Ellerweg 2

Bilal Gok beoordeelde op 2019-04-25

Goed voor zn geld prima

John Ursem beoordeelde op 2019-04-25

Wiel Verber beoordeelde op 2019-04-25

Al diverse HDD van 1GB besteld bij Remarkt. Evaring is alleen positief , tot heden geen problemen ondervonden met HDD

Max Vork beoordeelde op 2019-04-24

Yaseen Baker beoordeelde op 2019-04-24

gjalt prins beoordeelde op 2019-04-24

volgende dag al binnen top zoals het hoord

Rob Engelen beoordeelde op 2019-04-24

Brigitta V oevelen beoordeelde op 2019-04-24

Snelle en goede service

willem van der worp beoordeelde op 2019-04-24

Snelle service, keurig verpakt helemaal prima

David Feron beoordeelde op 2019-04-23

Product laptop accu besteld en snel gekregen de dag erna al dat is top .echter de accu was al 4 jaar oud en had daardoor al flink verlies in alle cellen.

J.W. van den Bout beoordeelde op 2019-04-23

snelle afhandeling, uitstekende service en zeer klant vriendelijk! Complimenten!!l

G.W.Hendriks beoordeelde op 2019-04-23

Snel geleverd, werkt goed

Khaled Ouahabi beoordeelde op 2019-04-23

Simon Diepenhorst beoordeelde op 2019-04-22

Frank van Waardenburg beoordeelde op 2019-04-22

Ik wacht nog op een reactie van Remarkt maar vooralsnog is het geen bedrijf waar ik vaker zaken mee ga doen.

J.P. van Wessel beoordeelde op 2019-04-21

Product zeer snel in huis en voldeed geheel aan mijn verwachtingen tegen een goede prijs.

J.A. Toorop beoordeelde op 2019-04-21

Vlotte behandeling, uitstekende bestelde product (harde schijf). Wel eerst MBR, partitie en formatteren. Prima !!!