Brouwersstraat 35
5741CL Beek en Donk

Paul beoordeelde op 2019-02-05

Heel tevreden was binnen enkele dagen geleverd, Goede uitleg in de showroom gehad. De stoom/zuigmachine is echt een aanrader.

leonard mac beoordeelde op 2019-01-31

Zeer goede en snelle service vriendelijke mensen zeker aan te raden +++++++

G. Derksen beoordeelde op 2018-10-28

Prima service!

Astrid de Boer beoordeelde op 2018-09-29

Fijn apparaat doet het goed.

Ron Angevare beoordeelde op 2018-09-10

Na een probleem met de Chili1 uitstekend geholpen.

Erwin Pommer beoordeelde op 2018-08-26

gewoon duidelijk

Rene Verthriest beoordeelde op 2018-08-08

heel tevreden, machine werk goed, en indien vragen, direct antwoord.

Leo Van Cauter beoordeelde op 2018-06-25

Snel en correct geleverd.

Roger Gielkens beoordeelde op 2018-06-25

Goede uitleg, scherpe prijs,en snelle levering!

Peter beoordeelde op 2018-06-07

Uiterst snelle levering en deskundige uitleg.

Leo van Cauter beoordeelde op 2018-06-02

Goede uitleg gekregen bij het ophalen van het product. De stoomzuiger doet wat hij volgens de info zou moeten doen.

Carla Luirink beoordeelde op 2018-05-28

Goede uitleg met veel geduld. Geen pressie om iets te kopen. Prettige ervaring.

Peter Kaminski beoordeelde op 2018-05-27

Snelle hulp, goed telefonische hulp.
Doe zo voort.

willy vellemans beoordeelde op 2018-01-16

zeer goed opvolging en professionele begeleiding

willy vellemans beoordeelde op 2018-01-10

zeer goede en degelijke raad op maat van koper en zeer goede opvolging van bestelling en na service

Patrick Pols beoordeelde op 2018-01-08

Ik ben zeer tevreden! Goed Advies, hebben de tijd genomen om alle vragen te beantwoorden! super!

willy vellemans beoordeelde op 2017-12-18

Zeer goede informatie en opvolging van vragen en of bestelingen

Daan beoordeelde op 2017-10-27

De eerste keer besteld en het is prima geregeld.

marc verbinnen beoordeelde op 2017-07-29

Heel tevreden, snelle levering.
Ook bezorgden ze ons snel een Nederlandstalige handleiding,
waarvoor dank. Dus alles in orde, goede service, zeer tevreden.

Reactie van SAMUDO:
Beste Marc,

Op het moment van uw aanschaf was vanuit de producent inderdaad geen Nederlandstalige handleiding van dit apparaat beschikbaar, wel in het Duits of Engelstalig. Vandaar dat wij deze, zoals bij u al bekend, ondertussen zelf hebben vertaald. Een versie hiervan is al per E-mail toegezonden.

Back 2 New car detailing beoordeelde op 2017-07-21

Vorig jaar de krachtige Athena8+ stoomzuiger gekocht. Ideaal apparaat voor het reinigen van in en exterieur van de auto. Persoonlijk en vriendelijk te woord gestaan. Super service! Bij problemen staat Samudo snel klaar om het probleem op te lossen. Dit is wel zo fijn als je de stoomreiniger voor je werk nodig hebt.

Kortom zeer tevreden!

Rob Bouwdewijns