Waldorpstraat 347

9,1

Bol.com 22 8,7
Google Plus/Places - 10,0

René beoordeelde op 2019-10-14

Omschrijving op de website was helemaal duidelijk, ook de levertijd was zoals afgesproken.

Bert Bolt beoordeelde op 2019-10-14

Snel en goed

Gerard Visser beoordeelde op 2019-10-13

Goed en snel geleverd.

linda Custers beoordeelde op 2019-10-12

Goede prijs, snel en goed verstuurd. Betrouwbaar. Top.

Ed Braad beoordeelde op 2019-10-10

Snelle en professionele afhandeling. Kwaliteit spullen prima.

J.W.L. de Jong beoordeelde op 2019-10-09

Gewoon tevreden. Maken waar wat ze beloven.

Tim Smeets beoordeelde op 2019-10-08

De bestelde NAS lekker snel en keurig bezorgd.

Carlos Martinez beoordeelde op 2019-10-08

Snelle service en goede levering

Susana Esteban beoordeelde op 2019-10-08

perfect

Rudolf van der Haar beoordeelde op 2019-10-07

Stelle levering

T Weegels beoordeelde op 2019-10-06

CI module besteld was de goedkoopste aanbieder. Echter bleek ik de verkeerde CI module besteld te hebben. Na telefonisch contact werd dit gelijk hersteld en had ik toch de juiste module volgende dag in huis.

john wijers beoordeelde op 2019-10-05

Na bestelling vlot in huis

Gerard Loos beoordeelde op 2019-10-04

Netjes en vlot bezorgd.
Uitstekend verpakt.
Erg tevreden!

D.v. Waoe beoordeelde op 2019-10-03

snel en wat ik verwachte

Rene Metzelaar beoordeelde op 2019-10-03

Was geweldig

J.C van Ingen beoordeelde op 2019-10-02

Snelle levering, en het juiste geleverd.

Symen beoordeelde op 2019-10-01

Snel en goedkoop! Communicatie ook erg goed!

Andre Karsoredjo beoordeelde op 2019-10-01

Super snel en correcte afhandelingen

Ad Hoekman beoordeelde op 2019-09-30

Snelle en correcte levering

Jan Timmermans beoordeelde op 2019-09-29

Bestelling kon op afgesproken dag afgehaald worden. Bestelling lag klaar. Maand later werd ik opgebeld door salesmedia dat mijn bestelling klaar lag om opgehaald te worden? Administratie kan dus verbeterd worden.