A.H.Verweijweg 12
2651 LX Berkel en Rodenrijs
+31105221610

9,9

Peyffers beoordeelde op 2018-10-05

Zeer snelle levering en mogelijkheid tot opvolgen pakje(trackingcode).
En voldoende info via e-mails.

Reactie van SGDeco:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Als er iets is wat wij voor uw gevoel nog beter hadden kunnen doen, horen wij dat graag.
Groetjes Sonja van SGDeco.nl

Jolanda van Garden concept beoordeelde op 2018-09-14

Snelle levering en correcte afhandeling van de bestelling. Mooi product ook.

Reactie van SGDeco:
Hartelijke bedankt voor deze goede beoordeling!
Fijn dat de kwaliteit van de haard bevalt. Wij vinden kwaliteit ook erg belangrijk.

Groetjes Sonja, van SGDeco.nl

Jacqueline beoordeelde op 2018-08-25

Zeer correct, snelle levering, vriendelijke mails waarmee je op de hoogte word gehouden van je bestelling en zelfs een mail gekregen hoe het produkt te behandelen om dit zo lang mogelijk mooi te houden. Zeer tevreden en zal ze ook zeker aanbevelen.

Reactie van SGDeco:
Fijn dat u zo enthousiast bent over onze werkwijze. Dat zien we graag!
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.

Groetjes Sonja van SGDeco.nl

B. Melis beoordeelde op 2018-08-20

Open haard voor buiten aangeschaft via SGDeco. Vlotte afhandeling en bij ontbreken van een onderdeel bij leverancier werd snel een alternatieve levering voorgesteld. Levering stipt op afgesproken tijd en zeer behulpzaam bij het plaatsen van de 50kg zware haard. Vol lof over deze klantvriendelijke webwinkel.

Reactie van SGDeco:
Hartelijke bedankt voor uw enthousiaste beoordeling. Wij houden wel van een uitdaging :-)
Met vriendelijke groeten, Sonja van SGDeco.nl

J. van der Velden beoordeelde op 2018-08-10

Goede ervaring. Bedrijf komt afspraken precies na; keurige levering.

Reactie van SGDeco:
Hartelijke bedankt voor deze goede beoordeling. Kleine moeite om het zo voor jullie te regelen.

Groetjes Sonja, van Sgdeco.nl

Elly beoordeelde op 2018-06-25

hallo allemaal .naar volle tevredenheid heb ik mijn dochter en mijzelf blij gemaakt met dit fruit voor in de keuken .heel gezellig en mooi .bestelling liep voorspoedig en keurig .heb zelfs een cadeaubon gekregen omdat ik per ongeluk 2 aparte bestellingen had gedaan op dezelfde dag .super ..jullie zijn echt een aanrader met vriendelijke groet Elly .

Hallo Elly,

Hartelijk bedankt voor deze prachtige beoordeling!

Fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons decofruit. Natuurlijk zijn we er ook blij mee dat u onze service ook waardeert. Dat zien we graag.

Inge beoordeelde op 2018-04-19

Zeer tevreden van deze webwinkel. Op zaterdag besteld en maandag het pakket aangekregen. Ook was de bestelling zeer netjes en zorgvuldig ingepakt. Zeker een aanrader!

Hallo Inge,

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u ook zo enthousiast over ons bent.
Daar doen we graag ons best voor.

Joke beoordeelde op 2017-12-23

Ondanks de kerstdrukte de bestelling toch snel in huis. Het fjellstuga multiholk vogelhuisje is erg leuk en mooi afgewerkt en goed verpakt. Goede service met zelfs nog gebruikerstips per mail. Aanrader dit bedrijf!

Hallo Joke,

Hartelijk bedankt voor deze toffe reactie. We vinden het erg leuk om klanten op deze manier zo blij te maken. We wensen u nog graag hele fijne feestdagen.

Betty beoordeelde op 2017-11-09

Het bestelde vogelhuisje had ik snel binnen en ik kreeg achteraf nog info over het gebruik ervan
en de diverse bevestigingsmogelijkheden.

Het huisje zat heel goed verpakt en is superleuk. Ik heb al heel wat vogelbezoek gehad.

Hallo Betty

Hartelijk bedankt voor de enthousiaste beoordeling.

Super leuk dat de vogels uw huisje nu al zo goed gevonden hebben. We wensen u veel gezelligheid met de vogeltjes

Bart Kruit beoordeelde op 2017-08-19

Betrokkenheid en goed geholpen. Super service en blij met de aankoop. Ook na de aankoop ben ik nog specifiek geïnformeerd over het gebruik van de kachel van Cortenstaal (Burni Thor). Bedankt!

Reactie van SGDeco:
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling!

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent!! Wij vinden het belangrijk en echt leuk om u zo goed mogelijk te informeren en te helpen.

Elst beoordeelde op 2017-07-08

Ontzettend goede en persoonlijke service! Klant is hier koning of koningin...Het bestaat nog!

Reactie van SGDeco:
Hartelijk dank voor de leuke reactie!
We vonden het erg leuk om de haard zelf naar u te brengen zodat u deze toch dezelfde dag nog had.

Lars Ooms Helmond beoordeelde op 2017-04-13

Sonja heeft zelf uitgezocht bij leverancier of product leverbaar. Telefonisch mijn bestelling kunnen doen en na betaling van mijn kant weer mail ontvangen dat betaling ontvangen was. Ook de levering was zoals in de mail besproken.
Super service en door het beetje extra door te bellen met leverancier een zeer goed gevoel bij SGD.

Hallo Lars Ooms,

Ik vond het erg leuk, om u te kunnen helpen. Voor ons een kleine moeite. We hopen dat u al lekker van de spullen geniet.
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.

Peter K. Deurne (NL) beoordeelde op 2017-03-31

Bij SGdeco.nl een kachel besteld. Door mijn eigen schuld een fout gemaakt, die na telefonisch overleg zeer snel opgelost werd waardoor ik nu optimaal genieten kan.
Dus service en nazorg zijn echt optimaal.

Hallo Peter,

Leuk om te lezen dat je nu optimaal kunt genieten! We vinden het fijn om blije klanten te hebben, dus daar doen we graag ons best voor.
Hartelijk bedankt voor de mooie reviews.

KUES Theo beoordeelde op 2016-11-21

KUES Theo 21-11-2016
Vrijdagavond 18/11 bestelden wij via mail een vogelvoederschuur, Foderlada, dezelfde avond nog antwoord en zaterdag namiddag stond deze voor ons klaar, met de rekening. Zeer vriendelijk onthaal, met een heerlijke kop koffie!!

Hallo Theo Kues,
Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling!! We vonden het fijn om u te kunnen helpen.
Na zo'n lange rit van uw kant, is de koffie maar een kleine moeite hoor!

IKC Het Spectrum Vlaardingen beoordeelde op 2016-11-10

Een zeer prettig bedrijf, wat mee denkt, niks is te veel.
Correct en netjes word je te woord gestaan!
Een AANRADER DEZE WEBWINKEL!!!!

Reactie van SGDeco:
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling!!
Was een kleine moeite hoor! Dat doen we graag.

Monique Haveman beoordeelde op 2016-09-10

Nadat de site niet helemaal deed wat ik wilde kreeg ik Prima persoonlijk service via SGDeco . Niets is teveel en er wordt meegedacht met de klant! Zeker een aanrader!!
Top!

Reactie van SGDeco:
Hartelijk bedankt voor deze goede beoordeling!!
Was een kleine moeite hoor! Dat doen we graag.

Alleman - De Visschere beoordeelde op 2016-07-15

Bedankt voor de service, al de gevraagde artikels stonden klaar voor afhaling. Alles prima in orde. Verwonderd van jullie mooie planten die te koop aangeboden worden.
Nogmaals bedankt voor de goede ontvangst na de lange trip.
Familie Alleman - Torhout - Belgie

Reactie van SGDeco:
Hartelijk dank voor de leuke beoordeling. We vonden het gezellig dat u er was.
De koffie was echt geen moeite.

H. Fijen beoordeelde op 2016-05-22

Super tevreden. Hele snelle service. Had eerst 2 kippen besteld en week erna nog de kip large. Deze laatste de dag erna al in huis!! Met zorg alles ingepakt. Zeer vriendelijke mevrouw aan de telefoon gehad.

Reactie van SGDeco:
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling

Peter en Tessa beoordeelde op 2015-06-21

Vorig jaar heeft Stijger Garden Design onze tuin opnieuw aangelegd, helemaal naar onze wens. Daarom dit voorjaar bij Stijger Garden een mooie tuintafel en stoelen van Exota gekocht.
Eerst bekeken bij de Groothandel daarna tegen mooie prijs gekocht.
Leveritijd was in orde en heel de set werd netjes thuis gebracht.
Bij het uitpakken bleek de armleuning van 1 stoel kapot te zijn, maar ook dat werd direct in orde gemaakt. Als de zo'n dus eventjes schijnt, genieten wij van onze mooie tuinset!

Sonja en Ronald zijn zeer vriendelijk en denken goed mee over de mogelijkheden.

Reactie van SGDeco:
Hartelijk bedankt voor de goede beoordeling!

Maria beoordeelde op 2015-06-13

Geweldige winkel, leuk geholpen.
Nu lekker aan het genieten van m'n Burni tuinhaard.
De haard is nog aan het oxideren. Wordt super mooi van kleur.
Zelf het idee dat het prettig is om een wat langere rookafvoer te hebben. Dus snel bij besteld. Was ook geen probleem

Reactie van SGDeco:
Hartelijk bedankt voor de leuke beoordeling!
2015