De Padweie 18
4353RW Serooskerke

Johan N beoordeelde op 2018-05-15

Prima website, goed telefonisch advies snelle levering en prima kastdeuren die eenvoudig zelf te plaatsen zijn. Kortom alles helemaal top.

Pjm Pullens beoordeelde op 2018-05-14

De schuifdeuren en rails zijn perfect. Maar de band blijft niet goed plakken en laat los .
Dus dat is héél slecht.

M.vinkenvleugel beoordeelde op 2018-05-10

Wij zijn erg tevreden over onze schuifdeuren. Bij de vragen die we hadden kregen we goede uitleg. Goede kwaliteit deuren en railsysteem. En perfecte levering. Een aanrader!

Joost kaats beoordeelde op 2018-05-03

Prima deuren. Levering volgens afspraak en gemakkelijk te monteren.

Familie Proper beoordeelde op 2018-05-02

De schuifdeuren zijn keurig en mooi op tijd afgeleverd
De deuren zijn prachtig en makkelijk te plaatsen, wij zijn er erg blij mee.

Yvon Freijssen van Luijk beoordeelde op 2018-05-01

Mooi systeem en makkelijk te plaatsen. Kwaliteit/prijs verhouding is uitstekend.
We zijn er heel blij mee.

John van der Poel beoordeelde op 2018-04-16

Fijne bestelsite! Aftersales is ook prima. Vragen werden telefonisch professioneel beantwoord en zelf veroorzaakte problemen direct voorzien van een oplossing.

N. Kool beoordeelde op 2018-04-08

snelle levering, goede /kwaliteit verhouding

Kasper Blommestijn beoordeelde op 2018-04-01

Schuifwand zelf geplaatst. Ziet er prachtig uit. Deuren werden goed beschermd geleverd en zelfs binnen in de woonkamer neer gezet. Ben erg tevreden.

Nu baarspul beoordeelde op 2018-01-23

Goede uitleg en snel geleverd

A. Trouwborst beoordeelde op 2018-01-15

Het materiaal was supergoed verpakt, zodat het niet kon beschadigen. Ook een duidelijke handleiding erbij. Toen we een probleempje hadden met de diepte van de kast, werd er fijn meegedacht. Super!

Jmeentbouw beoordeelde op 2018-01-07

Snelle reactie na mijn bestelling. Gelijk werd de communicatie goed opgepakt. Hetgeen wat bij vele bedrijven nog wat te wensen overlaat. Ook goede comunicatie over leverdag en tijd!

E. Duijs beoordeelde op 2018-01-07

klein foutje gemaakt met het bestellen van de 2 verschillende schuifwanden. Netjes een mail gestuurd snel antwoord gekregen en aangepast. Plaatsen van de schuifwanden ging ook snel, 4deurs (4,5meter) en 3 deurs 3(meter) alles bij elkaar 1,5 uur.

Houd er wel rekening mee dat de deuren tot aan de deur geleverd worden (dit staat ook netjes vermeld op de website)

Cees beoordeelde op 2017-12-24

Onvoorstelbare mooie producten! Daarnaast super service en zeer goede communicatie!
Aanrader

Akkelies van der Horn beoordeelde op 2017-12-18

Super geregeld

geert-jan beoordeelde op 2017-12-05

supergoed geregeld, prima op maat, geen opmerkingen

Fam. Sprokkelenburg beoordeelde op 2017-11-10

Supersnelle levering, netjes verpakt.
En makkelijke montage.

Sjors beoordeelde op 2017-10-11

Bestellen ging makkelijk en de website was hier duidelijk in. Gemaakte afspraken worden na geleefd. Snelle levering op de afgesproken datum die je na je bestelling meteen te horen krijgt. Dag voorlevering werd netjes de tijdsperiode aangegeven wanneer de deuren geleverd zouden worden. Dit was perfect. De deuren en de rail werden netjes afgeleverd en waren snel en makkelijk te monteren. Goede kwaliteit voor een mooie prijs. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen om je schuifdeuren te bestellen. Schuifwandgigant is goedkoper dan anderen en leveren perfect en goede kwaliteit af.

Martijn beoordeelde op 2017-07-08

Prima advies gekregen bij bestellen. Vlot geleverd. Helaas werd alles buiten afgeleverd en kreeg mijn vrouw geen hulp bij het naar binnen brengen van de zware onderdelen. In elkaar zetten van de schuifwand ging heel gemakkelijk. Erg tevreden over 't eindresultaat.

Esther beoordeelde op 2017-06-06

Wij zijn zeer tevreden! Wij hebben contact opgenomen en werden goed en vriendelijk geholpen! De kast werd geleverd zoals afgesproken. Alles was aanwezig en keurig verpakt! Niks was beschadigd! Zeer degelijk materiaal! Goede beschrijving en makkelijk in elkaar te zetten. Wij zijn met zijn tweetjes zes uur bezig geweest. Hij paste precies en ziet er echt super mooi uit! Wij raden schuifwandgigant dan ook zeker aan!!!! Echt top!!!!!