Kloosterstraat 35
5386AR Geffen

M V KLOOSTER beoordeelde op 2018-10-12

Na mijn eerdere bestelling heeft de verkoper het weer helemaal goed gemaakt en ben daar zeer blij mee. De trapleuning is echt heel erg mooi en zeker met deze drager. Met de nazorg is het dus uiteindelijk goed gekomen.

Sudjai beoordeelde op 2018-10-10

Makkelijke site, zeer fraaie zwarte trapleuning en tijdig geleverd.

Wij zijn zeer tevreden. Aan te bevelen.

M V KLOOSTER beoordeelde op 2018-10-05

Trapleuningen zijn echt heel erg mooi en zijn er heel erg blij mee. Nu willen we een houder laten verlengen maar dat verloopt dramatisch. Na verschillende telefoontjes,e-mails en gesprekken heb ik de moed opgegeven. Ze beloven verschillende keren te mailen en te terug te bellen maar helaas. Zijn ook zeer slecht bereikbaar.

Reactie van RVStrapleuningonline.nl:
Inderdaad waren we deze week door drukte tekort geschoten op bepaalde mails.
Heel begrijpelijk, maar wel blij dat u erg positief bent over het product.
Erg fijn dat we vandaag telefonisch contact hierover hebben gehad en daardoor tegemoetkoming de verlengde drager kosten loos naar u te verzenden.

namens RVSTRAPLEUNINGONLINE wensen wij u veel plezier en gemak van uw nieuwe leuning.

A. v.d.Linden beoordeelde op 2018-09-05

Heel tevreden. Zoals beloofd, snelle en juiste levering. De RVS trapleuning was ook heel goed verpakt, zodat deze zonder beschadigingen is aangekomen.

Yvonne Meijer beoordeelde op 2018-08-27

Klantgericht. Moest alleen zelf wel achter status aanbellen.

T. Van Hoof beoordeelde op 2018-08-25

Super. Snelle levering en goede service van het bezorg bedrijf. Verder hele mooie zwarte rvs leuning. Helaas kwamen we er bij de montage wel achter dat er een setje leuningdragers ontbrak.

marlotte beoordeelde op 2018-08-25

prima! blij met onze mat zwarte trapleuning!

Frans van der Heide beoordeelde op 2018-08-24

Super, alles naar tevredenheid en ondanks de zomervakantie, toch heel snel geleverd!

Mieke H beoordeelde op 2018-08-23

Prima snelle service en vooral erg mooie leuning

Michelle beoordeelde op 2018-08-23

Super mooie trapleuningen, makkelijk en duidelijk te bestellen, goede levering en snel.

Han beoordeelde op 2018-08-23

Hele mooie leuning, goed advies gehad en iedereen in de familie nu erg blij met deze hele mooie leuning, snelle levering en makkelijk te monteren.

B . Koster beoordeelde op 2018-08-23

Zeer tevreden over het product, een goed concept.
Het voldoet aan de verwachtingen.
Bestellen op de site lukte niet helemaal, kon niet goed vinden wat ik wilde, maar na telefonisch contact is het helemaal goed gekomen.

Tessa theunisse. beoordeelde op 2018-08-23

Heel blij met onze mooie op maat gemaakte trapleuning. Snelle levering en goede kwaliteit.

John beoordeelde op 2018-08-23

Heel tevreden! Goede communicatie en mooi product.
Aanrader!

Eva Arnold beoordeelde op 2018-08-23

Snelle levering, mooi product! Het voldeed aan mijn verwachten en ik zou de rvs trapleuning aan iedereen aanraden

Emy beoordeelde op 2018-07-11

Duidelijke site! Alle materialen zijn makkelijk te bestellen, op de site is een duidelijk montage formulier te vinden wat ons goed heeft geholpen bij het ophangen van onze leuningen! Wij kregen onze leuningen netjes verpakt thuis gestuurd en snel geleverd! Zeker een aanrader!

P.M. Nauta beoordeelde op 2018-06-11

Leuning via de website besteld, leuning ontvangen en echt heel tevreden mee, kwaliteit

R de Bruijn beoordeelde op 2018-05-26

Duidelijke site, goed advies tijdens telefoongesprek. Hoogwaardige trapleuning, nette afwerking.

Germ Wijtse Rekker beoordeelde op 2018-05-25

Eenvoudig en snel meerdere RVS trapleuningen besteld voor de scherpste prijs (scheelde 20 tot 100% met andere sites). Telefonisch goed bereikbaar en mondelinge afspraken geruisloos nagekomen: langere stokeinden i.v.m. enthousiast 'gymende' kinderen. Bestelling kwam goed verpakt, volledig en tijdig aan. Installatie was eenvoudig en snel, hoewel het boren in de muur wel een precisie werkje is: een RVS-trapleuning geeft geen krimp, dus precies boren is een must.

We genieten er inmiddels al weer een paar weken volop van. Ik hoef natuurlijk de komende jaren niet weer, maar anders zou ik het zeker opnieuw bij rvstrapleuningonline.nl doen.

Fam. Goedhart beoordeelde op 2018-05-25

Heel goed. Best snel geleverd en van prima kwaliteit. Een montagehandleiding was handig geweest, maar zonder ging het ook.