Ellerweg 2

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

8,4

Trustpilot 263 7,7

Sean Wensing beoordeelde op 2019-02-23

Had qua prijs wel iets meer verwacht te weinig video geheugen om een mid-end game te spelen wel snel genoeg voor administratieve handelingen

Ton Meulenbroek beoordeelde op 2019-02-23

Hugo Wilhelmus beoordeelde op 2019-02-23

Prima service, snelle en correcte levering. Mooie prijs.

Richard van de Koppel beoordeelde op 2019-02-23

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering.

Ton Pepping beoordeelde op 2019-02-23

Werkte net als de vorige bestelling prima bij het opstarten. Wij hebben nog wel een vraag bij u uitgezet voor een passende videokaart voor eenvoudig werk met een HDMI aansluiting.

Richard Westen beoordeelde op 2019-02-23

Jeffrey Raat beoordeelde op 2019-02-23

Jan van der Meij beoordeelde op 2019-02-23

Aangeschafte laptop was als beschreven en zag er netjes uit. Jammer dat er een Engels in plaats van een Amerikaans toetsenbord op zit, het type toetsenbord stond niet in de beschrijving.

Vincent Joosse beoordeelde op 2019-02-23

W. Slinkman beoordeelde op 2019-02-23

Goedkoper alternatief als nieuw en kwam als een van de voordeligste uit de bus. Product prima en op tijd verstuurd

Luk Van der Velpen beoordeelde op 2019-02-23

snelle levering, duidelijke productbeschrijving, scherpe prijzen. Ik raad dit aan.

Hans Van de W. beoordeelde op 2019-02-22

Vriendelijk, deskundig en geduldg geadviseerd aan de telefoon. Besteld en de volgende dag keurig verpakt in huis. Mooie Dell 23 inch monitor voor een mooie prijs. Plus drie maanden garantie.

Chris Lambrechts beoordeelde op 2019-02-21

Paul Baardman beoordeelde op 2019-02-21

Ik heb mijn Thinkpad nu een week in huis en ben er uitermate tevreden mee. De bestelling en bezorging gingen probleemloos. De verpakking goed verzorgd en de laptop fantastisch. Je ziet nauwelijks dat hij gebruikt is.
Voor € 131,- ex. kan ik weer jaren vooruit. Een lichtgewicht Linux distributie geïnstalleerd en ik heb een razendsnelle laptop die al mijn zakelijke en wetenschappelijke programma´s draait die ik voor mijn praktijk nodig heb.

Sarita Vd velden beoordeelde op 2019-02-21

Will Verber beoordeelde op 2019-02-21

Bij REMARKT een Hitachi 2000GB / 2TB, 3,5'' HDD SATA besteld.
Korte leveringstijd en HDD was goed verpakt.
Geïnstalleerd en in gebruik genomen.
Werkt goed voor een gebruikte schijf.

zal volgende keer weer bij Remarkt bestellen als ik een extra HDD nodig heb.

PETER DUNIEC beoordeelde op 2019-02-20

De levering etc. perfect het enigste de dvd -rw is niet de lightscripe brander die is afgebeeld ?! Dat is jammer.

Jan David Mol beoordeelde op 2019-02-20

Snelle levering, spullen werken, en nog goedkoop ook. Wat wil een mens nog meer.

Pieter van der Wal beoordeelde op 2019-02-20

Snel in huis.