Hetbergesestraat 4
5433 NJ Cuijk

Mirne beoordeelde op 2017-11-12

De service is goed en helpt super als er problemen zijn!

Susan van den Bos beoordeelde op 2017-05-08

Altijd goede adviezen . Rustige mensen die je graag te woord staan en hun expertise met je delen. Altijd met een goed gevoel de winkel uit met leuke spulletjes. Enorm assortiment!

Henny Kost beoordeelde op 2017-04-24

Af en toe plaats ik een bestelling bij RuitersportWinkel, altijd snelle, correcte levering.
Duidelijke website, indien gevraagd, goed advies, hebben duidelijk kennis van zaken!
Dus als ik iets nodig heb, kom ik altijd eerst naar deze website, bedankt!

Jolanda Schulte beoordeelde op 2017-04-05

ik wist niet precies welk zadel en maat singel ik nodig had voor mijn shetlandpony. Op een zaterdagmiddag heb ik gebeld met Anja en afgesproken dat ik haar foto's van mijn pony zou mailen zodat Anja mij goed kon adviseren.
Op de zondagochtend had ik al antwoord.
N.a.v. dit advies heb ik besloten om het zadel (combiset) Gymkana 15 inch te bestellen. Dit heb ik maandagochtend gedaan en dinsdagmiddag had ik het zadel al in huis. Het zadel gelijk gepast en het zit als gegoten.
Kortom: supersnelle reactie/ goed advies/ supersnelle levering. Helemaal Geweldig!

Lianne beoordeelde op 2017-04-03

Ik heb nog nooit zo een goede ervaring gehad in een ruitersportzaak!!!
We zijn zo goed geholpen met ons nieuwe zadel.
Echt super en het is hoor heerlijk snuffelen tussen alle leuke spulletjes.
Echt een aanrader!!!

Sophie Carlynn beoordeelde op 2017-03-18

Ik ben nog nooit eerder zo goed geholpen bij een aankoop! Echt ontzettend dankbaar. Im had moeite met het vinden van een passend zadel voor mijn paard met ontzettend moeilijke rug. Ruitersportwinkel.eu heeft mij geholpen een zadel te vinden en heeft mij ontzettend goed geholpen. Verschillende zadels opgestuurd en altijd klaar om te helpen. Een echte aanrader!!! Super goede service!

Mary beoordeelde op 2017-01-15

Perfecte service. Beugelriemen die we gekocht hadden bleken in lengte te verschillen, dus terug kunnen sturen en binnen no time een nieuwe set beugelriemen in huis.

Mariëlle Spijkers beoordeelde op 2016-12-04

Geweldige service. Afgelopen zaterdag een zadeltje gekocht voor onze nieuwe B pony Welsh. We hadden afspraak na sluitingstijd met de pony en ze namen echt de tijd voor ons. Er werd uitgebreid gepast en ook proefgereden. Na een kleine handmatige aanpassing past het zadeltje perfect en kan mijn dochter er lekker mee vooruit. Ook voor onze andere dochter hadden we van de zomer al een zelfde zadel gekocht voor haar pony en toen was de service ook top! Echt een aanrader als je een goed passend zadel wilt. En ze hebben ook veel keus voor de kleinere portemonnee. Het was een uurtje rijden met de trailer maar ik ga nooit ergens anders meer naar toe. Bedankt!

Tinka van Leeuwen beoordeelde op 2016-11-07

Super service en engelengeduld :-). Ze denken erg goed met je mee en doen er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Onze pony heeft een hele lastige rug, ik bleef zadels ruilen. Maar was geen enkel probleem en hielpen mij goed in mijn keuzes. Uit eindelijk, mede door Anja, een goed zadel gevonden binnen mijn budget. Thanks!

C.f.verhoeven beoordeelde op 2016-10-23

Zeer goed aderes voor aankoop van een nieuw zadel.
Nemen er de tijd voor. Goede uitleg al met al top service.

Marije beoordeelde op 2016-09-10

Heel tevreden. Ze nemen echt de tijd voor je. Wij zijn vandaag geweest voor een zadeltje voor ons A-welshje. We zijn geslaagd voor een mooie met een mooie prijs waar ze voorlopig weer mee vooruit kan. Bedankt!

Sjaak wijers beoordeelde op 2016-09-09

Beste Anja en Tony.
Ik heb vanmorgen al gereden met het nieuwe zadel en het zadel ligt en zit voor mij en het paard erg goed.zoals het paard nu met het nieuwe zadel loop is een wereld van verschil met het oude zadel.Hoe dom kan ik zijn om met het oude zadel zolang nog heb kunnen rijden.nog erg bedankt voor de super goede diensten en vakmanschap en de tijd die jullie er voor nemen dat het zadel goed past. Nog bedankt. En ik kan alle paarden mensen aanraden met jullie zaken te doen. Groetjes sjaak

Paul Zuurendonk beoordeelde op 2016-08-04

Na aanschaf via mail en pakketpost perfecte service waardoor een goed passend zadel werd geregeld.

Yvette beoordeelde op 2016-07-22

19/07 is het zadel voor mijn dochter besteld bij de leverancier (in Frankrijk) in de gewenste maat, en vandaag (22/07) al ontvangen.
Super snelle levering van een super zadel!

leanne beoordeelde op 2016-07-13

ik heb een dekje voor m'n shetlander besteld soort turquoise met roze super mooi en een oornetje
turquoise met een oranje streep ik zag dat niet op de website maar dat maak niet uit
wel jammer dat het rond gisteravond binnen kwam rond 18:00 en er zat blad van harry's horse
toen maakte het niet meer uit of het te laat was heb er gelijk mee gereden en het stond met vos shetlander (roosje) heel mooi wel wennen aan het oornetje maar dat maak niet uit
een echte top service !! (duim)
groetjes leanne

Gina van zee beoordeelde op 2016-06-30

heel tevreden met de service van anja en tony, ik was hier voor een zadel voor mijn paard met extreem hoge schoft, de eerste keer een zadel gekocht die totaal niet paste...gebeld en mocht gelijk terug, na advies een thorrowgood gekocht en er wordt nu van alles aan gedaan om het passend te krijgen....Ik kan niet anders zeggen dan...Top service!!!! Ik ga hier nog vaker na terug komen want ze hebben van alles en echt niet duur!!!!!
dus super bedankt lieve anja en tony!!!!

fam huisman te dongen beoordeelde op 2016-06-25

In onze regio diverse zadelmakers en verkoop adressen maar ivm niet altijd stabiele referenties de gok genomen een betrouwbaar zadel pas adres iets verder uit de regio te zoeken. Het was eventjes rijden met de pony in de trailer er achteraan maar absoluut de moeite waard om dit adres en deze behulpzame mensen op te zoeken. Dit echtpaar heeft 3 uur lang de tijd genomen om diverse zadels te passen en te meten. Ze zijn pas tevreden als een zadel voor 100% goed ligt. Ze geven eerlijk advies of dit nu wel of niet in hun voordeel is. Je mag bij twijfel altijd terug komen en hun per mail of telefonisch altijd nog om advies vragen. Niet alleen deskundig oog voor de pony maar ook voor de ruiter. Chapeau. Er werd zelfs ruimte gecreeerd om de pony en ruiter samen in actie te kunnen zien om te kijken wat het zadel in beweging doet. Ruitersport winkel die wij vanwege de deskundigheid en eerlijkheid van dit echtpaar aan iedereen aan zouden willen bevelen.

Reactie van RuitersportWinkel.EU:
Super leuk om deze positieve waardering te lezen. Onze hartelijke dank! Ondanks het slecht weer was het voor ons ook leuk om jullie te helpen. Een lieve eerlijke pony en een enthousiast ruitertje. Dat ze samen maar heel lang mogen genieten.

marloes beoordeelde op 2016-06-21

super service nemen echt de tijd voor je samen met een vriendin voor onze haflingers twee zadels gekocht ze blijven echt bezig tot het goed is houden ook netjes rekening met je budget wij komen zeker terug !!!!

Reactie van RuitersportWinkel.EU:
Fijn dat jullie en de Haflingers tevreden zijn met de nieuwe zadels en leuk dat jullie een beoordeling hebben gegeven! Dank je wel

J. Hoving beoordeelde op 2016-06-19

Deze zaak uitgekozen vanwege de ruime keuze aan ponyzadels, voor een scherpe prijs. Aangezien we er zelf (na avies te hebben gekregen via mail) niet goed uitkwamen, zijn we langsgegaan met ruiter en pony. Wij hebben zeer deskundig advies gekregen, met als resultaat een aangepast zadel, wat perfect ligt op de pony. Ook was men erg geduldig, kijkt men goed naar pony en ruiter en houdt men zeker ook rekening met je eigen wensen (bv. qua prijsklasse). Geweldig geholpen door vakmensen en paardenliefhebbers.

Reactie van RuitersportWinkel.EU:
Hartelijk dank voor de beoordeling. De nog jonge pony en ruitertje gaan samen een leuke combinatie worden. Wij hebben jullie met plezier geholpen

Carla beoordeelde op 2016-06-12

Op afspraak langsgegaan, omdat ik een zadel zocht voor onze superbrede Tinker. Anja en Tony namen echt alle tijd en hielpen me stap voor stap bij de keuze met als resultaat een goed passend zadel. Als ik weer iets nodig heb, weet ik ze te vinden!

Carla, dank je wel!
Fijn dat het zadel goed past