Waldorpstraat 347

9,0

Bol.com 18 9,3
Google Plus/Places - 10,0

Hans Weijers Sr. beoordeelde op 2019-08-22

Snelle en accurate afhandeling van de order en een adequqte verpakking.
Na de 3 minuten inbouw blijkt alles 100% te werken.

S. beoordeelde op 2019-08-22

Snel en correct

Theo Gouwerok beoordeelde op 2019-08-22

Lage prijs en snelle levering - wat wil je nog meer?

G beoordeelde op 2019-08-20

Bij deze shop een Micron 2GB HP server modulen gekocht voor mijn HP servertje. Snelle verzending, goed verpakt (stuk karton + Anti-Static seal, brievenbus post). Prijs kwaliteit verhouding is heel concurrerend. Het geheugen was vooraf al getest, maar na het ontvangen nogmaals getest voor de zekerheid (misschien was het door de verzending beschadigd). Het geheugen was inderdaad gewoon helemaal in orde en kwam door memtest86 heen zonder problemen.
Kortom, prettige webshop om zaken mee te doen. Zeker aan te raden wat mij betreft. De chat support was ook top, wist namelijk niet waar ik een beoordeling kon achterlaten. Dit heeft de support me laten weten in no time.

Reactie van SaleMedia:
Goedemorgen G,

Dankjewel voor deze uitgebreide recensie! Veel succes met je server project (Y)

Patrick
Team SaleMedia.nl

hans herpers beoordeelde op 2019-08-18

Netjes en goed verpakt.
Meteen binnen 1 werkdag gelevetd

Arie van Rijswijk beoordeelde op 2019-08-18

Gekochte Artikel was goede staat en de prijs was vergeleken met andere websites laag, kortom goede website SaleMedia.nl

E. Orhan beoordeelde op 2019-08-18

Goed

Kelly Bernaards beoordeelde op 2019-08-16

Ik ben tevreden met mijn aankoop!

Ron Schmit jongbloed beoordeelde op 2019-08-16

snelle reactie op marktplaats snel en accurate uitleg op me vragen en voor al vlotte en correcte levering en het ontvangertje werkt als een zonnetje met de nieuwste pli image top ik kom zeker terug als ik weer iets nodig heb.

J.M. Janbroers beoordeelde op 2019-08-16

Snel en perfecte service en leuke website met aanbiedingen.

Gerard de Kant beoordeelde op 2019-08-12

Bestelde producten zeer snel bezorgt de volgende dag ondanks dat, dat dit op zaterdag viel. Voldoen geheel aan verwachting is top.

Coby beoordeelde op 2019-08-09

Prima geregeld. Bezorgd volgens belofte.

Jeroen Steenhagen beoordeelde op 2019-08-09

's middags besteld, Ik realiseerde me dat ik nog iets wilde aanpassen en na een chat werd dit live aangepast en alsnog de volgende dag bezorgd.

Berry beoordeelde op 2019-08-06

Al meerdere bestellingen gedaan.
Bestelling gedaan en deze volgende dag ontvangen.
Bij eventuele vragen zijn ze altijd goed bereikbaar.
Goede service.

Ton van Wijngaarden beoordeelde op 2019-08-06

Bestelling en berichten over de bestelling zijn goed verzorgd. De levering was echter niet de volgende dag maar een dag later.

Pejman Masoumi-Nezhad beoordeelde op 2019-08-04

Top service. Zeer snel geleverd!

Dick van Rijn beoordeelde op 2019-08-04

Snelle levering.

JG Manning beoordeelde op 2019-08-02

Heel voordelige deal. Snel en probleemloos geleverd. Totaal niets op aan te merken.

H. A. beoordeelde op 2019-08-01

Binnen 1 dag bestelling binnen en snelle communicatie. Prima service!

Peter Deen beoordeelde op 2019-07-30

Behulpzaam, concurrerend