RuitersportWinkel.EU

RuitersportWinkel.EU

De webwinkel voor uw ruitersportartikelen. Een
eerlijke prijs voor uw paardensportartikelen:
zadels, halsters, hoofdstellen, tuigen,
handschoenen, enz

• Henrica

Super snelle service

Antwoord van RuitersportWinkel.EU

Dank je wel Henrica voor de beoordeling. Voor ons heel fijn om te horen dat u tevreden bent

• Dagmar
    Review voor RuitersportWinkel.EU

Geweldige service! Zelfs nog gebeld omdat ik een set heb gekocht, helemaal in het blauw. Het dekje en de beugels pasten totaal niet bij elkaar, Ze hebben een ander dekje erbij gedaan! Snelle verzending en erg veilig verpakt! Goede kwaliteit spullen, dik dik dik tevreden!!

Beste Dagmar,
    Wat een leuke beoordeling. Daar zijn ook wij super dik blij mee. Hartelijk dank!

• Hoe beoordeel je RuitersportWinkel.EU?

• Nikky jordens
    Review voor RuitersportWinkel.EU

Ik wilde een zadel bestellen met spay pay maar de site geeft aan dat mijn factuur gegevens niet kloppen. Maar ik woon daar toch echt en sta der ingeschreven. 4 dagen na het steuren van een email maar even gebeld mevrouw gaf een dat het erg druk was telefoon gesprek verliep dan ook romelig Uit eindelijk kreeg ik een volgende dag een email dat ze het had gecontroleerd en er niks aan de hand was Ik heb 8 vers hielende pc gebrobeerd en niks werk Buiten al is er nu geen terug kopeling over hoe we dit kunnen opslossen want de site staad los van hun winkel / webshop Soort apart contract voor de zadels ofzo In iedergeval ben ik zwaar teleur gesteld Ik dacht hier een leuk zadel te kunnen kopen of afbetaling ivm ik ook niet rijk ben Maar helaas . .....

Beste Nikky,

Wat jammer deze beoordeling!

Ja, wij bieden de mogelijkheid bij bestellingen via de site de aankoop in drie keer te betalen zonder rente Je kan dan kiezen voor In3 bij het afrekenen. Of je kan kiezen voor SprayPay gespreid betalen met langere looptijd en wel rente.
    Veel klanten maken hier zonder problemen gebruik van.

Vervelend en teleurstellend voor je, als een bestelling met in termijnen betalen niet lukt. Helaas hebben wij geen invloed op het wel of niet geaccepteerd worden door SprayPay voor een gespreide betaling. De beoordeling gebeurd gelijk online bij het bestellen.

Wij hebben geen email van je ontvangen, dat bestellen niet lukte. Wel een telefoontje. Je vertelde dat een bestelling van een Thorowgood zadel niet lukte. Je wilde dit zadel gespreid betalen

Wij hebben je gevraagd om al je gegevens even te mailen, zodat wij een test bestelling konden uitvoeren. Je hebt de email gezonden met gegevens. Het testen verliep goed, er waren geen problemen. Dit hebben wij je gelijk de dag na je telefoontje laten weten.

Voor alle zekerheid hebben wij alles nog voor een tweede keer getest
    De oorzaak van het niet lukken van je bestelling en afrekenen met SprayPay gespreid betalen bleef voor ons niet te achterhalen. De oorzaak lag in ieder geval niet in het bestelproces van de site. Er waren geen storingen of technische problemen.

Ging het om typefouten met invoeren van je gegevens tijdens bestellen? Of niet geaccepteerd worden door SprayPay voor gespreide betaling?

Daarom hebben wij je uitgenodigd om langs te komen en aangeboden om je te helpen met het bestelproces. Je woont niet ver bij ons vandaan Volgens de gegevens die je hebt opgegeven?

Maar jammer genoeg ben je niet langs gekomen en hebben wij niets meer van je gehoord. We hadden je graag geholpen om de oorzaak van het mislukken van je bestelling te achterhalen en wel goed af te ronden

Wij doen ons best voor een goede service. Maar bij Nikky weten wij niet hoe wij het beter of anders hadden kunnen doen. Blijft jammer dat wij haar niet tot tevredenheid hebben kunnen helpen

• Katja
    Review voor RuitersportWinkel.EU

Wij hebben online een zadel besteld en zijn erg tevreden! De dag erna werd het zadel al geleverd. Overleggen mbt maat, type paard en pasvorm was erg makkelijk. Wij zijn goed geholpen en het zadel past perfect. Fijne winkel, toegankelijk, klantvriendelijk en prima prijzen.

• Chessy Lardinois
    Review voor RuitersportWinkel.EU

Heel tevreden klanten. Wij zijn zeer goed geholpen en geadviseerd met het kopen van een nieuw zadel voor onze brede tinker. Ontzettend vriendelijke mensen en zeer deskundig. Zetten graag een stapje extra om zo het betse voor paard en ruiter te kunnen realiseren! Top! Wij gaan zeker vaker aankopen doen via jullie website en als we in de buurt zijn komen we graag langs in de winkel. Bedankt!

• Saskia de Ruyter
    Review voor RuitersportWinkel.EU

Erg goed geholpen om een voor ons passende oplossing te vinden voor onze jonge Haflinger in de aanschaf van een zadel. Er is goed mee gekeken of het zadel ook goed passend op de rug lag. Dank daarvoor.

• van de pol

hele fijne winkel .
    erg behulpzaam en meedenkend.
    ik raad iedereen aan om er op zijn minst een keer een kijkje te nemen.
    als je dat hebt gedaan weet ik zeker dat je daar vaste klant gaat worden.

• Kees Verhoeven
    Review voor RuitersportWinkel.EU

Goede service. snelle levering. Ik ben Nog even gebeld of de boommaat klopt en aangepast. TOP

• Merel Munneke
    Review voor RuitersportWinkel.EU

Zeer vriendelijke en snelle service en veel begrip.

Leuke spontane communicatie. Wanneer ik ruitersport spullen nodig ben ga ik zeker weer naar ruitersportwinkel.eu

• Geertje
    Review voor RuitersportWinkel.EU

Aardig, behulpzaam en goede advisering!