Aan de Heijgraef 16
6161DK Geleen

pvm beoordeelde op 2019-07-15

informatie via telefoon heel vriendelijk en correct. levertermijn was net niet te lang. product prima.

KIB Meertens beoordeelde op 2019-07-15

snelle levering ,goede feedback omtrent status bestelling

PALS STEVEN beoordeelde op 2019-07-13

Ik was heel tevreden met de immense keuze ! Schoenen ,brillen enzo...enzo..Snelle levering en geweldige service.Zeer snel te woord gestaan.Geweldig!👌👍

Peter beoordeelde op 2019-07-12

Zeer snelle levering!

Ocalan B beoordeelde op 2019-07-05

hallo, ik heb een werkschoenen van jullie gekocht --ordernr SN19012729---en hij doet mijn tenen zeer. ik wil hem retour sturen maar hoe zal ik doen weet ik niet, kan iemand daarvoor helpen?

Rene beoordeelde op 2019-06-27

Keurige webshop goede navigatie en keurige afhandeling van de bestelling

Menne Vellinga beoordeelde op 2019-06-22

De website is overzichtelijk en maakt het doen van de juiste bestelling eenvoudig. De aanvullende informatie is goed te volgen.

Bouwmontage Van Wengel beoordeelde op 2019-06-21

Bestelde goederen na een week in huis dit kan sneller. Probeer van uit de leverancier de producten rechtstreeks naar de klant te laten verzenden.Kwaliteit van de bestelde polo shirts is goed. Uitlevering kan sneller. Zeker geen kritiek maar feedback.

Jolanda cools beoordeelde op 2019-06-21

Leuk shirt, even dubbele betaling maar supersnel naar tevredenheid geregeld

Rene post beoordeelde op 2019-06-21

Goed

Chris Ankersmit beoordeelde op 2019-06-21

Heel goed

Walter S. beoordeelde op 2019-06-17

Erg tevreden, goede service. Zal zeker vaker een bestelling hier plaatsen!

Marco van der Vleuten beoordeelde op 2019-06-16

Tevreden
Goede service

Corné beoordeelde op 2019-06-16

Zeer correct en goed geleverd ga hier meer bestellen !

Loui Hendrikx beoordeelde op 2019-06-15

Een hele nette prijs vergeleken met andere verkopers. Over het product kan ik kort zijn Petzel staat garant voor onverwoestbare produkten. Enig minpuntje is dat de beloofde "vanavond besteld morgen in huis" slogan, niet is uitgekomen.

Een vriendelijk groet van een tevreden klant.

HS beoordeelde op 2019-06-10

Product kwam een week te laat. Ik moest zelf om een update vragen, anders was mij nooit verteld dat mijn levering laat binnen zou komen.

Ruud Creugers beoordeelde op 2019-06-07

Goed en vakkundig geholpen door Kai. Zeer tevreden.

Paul Wisman beoordeelde op 2019-06-07

Goed en snel

eugène beoordeelde op 2019-06-07

snel geleverd en correct product, doet wat het moet doen

Wouter Van Gelder beoordeelde op 2019-06-06

Alles verliep zoals het hoort, het bestelde product was een stuk goedkoper dan bij andere webwinkels