Rietenmatten.nl

Rietenmatten.nl

Bij Rietenmatten.nl bestel je rietmatten op rol veilig en gemakkelijk online. Rietmatten worden overal voor gebruikt: Als rieten schutting of schutting bekleding. Ter decoratie van plafond, wand of balkon. Als aankleding van beursstands en marktkramen of als erfafscheiding van bedrijf en festivalterrein. Een ritje naar het tuincentrum is overbodig geworden, want wij bezorgen de rietmatten gratis aan huis binnen 1 tot maximaal 2 werkdagen. Het grootste assortiment rietmatten voor iedere toepassing!

• Walter
    Review voor Rietenmatten.nl

Goede service, goed verpakt de afmetingen kloppen plus nog gratis verzending. TOP.

• Mieke
    Review voor Rietenmatten.nl

Goede service, snelle levering en een mooi product.

• Hoe beoordeel je Rietenmatten.nl?

• Steven
    Review voor Rietenmatten.nl

Ik had een domme fout gemaakt en vroeg te annuleren. Binnen 24 uur een vriendelijke mailtje en de terugbetaling. Zo'n shop zoek ik op als ik weer een iets nodig heb. Uitstekend!

• Jan-Willem
    Review voor Rietenmatten.nl

Na een aanloopprbleempje (wat zeer snel en na grote tevredenheid was opgelost) echt super blij en ik kan niet anders dan een dikke duim geven!

• Rob de Goede
    Review voor Rietenmatten.nl

Wij namen enige weken geleden contact op met Rietmatten.nl en spraken met Liroy. Zeer vriendelijk en behulpzaam en hij begreep direct wat we nodig hadden. Kort daarna twee matten van 180x600 besteld en deze waren binnen 2 dagen al aan huis geleverd. Fantastische service en kwaliteit van de matten. Hartelijk dank en wat ons betreft krijgt u de Nobelprijs voor de Rietmat !!
    Rob
    Zoeterwoude

• Arianne Jautze- Dekker
    Review voor Rietenmatten.nl

Nadat wij - snel - de Rietmat ontvangen hadden, bleek dat de dichtheid van het Riet voor ons niet voldoende was. We belden Rietenmatten.nl en spraken Liroy Wekema. We konden de Rietmat retour sturen.

Bij een Postagentschap bleek dat de kosten zo hoog waren om het retour te sturen dat wij nogmaals contact op hebben genomen met het bedrijf.

Zonder aarzeling zei Liroy dat we de Rietmat mochten behouden en dat hij het geld zou terugstorten.

Klantvriendelijk personeel, Klasse bedrijf, Chapeau!

• Michiel
    Review voor Rietenmatten.nl

Zeer tevreden over de service, heb via mail gevraagd of levering op een bepaalde dag plaats kon vinden, hier is vriendelijk op gereageerd en de levering heeft ook op deze dag plaatsgevonden, top!

Echter over het product ben ik veel minder tevreden. Ik heb de extra dikke rietmatten besteld, deze zou goede zichtdichtheid hebben volgens de info op de site. Nu is 'goed' in deze natuurlijk subjectief, maar je kijkt zo door de matten heen, verre van zicht dicht en niet echt sprake van privacy met zulke doorkijk.

Er moet nog een laag riet tegenaan om het zicht dicht te maken, erg jammer.

Antwoord van Rietenmatten.nl

Jammer dat wij geen email of telefoontje van deze meneer hebben mogen ontvangen. Wij willen altijd dat onze klanten tevreden zijn met ons product en zorgen daar ook altijd voor. Ook in dit geval hadden wij graag de extra laag riet nagestuurd.

• Elina Blokzijl
    Geverifieerde klant van Rietenmatten.nl

Goede service! Vriendelijke eigenaresse

• Perry
    Review voor Rietenmatten.nl

Na eerdere reactie op onverwachte langere levertijd is dit door de klantenservice goed opgepakt.
    Ook telefonisch prettig contact Liroy
    Gevalletje overmacht . Koerier van Dynalogic was er vanavond om 19.30.
    Bestelling in goede staat ontvangen

Antwoord van Rietenmatten.nl

Bedankt voor uw beoordeling. U kunt ons altijd een mail sturen als u vragen heeft over levering. Ik heb u ondertussen gemaild.

• Clara
    Review voor Rietenmatten.nl

Twee hoogtes besteld: 160 en 140. De kwaliteit van de 160 was prima, de 140 matten waren erg slecht. Gebeld, klacht uitgelegd. Binnen twee dagen werden nieuwe matten geleverd en de slechte retour genomen.
    Snel opgelost dus en bijzonder vriendelijk te woord gestaan.