Robinswoondeco
Robinswoondeco is een dynamisch bedrijf dat inmiddels al meer dan 10 jaar bestaat. Hoog in het vaandel staan professionaliteit, betrokkenheid en een eerlijk advies. Wij zijn gespecialiseerd in betaalbare verlichting welke wij zelf produceren. Denk aan grote hanglampen, grote lampenkappen, wandlampen, schemerlampen, vloerlampen, plafondlampen en tafellampen. Vanuit origine hebben wij tevens een divers en uniek assortiment aan woondecoratie (zoals ook onze naam suggereert). Alles tegen de scherpste prijzen van Nederland en België. Robinswoondeco is sterk in maatwerk verlichting, dit houdt in dat wij bijna elke denkbare lampenkap of hanglamp van stof of behang kunnen produceren in iedere gewenste kleur, ongeacht de doorsnede van de kap. U kunt dit online perfect samenstellen precies zoals u wilt. Van een enkele lampenkap in 80 verschillende stijlen, tientallen maten, tot een pendel met 3 hanglampen eraan.

• Sanne
    Review voor Robinswoondeco

2 prachtige lampenkappen besteld, Kwaliteit, Afwerking en Service uitmuntend!

• Laura Saris
    Review voor Robinswoondeco

Goede service en prachtige lampenkappen op maat laten maken! Ben zeer tevreden!

• Hoe beoordeel je Robinswoondeco?

• Jolanda Lukens
    Review voor Robinswoondeco

Fijne transparante service, kleur en materiaal zoals afgesproken.

• Robert
    Review voor Robinswoondeco

Super mooie lampekappen en goeie service

• Rob Cillessen
    Review voor Robinswoondeco

Hele mooie producten en goede service!

• Lynn
    Review voor Robinswoondeco

Prachtige producten voor een goede prijs, hele vriendelijke klantenservice die goed met je mee denkt!

• Ilona van duppen
    Review voor Robinswoondeco

Goede kwaliteit en personeel met verstand van zaken

• Ellie
    Review voor Robinswoondeco

Heel lang gezocht naar een kleine, vierkante lampenkap. Hier kon het gemaakt worden, precies zoals wij het wilden. Snelle levering en goede service. Ben er super blij mee.

• Ginger
    Review voor Robinswoondeco

De mooiste woon decoratie, ik raak nooit uitgekeken en ik zou het liefst m'n hele huis ermee inrichten! Natuurlijk is het personeel ook op en top vriendelijk, behulpzaam, denken graag mee en weten duidelijk waar ze het over hebben. De service is ook super goed, en ze lopen graag een stapje harder voor je. Kortom het hele pakket. Robin je hebt het goed voor elkaar, bedankt!! XXX

• Kim
    Review voor Robinswoondeco

Vriendelijk personeel, goed bereikbaar via (facebook)chat, helder advies en goede kwaliteit spullen