Waldorpstraat 347
2521CJ 's-Gravenhage

8,7

Frank Riesenbeck beoordeelde op 2019-06-23

Snel geleverd met goede service

.... beoordeelde op 2019-06-22

Jan Binken beoordeelde op 2019-06-21

Mooi product snelle levering voor een mooie prijs.

BW Cornelissen beoordeelde op 2019-06-21

duidelijk aanbod en prijs en snelle hoede levering

Richard Stricker beoordeelde op 2019-06-20

Snelle levering en ben heel erg blij met de aankoop.

Harry van Bergem beoordeelde op 2019-06-20

netjes ingepakt en snel verzonden

Marco van Gijssel beoordeelde op 2019-06-20

Scherp geprijsd, snel geleverd en goed verpakt. Ik kan daar helemaal niets op aanmerken, dus dat is voor mij een beoordeling "Uitstekend".

HC beoordeelde op 2019-06-17

bij telefonisch contact, vlotte en goede info. Snelle levering, na 1 dag in huis, goed ingepakt ; artikel compleet en identiek als op de website beschreven

Richard Andringa beoordeelde op 2019-06-17

Top

Hans Vogels beoordeelde op 2019-06-13

Goed, snel en goedkoop!

Robbert Kuiper beoordeelde op 2019-06-13

Tevreden over produkt en levering

Rob Fonken beoordeelde op 2019-06-11

Top service, binnen een dag in huis en telefonisch altijd bereikbaar voor vragen.
Ga zo door jongens!!!

Jh Visser beoordeelde op 2019-06-02

Zeggen dat het product de volgende dag geleverd wordt, maar staat nu op 5 dagen en is nog steeds niet verstuurt.

Reactie van SaleMedia:
Beste Johan,

Bestellingen die voor 16:30 op een doordeweekse dag worden geplaatst, worden altijd 1 dag later geleverd door PostNL. Jouw bestelling is geplaatst op 30 Mei 2019 om 15:47 (Hemelvaartsdag op donderdag). Op vrijdag is je bestelling verwerkt en om 17:30 opgehaald door de ophaaldienst van PostNL. Deze had in theorie inderdaad zaterdag geleverd moeten worden. Is inderdaad niet gebeurd en betreuren wij ten zeerste. Wij zijn nu in contact met PostNL voor meer informatie.

Ik kan me heel goed voorstellen dat dit vervelend is en bied daarom onze oprechte excuses aan voor de vertraging in de levering.

Rick
Team SaleMedia

S Quadir beoordeelde op 2019-06-01

uitstekend service.

nicolas wernerus beoordeelde op 2019-05-30

super

Romy Venhuizen beoordeelde op 2019-05-30

Snelle levering, klein probleempje met het product, kon langskomen en werd ter plekke geholpen. Niet duur en goede service.

F.J Reijmerink beoordeelde op 2019-05-26

Dinsdag laat in de avond een laptop-accu besteld en Donderdag al in huis.

J. M beoordeelde op 2019-05-26

Zeer tevreden met batterij en snelle levering.

Wilma De Bruin beoordeelde op 2019-05-24

Snelle reactie op de chat en snelle oplossingen

Reno Santy beoordeelde op 2019-05-23

Aks nieuwe klant een bestelling geplaatst op de vrijdag (Belgie) Pakketje de woensdag goed ontvangen .
Do zo voort
Bedankt