Apolloweg 282

Tevreden, snel geleverd.

Harry Haspers beoordeelde op 2017-12-12

Snelle levering!

heleen hoogers beoordeelde op 2017-12-11

Hele snelle service, en interessante folders bij de bestelling!

Monique Klein Gunnewiek beoordeelde op 2017-12-11

Snelle service. Goed verpakt. Fijn dat ik het bij een kiala punt kon ophalen.

K Sijben beoordeelde op 2017-12-08

prima. Snel in huis!

Katja Van Ree beoordeelde op 2017-12-07

De snelheid en levering is prima. Alleen dat je voor dit pakket moet tekenen vind ik onnodig. Wanneer je niet thuis bent, dan kun je pakket ophalen bij het postkantoor. Zonde van de tijd mijns inziens.

A Pullens beoordeelde op 2017-12-06

keurige afhandeling van de geplaatste order

M. Vl beoordeelde op 2017-12-06

snelle levering. Duidelijke beschrijving bij het product. Nu kijken of het voor mij werkt.

FLM Steenpoorte beoordeelde op 2017-12-06

Vlotte levering van de bestelde producten.

Kathy Vorstenbosch beoordeelde op 2017-12-06

Magnesium besteld en heb het pakje snel ontvangen.
Prima service

christa bosch beoordeelde op 2017-12-05

prima en snel

Germa Kitslaar beoordeelde op 2017-12-04

Bij kramp gewoon olie gebruiken!

Roseline Nijessen-Sophia beoordeelde op 2017-12-03

Keurige verzending de volgende dag met folders met uitleg

Lilian Lambrechts beoordeelde op 2017-12-03

Ervaring met bezorging was goed. Jammer dat een paar dagen later een hele aantrekkelijke aanbieding was van hetzelfde produkt.

Jose Bouwmans beoordeelde op 2017-12-03

Ja geweldig had gevraagd of ze het wilde sturen na mijn vakantie en het was er inderdaad de dag erna. Bedankt.

Gerrit Fennema beoordeelde op 2017-12-02

Het bestellen verliep niet geheel vlekkeloos. Het leek erop dat de eerste bestelling niet geheel was doorgelopen met alle vragen. Daarna opnieuw gedaan en dat resulteerde in twee keer dezelfde bestelling. Een attente medewerker belde me daags er na of dat wel klopte. Nee dus. Hij heeft toen de tweede bestelling geannuleerd en mij tevens gewezen op de aanbieding. Al met al meer dan goed, maar iets minder dan uitstekend.

Mariette Van Zetten beoordeelde op 2017-12-02

Zorgvuldig ingepakt, goede kwaliteit en snelle levering

Irene Bourgonje beoordeelde op 2017-12-01

Netjes binnen een dag geleverd

Anita Van Bosch beoordeelde op 2017-12-01

Zeer vlotte levering en de produkten zijn ook top.

Manel Van Gils beoordeelde op 2017-11-30

Bestelling super snel geleverd nu twee dagen gebruikt dus kan nog niet zeggen of het helpt