Apolloweg 282
8239 KP lelystad
+ 31 (0)320 410 902

Joke Wijker beoordeelde op 2018-04-20

Hele goede afhandeling van de bestelling met hele mooi magnesium! Aan te bevelen.

Renate beoordeelde op 2018-04-19

Goede producten, mooie prijs en perfecte, snelle bezorging.

Reactie van Ré-genesis magnesium:
Hartelijk dank voor je feedback Renate, en wat fijn dat alles naar wens is.

Siebe Visser beoordeelde op 2018-04-16

ik kan er nog niets opzeggen ik ben er tekort met bezig tot nu toe

Reactie van Ré-genesis magnesium:
Ook al kun je er nu nog niets over zeggen wil ik je toch bedanken voor deze beoordeling.

Mieke Wuyts beoordeelde op 2018-04-15

Ja
Ik heb het pas maar tot hier toe ben ik wel tevreden

Reactie van Ré-genesis magnesium:
Fijn dat je de beoordeling wilde invullen Mieke, hoop dat je veel hebt aan onze producten.

Marja Romkema beoordeelde op 2018-04-15

Na bestelling de volgende dag al in huis, ik ben goed op de hoogte gehouden van de voortgang

Reactie van Ré-genesis magnesium:
Wat fijn dat de voortgang van de verzending van onze producten zo goed verlopen is. Hartelijk dank voor de beoordeling.

A Telgenkamp beoordeelde op 2018-04-15

Uitstekend, bestelling maandag geplaatst en dinsdag al in huis!

Reactie van Ré-genesis magnesium:
Beste A, hartelijk dank voor het invullen van de beoordeling via Webwinkelkeur.

Marjolein Baijens beoordeelde op 2018-04-14

Ik ben heel tevreden. Dinsdagavond besteld en donderdagmiddag is de bestelling thuis bezorgd. De producten zijn goed verpakt en zien er altijd netjes uit. Ik kan het een ieder aanraden!!!

Reactie van Ré-genesis magnesium:
Beste Marjolein, bedankt voor de mooie beoordeling ;)

Elske van der Plas beoordeelde op 2018-04-14

leuke actie en een hele snelle levering.
nu kijken of we er baat bij hebben.

Reactie van Ré-genesis magnesium:
Beste Elske, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij hopen uiteraard dat je er ook baat bij hebt. Geef het even de tijd, want een tekort is niet een twee drie aangevuld.

Tamara Kops beoordeelde op 2018-04-13

Reactie van Ré-genesis magnesium:
Dank je wel voor deze mooie beoordeling Tamara.

Annemieke van Blokland beoordeelde op 2018-04-13

Er is veel zorg besteed aan het versturen: track& trace, goede folders erbij en snel geleverd.

Reactie van Ré-genesis magnesium:
Beste Annemieke, fijn dat het opvalt dat er zorg wordt besteed aan onze verzendingen. Bedankt voor de beoordeling.

Claudia Damo beoordeelde op 2018-04-12

Hele snelle levering.
Goed verpakt en info bijgeleverd over het bestelde product.
Zeer tevreden.

Reactie van Ré-genesis magnesium:
Beste Claudia, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

rien van der ree beoordeelde op 2018-04-12

super zo houden met die acties

Reactie van Ré-genesis magnesium:
Beste Rien, die acties blijven we voorlopig houden! Hartelijk dank voor het invullen van deze beoordeling.

Tiny Dekker Droog beoordeelde op 2018-04-12

Heel tevreden Het was de eerste keer dat ik bestelde .Ikhad ook nog tel.contact omdat ik er niet helemaal uit kwam maar werd prima geholpen.

Reactie van Ré-genesis magnesium:
Wat fijn dat je zo'n goede ervaring hebt Tiny, dank je wel dat je dit wilde delen.

Jan beoordeelde op 2018-04-12

Magnesium serum. Goed spul. Prikt nauwelijks. Trekt alleen minder in de huid dan ik hoopte. Ook afspoelen gaat minder makkelijk dan gewone magnesium olie. Maar huid wordt er minder droog van.
Leverancier geeft goed en kundig advies. Erg prettig.

Reactie van Ré-genesis magnesium:
Beste Jan, hartelijk dank voor de beoordeling. Het is echt zó persoonlijk hoe de producten bevallen, de een vindt het wel prikken de ander niet. Fijn dat je verder tevreden bent.

Petra Hagen beoordeelde op 2018-04-09

Zeer snelle levering en een goede aanbieding

Reactie van Ré-genesis magnesium:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling Petra, veel plezier van de bestelde producten.

Jos van der Drift beoordeelde op 2018-04-09

Duidelijke website, goede informatie, leuke aanbieding. Nu nog het gewenste resultaat.

Reactie van Ré-genesis magnesium:
Wij hopen ook dat je het gewenste resultaat krijgt Jos, goed en consequent aan de slag dus. Bedankt voor deze beoordeling.

Aranka Olgers beoordeelde op 2018-04-09

Product werd op tijd geleverd net zoals je vorige producten die ik in het verledenm heb besteld bij jullie. Ook leuke actie 2 betalen en de derde gratis.

Reactie van Ré-genesis magnesium:
Fijn dat de levering weer netjes op tijd zijn gekomen, en super dat je een terugkerende klant bent geworden. Zijn we heel blij mee. Hartelijk dank voor deze beoordeling.

Rikie te Brake -Nijhuis beoordeelde op 2018-04-07

ik ben tevreden over de bezorging,moet het product nog gaan gebruiken,heb nu nog een ander merk.

Reactie van Ré-genesis magnesium:
Beste Rikie, dank je wel voor deze beoordeling.

mei tan beoordeelde op 2018-04-06

Correct bezorgd. Zware zak door bezorger binnen gezet. Pluim

Reactie van Ré-genesis magnesium:
Wat goed te horen dat de bezorger zo attent was om de zak binnen te zetten! Hartelijk dank voor deze beoordeling.

Paula Gillis092313634 beoordeelde op 2018-04-06

het was de tweede maal dat ik bestelde bij jullie en ben zeer tevreden.

Reactie van Ré-genesis magnesium:
Wat fijn dat je tevreden bent, bedankt dat je ons dit wilde laten weten.