Bedrijfsweg 62
7671EG Vriezenveen
KvK 08119661

Fam. Brunsman beoordeelde op 2019-04-15

We zijn zeer correct en vriendelijk geholpen. Een dikke 10!

Anita Kriele beoordeelde op 2019-04-15

Dit is de 3e keer dat we bij Robinswoondeco onze lampenkap(pen) bestelden en ook nu weer vallen het serviceniveau en de uitstekende advisering op. Goed advies, snelle levering en mooie productkwaliteit.
Robins woondeco is een aanrader!

Martijn beoordeelde op 2019-03-30

Wij hebben 2 hele grote lampenkappen bij deze winkel besteld en zijn erg tevreden over alles. De lampen zijn prachtig. Ze namen ook alle tijd om je goed te helpen en leveren prachtige producten. De service was ook grote klasse. Bij het ophalen van de lampen bleek nl dat die niet in mijn auto pasten en toen heeft de eigenaar een bus geregeld om de lampen bij mij thuis te laten bezorgen. Superservice!

Jannita companjen beoordeelde op 2019-03-25

Vriendelijk en deskundig personeel! Ook de prijzen zijn aanzienlijk lager dan de concurrenten!!

Hein Struik beoordeelde op 2019-03-25

Correct bedrijf met een zeer groot assortiment!

Toine van Eekelen beoordeelde op 2019-03-19

Wat een top bedrijf!! Alleen maar lof over het bestellen, produkt en levering. Zeker een aanrader om zaken mee te doen.

Shari beoordeelde op 2019-03-19

Na heel leuk geholpen te zijn, in de winkel op de bazaar, twee super mooie lampenkappen besteld. Bij levering bleek een kap beschadigd, gelijk contact gezocht, en meteen werdt mijn klacht goed behandelt. Vandaag een nieuwe kap mogen ontvangen. En ik kan niet meer zeggen dan dat het niet overdreven is dat bij deze winkel de service en afhandeling super is! Nogmaals hartstikke bedankt.

Hermien beoordeelde op 2019-03-08

Ik ben helemaal tevreden met mijn mooie nieuwe lampenkappen. Ik wil iedereen aanraden om hier is een kijkje te gaan nemen. Super goede service en een heel mooi bedrijf👍👍👍.

Mieke Swinkels beoordeelde op 2018-12-26

Vandaag speciaal naar Beverwijk gereden voor nieuwe accesoires in de kamer en badkamer. Vorig jaar waren we daar al eens goed geslaagd. Ook hebben we afgelopen jaar voa de website al eens laten bezorgen. Topzaak met zeer mooie spulletjes. Klantvriendelijk en komen afspraken na. Kom zeker weer terug. 👍

Linda Leeuwestein beoordeelde op 2018-12-16

Super goede service; er was mij een op maat gemaakte lampenkap gestuurd met het verkeerde karkas, na contact is mij een nieuwe lkap met juist karkas geleverd. De onjuist gemaakte en geleverde lampenkamp mocht ik houden, dit alles zónder extra kosten én alles in 1 week geregeld!

Monique Aksu beoordeelde op 2018-10-25

Vorige week super leuk geslaagd in Beverwijk. Bij thuiskomst had ik toch liever 2 andere lampenkapjes gewild. Na super snelle mail contact en goeie service mogen de lampenkapjes ingeruimd worden! Echt een hele leuke winkel en je wordt er echt top geholpen! Groetjes Monique Aksu

M de Bruijn beoordeelde op 2018-10-15

Erg tevreden! Super mooie lampenkappen gekocht voor een leuke prijs! Erg klantvriendelijk dus zeker een aanrader! Groetjes

Ria Hartog beoordeelde op 2018-10-12

Zeer tevreden over het behandelen van mijn vraag en over de zeer snelle levering. Ook over de hoge kwaliteit van de producten die ik zowel in de winkel in Beverwijk als via de site besteld heb.

Bianca beoordeelde op 2018-09-07

Vorige week een rechte cilinder kap op maat besteld en vandaag ontvangen. Goede prijs/kwaliteitsverhouding en snelle levering

Sandy beoordeelde op 2018-08-24

Nadat mijn vaas niet op voorraad was, deze besteld op de bazaar in Beverwijk. Afgesproken deze op te halen. Na het volgende contact dat mijn vaas er was heeft Robin deze naar mijn huisadres laten bezorgen. Supergoed verpakt en geweldige service. Hier een zeer tevreden klant

Ilse kikkert beoordeelde op 2018-07-30

Nette lampenzaak met vriendelijk personeel. Zeer veel keuze.....

Tony beoordeelde op 2018-05-21

Professionele en correcte zaak.......

Hilda beoordeelde op 2018-05-18

Allerlei mooie betaalbare lampen, en supermooie woondeco! Een echte aanrader!

Dini kleinlugtenbeld beoordeelde op 2018-05-18

Correcte webshop en levering
Ook hebben wij de winkels bezocht van Robinswoondeco.
Een mooi en groot assortiment
En heel vriendelijk personeel

Annie van dijk beoordeelde op 2018-05-18

heb hier mijn lampenkappen besteld en ook 2 speciaal naar mijn eigen maat gemaakt.
Super snelle geleverd en super kwaliteit van kappen.
Ben er heel blij mee.