Robinswoondeco
Robinswoondeco is een dynamisch bedrijf dat inmiddels al meer dan 10 jaar bestaat. Hoog in het vaandel staan professionaliteit, betrokkenheid en een eerlijk advies. Wij zijn gespecialiseerd in betaalbare verlichting welke wij zelf produceren. Denk aan grote hanglampen, grote lampenkappen, wandlampen, schemerlampen, vloerlampen, plafondlampen en tafellampen. Vanuit origine hebben wij tevens een divers en uniek assortiment aan woondecoratie (zoals ook onze naam suggereert). Alles tegen de scherpste prijzen van Nederland en België. Robinswoondeco is sterk in maatwerk verlichting, dit houdt in dat wij bijna elke denkbare lampenkap of hanglamp van stof of behang kunnen produceren in iedere gewenste kleur, ongeacht de doorsnede van de kap. U kunt dit online perfect samenstellen precies zoals u wilt. Van een enkele lampenkap in 80 verschillende stijlen, tientallen maten, tot een pendel met 3 hanglampen eraan.
9,9

• Lia van Rijn
    Review voor Robinswoondeco

Ik was in de winkel in Beverwijk , kreeg super goed en eerlijk advies zonder op te dringen. Twee prachtige lampenkappen gekocht waarvan eentje op maat laten maken met een supersnelle levering ondanks de vakantietijd!

• Rianne van hout
    Review voor Robinswoondeco

Mijn bestelde lampenkappen ontvangen! Nog mooier dan vanaf de foto!! Goede webwinkel!

• Hoe beoordeel je Robinswoondeco?

• Kamil ilhan
    Review voor Robinswoondeco

Goed bedrijf en kwaliteit product. Vriendelijk personeel

• Malik
    Review voor Robinswoondeco

Goede kwaliteit en snelle levering!

• Lindy
    Review voor Robinswoondeco

Wat een geweldige service! Ik had meerdere vragen en kreeg overal snel en netjes antwoord op. Heel fijn dat er ook staaltjes besteld kunnen worden. Uiteindelijke een prachtige plafondlamp mogen ontvangen, wij zijn er ontzettend blij mee! In de toekomst gaan we hier zeker nog eens een lampenkap laten maken.

• Mandy van der Meijde
    Review voor Robinswoondeco

Onze hele woning laten inrichten door Robinswoondeco. We zijn ontzettend blij met het eindresultaat! Correcte winkels en vriendelijk personeel!!

• Aly
    Review voor Robinswoondeco

Goede adviezen en vriendelijk geholpen

• Toine
    Review voor Robinswoondeco

Prima service ,en telefonisch bereikbaar en erg vriendelijk

• Mariska Turkenburg
    Review voor Robinswoondeco

Snelle service, en ik ben erg blij met de lampenkap. Zeker een aanrader.

• David
    Review voor Robinswoondeco

Het gemak waarmee je een lampenkap op maat kan samenstellen. De mogelijkheden die deze webwinkel je aanbiedt om nu echt, alles, naar wens te laten maken tegen een zeer betaalbare prijs ! We hebben dit na uren zoeken niet elders gevonden. Professionele service en vriendelijk bovendien.
    Ik wens dit team alle succes toe en een dikke merci ! ( David & Christine,France)