De Padweie 18
4353RW Serooskerke

Anoniem beoordeelde op 2019-02-20

Ronald beoordeelde op 2019-02-19

Kwaliteit, service en levering waren erg goed. Eerst even telefonisch contact ivm beste kleur wit. Daarna nauwkeurig meten en bij levering blijkt dat de marge die je hebt ruim voldoende is. Bij de levering zag de softclose-stop er net ietsje anders dan op de tekening maar de maten waren precies hetzelfde als op de tekening (toch even gebeld voordat we begonnen te boren...). De nijlon stootkussens die je extra kunt bestellen zijn zeker de moeite waard (makkelijk aan te brengen, ziet er goed uit en vangt net het laatste stukje geluid/beweging op). Al met al zeker aan te raden, ziet er mooi uit en is makkelijk te installeren.

Anoniem beoordeelde op 2019-02-13

Anoniem beoordeelde op 2019-02-09

Anoniem beoordeelde op 2019-02-09

Anoniem beoordeelde op 2019-02-04

Anna Heetebrij beoordeelde op 2019-01-28

Uitstekende service. Goed op de hoogte gehouden (als ik daar om vroeg). Vragen direct beantwoord via chatfunctie. Bedankt heren!

Anoniem beoordeelde op 2019-01-19

Anoniem beoordeelde op 2019-01-17

Anoniem beoordeelde op 2019-01-14

Roeolf beoordeelde op 2019-01-13

Prima

Jan glastra beoordeelde op 2019-01-04

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Piet Venema beoordeelde op 2018-12-27

het bestelde kastdeursysteem was exact op maat, eenvoudig te plaatsen en het werd precies binnen de gestelde termijn geleverd.
Kortom: zeer tevreden!

Anoniem beoordeelde op 2018-12-27

Leo beoordeelde op 2018-12-25

Prima oprijd geleverd wat ik besteld had.

Anoniem beoordeelde op 2018-12-11

Anoniem beoordeelde op 2018-12-03

Linda beoordeelde op 2018-12-02

Goede levering! Mooie schuifwand, zeer compleet en makkelijk te monteren!

O. ter Maat beoordeelde op 2018-11-30

Goed kontakt gehad over de levering

A.C.Schreurs beoordeelde op 2018-11-26

Mooie wand, één en al tevredenheid!