Ellerweg 2

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

8,2

Trustpilot 262 8,0

Paulo Teixeira beoordeelde op 2018-12-13

on my first purchase was negative because I ordered a laptop with HDMI and it did not came with HDMI had a damaged rear right plug

Peter Scholte beoordeelde op 2018-12-12

Enorm klantgericht en vriendelijk, doen echt moeite om zaken voor elkaar te krijgen.
Van mij steekt deze webwinkels met kop en schouder boven de rest!
Een super aanrader...

Aranza Domenech beoordeelde op 2018-12-12

R.J. Van Genne beoordeelde op 2018-12-12

E.T. Koster beoordeelde op 2018-12-12

Peter Coenen beoordeelde op 2018-12-12

Peter Bouwman beoordeelde op 2018-12-11

Prima product en keurig geleverd.

James Cheung beoordeelde op 2018-12-11

Daniel Rabasco Martinez beoordeelde op 2018-12-11

Ivo Ruben beoordeelde op 2018-12-11

Ervaring was goed. Een aantal voorkeuren per e-mail gestuurd betreft bestelling en dit is keurig uitgevoerd. Bestelling was ook snel uitgeleverd.

Jack Niesen beoordeelde op 2018-12-11

Sebastièn Pieterman beoordeelde op 2018-12-11

Marijn Hulman beoordeelde op 2018-12-11

Snel geleverd. Nette systemen.

Benhayyoun Mohamed beoordeelde op 2018-12-10

GOOD CONTACT

EL van Duin beoordeelde op 2018-12-10

Marcus Pieters beoordeelde op 2018-12-10

Het produkt is op tijd geleverd en aan mijn verzoek om een exemplaar met een webcam is voldaan. De goede accuduur is een onverwachte bonus. Ik had daar voor refurbished produkten niet op gerekend. Alle drie geleverde laptops hebben goede accu´s.
Mijn complimenten hiervoor!

Franz Moser beoordeelde op 2018-12-10

Item (pc) werd prompt geleverd. De pc was wellicht in een iets minder goede toestand dan de website suggereerde. Alles werkt wel goed.

Rudi Conings beoordeelde op 2018-12-10

Tom Cockaert beoordeelde op 2018-12-10

Correcte en snelle hulp bij mijn probleem.

jr bathoorn beoordeelde op 2018-12-10

verkeerd product geleverd.