Robinswoondeco
Robinswoondeco is een dynamisch bedrijf dat inmiddels al meer dan 10 jaar bestaat. Hoog in het vaandel staan professionaliteit, betrokkenheid en een eerlijk advies. Wij zijn gespecialiseerd in betaalbare verlichting welke wij zelf produceren. Denk aan grote hanglampen, grote lampenkappen, wandlampen, schemerlampen, vloerlampen, plafondlampen en tafellampen. Vanuit origine hebben wij tevens een divers en uniek assortiment aan woondecoratie (zoals ook onze naam suggereert). Alles tegen de scherpste prijzen van Nederland en Belgiƫ. Robinswoondeco is sterk in maatwerk verlichting, dit houdt in dat wij bijna elke denkbare lampenkap of hanglamp van stof of behang kunnen produceren in iedere gewenste kleur, ongeacht de doorsnede van de kap. U kunt dit online perfect samenstellen precies zoals u wilt. Van een enkele lampenkap in 80 verschillende stijlen, tientallen maten, tot een pendel met 3 hanglampen eraan.

• Joke laan
    Review voor Robinswoondeco

Goede service,snel antwoord op mail. De geleverde kapjes waren nog mooier dan ik had verwacht.
    Ook binnen een paar dagen in huis en op maat gemaakt.

• Jan Kuiper
    Review voor Robinswoondeco

Mooi en uitgebreid assortiment, goede prijs/kwaliteit verhouding en niet te vergeten deskundig en klantvriendelijk personeel. Een echte aanrader.

• Hoe beoordeel je Robinswoondeco?

• Nicolien van Amersfoort
    Review voor Robinswoondeco

Keurige afhandeling, ook de kwaliteit van de hanglampen en lampenkappen ligt een stuk hoger! Dit valt er zeer zeker vanaf te zien! Dit bedrijf durf ik vele mensen aan te raden!

• Regoor
    Review voor Robinswoondeco

Dan Regoor uit Hoofddorp heeft 2 lampenkappen bij Robin gehaald maar bij thuiskomst waten ze de verkerrde kleur hey omruilen was gern enkel probleem dus nog een kap besteld met afwijkende maten door vacantie konden zr die pas maken na 22 agustus.24e belde ze al dat hij er was.dus vandaag 25e opgehaald.in beverwijk,staat schitterend bij ons thuis ...personeel.is zeer vriendelijk en zijn ook perfect geholpen nog dank daarvoor ..ik had ook nog een blauwe zak meegenomen voor de bescherming..groet fam Regoor

• louis groos
    Review voor Robinswoondeco

ik heb verschillende spullen voor in huis gekocht op Beverwijk, uitstekende service en leuk personeel, prijs kwaliteit is top

• Cees van Dorst
    Review voor Robinswoondeco

Wij zij erg tevreden over de snelle en correcte aflevering van de door ons bestelde lampenkap.
    Kleur en kwaliteit van de kap is perfect.

• Bianca Vd Pijl
    Review voor Robinswoondeco

geweldige service en zeer vriendelijk personeel

• Fam. Brunsman
    Review voor Robinswoondeco

We zijn zeer correct en vriendelijk geholpen. Een dikke 10!

• Anita Kriele
    Review voor Robinswoondeco

Dit is de 3e keer dat we bij Robinswoondeco onze lampenkap(pen) bestelden en ook nu weer vallen het serviceniveau en de uitstekende advisering op. Goed advies, snelle levering en mooie productkwaliteit.
    Robins woondeco is een aanrader!

• Martijn
    Review voor Robinswoondeco

Wij hebben 2 hele grote lampenkappen bij deze winkel besteld en zijn erg tevreden over alles. De lampen zijn prachtig. Ze namen ook alle tijd om je goed te helpen en leveren prachtige producten. De service was ook grote klasse. Bij het ophalen van de lampen bleek nl dat die niet in mijn auto pasten en toen heeft de eigenaar een bus geregeld om de lampen bij mij thuis te laten bezorgen. Superservice!