Herpenstraat 13
5402 KM Uden

Kim van Hout beoordeelde op 2017-08-12

Goede hulp via de online chat.

C.J. beoordeelde op 2017-07-07

Goede service

minke mansholt beoordeelde op 2017-05-31

leuk, dat pakketje met persoonlijke schrijven.

A Kuipers beoordeelde op 2017-02-20

Zeer persoonlijke website. Zeer snelle en verzorgde levering. Zeer fijne afwikkeling mail en advies.

Grace Gortz beoordeelde op 2016-12-13

Goede service

Anja van Lanen beoordeelde op 2016-10-13

Goed en vakkundig geholpen. Snelle levering.

B. beoordeelde op 2016-09-20

Snelle en goede service