Aan de Heijgraef 16
6161DK Geleen

Bertels Pieter beoordeelde op 2019-05-21

Geen opmerking, product is goed aangekomen

Cor Dijkstra beoordeelde op 2019-05-16

Breed assortiment, snelle levering!

V beoordeelde op 2019-05-16

Super snel superstrak

Marcel Visser beoordeelde op 2019-05-13

Snelle levering!
Ik had de zelfde order eerst elders gedaan ( werkschoenenbaas.nl ) maar na meerdere beloftes konden zij het pas na 2,5 leveren. Ik heb mijn bestelling geannuleerd en mijn geld terug gevraagd. Wel is de bestelling bij jullie ongeveer 10 euro duurder en ook mis ik de aanbdieding van 5 paar Helly Hansen werksokken.
Vr.gr Marcel Visser

Derko Mulder beoordeelde op 2019-05-12

Artikelen correct en snel geleverd.

Herman beoordeelde op 2019-05-11

Super snelle levering

Hans roos beoordeelde op 2019-05-11

fijne snelle levering.
prima produkt en zeer gunstige prijs .
helemaal top

F. Veldhuis beoordeelde op 2019-05-09

Goed...snel en kwaliteit is goed van regenpak

Werner beoordeelde op 2019-05-06

Voor de eerste keer werkbroeken besteld bij Safety Nation. Snelle levering en duidelijke site. Ze waren helaas te groot dus retour gestuurd. Hoe dit werkt staat duidelijk beschreven op de site.

E. Laan beoordeelde op 2019-05-03

Alles was tot in de puntjes geregeld, zowel administratief als de informatie voorziening.
Het geleverde product overtrof mijn verwachtingen. Ik had voor deze prijs een slappere versie verwacht; uitstekende prijs / kwaliteit verhouding dus.

Paul Olofsen beoordeelde op 2019-04-29

Bestelling, van 4 oranje shirts, donderdag 25 april (12:10) geplaatst. Volgens informatie die vooraf op website te vinden was zou dan bestelling (mits voor 16:30 besteld en op voorraad) de volgende dag in huis zijn.
Vrijdagochtend had ik nog geen melding gehad van DHL wat mij triggerde om even telefonisch contact op te nemen met jullie. Daarin werd mij beloofd dat de bestelling zaterdagochtend (koningsdag) voor 13:00 geleverd zou worden. Nu is het maandagochtend en momenteel is er nogsteeds geen bestelling binnen.

Nu begrijp ik dat de drukte rondom koningsdag alles chaotisch verloopt, maar doe dan geen beloftes. Dan had ik namelijk ergens anders nog snel oranje shirtjes (voor koningsdag) kunnen scoren.

Paul beoordeelde op 2019-04-19

Heel tevreden. Snelle levering.

E. Houterman beoordeelde op 2019-04-18

Goede service en klant gericht

H. de Pont beoordeelde op 2019-04-14

Makkelijk besteld , snelle goede levering ! 👍

marvin beoordeelde op 2019-04-12

werkbroek besteld, verkeerde (goedkopere) broek geleverd, na meerdere malen gebeld te hebben eindelijk contact. sluw aanbod gekregen om een 2e broek te bestellen met korting ( terwijl ik al te veel had betaald voor de 1e broek) aanbod afgewezen en daarna gemeld dat ik gewoon mijn bestelde broek bezorgd wil zien worden, hierna nooit meer iets vernomen, kortom slechte onkundige service dus mijn advies ZOEK EEN ANDER!!

Ina Breider. T Poetsertje beoordeelde op 2019-04-11

Snelle levering. En super kwaliteit spul..echt super tevreden

s. van Haandel beoordeelde op 2019-04-11

Duidelijke communicatie omtrent bestelling en verzending produkten. Snelle levering.

Jeroen Jaspers beoordeelde op 2019-04-04

Na een foutieve bestelling door mij, gebeld en snel en goed te woord gestaan, meteen geholpen, bestelling aangepast naar wat ik wel wilde bestellen. Teveel betaalde geld gelijk terug gestort. En toen bleek dat mijn (juiste) bestelling eigenlijk niet meer leverbaar was, gebeld door een medewerker die mijn bestelling aan het afhandelen was met een vergelijkbaar alternatief.... Persoonlijk en super klantvriendelijke medewerkers. Fijn om weer eens te ervaren.

Natalia beoordeelde op 2019-04-01

Ik ben heel tevreden. Snel levering.

DP Personeel beoordeelde op 2019-04-01

Snelle en correcte afhandeling. Wij kopen hier altijd werkschoenen en overige PBM's, steed correct