Bedrijfsweg 62
7671EG Vriezenveen
KvK 08119661

9,9

Monique Aksu beoordeelde op 2018-10-25

Vorige week super leuk geslaagd in Beverwijk. Bij thuiskomst had ik toch liever 2 andere lampenkapjes gewild. Na super snelle mail contact en goeie service mogen de lampenkapjes ingeruimd worden! Echt een hele leuke winkel en je wordt er echt top geholpen! Groetjes Monique Aksu

M de Bruijn beoordeelde op 2018-10-15

Erg tevreden! Super mooie lampenkappen gekocht voor een leuke prijs! Erg klantvriendelijk dus zeker een aanrader! Groetjes

Ria Hartog beoordeelde op 2018-10-12

Zeer tevreden over het behandelen van mijn vraag en over de zeer snelle levering. Ook over de hoge kwaliteit van de producten die ik zowel in de winkel in Beverwijk als via de site besteld heb.

Bianca beoordeelde op 2018-09-07

Vorige week een rechte cilinder kap op maat besteld en vandaag ontvangen. Goede prijs/kwaliteitsverhouding en snelle levering

Sandy beoordeelde op 2018-08-24

Nadat mijn vaas niet op voorraad was, deze besteld op de bazaar in Beverwijk. Afgesproken deze op te halen. Na het volgende contact dat mijn vaas er was heeft Robin deze naar mijn huisadres laten bezorgen. Supergoed verpakt en geweldige service. Hier een zeer tevreden klant

Ilse kikkert beoordeelde op 2018-07-30

Nette lampenzaak met vriendelijk personeel. Zeer veel keuze.....

Tony beoordeelde op 2018-05-21

Professionele en correcte zaak.......

Hilda beoordeelde op 2018-05-18

Allerlei mooie betaalbare lampen, en supermooie woondeco! Een echte aanrader!

Dini kleinlugtenbeld beoordeelde op 2018-05-18

Correcte webshop en levering
Ook hebben wij de winkels bezocht van Robinswoondeco.
Een mooi en groot assortiment
En heel vriendelijk personeel

Annie van dijk beoordeelde op 2018-05-18

heb hier mijn lampenkappen besteld en ook 2 speciaal naar mijn eigen maat gemaakt.
Super snelle geleverd en super kwaliteit van kappen.
Ben er heel blij mee.

Dinie Albers beoordeelde op 2018-05-18

Wij zijn zeer tevreden over onze lampen en vazen. Goede kwaliteit en prijsverhouding!

Gerda beoordeelde op 2018-05-14

Leuke en betaalbare woondecoratie! Voor iedereen een aanrader!

Jessica en Ger beoordeelde op 2018-04-23

De door ons bestelde vazen werden in perfecte staat geleverd.
Er was erg veel zorg besteed aan de levering.
Het was geen standaard bestelling en we hebben hem enkele malen gewijzigd maar het is allemaal keurig geregeld.

Cherel beoordeelde op 2018-04-23

Ik heb sinds kort een nieuwe woning hier voor heb ik mooie lampen gekocht bij Robin we zijn erg tevreden over de kwaliteit en de leverbaar tijd!
Bedankt Robin

Angelique Jansen beoordeelde op 2018-04-23

Wat een top winkel!
Zeer tevreden.
Bestelling snel en goed ontvangen.
Bedankt!

I-SEC Nederland beoordeelde op 2018-04-05

Voor ons bedrijf mooie lampenkappen besteld in het oranje en blauw (onze huiskleuren). Perfecte service, goede kwaliteit stoffen/kleur/kappen. Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en moeite die werd gedaan om de kappen zo snel mogelijk af te leveren. Niets dan lof!!

Klaas Kemkers beoordeelde op 2018-03-12

In het verleden al vele artikelen gekocht, zowel in de showroom in Vriezenveen als op de bazaar in Beverwijk. Altijd zeer vriendelijk te woord gestaan en uitstekend geholpen. Zojuist voor het eerst een bestelling via de website gedaan om af te halen in Beverwijk. Ik reken erop en ga ervan uit dat het ook deze keer weer prima zal worden afgehandeld. Onze aankopen zijn stuk voor stuk van uitstekende kwaliteit en een genot om in huis te hebben.

D.veenhoven beoordeelde op 2018-02-05

Heel tevreden.
Perfect geholpen en goede service
ga er zeker weer naar toe.

Carla Schouten beoordeelde op 2018-02-03

Een unieke zaak op het gebied van verlichting! Veel keuze aan kleuren en modellen voor hanglampen en nog echt de service van vroeger!!

T. Tayler beoordeelde op 2018-01-14

Mooie lampenkappen. Zeer goede service. Eerste bestelling ging goed maar toen bij onze tweede bestelling een lampenkap zoek raakte bij de post, is dit snel en in goed overleg opgelost. We hebben kosteloos alsnog een kap ontvangen.