Robinswoondeco
Robinswoondeco is gespecialiseerd in lampenkappen en woonaccessoires voor iedere woonstijl. We produceren zelf lampenkappen waardoor u bij ons altijd gegarandeerd de beste prijs heeft omdat er geen tussenhandel aanwezig is! Wij leveren lampenkappen en woonaccessoires aan bedrijven en particulieren!
9,9

• Ivan

Prima service. Klantvriendelijk!

• Robert Groenveld
    Review voor Robinswoondeco

Zeer grote webshop voor lampenkappen wat je zelden ziet! Goede service en snelle levering!!

• Hoe beoordeel je Robinswoondeco?

• Natasja Bakker
    Review voor Robinswoondeco

Ontzettend mooie collectie met lampenkappen! Dit bedrijf maakt ze keurig voor je op maat en de service is geweldig net als jullie winkels!!

• Elly de Kroon
    Review voor Robinswoondeco

wat een geweldig bedrijf met goede service. Snelle levering met track & trace en er wordt bij twijfel over de bestelling contact via mail opgenomen om er zeker van te zijn dat de alles klopt. Een dikke 10 !!!

• Renate Leus
    Review voor Robinswoondeco

We hebben goede ervaringen met online aankopen via Robinswoondeco. Later zijn we ook bij de fysieke winkel geweest! Betrouwbaar en prima bedrijf!

• Nesrin
    Review voor Robinswoondeco

Zeer goede service ! Zelfs op zondag hebben ze ervoor gezorgd dat ik een kadobon kon krijgen voor een verjaardag van mijn vriendin , en hebben deze zelfs tot aan de deur geleverd ! Dit noem ik nog eens service !

• Nella Olie
    Review voor Robinswoondeco

Twee prachtige lampenkappen op maat laten maken. Goede service. Snelle levering. Alle vragen werden zo snel mogelijk beantwoord. Heel fijn ook dat je diverse kleurstalen kunt bestellen

• Bianca
    Review voor Robinswoondeco

Hele mooie kappen ontvangen tegen een goede prijs en goede service, dankjewel!

• Lia van Rijn
    Review voor Robinswoondeco

Ik was in de winkel in Beverwijk , kreeg super goed en eerlijk advies zonder op te dringen. Twee prachtige lampenkappen gekocht waarvan eentje op maat laten maken met een supersnelle levering ondanks de vakantietijd!

• Rianne van hout
    Review voor Robinswoondeco

Mijn bestelde lampenkappen ontvangen! Nog mooier dan vanaf de foto!! Goede webwinkel!

• Kamil ilhan
    Review voor Robinswoondeco

Goed bedrijf en kwaliteit product. Vriendelijk personeel

• Malik
    Review voor Robinswoondeco

Goede kwaliteit en snelle levering!

• Lindy
    Review voor Robinswoondeco

Wat een geweldige service! Ik had meerdere vragen en kreeg overal snel en netjes antwoord op. Heel fijn dat er ook staaltjes besteld kunnen worden. Uiteindelijke een prachtige plafondlamp mogen ontvangen, wij zijn er ontzettend blij mee! In de toekomst gaan we hier zeker nog eens een lampenkap laten maken.

• Mandy van der Meijde
    Review voor Robinswoondeco

Onze hele woning laten inrichten door Robinswoondeco. We zijn ontzettend blij met het eindresultaat! Correcte winkels en vriendelijk personeel!!

• Aly
    Review voor Robinswoondeco

Goede adviezen en vriendelijk geholpen

• Toine
    Review voor Robinswoondeco

Prima service ,en telefonisch bereikbaar en erg vriendelijk

• Mariska Turkenburg
    Review voor Robinswoondeco

Snelle service, en ik ben erg blij met de lampenkap. Zeker een aanrader.

• David
    Review voor Robinswoondeco

Het gemak waarmee je een lampenkap op maat kan samenstellen. De mogelijkheden die deze webwinkel je aanbiedt om nu echt, alles, naar wens te laten maken tegen een zeer betaalbare prijs ! We hebben dit na uren zoeken niet elders gevonden. Professionele service en vriendelijk bovendien.
    Ik wens dit team alle succes toe en een dikke merci ! ( David & Christine,France)

• Robert Grennier
    Review voor Robinswoondeco

Uniek en groot assortiment aan lampenkappen van goede kwaliteit! Precies wat wij verwacht hadden! De prijzen zijn prima in verhouding met andere webshops. Aanrader voor nieuwe klanten!

• Dylene Wansink
    Review voor Robinswoondeco

Zeer goede klantenservice en ook goed advies gekregen voor het inrichten van onze woonkamer! Prijs en kwaliteitsverhouding is prima!!