A.H.Verweijweg 12
2651 LX Berkel en Rodenrijs
+31105221610

9,9

Nick beoordeelde op 2019-08-01

Goede communicatie, denken mee in oplossingen, snelle levering en is hoogst persoonlijk afgeleverd door Sgdeco daar de fabrikant het product zelf ivm vakanties niet eerder kon bezorgen.

Reactie van SGDeco:
Hartelijk bedankt voor uw enthousiaste reactie.
We vonden het leuk u toch snel te kunnen helpen.

Armand E beoordeelde op 2019-05-10

Heel tevreden. Snelle bezorging en goede correcte communicatie.
Heb naderhand nog gevraagd voor een extra accessoire, werd eigenlijk niet los geleverd, maar er werd toch alle moeite gedaan om het aan mij te kunnen leveren, hetgeen ze ook hebben gedaan binnen een dag!

Reactie van SGDeco:
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u zo enthousiast over ons bent.
Daar doen we graag ons best voor.

Rob Wapperom beoordeelde op 2019-05-06

goed product, goede prijs snelle levering, ga zo door

Reactie van SGDeco:
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.
We vinden het leuk om onze klanten goed en zo snel mogelijk te helpen.

Arjan beoordeelde op 2019-05-06

Topbuxus XenTari besteld. Goed op de hoogte gehouden, snelle levering en op de dag van bezorging kreeg ik via de mail gebruikers tips toegestuurd. Zeer tevreden over deze webwinkel!

Reactie van SGDeco:
Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling.
We vinden het ook erg leuk om te lezen dat u enthousiast bent over onze werkwijze.

Groetjes Sonja Van SGDeco.nl

EmJee beoordeelde op 2019-05-06

Overzichtelijke site.bestelling snel geleverd.goed op de hoogte gehouden van bestelde artikel.

Reactie van SGDeco:
Hartelijk bedankt voor het compliment over onze site!
Fijn dat u onze manier van werken ook als prettig heeft ervaren.

Gilbert Bruneel beoordeelde op 2019-04-23

Prima servive !!!

Reactie van SGDeco:
Fijn dat u zo tevreden bent over onze service!
En heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling.

José van Voorn beoordeelde op 2019-04-20

Snelle levering, product stevig en veilig verpakt tijdens transport
Goede kwaliteit (materiaal)

Reactie van SGDeco:
Hartelijk bedankt voor uw mooie recensie. Leuk dat u de peer en onze inspanningen zo waardeert.

Willy janssen beoordeelde op 2019-04-16

Snel geleverd en goed advies

Reactie van SGDeco:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van vier sterren.

Als er iets is wat wij voor uw gevoel nog beter hadden kunnen doen, horen wij dat nog graag.

Fabrice beoordeelde op 2019-03-28

Wederom weer een goede en snelle services,, na de ervaring met xentari vorig jaar heb ik het weer besteld.
Verder hoop ik dat meer mensen dit middel ontdekken , goedkoper en beter voor het milieu dan al die bestijdings middelen en een goed resultaat zelf gebruik ik dit middel als hovenier bij al mijn klanten met buxus, en beveel dit middel ook aan, ik zeg wel het is geen wondermiddel,, je moet het blijven herhalen maar dat heb je ook met dure bestrijdingsmiddelen. En tot slot het is erg gebruikt vriendelijk en veilig.

Reactie van SGDeco:
Hartelijk bedankt voor uw enthousiaste reactie!
Fijn dat u ook zo blij bent met de Xen Tari. Wij zijn er ook erg tevreden over het resultaat wat we bij onze eigen buxus hebben gezien afgelopen jaar.

Miranda Driehuizen beoordeelde op 2019-03-14

Product is goed beschermd afgeleverd in dozen en verpakkingsmateriaal, tevens kreeg ik een mail over hoe ik het product op de juiste manier kan behandelen. Prachtig product, een eye-catcher, een toffe witte peer!

Reactie van SGDeco:
Hartelijk bedankt voor uw mooie review op deze site en op onze productpagina! We vinden het erg leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over de peer.

Hannemiek Steijn beoordeelde op 2019-03-07

Snelle levering, prima service en betrouwbaar . Na de levering kreeg ik een persoonlijke mail met tips voor het gebruik van het bestelde product. Dat vind ik super klantvriendelijk. Kortom zeer tevreden over SGDeco.

Reactie van SGDeco:
Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling en uw enthousiasme over ons bedrijf.

We gaan er vanuit dat het goed gaat komen met de bescherming van uw Buxus, maar mocht u nog vragen hebben, stelt u ze gerust

Dimitri beoordeelde op 2018-11-12

Goed product tegen een scherpe prijs, vakkundig advies

Reactie van SGDeco:
Hartelijk bedankt voor deze goede beoordeling!! We vinden het altijd leuk om onze klanten zo goed mogelijk te helpen.

Ruitenberg beoordeelde op 2018-10-26

Snelle levering, prachtig product en zeer flexibele, persoonlijke communicatie over de aflevering!

Reactie van SGDeco:
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling en uw waardering voor onze aanpak!
Fijn dat u de houtopslag net zo mooi vindt als wij.

Peyffers beoordeelde op 2018-10-05

Zeer snelle levering en mogelijkheid tot opvolgen pakje(trackingcode).
En voldoende info via e-mails.

Reactie van SGDeco:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Als er iets is wat wij voor uw gevoel nog beter hadden kunnen doen, horen wij dat graag.

Jolanda van Garden concept beoordeelde op 2018-09-14

Snelle levering en correcte afhandeling van de bestelling. Mooi product ook.

Reactie van SGDeco:
Hartelijke bedankt voor deze goede beoordeling!
Fijn dat de kwaliteit van de haard bevalt. Wij vinden kwaliteit ook erg belangrijk.

Jacqueline beoordeelde op 2018-08-25

Zeer correct, snelle levering, vriendelijke mails waarmee je op de hoogte word gehouden van je bestelling en zelfs een mail gekregen hoe het produkt te behandelen om dit zo lang mogelijk mooi te houden. Zeer tevreden en zal ze ook zeker aanbevelen.

Reactie van SGDeco:
Fijn dat u zo enthousiast bent over onze werkwijze. Dat zien we graag!
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.

B. Melis beoordeelde op 2018-08-20

Open haard voor buiten aangeschaft via SGDeco. Vlotte afhandeling en bij ontbreken van een onderdeel bij leverancier werd snel een alternatieve levering voorgesteld. Levering stipt op afgesproken tijd en zeer behulpzaam bij het plaatsen van de 50kg zware haard. Vol lof over deze klantvriendelijke webwinkel.

Reactie van SGDeco:
Hartelijke bedankt voor uw enthousiaste beoordeling. Wij houden wel van een uitdaging :-)
Met vriendelijke groeten, Sonja van SGDeco.nl

J. van der Velden beoordeelde op 2018-08-10

Goede ervaring. Bedrijf komt afspraken precies na; keurige levering.

Reactie van SGDeco:
Hartelijke bedankt voor deze goede beoordeling. Kleine moeite om het zo voor jullie te regelen.

Groetjes Sonja, van Sgdeco.nl

Elly beoordeelde op 2018-06-25

hallo allemaal .naar volle tevredenheid heb ik mijn dochter en mijzelf blij gemaakt met dit fruit voor in de keuken .heel gezellig en mooi .bestelling liep voorspoedig en keurig .heb zelfs een cadeaubon gekregen omdat ik per ongeluk 2 aparte bestellingen had gedaan op dezelfde dag .super ..jullie zijn echt een aanrader met vriendelijke groet Elly .

Hallo Elly,

Hartelijk bedankt voor deze prachtige beoordeling!

Fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons decofruit. Natuurlijk zijn we er ook blij mee dat u onze service ook waardeert. Dat zien we graag.

Inge beoordeelde op 2018-04-19

Zeer tevreden van deze webwinkel. Op zaterdag besteld en maandag het pakket aangekregen. Ook was de bestelling zeer netjes en zorgvuldig ingepakt. Zeker een aanrader!

Hallo Inge,

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u ook zo enthousiast over ons bent.
Daar doen we graag ons best voor.