Rietenmatten.nl

Rietenmatten.nl

Rietmatten bestel je veilig en gemakkelijk online. Rietmatten worden overal voor gebruikt: Als rieten schutting of schutting bekleding. Ter decoratie van plafond, wand of balkon. Als aankleding van beursstands en marktkramen of als erfafscheiding van bedrijf en festivalterrein. Een ritje naar het tuincentrum is overbodig geworden, want wij bezorgen de rietmatten gratis aan huis binnen 1 tot maximaal 2 werkdagen. Het grootste assortiment rietmatten voor iedere toepassing!

• Han
    Review voor Rietenmatten.nl

Geweldige service - ik kom m'n bestelling binnen 15 minuten bij de mannen in Roden afhalen en men hielp keurig mee om de dikke matten in de auto te werken. Dikke plus!

Antwoord van Rietenmatten.nl

Hartstikke bedankt voor de mooie review :)

• Marja
    Review voor Rietenmatten.nl

Ruim assortiment, aantrekkelijk geprijsd, prettige website. Hele snelle reactie op vragen, snelle levering. Zeer tevreden over ontvangen producten en het eindresultaat! Een klein probleempje werd daarbij heel erg snel en met extra service opgelost! Super tevreden, van harte aanbevolen!

• Hoe beoordeel je Rietenmatten.nl?

• Agnes
    Review voor Rietenmatten.nl

Snelle levering en prachtig mooie dikke matten, super tevreden!

• Jelsma

Snelle service , mooi materiaal , en normale prijs

• Ingrid Brans
    Review voor Rietenmatten.nl

Een diike pluim voor de fantastische service! Direct antwoord op mijn vragen. Goed bereikbaar en bijzonder vriendelijk.
    Mat zou op maat gezaagd worden. Echter bij levering was dit niet gebeurd. Eén telefoontje en de andere dag konden we de rietmat al aan de deur ruilen voor de juiste en opmaat gezaagd.
    Chapeau!! Kan dit bedrijf aan iedereen aanraden.

• Henk Teraa

Wat een geweldige service
    Zelf iets verkeerd gemeten en gevraagd of ik 1 mtr kan nabestellen
    Ipv standaard rol 6.00 meter
    Was geen enkel probleem en het mooie is dat ze het zelfs geheel gratis geleverd hebben!!
    Top service en mooie premium rietmatten kwaliteit

• Nelleke Pastoor
    Review voor Rietenmatten.nl

Opnieuw rietmat hier besteld omdat het mooie matten zijn. Vriendelijke medewerker klantenservice, denkt mee. Geen verrassingen bij afrekenen omdat prijs inclusief verzendkosten is.
    Echt een aanrader!

• Nick
    Review voor Rietenmatten.nl

Super goede service! Mooie matten die snel zijn bezorgd. We kregen zelfs een kort stuk gratis erbij!

• Marlous
    Review voor Rietenmatten.nl

Fijne service! Ik kwam net een meter tekort dus ik vroeg of ze ook kleinere formaten hadden en toen hebben ze gratis een tweede rietmat opgestuurd!

• Gerard
    Review voor Rietenmatten.nl

De geleverde matten zijn van goede kwaliteit. Vooraf nog even contant gezocht over de dichtheid en een goed advies gekregen. Voor Rietenmatten moet je echt hier zijn. Mijn cijfer zou een 10 zijn.

Antwoord van Rietenmatten.nl

Hartstikke bedankt voor uw mooie review :)