Safety Nation

Safety Nation

Safety Nation is een allround webshop voor de verkoop PBM's, harnassen, gereedschap, werkschoenen, werkkleding etc.
9,1
Filter 758 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 757 met beschrijving

• Jarno van den Hurk
    Review voor Safety Nation

Service goed, levering zeer spoedig
    Assortiment groot genoeg.

• Saskia

Goed materiaal, snelle levering

• Hoe beoordeel je Safety Nation?

• Dik
    Review voor Safety Nation

Snellere levering dan bij de bestelling stond

• Wouter
    Review voor Safety Nation

ik kan voorlopich niets goed zeggen omdat ik het paketje helemaal niet heb aangekregen.
    ze zeggen dat het verzonden is en ik heb een mail gekregen dat ik het ontvangen zou hebben maar nog steeds niet
    ze hebben wel laten weten dat er en onderzoek loopt maar nog steeds geen nieuws en voorlopig heb ik dus geen grief en wel geld betaald

• Steve
    Review voor Safety Nation

Service top, afspraaken 100% voldoen , graag volgende keer nog eens.

• Adri
    Review voor Safety Nation

Ik heb dit jaar drie T shirts gekocht (oranje, wit en donker blauw). Na het wassen blijven de T shirts hetzelfde (geen verandering in kleur en/of vorm). Mooie strakke vorm. Leuke V nek. Lengte is perfect (iets onder de heupen; niet te lang of te kort). Materiaal voelt heel stevig uit (goede kwaliteit). Ik heb XS besteld en die past perfect (ik ben 1.54 cm, 45 Kgr, atletische lichaamsvorm - brede schouders, smalle heupen, strakke buik-). Zeer tevreden met de producten. Het enige is dat de donker blauw kleur best donker is (nauwelijks verschil met zwart). De T shirts zijn niet goedkoop maar je krijgt een product van goede kwaliteit.

• HW_Susteren
    Review voor Safety Nation

Goede prijs en snelle levering

• Good

Good 👍🏼

• Noreen

Goed,snel en vriendelijk geholpen

• Johannes
    Review voor Safety Nation

Snelle levering, goede communicatie over de levering via de telefoon

• The jag
    Review voor Safety Nation

De prijs van mijn werkschoenen was beduidend lager dan bij concurrerende bedrijven. Omschrijving product was duidelijk. Levering ruim op tijd.

• Joris
    Review voor Safety Nation

Levertermijn niet gehaald, wat jammer was vermits ik snel verder wilde met materiaal. Ook nog 2 broeken besteld, waarvan 1 geleverd werd in een verkeerde kleur…

• Willem
    Review voor Safety Nation

Hier een bestelling gedaan met een levertijd van 2-3 werkdagen. Na 5 werkdagen nogsteeds niks binnen, heb toen maar gebeld en het zou de volgende dag geleverd worden, maar helaas werd het ook toen niet geleverd dag daarna heb ik weer gebeld en zou het in het weekend geleverd worden dat is ook niet gebeurd vervolgens is het 2 weken later dan afproken geleverd.

• Kris
    Review voor Safety Nation

Mijn bestelling bleek niet meer op voorraad te zijn. Ik werd keurig bericht hierover en er werd een goede oplossing bedacht.

• JR
    Review voor Safety Nation

Geleverd volgens de beschrijving, netjes verpakt. Ik had nog een vraag over de bestelling en ben keurig geholpen door de klantenservice.

• marjo

zeer goed product

• Harry
    Review voor Safety Nation

Levering volgens afspraak, geen problemen dus voor herhaling vatbaar

• Lars Siemes
    Review voor Safety Nation

Snelle levering, en duidelijk in de communicatie. Gewoon goed dus! 🤝

• Everdien
    Review voor Safety Nation

Kwaliteit en prijs goed. Netjes afgehandeld

• York
    Review voor Safety Nation

Snel, mooie producten goedkoop.