Aan de Heijgraef 16
6161DK Geleen

Deborah Honcoop beoordeelde op 2019-03-22

Ik ben super tevreden, ik had een pakket en die bleek toch niet in mijn maat te zijn en ze belde me persoonlijk in een hele snelle tijd. Vervolgens hebben ze mij zelfs andere soort in mijn maat persoonlijk gemaild van wat ik besteld had.

Ben beoordeelde op 2019-03-22

Netjes op tijd geleverd allemaal en een goede prijs

rajiv chitoe beoordeelde op 2019-03-21

Snel kunnen bestellen, een marktconforme prijs, een gebruiksvriendelijke site en snel geleverd dus al met al een goede eerste ervaring met dit bedrijf.

Ad Kurstjens beoordeelde op 2019-03-21

Snelle levering goede kwaliteit

Simon beoordeelde op 2019-03-16

Snelle levering, alles na wens.

Cor beoordeelde op 2019-03-16

Goede en snel geleverd

R Rotgans beoordeelde op 2019-03-16

Snelle levering en er was een product niet op voorraad en ze bellen met een passende oplossing top

T rombouts beoordeelde op 2019-03-16

Zeer tevreden

Marry beoordeelde op 2019-03-16

Zeer tevreden (twijfelde eerst of ik al particulier ook mocht bestellen maar dat is dus geen probleem )
Mijn man is lang en de zoektocht naar lange shirts is een probleem maar zijn werkshirts zijn goed dus na wat speurwerk kwamen we bij jullie site uit

Luke beoordeelde op 2019-03-16

Top alles naar wens

n.piket beoordeelde op 2019-03-08

ondanks carnaval snelle levering en een juiste prijsstelling voor dit artikel

N. de Jong beoordeelde op 2019-03-04

Ben zeer tevreden, keurige afhandeling, tussentijds werden we op de hoogte gesteld over de status van de levertijd en de toegezegde levertijd is ook gerealiseerd.

Eddie Apol beoordeelde op 2019-03-02

Precies geleverd op de aangegeven leverdag

Kos beoordeelde op 2019-02-24

Heel snel en gemakelijk geleverd. Flashlight is top kwaliteit. Alleen spijtig van +€7 verzendkosten naar Belgie.

AB-BOUW beoordeelde op 2019-02-24

Zeker een aanrader ,perfect

P van Oerle beoordeelde op 2019-02-22

Werkjas besteld, snelle levering en uitstekende kwaliteit. Helemaal tevreden!

RAVEvent-crew beoordeelde op 2019-02-22

Zeer tevreden, snelle levering en netjes ingepakt.

Wout beoordeelde op 2019-02-18

In het kort : ze leveren en staan je bij wanneer je vragen hebt , maar het duurt allemaal erg lang kortom verwacht geen ervaring zoals je bij bol.com hebt.

Nu al een hele week aan het wachten op mijn besteld artikel ze werken met DHL waar volgens mij het probleem licht bij post nl heb je je bestelling de volgende dag , en het is de 2de bestelling die ik plaats en het is hetzelfde . Voor de rest geen probleem moest dit gedeelte aangepast worden is het een prima webshop

Angela beoordeelde op 2019-02-15

Bestelling was er snel. Helaas moest alles terug. Moest daarvoor wel extra formulier invullen. Alles werd keurig gelijk gecrediteerd.

W. Van Dijk beoordeelde op 2019-02-11

Uitstekende service, snel het juiste geleverd. Prima !