De Padweie 18

Anoniem beoordeelde op 2018-11-02

Anoniem beoordeelde op 2018-11-01

Anoniem beoordeelde op 2018-10-29

Smit beoordeelde op 2018-10-07

Makkelijke website, snelle levering en je word goed te woord gestaan, kan altijd bellen ook na kantoor uren.

Anoniem beoordeelde op 2018-09-29

Anoniem beoordeelde op 2018-09-26

Anoniem beoordeelde op 2018-09-18

Anoniem beoordeelde op 2018-09-16

eric beoordeelde op 2018-09-15

de prijs is goed en de service buitengewoon, zelfs bij wijzigingen in de aflevering is de informatie pro aktief en ruim voldoende.
De producten zijn van een mooie kwaliteit.

Marjolein & Nils beoordeelde op 2018-09-13

Heel erg tevreden over de service. Wij konden op de site de kleuren niet goed bekijken, maar via de mail heel goed advies gekregen, zelfs in de avond binnen een half uur een reactie ontvangen. Ook de levering was perfect, dag van te voren een tijdslot ontvangen en op de dag zelf een kwartier van te voren door de chauffeur gebeld. Top service. Zou er zo weer een bestelling plaatsen!

Anoniem beoordeelde op 2018-09-11

Anoniem beoordeelde op 2018-09-03

Jurgen Leijen beoordeelde op 2018-08-26

Goede communicatie, perfecte levering en maatvoering. mooi eind resultaat

Anoniem beoordeelde op 2018-08-24

Anoniem beoordeelde op 2018-08-15

Anoniem beoordeelde op 2018-08-13

LKB te B beoordeelde op 2018-08-08

Gemakkelijke website, ruime keuze, goede referenties, scherpe prijzen. We hebben in het begin even zitten zoeken naar welk materiaal wordt gebruikt voor een schuifwand, maar konden daar niets over vinden. Uiteindelijk toch tot aankoop overgegaan, mede door de goede referenties. En geen spijt! Goede mailing en facturering. Aflevering volgens afspraak. (Zelfs tijdens de vakantieperiode) Deuren en rails waren goed verpakt. Het gebruikte materiaal voor de deuren lijkt op trespa, ziet er goed uit. Deuren gaan geruisloos over de rails. Duidelijke montage beschrijving. Kortom, een aanbeveler!

Jacqueline Laimböck beoordeelde op 2018-08-07

Op tijd geleverd, makkelijk systeem, echt helemaal top!

Anoniem beoordeelde op 2018-07-27