Aan de Heijgraef 16
6161DK Geleen

Mathijs de Vries beoordeelde op 2019-01-18

snelle levering. goed ingepakt. Helaas was de kleding te groot, heb het daarom moeten retourneren en kreeg de volgende dag dat ze het retourpakketje hadden ontvangen en binnen 14 dagen het geld op mijn rekening zou staan. Keurig !!

Karin beoordeelde op 2019-01-18

Gebeld met een vraag en die werd meteen in behandeling genomen. Ik werd zeer snel teruggebeld. Een paar dagen later per ongeluk 2x hetzelfde produkt besteld maar werd na een telefoontje meteen gecrediteerd. Zeer aardig personeel en heel klantgericht.

La Smeele beoordeelde op 2019-01-17

Ben heel tevreden La

Sietse beoordeelde op 2019-01-14

Prima snelle service

Louis beoordeelde op 2019-01-13

Goede service en prijs kwaliteit verhouding.
Binnen 1 werkdag ontvangen.

M legierse beoordeelde op 2019-01-13

Komen de afspraken na en je wordt prima op de hoogte gehouden via de mail.

Mariska beoordeelde op 2019-01-12

Super service

VVN Zuidplas beoordeelde op 2019-01-11

Prima geregeld: duidelijke website, betalen via iDeal en order is geplaatst. 2 Dagen later spullen in huis, zoals toegezegd.

Dingkske beoordeelde op 2019-01-11

Zeer goed verder geholpen.
Ik wist niet goed welke maat ik nodig had. Dit heb ik dan via chat mail gevraagd. Kreeg onmiddelijk antwoord terug. Met aanraden om een andere maat te nemen. Na goederen in ontvangst genomen te hebben. Zeer tevreden over de keuze. Goede kwaliteit van producten. Zeker een aanrader om te kopen !!!

Jmc beoordeelde op 2019-01-10

Zeer snelle en correcte levering!

Hans beoordeelde op 2019-01-07

Van te voren gewaarschuwd dat bezorging wat langer kon duren. Dat klopte ook. Maar alles ging voor de rest van een leiendakje. Product was ook veel goedkoper dan elders! Klasse.

MS Mejan beoordeelde op 2019-01-06

Snelle reacties, netjes op tijd een email, factuur, vervoerder en aflevering!

Stefan beoordeelde op 2019-01-05

Snelle levering en aantrekkelijke prijzen

Lia beoordeelde op 2018-12-31

Heel tevreden ☺ snelle levering, netjes verpakt 👍👍

Denise van den Broek beoordeelde op 2018-12-25

Prachtig een website die doet zoals beloofd. Telefonische contact was vlot. Bestelling via de website was kinderspel. Betaling verliep ook vlot en de informatie van de volgende stappen was meer dan voldoende. Volgende dag stond het pakje netjes bij ons aan de deur.

ZuidWester Kaas beoordeelde op 2018-12-24

Goede en duidelijke website

Klaas beoordeelde op 2018-12-22

Snelle service, goede communicatie. Ze doen hun best voor je.

David beoordeelde op 2018-12-21

Uitstekend geholpen door Kay, we hebben inmiddels weer nieuwe mensen aangenomen die allemaal in kleding gehesen moeten worden, daarvoor komen we zeker bij ze terug! Heel sterk aan te bevelen!

Erwin beoordeelde op 2018-12-21

Goede en snelle levering!!

Andy Van Broeck beoordeelde op 2018-12-21

Werkschoenen besteld eind november. Bestelling doorgegeven en betaald.
Paar uur later telefoon van safety nation gekregen om te zeggen dat ze die niet meer in voorraad hebben en dat het enkele zou duren eer ik ze toegestuurd zou krijgen. Ik heb van hun de keuze gekregen of ik mijn geld terug wou of dat ik kon wachten.
Heb gezegd dat ik wel kon wachten en 3 weken later keurig mijn schoenen toegestuurd gekregen. Heel tevreden over de service zo!