De Padweie 18
4353RW Serooskerke

Sjors beoordeelde op 2017-10-11

Bestellen ging makkelijk en de website was hier duidelijk in. Gemaakte afspraken worden na geleefd. Snelle levering op de afgesproken datum die je na je bestelling meteen te horen krijgt. Dag voorlevering werd netjes de tijdsperiode aangegeven wanneer de deuren geleverd zouden worden. Dit was perfect. De deuren en de rail werden netjes afgeleverd en waren snel en makkelijk te monteren. Goede kwaliteit voor een mooie prijs. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen om je schuifdeuren te bestellen. Schuifwandgigant is goedkoper dan anderen en leveren perfect en goede kwaliteit af.

Martijn beoordeelde op 2017-07-08

Prima advies gekregen bij bestellen. Vlot geleverd. Helaas werd alles buiten afgeleverd en kreeg mijn vrouw geen hulp bij het naar binnen brengen van de zware onderdelen. In elkaar zetten van de schuifwand ging heel gemakkelijk. Erg tevreden over 't eindresultaat.

Esther beoordeelde op 2017-06-06

Wij zijn zeer tevreden! Wij hebben contact opgenomen en werden goed en vriendelijk geholpen! De kast werd geleverd zoals afgesproken. Alles was aanwezig en keurig verpakt! Niks was beschadigd! Zeer degelijk materiaal! Goede beschrijving en makkelijk in elkaar te zetten. Wij zijn met zijn tweetjes zes uur bezig geweest. Hij paste precies en ziet er echt super mooi uit! Wij raden schuifwandgigant dan ook zeker aan!!!! Echt top!!!!!

noname beoordeelde op 2017-05-07

Voordelig, mooie deuren, zeer degelijk verpakt, duidelijke montage handleiding, bezorging op afgesproken datum en tijdsvak.

Jos van Rekum beoordeelde op 2017-04-30

Heel tevreden; scherpe prijs, goede kwaliteit, snelle levering en goede communicatie.
Inmiddels drie schuifwanden besteld en bij elke bestelling dezelfde ervaring!

stephan beoordeelde op 2017-04-28

mooie kwaliteit en goede communicatie. Kast paste tot op de mm dat is zoals je een inbouwkast wilt hebben.

Sylvia van den bulk beoordeelde op 2017-04-24

Gemakkelijke website. Producten worden op tijd geleverd.
Toen de deuren werden geleverd bleek er 1 deur verkeerd te zijn. Een gewone deur in plaars van een spiegeldeur. Na telefonisch contact werd dit keurig netjes en snel opgelost.

w van bemmel beoordeelde op 2017-04-08

correcte benadering en een goede service en afhandeling

N.M. de Knikker. beoordeelde op 2017-04-07

We zijn in de winkel geweest en zijn daar keurig geholpen en geïnformeerd.
Bestelling was snel binnen, een verkeerd paneel werd geleverd, maar met een week hadden we de goede in huis.

Mitchell Kroon beoordeelde op 2017-04-03

Snel en keurig geleverd, mooi https://dashboard.webwinkelkeur.nl/ratings/add/4853/1785765/5#product en makkelijk te installeren.

W van der Zalm beoordeelde op 2017-04-02

Ik had het besteld werd gelijk actie ondernomen, volgende dag geleverd

Gerrit beoordeelde op 2017-03-14

Netjes geleverd, prettig contact gehad.

R. de Haan beoordeelde op 2017-02-20

De deuren zijn keurig geleverd en op maat.

Dick beoordeelde op 2017-01-11

Keurig geleverd zoals aangegeven. Goede kwaliteit, de juiste maten en keurig verpakt voor vervoer. Ben er zeer blij mee.

Roosenboom beoordeelde op 2017-01-10

Vlot lopend proces, duidelijke afspraken, prijs/kwaliteit plezierig. Telefonische vraag over hulp bij installatie werd snel en goed beantwoord.

van Dijk beoordeelde op 2016-12-22

Alles op de afgesproken datum geleverd. 1 opmerking: vermoedelijk vergeten om 1 van de zijpanellen opmaat te laten zagen ( was wel extra voor betaald ).

Erwin van luttikhuizen beoordeelde op 2016-12-08

Goede levering en de afspraak om vooraf te bellen goed nagekomen.

S. Druppers beoordeelde op 2016-11-26

Perfecte communicatie, perfect product, perfecte prijs

stefan beoordeelde op 2016-11-16

Top feedback, geen punten

Huisman beoordeelde op 2016-11-14

Snelle levering en duidelijke informatie.
Produkt 100% naar wens.