cosas aquí.

Reactie van Que Rico van Miryam:
Gracias por tu reseña. ¡Estamos muy orgullosos de poder ofrecer estos productos!

Jiannina Esteves beoordeelde op 2018-03-20

perfecto

Elbert Spijker beoordeelde op 2018-02-24

Zeer tevreden met de producten maar het zou nog beter zijn als het met minder verpakkingsmateriaal kon, wat nodig is is nodig maar het zou mooi zijn als het met minder kon of met iets anders dan piepschuim. Voor de rest zeer tevreden :)

Reactie van Que Rico van Miryam:
Bedankt voor uw beoordeling. Ik vermoed dat de hoeveelheid verpakkingsmateriaal te maken heeft gehad met het glaswerk in uw bestelling. Ik zal onderzoeken of we in de toekomst minder vulmateriaal kunnen gebruiken.

Eric Gohres beoordeelde op 2018-02-23

Snel, persoonlijke service, subliem!

Mónica Orjeda beoordeelde op 2018-02-19

Es alles gut angekommen. Super schnell, in zwei Tage hatte ich meine Produkte vor der Tür!!! Fantástico
todo llegó en perfectas condiciones, en dos días tuve mis productos directo en la puerta. super buena calidad!!

Carla Neus beoordeelde op 2018-02-16

Prima service. Ik had mijn bestelling binnen een paar dagen al in huis.

Erik Jorritsma beoordeelde op 2018-02-13

Snel geleverd en keurig verpakt

Gina Bruning beoordeelde op 2018-02-10

Snelle levering, degelijk verpakt

Chantal Van vianen beoordeelde op 2018-02-02

Super snel verstuurd en netjes en profesioneel verpakt. Ik bestel vaker

MARCO ANTONIO MARTINA FERRUA beoordeelde op 2018-01-26

Really good service

Babs Van Tichelen beoordeelde op 2018-01-17

Heel tevreden. Snel geleverd, en zeer goed verpakt

Roxana Larranaga beoordeelde op 2018-01-13

Heel tevreden.