Holslootbrink 11
8347 JS Eesveen

Rob de Goede beoordeelde op 2019-04-23

Wij namen enige weken geleden contact op met Rietmatten.nl en spraken met Liroy. Zeer vriendelijk en behulpzaam en hij begreep direct wat we nodig hadden. Kort daarna twee matten van 180x600 besteld en deze waren binnen 2 dagen al aan huis geleverd. Fantastische service en kwaliteit van de matten. Hartelijk dank en wat ons betreft krijgt u de Nobelprijs voor de Rietmat !!
Rob
Zoeterwoude

Arianne Jautze- Dekker beoordeelde op 2019-04-10

Nadat wij - snel - de Rietmat ontvangen hadden, bleek dat de dichtheid van het Riet voor ons niet voldoende was. We belden Rietenmatten.nl en spraken Liroy Wekema. We konden de Rietmat retour sturen.

Bij een Postagentschap bleek dat de kosten zo hoog waren om het retour te sturen dat wij nogmaals contact op hebben genomen met het bedrijf.

Zonder aarzeling zei Liroy dat we de Rietmat mochten behouden en dat hij het geld zou terugstorten.

Klantvriendelijk personeel, Klasse bedrijf, Chapeau!

Michiel beoordeelde op 2019-04-09

Zeer tevreden over de service, heb via mail gevraagd of levering op een bepaalde dag plaats kon vinden, hier is vriendelijk op gereageerd en de levering heeft ook op deze dag plaatsgevonden, top!

Echter over het product ben ik veel minder tevreden. Ik heb de extra dikke rietmatten besteld, deze zou goede zichtdichtheid hebben volgens de info op de site. Nu is 'goed' in deze natuurlijk subjectief, maar je kijkt zo door de matten heen, verre van zicht dicht en niet echt sprake van privacy met zulke doorkijk.

Er moet nog een laag riet tegenaan om het zicht dicht te maken, erg jammer.

Reactie van Rietenmatten.nl:
Jammer dat wij geen email of telefoontje van deze meneer hebben mogen ontvangen. Wij willen altijd dat onze klanten tevreden zijn met ons product en zorgen daar ook altijd voor. Ook in dit geval hadden wij graag de extra laag riet nagestuurd.

Elina Blokzijl beoordeelde op 2019-04-04

Goede service! Vriendelijke eigenaresse

Perry beoordeelde op 2018-06-08

Na eerdere reactie op onverwachte langere levertijd is dit door de klantenservice goed opgepakt.
Ook telefonisch prettig contact Liroy
Gevalletje overmacht . Koerier van Dynalogic was er vanavond om 19.30.
Bestelling in goede staat ontvangen

Reactie van Rietenmatten.nl:
Bedankt voor uw beoordeling. U kunt ons altijd een mail sturen als u vragen heeft over levering. Ik heb u ondertussen gemaild.

Clara beoordeelde op 2018-05-08

Twee hoogtes besteld: 160 en 140. De kwaliteit van de 160 was prima, de 140 matten waren erg slecht. Gebeld, klacht uitgelegd. Binnen twee dagen werden nieuwe matten geleverd en de slechte retour genomen.
Snel opgelost dus en bijzonder vriendelijk te woord gestaan.

ML.Moone beoordeelde op 2018-05-02

Snelle levering door een super bezorger, die mag ook wel eens complimenten krijgen. Voor herhaling vatbaar!!

Marc Vannut beoordeelde op 2018-03-08

Heel tevreden snelle levering perfecte goederen. Na Dienst ook prima

Bianca Vermeulen beoordeelde op 2018-03-06

Prima kwaliteit voor weinig geld en er werd goed meegedacht door de verkoper, die hiervoor ook nog eens persoonlijk belde.

Fokelien De jong beoordeelde op 2018-03-01

Heel tevreden vandaag besteld en morgen in huid

Sjanie Baardman-van den Berg beoordeelde op 2018-02-26

Snelle levering. Prima informatie

Berghuis beoordeelde op 2017-04-08

Rietmatten snel ontvangen en van goede kwaliteit. Telefonisch vragen kunnen stellen voor het bestellen en duidelijke / professionele antwoorden gekregen. Kortom: Positieve ervaring.

M.Blokzijl beoordeelde op 2017-03-29

Prima matten, snelle levering. Goed advies gekregen mbt het bevestigen van de rieten matten tegen het plafond van mijn overkapping. Blij met het eindresultaat!