Leiweg 2 K
5386KR Geffen

Willart beoordeelde op 2018-12-09

Gekozen voor gelaste uiteinden. Heel erg netjes. Vakwerk!

Intven Traprenovatie beoordeelde op 2018-12-06

Erg tevreden over het geleverde product.

Fred de Vries beoordeelde op 2018-12-02

Dik tevreden. Makkelijk besteld en snel en compleet geleverd op de afgesproken dag. Mooi product, We zijn er heel blij mee en het staat modern en werkelijk schitterend bij onze nieuw beklede trap.

Karel beoordeelde op 2018-12-02

Van een van de door onze bestelde leuningen waren de gaten niet voorzien van schroefdraad. Echter na contact werd er een tapsetje opgestuurd en zelf zonder problemen de draad getapt.

Arnold beoordeelde op 2018-12-02

Duidelijke webwinkel en bestelling snel geleverd. Mooi kwaliteits product.

Tjeu Ramaekers beoordeelde op 2018-12-02

Alles volgens bestelling mooi op tijd geleverd! Kan niet beter!

Tineke beoordeelde op 2018-12-02

Snelle levering en heel tevreden over de trapleuningen.

J Kool beoordeelde op 2018-12-01

Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe trapleuning staat super mooi op onze nieuwe trap .
Het bevestigen was wel een dingetje .Lastig werkje vond onze aannemer .Hij heeft een speciaal boortje moeten
aanschaffen om het precies zo opgehangen te krijgen als de bedoeling was .Het moet allemaal zo precies blijven zitten op de plek waar je boort iets een millimeter verschil en hij past al niet .Het is dus heel erg precies werk .Het resultaat mag er zijn .

Theo beoordeelde op 2018-12-01

Perfecte levering. Alles paste prima en snel en compleet inclusief schroeven en draadtap geleverd.

Francie Roberts beoordeelde op 2018-12-01

Het is een heel mooie trapleuning precies zoals op de website

Marc beoordeelde op 2018-12-01

Heel tevreden. Alles volgens afspraak uitgevoerd en geleverd. Klantenservice reageert snel op vragen.

Aannemersbedrijf Gebr. Corsten beoordeelde op 2018-12-01

Zeer tevreden.
Snelle levering en geheel netjes op maat gemaakt.
Mocht ik weer iets nodig hebben dan kom ik zeker hier terug.

Pascal Vreuls beoordeelde op 2018-12-01

heel tevreden over de snelle levering en over de goede staat van de leuningen,
Ze hangen intussen en zien er zo als gewenst uit

Dave Bertels beoordeelde op 2018-12-01

Makkelijk te bestelling.snelle en verzorgde verzending.goed beschermende verpakking.Feilloos product.Duidelijke handleiding.Makkelijke montage.Alles perfect.

Mieke van Sambeek beoordeelde op 2018-12-01

Besteld en netjes binnen afgesproken tijd geleverd en hij ziet er mooi uit bij onze trap

Anja van Wijk de Vries beoordeelde op 2018-12-01

mooie vormgeving, goede kwaliteit, keurige bezorging

Anouk beoordeelde op 2018-11-30

Erg tevreden , hele mooie trapleuning! Alles goed geleverd, op tijd en compleet. Verbeterpunt; graag reactie op een mail over tijd v leveren vb een gelezen e-mail. En verzendbericht bij verzenden. Verder top!

Anja beoordeelde op 2018-10-24

Op de site heel makkelijk de bestelling kunnen plaatsen, wijst zichzelf. Levering werd keurig afgestemd vanwege vakantieperiode. Leuning ziet er mooi uit, keurig afgewerkt. Steunen zitten precies goed, zodat de leuning niet gaat doorhangen. Wij zijn heel tevreden.

M V KLOOSTER beoordeelde op 2018-10-12

Na mijn eerdere bestelling heeft de verkoper het weer helemaal goed gemaakt en ben daar zeer blij mee. De trapleuning is echt heel erg mooi en zeker met deze drager. Met de nazorg is het dus uiteindelijk goed gekomen.

Sudjai beoordeelde op 2018-10-10

Makkelijke site, zeer fraaie zwarte trapleuning en tijdig geleverd.

Wij zijn zeer tevreden. Aan te bevelen.