Kloosterstraat 35
5386AR Geffen

Emy beoordeelde op 2018-07-11

Duidelijke site! Alle materialen zijn makkelijk te bestellen, op de site is een duidelijk montage formulier te vinden wat ons goed heeft geholpen bij het ophangen van onze leuningen! Wij kregen onze leuningen netjes verpakt thuis gestuurd en snel geleverd! Zeker een aanrader!

P.M. Nauta beoordeelde op 2018-06-11

Leuning via de website besteld, leuning ontvangen en echt heel tevreden mee, kwaliteit

R de Bruijn beoordeelde op 2018-05-26

Duidelijke site, goed advies tijdens telefoongesprek. Hoogwaardige trapleuning, nette afwerking.

Germ Wijtse Rekker beoordeelde op 2018-05-25

Eenvoudig en snel meerdere RVS trapleuningen besteld voor de scherpste prijs (scheelde 20 tot 100% met andere sites). Telefonisch goed bereikbaar en mondelinge afspraken geruisloos nagekomen: langere stokeinden i.v.m. enthousiast 'gymende' kinderen. Bestelling kwam goed verpakt, volledig en tijdig aan. Installatie was eenvoudig en snel, hoewel het boren in de muur wel een precisie werkje is: een RVS-trapleuning geeft geen krimp, dus precies boren is een must.

We genieten er inmiddels al weer een paar weken volop van. Ik hoef natuurlijk de komende jaren niet weer, maar anders zou ik het zeker opnieuw bij rvstrapleuningonline.nl doen.

Fam. Goedhart beoordeelde op 2018-05-25

Heel goed. Best snel geleverd en van prima kwaliteit. Een montagehandleiding was handig geweest, maar zonder ging het ook.

Gerrit en Greetje beoordeelde op 2018-05-25

Prachtige trapleuning! Heel erg blij mee! Ziet er erg mooi uit en kwaliteit is super

Harry Huizinga beoordeelde op 2018-05-25

Ben heel tevreden

D. Buis beoordeelde op 2018-05-25

binnen enkele dagen in goede verpakking geleverd, goede kwaliteit!!

Ellen beoordeelde op 2018-05-04

Prima, besteld en geleverd conform verwachte levertijd bij het plaatsen van de bestelling. Leuningen zijn conform afbeeldingen en prima te installeren. De informatie op de site over de afstanden van de ondersteuning is ook erg handig en verhelderend. Tot slot, super vriendelijke en behulpzame levering.

Ad IJzermans beoordeelde op 2018-05-04

We hebben een zwart gecoate trapleuning bestaande uit 2 delen besteld.
Deze is keurig binnen de gestelde termijn en zeer goed verpakt geleverd en is van zeer goede kwaliteit.
Ben er uitermate blij en tevreden mee.
Kan het iedereen aanraden.

D TH J Munnikhuis. beoordeelde op 2018-04-27

Heb bij RVS trapleuning online .nl een verchroomde trapleuning bestelt,na enige dagen wilde ik toch een zwarte trapleuning en na enig overleg heb ik een mooie zwarte trapleuning gekregen zonder bijbehorende kosten,is geleverd met alle schroeven en pluggen,het monteren in dit geval door een ,,oude doe hetzelver,, was geen probleem ,prima bedrijf,Leiweg 2K 5386 KR Geffen.

Van Liere Colijn beoordeelde op 2018-03-29

Uitstekend vakwerk. Netjes verpakt en geleverd.
Bij montage paste ook alles netjes.
Complimenten

Filip D B beoordeelde op 2018-03-27

Ik ben heel tevreden.
Was al verstuurd 3 werkdagen voor de aangegeven tijd.
Was perfect (!) verpakt -> in papieren koker, plastic folie en op een houten plank (tegen het plooien tijdens transport).
Zelfs de plastieken pluggen voor in de muur waren erbij.
Tip: enkel een (kleine) montage handleiding ontbreekt + eventueel een inbussleutel bijvoegen?

Voor de rest -> tip-top in orde! Proficiat.

D. Alphenaar beoordeelde op 2018-03-26

Levering snel en netjes verzorgd. Goed verpakt. Helaas niet helemaal compleet. Er ontbreken vier kleine schroeven.

Jaap beoordeelde op 2018-03-26

Keurige afhandeling van mijn bestelling. We een lange levertijd, zondag besteld, de week erop pas op donderdag (11 dagen later) werd het bezorgd

Tim beoordeelde op 2018-03-19

Makkelijke bestelling op de website. Snelle en een keurig verpakte levering. 100 punten Top !

Cerpentier Wim beoordeelde op 2018-03-17

Super levering , super trapleuning , kortom TOP

Nadine vernaeve beoordeelde op 2018-03-16

Vlotte afhandeling, correct afgesproken levertijd. Goede communicatie.
Heel tevreden over bestelde trapleuning

Yann beoordeelde op 2018-03-16

Top Kwaliteit,
Altijd mee denkend voor oplossingen

G. Engbers beoordeelde op 2018-03-16

Prima en snelle service. Ook als er iets mis gaat.