Aan de Heijgraef 16
6161DK Geleen

JPL beoordeelde op 2018-11-18

Tevreden!

DP Personeel beoordeelde op 2018-11-16

Eenvoudige bestelwijze en snelle respons. Zelf afgehaald bij filiaal te Geleen. Valt op de vriendelijke benadering. Zullen zeker meer gebruik maken van Safety Nations

Dhondt Luc beoordeelde op 2018-11-12

Simpel, snel en correct. Alleen spijtig dat onze Belgische post nog eens 5 dagen werkonwillig was maar daar Safety Nation niks aan veranderen. Zal met niet minder plezier terug iets bestellen als ik het nodig heb.

JRT Bouw BV beoordeelde op 2018-11-12

Snelle levering en vriendelijk geholpen

Donker beoordeelde op 2018-11-09

Fijn bedrijf als er iets niet is wordt je netjes op de hoogte gebracht. En daarna zoeken naar een oplossing. Super fijn

Servaas Van Hecke beoordeelde op 2018-11-08

a v hoven beoordeelde op 2018-11-08

Overzichtelijke site. Heel snelle levering met (een elektrisch aangedreven DHL voertuig). Hou ik van.

Arno Arts beoordeelde op 2018-11-04

Goed, snelle levering. Bij vorige bestelling contact met ze gehad en ook zeer snel en adequaat opgelost. Dus top ervaring.

Marco beoordeelde op 2018-11-04

Snelle levering, prima afgehandeld!

jeltje beoordeelde op 2018-11-03

ik had wat besteld bleek er niet meer te zijn. kreeg een alternatief via de mail met een plaatje erbij hoe het er uitzag, ik ging hiermee akkoord. Eenmaal toen ik het pakketje kreeg zag de trui er heel anders uit. Jammer genoeg ben ik niet meer van plan om via jullie site te gaan bestellen.

Posthumus beoordeelde op 2018-11-02

Makkelijke website, goede prijs en redelijk snelle levering (niet zo snel als op de site vermeld word).

Petra beoordeelde op 2018-11-01

Goede en snelle levering van een mooi product.

Jan beoordeelde op 2018-10-28

Komt alles na

ERIC COOLS beoordeelde op 2018-10-26

zeer tevreden

Ruud beoordeelde op 2018-10-26

Snelle levering en geen gedoe, alleen verkeerde kleur (grijs ipv zwart) geleverd maar voor mij geen probleem.

Tideman beoordeelde op 2018-10-22

verkeerde opdruk en daarom te laat geleverd, nu zitten we met jassen die we niet meer kunnen gebruiken, jammer

Marcel Veldhuis beoordeelde op 2018-10-19

goede service en je word keurig op de hoogte gehouden omtrent de status van je bestelling,kortom heel correct.

Wouter van luijk beoordeelde op 2018-10-18

Ik heb een petzl L toolbag besteld en in de afbeelding die je selecteerd wordt een 5 liter toolbag getoond. Dat was de gene die ik nodig heb en heb besteld. Na meerdere telefoontjes en beloftes kreeg ik het eindelijk na twee weken binnen. Open ik het pakketje en hebben ze me een 25 liter toolbag toegezonden waar ik totaal niks aan heb!!

Heel erg geïrriteerd over het levertijd, meerdere gebroken beloftes en dan ook nog eens het verkeerde leveren waar ik helemaal niks aan heb!! Raad deze site zeker af om wat te bestellen!!

Reactie van Safety Nation:
Hallo Wouter,

Wij betreuren je slechte ervaring met ons. Dat de levering te laat was, dat klopt. Hiervoor onze excuses. Helaas is met de levering naar ons vanuit Petzl een en ander misgegaan, zoals destijds telefonisch medegedeeld. Maar dat is uiteraard geen excuus, het komt incidenteel wel eens voor al proberen we dit in samenwerking met Petzl uiteraard te verbeteren.

Het product is overigens wel goed geleverd volgens onze gegevens, dat wil zeggen op basis van je bestelling en op basis van de bestelbon vanuit Petzl. Je hebt een Petzl toolbag maat S (S47Y S) en L (S47Y L) bij ons besteld, die zie je hier op onze website: https://safetynation.nl/producten/valbeveiliging/petzl-accessoires/bags/petzl-toolbag-in-2-maten?q=toolbag#product_tab_description. Dit is ook wat wij geleverd hebben volgens onze gegevens. Maar indien het niet klopt kan je het uiteraard retourneren en leveren we het juiste, gelieve dan een e-mail te sturen naar klantenservice@safetynation.nl.

Team SafetyNation.nl

Eric Cools beoordeelde op 2018-10-15

Zeer tevreden zowel het product als levering

Eric cools beoordeelde op 2018-10-12

Supper te vrede op alles