SAPO Products
SAPO Horeca Products, de nummer 1 non-food leverancier voor de horeca!

Wij bieden het meest complete assortiment aan horeca producten die worden gebruikt door restaurants, cafés, bars, hotels, de professionele kok, cateraars en professionele keukens. Op de website van SAPO Horeca Products vindt u meer dan 8.000 horeca producten zoals hygiënepapier, koksmessen, hulpmaterialen, horeca kleding, keukenbenodigdheden, servies, kookapparatuur, koelingen, ovens, magnetrons, grills, bakplaten, restaurant producten, hotel producten, bar benodigdheden, schoonmaakmachines en sanitaire producten.

Hygienepapier
Ons assortiment hygiënepapier bestaat uit bekende merken zoals Tork, Lotus etc. Tevens bieden wij voor alle merken een eigen alternatief van de beste kwaliteit tegen een budget prijs!

Kleding
Het assortiment horeca kleding bestaat uit heren, dames en unisex modellen. U kunt bij oins terecht als u op zoek bent naar kokskleding, als kleding voor de restaurant bediening en tevens beschermende werkkleding. Er is zelfs een assortiment kinder kokskleding. Alle bekende merken koksmessen zoals Victorinox, Wusthof, Deglon Sabatier en nog veel meer worden verkocht. De messen zijn van de beste kwaliteit en een goede investering. Wij verkopen ook goede kwaliteit messen tegen budget prijzen!

Keukenapparatuur
Ook voeren wij een ruim assortiment aan professionele ovens zoals, elektrische ovens, convectie ovens, combi ovens en pizza ovens. We verkopen ook een breed assortiment kookapparatuur voor veel verschillende doeleinden zoals inductie kookplaten, friteuses, bakplaten, grills, rijstkokers, wafelmakers en nog veel meer.

Al met al voor al uw Non Food horeca producten kunt u bij ons terecht. Wij bieden u een pittig compleet assortiment tegen messcherpe prijzen!

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017