Leiweg 2 K
5386KR Geffen

John van Wilgen beoordeelde op 2019-03-18

zeer profesioneel en compleet geleverd zijn zeer blij met het geleverde resultaat, buiging van de nieuwe leuningen was exact volgens voorbeeld :-)

Bianca beoordeelde op 2019-03-15

De levering ging niet zonder slag of stoot maar dit lag aan het transportbedrijf die zij te leveren maar de trapleuningen niet bij zich hadden. Met als gevolg een dag vrij nemen op een bestelling die nooit kwam. RVStrapleuningenonline, heeft dit prima opgelost en de leuningen nu laten bezorgen wanneer het ons uitkwam en we er geen vrij voor hoefden te regelen. De leuningen zijn prachtig en echt wat we ervan hadden gehoopt. Het ophangen is wel een klus omdat wij afwijkende maten hadden t.o.v. de vorige leuningen. Mochten wij besluiten om ook op de zoldertrap nieuwe leuningen te nemen zouden we dat zeker bij dit bedrijf weer doen. Wij hebben gekozen voor RVS trapleuning rond incl. leuningdragers type H ZWARTGRIJS.

Frederik beoordeelde op 2019-02-18

Vlotte bestelling en levering, kleine beschadiging op leuning

Reactie van RVStrapleuningonline.nl:
Beste klant, de levering van uw gecoate leuningen in oktober 2018 hebben we zoals u aangeeft netjes en vlot afgehandeld.
Met behulp van ons doordacht systeem zetten wij ons voor 100% in om onze producten ongeschonden te bezorgen.
Mocht er onverhoopt iets niet geheel naar wens zijn dan vernemen wij dit graag om het voor u op te lossen.

Jacques Brouwers beoordeelde op 2019-01-15

Wij zijn ons woning aan het renoveren en zochten op internet naar gebogen trapleuningen. Wij hebben uiteindelijke onze keuze gemaakt en de leuningen besteld bij rvstrapleuningenonline uit Geffen. Wat wij heel fijn vonden is dat de bestaande houten gebogen trapleuningen bij het bedrijf afgegeven konden worden zodat deze exact zijn nagemaakt. Wij kozen voor de rvs leuningen met gelaste einddoppen en "blinde" montage aan de achterzijde. De levertijd was conform afspraak en inmiddels zijn de leuningen gemonteerd. We zijn zeer tevreden en kunnen dit bedrag aanbevelen. Het contact met het bedrijf ging prima. Jacques Brouwers

Tim van Lieshout beoordeelde op 2018-12-31

Mooie kwalitatieve producten. Enige verbeterpunt dat ik heb, is dat de bijgeleverde pluggen niet echt lekker werken voor gipsmuren. Uiteindelijk voor de 2 gipsmuren andere pluggen gehaald en ze hangen prachtig.

Willart beoordeelde op 2018-12-09

Gekozen voor gelaste uiteinden. Heel erg netjes. Vakwerk!

Intven Traprenovatie beoordeelde op 2018-12-06

Erg tevreden over het geleverde product.

Fred de Vries beoordeelde op 2018-12-02

Dik tevreden. Makkelijk besteld en snel en compleet geleverd op de afgesproken dag. Mooi product, We zijn er heel blij mee en het staat modern en werkelijk schitterend bij onze nieuw beklede trap.

Karel beoordeelde op 2018-12-02

Van een van de door onze bestelde leuningen waren de gaten niet voorzien van schroefdraad. Echter na contact werd er een tapsetje opgestuurd en zelf zonder problemen de draad getapt.

Arnold beoordeelde op 2018-12-02

Duidelijke webwinkel en bestelling snel geleverd. Mooi kwaliteits product.

Tjeu Ramaekers beoordeelde op 2018-12-02

Alles volgens bestelling mooi op tijd geleverd! Kan niet beter!

Tineke beoordeelde op 2018-12-02

Snelle levering en heel tevreden over de trapleuningen.

J Kool beoordeelde op 2018-12-01

Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe trapleuning staat super mooi op onze nieuwe trap .
Het bevestigen was wel een dingetje .Lastig werkje vond onze aannemer .Hij heeft een speciaal boortje moeten
aanschaffen om het precies zo opgehangen te krijgen als de bedoeling was .Het moet allemaal zo precies blijven zitten op de plek waar je boort iets een millimeter verschil en hij past al niet .Het is dus heel erg precies werk .Het resultaat mag er zijn .

Theo beoordeelde op 2018-12-01

Perfecte levering. Alles paste prima en snel en compleet inclusief schroeven en draadtap geleverd.

Francie Roberts beoordeelde op 2018-12-01

Het is een heel mooie trapleuning precies zoals op de website

Marc beoordeelde op 2018-12-01

Heel tevreden. Alles volgens afspraak uitgevoerd en geleverd. Klantenservice reageert snel op vragen.

Aannemersbedrijf Gebr. Corsten beoordeelde op 2018-12-01

Zeer tevreden.
Snelle levering en geheel netjes op maat gemaakt.
Mocht ik weer iets nodig hebben dan kom ik zeker hier terug.

Pascal Vreuls beoordeelde op 2018-12-01

heel tevreden over de snelle levering en over de goede staat van de leuningen,
Ze hangen intussen en zien er zo als gewenst uit

Dave Bertels beoordeelde op 2018-12-01

Makkelijk te bestelling.snelle en verzorgde verzending.goed beschermende verpakking.Feilloos product.Duidelijke handleiding.Makkelijke montage.Alles perfect.

Mieke van Sambeek beoordeelde op 2018-12-01

Besteld en netjes binnen afgesproken tijd geleverd en hij ziet er mooi uit bij onze trap