Safety Nation

Safety Nation

Safety Nation is een allround webshop voor de verkoop PBM's, harnassen, gereedschap, werkschoenen, werkkleding etc.
8,9
Filter 421 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 420 met beschrijving

• Leen
    Review voor Safety Nation

Ik merk in de recensies dat zich wel vaker een probleem voordoet met beloofde levertijden. Dat is mijn enige aandachtspunt. Ik heb op korte tijd twee bestellingen geplaatst. Mijn eerste bestelling kwam pas toe na anderhalve week. Lag aan haperingen bij de koeriersdienst (DPD), wist ik. Op zich was dat niet zo erg. Mijn tweede bestelling was vrij dringend, daar kwam het wel aan op een dag meer of minder. De verzending liep opnieuw vertraging op, niet door problemen bij de koeriersdienst, maar door een fout in het voorraadsysteem. Ik heb geluk gehad dat mijn artikel nog net op tijd toekwam. Heb in de tussentijd meermaals gemaild naar de klantendienst. Altijd een correct en vriendelijk antwoord gekregen. Dat deed deugd en daar bedank ik graag voor. Als de winkel zijn voorraadbeheer beter gaat opvolgen, waardoor klanten niet langer met onvervulde verwachtingen zitten, voeg ik graag twee sterren toe. Tot zolang scoort Stafety Nation voor mij slechts 'matig'.

• carine van winssen
    Review voor Safety Nation

Had blauwe werkbroek besteld, maar bleek niet in stock, Safety Nation zeiden dat ze nog andere kleuren hadden en ik koos dan voor een zwarte werkbroek.
    Deze bestelling nu is al meer dan 2 maanden onderweg, heb zelf met Safety Nation contact opgenomen op uiteindelijk mijn bestelling te annuleren en mijn geld terug te storten. Kreeg een brutale mail terug waarin ze zeiden dat ik mijn werkbroek niet had betaald, dat ik terug een bestelling moest doen en betalen!!
    Dan heb ik een bewijs van betaling naar Safety Nation opgestuurd, want ik stond recht in mijn schoenen.
    Daarna hebben ze hun kop uit hun gat getrokken en excuses aangeboden en ze zouden het bedrag terug storten....éérst zien en dan pas geloven...gewoon scam

• Hoe beoordeel je Safety Nation?

• Anneke
    Review voor Safety Nation

Naar aanleiding van mijn klacht is er direct contact opgenomen en het probleem is snel en netjes opgelost!

• walter van gemert
    Review voor Safety Nation

alles klopt: bestelling en avond levering en ook nog snel.

• Ruben
    Review voor Safety Nation

De werkelijke levertijden van ongeveer 2,5 maanden erbij vermelden en niet pas als er al betaald is.

• R van Veen
    Review voor Safety Nation

Geen DHL Meer zeggen dat ze het bezorgd hebben ,en vervolgens bij dichtbijzijnse huisnummer afleveren.
    Stelletje prutsers

• Hulselmans
    Review voor Safety Nation

Niet nakomen van levertermijn.
    Hebben zogezegd 1 artikel niet op stok zodoende dat heel de bestelling achter blijft.
    Voor half 5 besteld, een maand later geleverd lijkt me een betere slogan

• Iousoupjanov

Levertermijn

• Theo van klveren
    Review voor Safety Nation

Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs en keurig op tijd geleverd.Een aanrader.

• J. Schutz

Goed assortiment