De Padweie 18
4353RW Serooskerke

Arjan Zwaans beoordeelde op 2019-08-22

Wij zijn heel tevreden!! Bij vragen netjes geholpen snel geleverd en mooi afgewerkt, kortom wat ze beloven komen ze na!!๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Hans beoordeelde op 2019-08-22

Het was een flinke uitgave, maar alles keurig opmaat geleverd

Anoniem beoordeelde op 2019-08-18

Anoniem beoordeelde op 2019-07-26

Anoniem beoordeelde op 2019-07-22

Henk Havinga beoordeelde op 2019-07-02

Prima product en nette en snelle aflevering.
In eerste instantie strakke betalingstermijn en je denkt: komt dit wel goed, maar ... het kwam goed!
Simpele bestelling en nette aflevering.

Zeer tevreden.

M. van Gool-Leijdekkers beoordeelde op 2019-06-24

Mooie schuifdeuren. Zeker een aanrader. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anoniem beoordeelde op 2019-06-10

b koffeman beoordeelde op 2019-06-10

De schuifwand werd keurig binnen de levertijd bij ons bezorgd. Ik vond de afzonderlijke delen zorgvuldig verpakt. We hadden een probleem met de breedte van de deuren, maar dit werd erg snel en netjes opgelost.

Jurgen beoordeelde op 2019-06-07

prima service, heldere communicatie, goede prijs kwaliteit verhouding

Piet Maas beoordeelde op 2019-05-21

Netjes geleverd,goed verpakt.
En niet onbelangrijk dat het er super uit ziet.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-19

Anoniem beoordeelde op 2019-05-10

Anoniem beoordeelde op 2019-05-05

Alwin Bouwman beoordeelde op 2019-04-13

Heel goed en efficiënt. Op tijd geleverd. Top kwaliteit en op maat. Klasse!

Janneke beoordeelde op 2019-04-10

Makkelijk te monteren alles precies goed geleverd, op afgesproken dag. Enigste nadeel is dat er wat mij betreft iets meer overlap in de deuren zou mogen zijn.

Schefman beoordeelde op 2019-04-05

Volgens afspraak geleverd. Wij zijn zeer tevreden. Ook het telefonisch contact verloopt prettig. Zijn tenminste bereikbaar.

Richard beoordeelde op 2019-04-03

Ze doen wat ze beloven. Goede prijs kwaliteit verhouding. Afstemming met vervoerder kan beter.

Reactie van Schuifwandgigant:
Goedemorgen, kunt u aangeven wat er beter kan met de afstemming van de transporteur? Dan kijken we of we dit punt kunnen verbeteren. We krijgen bijna nooit klachten over het transport dus we willen graag weten waar er verbeterpunten zijn. Dank u.

Jan Vos beoordeelde op 2019-04-02

na de showroom te hebben bezocht hebben we een kleur uitgezocht. levering na 3 weken volgens afspraak. Wat ik vervelend vond was dat er een mail kwam om het restant binnen 2 dagen te betalen zonder leveringsaankondiging. Ik ben naar het adres in Serooskerke gegaan maar dit bedrijf leverde de deuren alleen af. Na een telefoontje was alles opgelost. Vertrouwen over betaling moet van 2 kanten komen. normaal gesproken maak ik nooit een aanbetaling over. Maar ik begrijp ook dat dit via internet wel gebruikelijk is.

Anoniem beoordeelde op 2019-03-31

?