Kievitstraat 25
5314BR Bruchem

Nirmala beoordeelde op 2018-11-12

Bio ghee Easy product 500 g kunnen kopen in glas, je kan tot 250°c gaan waardoor het niet bruin wordt. Lang bewaartijd. Goede prijs. Goede service.

Kristel De Meyer beoordeelde op 2018-11-12

Super webwinkel! Goede en snelle service van de klantendienst.

De Kinder Hilde beoordeelde op 2018-11-09

ben super tevreden van deze webwinkel, ze helpen altijd in de positieve zin, direct en duidelijk antwoord en snelle service.

Frans beoordeelde op 2018-10-23

Ik heb een paar keer besteld bij RealFlavors. De laatste keer was er iets fout gegaan. Na 4 dagen had ik de producten nog niet in huis. Na een telefoontje werd het probleem snel opgelost. Ik werd ook heel vriendelijk te woord gestaan en snel teruggebeld.

Jan beoordeelde op 2018-10-23

Indien voorradig snelle levering

Katja beoordeelde op 2018-10-23

Ik ben heel tevreden met deze winkel: zij hebben een ruim assortiment stevia-chocolade voor goede prijs. En ik ontvang altijd een cadeautje bij bestellingen.

Sandra beoordeelde op 2018-10-17

Super!
Zowel het bestellen zelf, als de levering als de verpakking.
Ik kan er niks op aanmerken.

Lisa Henkes-Nerone beoordeelde op 2018-10-08

Alles ging goed

Selinah beoordeelde op 2018-10-05

Waanzinnige service! Wij gaan hier voortaan al onze kruiden en broodmixen bestellen!

Van vreckem bart beoordeelde op 2018-10-03

Ik heb voor de eerste maal besteld met Rflavors en meteen aangenaam verrast van de goeie service, ordelijk en veilige verpakking maar vooral de goeie smaak en de kwaliteit van hun producten.
Voor herhaling vatbaar:)

Ger beoordeelde op 2018-10-01

Altijd vriendelijke en correct geholpen. Gewoon goed!

Hilde beoordeelde op 2018-09-28

Ik bestelde al meerder malen bij realflavors en ben zeer tevreden over de vlotte service en communicatie en bovendien geven ze regelmatig een cadeautje, zo kreeg ik nu de nieuwe gist gratis om een keer te proberen, waarvoor dank.

Rob Cassteele Koedijk beoordeelde op 2018-09-21

Ik bestelde al enige malen bij RealFlavors, altijd een nette en vlotte afhandeling gehad. Ik ben ook enorm tevreden over het gedroogd product dat wij bestellen. Ik ga er van uit dat alle "Flavors" van een uitstekende kwaliteit zijn.

Idis Krops beoordeelde op 2018-09-20

Snelle levering en goede producten in de webwinkel. Het navigeren op de website met een mobiel apparaat is soms onhandig.

Paula Canton beoordeelde op 2018-09-03

Snelle levering. Precies wat ik besteld en verwacht had, helemaal tevreden. Hier koop ik beslist weer

Mia Timmermans beoordeelde op 2018-09-03

Snelle bezorging goed verpakt en duidelijke bezorgtijden.
Zeer tevreden.

Daniel Sanchez beoordeelde op 2018-08-28

Uitstekend. Goede producten en tijdige levering.
Ik was zelfs gebeld om iets af te stemmen voor een eerdere levering.

Hilde beoordeelde op 2018-07-14

Heel tevreden, vind er de producten die ik nodig heb, echt goede service, de chocolade die niet kon verzonden worden boven 25 graden, werd me snel en duidelijk medegedeeld en mijn geld stond ook meteen terug op mijn rekening, ze zeer klantvriendelijk.

Leonie beoordeelde op 2018-07-13

Heeeeeerlijke chocola met minder suiker

Bryan T beoordeelde op 2018-07-12

Snelle levering, relevante sample teaser toegevoegd en ook nog eens in een hergebruikte doos. Top