Lindelaufer Gewande 24c

Mystery shopper

Lees
waarom

R.J.H. Aarts beoordeelde op 2019-06-17

Ik had verwacht dat de onderste rand iets hoger was en de hoogte van de punt iets maar was, dit ondanks dat ik de tek heb gezien

Reactie van RVS Land:
De exacte maten van de rand en de totale hoogte staan op onze website vermeld. Bovendien staan er foto's bij in de juiste verhoudingen. Indien de paalkappen onbeschadigd zijn mag u ze uiteraard retourneren.

Lieven Verbelen beoordeelde op 2019-06-17

Zeer correct en snel

Jellie Hoekstra beoordeelde op 2019-06-17

snelle levering,goed verpakt,kortom ziet er prima uit.

SCHILDER BOS beoordeelde op 2019-06-17

Snel goed en niet duur

Erik Janssen beoordeelde op 2019-06-17

Tijdige levering, prima product!

Henk Scheers beoordeelde op 2019-06-17

ik had op de website producten gezien wat ik nodig had. naar het bedrijf gebeld en met iemand van jullie personeel gesproken die mij perfect geholpen heeft met de juiste info die ik nodig had.
kon later ook zien wanneer mijn producten werden afgeleverd .
moet ook toegeven dat het netjes was ingepakt.
hartelijk dank voor alles en ga dit doorgeven aan andere mensen.

Kees Van den Aker beoordeelde op 2019-06-17

Verliep soepel. Aanpassing en correctie snel verwerkt.

Stefan Lorist beoordeelde op 2019-06-17

Erg netjes beschermd ingepakt. Op maat gezaagde RVS buis was aan de korte kant (0.5 tot 1 mm te klein) en niet erg vlak gezaagd.

Reactie van RVS Land:
Hallo Stefan, bij buis, koker en staf die wij speciaal voor jou op maat zagen, hanteren wij een zaagtolerantie van +/- 1 mm per zaagsnede. De maatafwijking zoals jij deze aangeeft valt binnen deze zaagtolerantie. Meer informatie over deze toleranties kun je vinden via de volgende link: https://www.rvsland.nl/buis-koker-staf-maten-toleranties

philippe rayee beoordeelde op 2019-06-16

zeer degelijk materiaal en superbediening

John Lelifeld beoordeelde op 2019-06-16

Goede communicatie en tijdige levering.

Carlo R.H. Wolff beoordeelde op 2019-06-16

Goed verpakt, netjes bezorgd, en ook telefonisch zeer prettig geholpen.

Johan Stoppels beoordeelde op 2019-06-16

Keurige afhandeling van het gekochte produkt, want had doorgegeven om het op een plaats te bezorgen waar ik het op kon halen. Top.

André De Brandt beoordeelde op 2019-06-16

Snelle vlotte levering, minder dan 24 uur!

JPF de Boer beoordeelde op 2019-06-16

Goede prijzen, snelle levering!

Guido Beerda beoordeelde op 2019-06-12

Tevreden ze gaven aan dat het binnen 3 dagen geleverd kon worden en dat was ook het geval

Ronnie Wouters beoordeelde op 2019-06-11

Zeer goed geholpen door de telefoon om de juiste keuze trapleuning te vinden, deze daarna besteld op de website, er zou een levertijd zijn van 5 werkdagen maar na 3 dagen werden ze perfect verpakt bezorgd, montage was zeer eenvoudig en geeft een chique uitstraling, het is een kwalitatief zeer stevige leuning, en daar past de slogan " het kost wat, maar dan heb je ook wat" precies bij, wij zijn er zeer gelukkig mee en we kunnen RVSland bij iedereen aanraden. Mvrgr. Ronnie Wouters

Luut van der Woude beoordeelde op 2019-06-11

vlot, ok en duur

Olaf Kempers beoordeelde op 2019-06-11

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling en reactie op vragen via de mail.

S Kalfsbeek beoordeelde op 2019-06-11

Snel en correct! Ik ga wel ruilen, maar dat komt door en eigen inschattingsfout!
Ben benieuwd of ruilen ook zo goed gaat.........

Paul Peters beoordeelde op 2019-06-11

Bevestigingsoor omgebogen. Om hem daarvoor terug te sturen gaat te ver maar betere bescherming bij vervoer zou gewenst zijn. Met tang oor rechtgezet.