Apolloweg 282
+ 31 (0)320 410 902

Francisco Evora beoordeelde op 2018-02-17

snelle aflevering, correcte afhandeling

Pieter-Jan Delaruelle beoordeelde op 2018-02-17

Snelle correcte levering. Ben (zeer) tevreden van het product, al had ik graag een oplossing gehad met magnesium EN zink.

H. Eerhart beoordeelde op 2018-02-16

had iets verkeerd gedaan en is correct afgehandeld

Greetha Harbers beoordeelde op 2018-02-16

Fijne magnesiumolie, deze spray smeert makkelijk uit.

Els Bouwman beoordeelde op 2018-02-15

Goed verpakt, netjes op tijd, vooraf bericht over bezorgmoment, dat ook nog gewijzigd kon worden.

W Reedijk beoordeelde op 2018-02-15

Okay.

jean Kockaerts beoordeelde op 2018-02-15

Goede service, snel ter plaatsen op ons adres. En de producten zijn zeker betrouwbaar. En geregeld leuke acties. Dank nog voor de goede zorgen en tot nogmaals in de toekomst. Groetjes J&B

Mark Sprokkreeff beoordeelde op 2018-02-15

Gewoon zoals het hoort, snelle levering!

Viviane Caes beoordeelde op 2018-02-15

Levering zoals belooft, met heel veel nuttige informatie en gebruiksaanwijzing. Ik ben zeer tevreden

Els van Hees beoordeelde op 2018-02-14

Ik had al eerder bij jullie besteld. Ook bij de laatste bestelling is alles vlot verlopen. Goede producten!

S. Knezic beoordeelde op 2018-02-12

Altid prefect! Beste producten!

Cornelis van der Bas beoordeelde op 2018-02-12

Patricia Peeters beoordeelde op 2018-02-12

Snelle levering..vriendelijk te woord gestaan.
Goed product..leuk verpakt

www.praktijk- itsyou.nl beoordeelde op 2018-02-12

Super Service! Snelle levering,goed verzorgd en bijzonder fijne producten !

Hanny Peters beoordeelde op 2018-02-11

Snelle ontvangst van mijn bestelling!
Altijd goede beschrijving van de producten.

n.n. beoordeelde op 2018-02-10

pakket correct aangekomen

Brenda Tetteroo beoordeelde op 2018-02-10

Snelle service en uitstekende adviezen!

Martine Marchand beoordeelde op 2018-02-09

Een hele verbetering! Nu ging bijna feilloos

Cindy van der Horst beoordeelde op 2018-02-09

Super kwaliteit, zeer goede support door echte therapeuten. Ik ben jullie zo ontzettend dankbaar en vooral jullie therapeuten hebben zoveel geduld gehad met het beantwoorden van al mijn vragen dat ik ze echt een compliment moet maken. Ik heb hun adviezen opgevolgd en ben daardoor enorm opgeknapt door het gebruik van magnesiumolie, magnesium voedingssupplement en MSM. Het heeft wel even geduurd voordat ik verschil merkte maar daarna ging ik snel vooruit. Wat fijn dat jullie dit doen, ik geef het aan iedereen door die ik maar ken want er zijn zoveel onbegrepen chronische ziekten in deze wereld die je, denk ik zo, vaak met simpele middelen als magnesium kunt oplossen.
Mij hebben jullie in ieder geval heel goed geholpen en dat is GOUD WAARD, Bedankt daarvoor.

Annette Gloudemans beoordeelde op 2018-02-08

Producten snel in huis. En super goede service ! 1 x een fles met een scheur gekregen , maar gelijk na een dag werd een nieuwe fles toegezonden.

Reactie van Ré-genesis magnesium:
Beste Annette, dat is precies wat wij graag uitdragen....dat ook klachten snel, en naar wens opgelost worden. Hartelijk dank voor deze beoordeling.