Apolloweg 282

Caroline Holleman beoordeelde op 2018-10-14

Petra Meys beoordeelde op 2018-10-14

Goed

Annemieke Koopman beoordeelde op 2018-10-14

Prima hoor. Besteld en snel geleverd.

Hetty Kousbroek beoordeelde op 2018-10-14

Duidelijke website, Bestelling zonder enig probleem en een hele snelle levering. Gewoon super !

Ina van Wijngaarden beoordeelde op 2018-10-14

Ruijters beoordeelde op 2018-10-13

Snelle en goedverpakte aflevering van bestelde regenesis magnesium.
Nu door gebruik van de magnesium afwachten op resultaat.

Walter Stoutjesdijk beoordeelde op 2018-10-12

Na sluitings tijd besteld en toch de volgende dag geleverd, ook nog tegen een scherpe prijs!

Peter Scheerboom beoordeelde op 2018-10-12

Op tijd bezorgd. Goede telefonische informatie gegeven.

w kempenaar beoordeelde op 2018-10-11

Beste W, hartelijk dank voor het invullen van onze beoordeling. Mvg, Support

Jeannette Wouterson beoordeelde op 2018-10-11

Bij mij werkt het niet, en ik voel ook geen tintelingen zoals ze beschrijven. Dus ik koop het niet weer.

Reactie van Regenesis magnesium:
Beste Jeannette, wat jammer dat je het idee hebt dat het niet werkt. Het product hoeft niet perse op de huid te tintelen, het kan een tintelend gevoel geven. Hoe lang heb je het nu in gebruik gehad? Ons advies is minimaal 2 maanden magnesium te gebruiken en dan zowel in de ochtenda als in de avond om een verschil te bemerken. Daarnaast reageert de een er sneller op dan de ander. Mvg, Support

renate heijmink beoordeelde op 2018-10-09

snel bezorgd, en hele duidelijke informatie bij de producten mee gekregen. zeer tevreden.

Reactie van Regenesis magnesium:
Beste Renate, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We wensen je veel plezier van de producten die je hebt aangekocht. Mvg Support

annemarie puijk beoordeelde op 2018-10-09

Reactie van Regenesis magnesium:
Hartelijk dank voor het maken van de review Annemarie, 5 sterren daar zijn we heel blij mee.

Caroline Hoogerwerf beoordeelde op 2018-10-09

Beste Carine, hartelijk dank voor deze 5 sterren beoordeling. Mvg. support

Fatima Blouh beoordeelde op 2018-10-08

Uitstekend op de hoogte gehouden.

Reactie van Regenesis magnesium:
Beste Fatima, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijne dag en weekend gewenst, mvg Support.

Trijnie Lok beoordeelde op 2018-10-07

Reactie van Regenesis magnesium:
Beste Trijnie, hartelijk dank voor je beoordeling.
Mvg Support

Erik van der Helm beoordeelde op 2018-10-07

Reactie van Regenesis magnesium:
Hartelijk dank voor deze beoordeling Erik.
Mvg Support

paola Agosti beoordeelde op 2018-10-07

Beste Paola, hartelijk dank voor deze beoordeling. Mvg Support

R Thalen beoordeelde op 2018-10-05

Reactie van Regenesis magnesium:
Beste R. heel fijn dat je de moeite genomen hebt ons te beoordelen. Fijne dag, Mvg support

hennie de bloeme beoordeelde op 2018-10-05

ik heb nog niet zoveel ervaring ,omdat ik het pas een paar dagen gebruik,maar heb er alle vertrouwen in

Reactie van Regenesis magnesium:
Beste Hennie, heel fijn dat je de moeite genomen hebt deze beoordeling in te vullen. We horen heel graag over je gebruikservaring. Mvg Support

Anneke Overmars beoordeelde op 2018-10-04

Reactie van Regenesis magnesium:
Bedankt voor deze beoordeling Anneke, fijn dat je de tijd genomen hebt deze in te vullen. Mvg Support