Robinswoondeco

Robinswoondeco is een dynamisch bedrijf dat inmiddels al meer dan 10 jaar bestaat. Hoog in het vaandel staan professionaliteit, betrokkenheid en een eerlijk advies. Wij zijn gespecialiseerd in betaalbare verlichting welke wij zelf produceren. Denk aan grote hanglampen, grote lampenkappen, wandlampen, schemerlampen, vloerlampen, plafondlampen en tafellampen. Vanuit origine hebben wij tevens een divers en uniek assortiment aan woondecoratie (zoals ook onze naam suggereert). Alles tegen de scherpste prijzen van Nederland en Belgiƫ. Robinswoondeco is sterk in maatwerk verlichting, dit houdt in dat wij bijna elke denkbare lampenkap of hanglamp van stof of behang kunnen produceren in iedere gewenste kleur, ongeacht de doorsnede van de kap. U kunt dit online perfect samenstellen precies zoals u wilt. Van een enkele lampenkap in 80 verschillende stijlen, tientallen maten, tot een pendel met 3 hanglampen eraan.

De zekerheden van https://www.robinswoondeco.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017