Hetbergesestraat 4
5433 NJ Cuijk

Kees Verhoeven beoordeelde op 2018-12-15

Goede service. snelle levering. Ik ben Nog even gebeld of de boommaat klopt en aangepast. TOP

Merel Munneke beoordeelde op 2018-10-09

Zeer vriendelijke en snelle service en veel begrip.

Leuke spontane communicatie. Wanneer ik ruitersport spullen nodig ben ga ik zeker weer naar ruitersportwinkel.eu

Geertje beoordeelde op 2018-09-23

Aardig, behulpzaam en goede advisering!

Anomiem beoordeelde op 2018-09-22

Super goeie service en heel ruim aanbod! Zeker voor herhaling vatbaar

Jolanda beoordeelde op 2018-07-15

Superfijne mensen, nemen echt uitgebreid de tijd en goed is niet goed. Toch nog even kijken of het beter kan. Uitgangspunt is het welzijn van het dier. Heel erg blij met ons nieuwe zadeltje en ook de pony is helemaal happy.

Ilona van Lingen beoordeelde op 2018-06-22

Wat een ontzettende goede service!! Wij twijfelden of het zadel wat we besteld hadden wel de goede was maar na meermalig (zeer prettig) contact met Anja en concrete vragen van haar kwamen we er toch uit. We hebben foto's gestuurd van onze pony en ze heeft heel goed ingeschat welke onderdelen het beste zouden zijn. Nogmaals; TOP service en als we iets nodig hebben gaan we zeker hier nog een keer bestellen!

Daniëlle Seltenrijch beoordeelde op 2018-03-14

Supermensen! Verlenen TOP SERVICE!!
Heel begripvol en meedenkend!
Ik heb mijn winkel gevonden!!

Mirne beoordeelde op 2017-11-12

De service is goed en helpt super als er problemen zijn!

Susan van den Bos beoordeelde op 2017-05-08

Altijd goede adviezen . Rustige mensen die je graag te woord staan en hun expertise met je delen. Altijd met een goed gevoel de winkel uit met leuke spulletjes. Enorm assortiment!

Henny Kost beoordeelde op 2017-04-24

Af en toe plaats ik een bestelling bij RuitersportWinkel, altijd snelle, correcte levering.
Duidelijke website, indien gevraagd, goed advies, hebben duidelijk kennis van zaken!
Dus als ik iets nodig heb, kom ik altijd eerst naar deze website, bedankt!

Jolanda Schulte beoordeelde op 2017-04-05

ik wist niet precies welk zadel en maat singel ik nodig had voor mijn shetlandpony. Op een zaterdagmiddag heb ik gebeld met Anja en afgesproken dat ik haar foto's van mijn pony zou mailen zodat Anja mij goed kon adviseren.
Op de zondagochtend had ik al antwoord.
N.a.v. dit advies heb ik besloten om het zadel (combiset) Gymkana 15 inch te bestellen. Dit heb ik maandagochtend gedaan en dinsdagmiddag had ik het zadel al in huis. Het zadel gelijk gepast en het zit als gegoten.
Kortom: supersnelle reactie/ goed advies/ supersnelle levering. Helemaal Geweldig!

Lianne beoordeelde op 2017-04-03

Ik heb nog nooit zo een goede ervaring gehad in een ruitersportzaak!!!
We zijn zo goed geholpen met ons nieuwe zadel.
Echt super en het is hoor heerlijk snuffelen tussen alle leuke spulletjes.
Echt een aanrader!!!

Sophie Carlynn beoordeelde op 2017-03-18

Ik ben nog nooit eerder zo goed geholpen bij een aankoop! Echt ontzettend dankbaar. Im had moeite met het vinden van een passend zadel voor mijn paard met ontzettend moeilijke rug. Ruitersportwinkel.eu heeft mij geholpen een zadel te vinden en heeft mij ontzettend goed geholpen. Verschillende zadels opgestuurd en altijd klaar om te helpen. Een echte aanrader!!! Super goede service!

Mary beoordeelde op 2017-01-15

Perfecte service. Beugelriemen die we gekocht hadden bleken in lengte te verschillen, dus terug kunnen sturen en binnen no time een nieuwe set beugelriemen in huis.

Mariëlle Spijkers beoordeelde op 2016-12-04

Geweldige service. Afgelopen zaterdag een zadeltje gekocht voor onze nieuwe B pony Welsh. We hadden afspraak na sluitingstijd met de pony en ze namen echt de tijd voor ons. Er werd uitgebreid gepast en ook proefgereden. Na een kleine handmatige aanpassing past het zadeltje perfect en kan mijn dochter er lekker mee vooruit. Ook voor onze andere dochter hadden we van de zomer al een zelfde zadel gekocht voor haar pony en toen was de service ook top! Echt een aanrader als je een goed passend zadel wilt. En ze hebben ook veel keus voor de kleinere portemonnee. Het was een uurtje rijden met de trailer maar ik ga nooit ergens anders meer naar toe. Bedankt!

Tinka van Leeuwen beoordeelde op 2016-11-07

Super service en engelengeduld :-). Ze denken erg goed met je mee en doen er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Onze pony heeft een hele lastige rug, ik bleef zadels ruilen. Maar was geen enkel probleem en hielpen mij goed in mijn keuzes. Uit eindelijk, mede door Anja, een goed zadel gevonden binnen mijn budget. Thanks!

C.f.verhoeven beoordeelde op 2016-10-23

Zeer goed aderes voor aankoop van een nieuw zadel.
Nemen er de tijd voor. Goede uitleg al met al top service.

Marije beoordeelde op 2016-09-10

Heel tevreden. Ze nemen echt de tijd voor je. Wij zijn vandaag geweest voor een zadeltje voor ons A-welshje. We zijn geslaagd voor een mooie met een mooie prijs waar ze voorlopig weer mee vooruit kan. Bedankt!

Sjaak wijers beoordeelde op 2016-09-09

Beste Anja en Tony.
Ik heb vanmorgen al gereden met het nieuwe zadel en het zadel ligt en zit voor mij en het paard erg goed.zoals het paard nu met het nieuwe zadel loop is een wereld van verschil met het oude zadel.Hoe dom kan ik zijn om met het oude zadel zolang nog heb kunnen rijden.nog erg bedankt voor de super goede diensten en vakmanschap en de tijd die jullie er voor nemen dat het zadel goed past. Nog bedankt. En ik kan alle paarden mensen aanraden met jullie zaken te doen. Groetjes sjaak

Paul Zuurendonk beoordeelde op 2016-08-04

Na aanschaf via mail en pakketpost perfecte service waardoor een goed passend zadel werd geregeld.