De Padweie 18
4353RW Serooskerke

Marcia beoordeelde op 2018-07-14

Voor bestellen goede adviezen gekregen, kan makkelijk bellen voor info, goede service als het net even anders loopt en goede kwaliteit voor een mooie prijs. Ik ben zeer tevreden 👍👍

Habro beoordeelde op 2018-07-13

Bruggen beoordeelde op 2018-06-20

Wij hadden een probleem met de schuifdeur qua kleur en dacht O jee maar nee hoor geen enkel probleem geheel nieuwe deuren gekregen dus fantastische services ik kan ze bij iedereen aanbevelen. Mooie schuifdeuren nu heel erg blij mee ! Van mij een dikke 10

Jan Verkou beoordeelde op 2018-06-14

Zeer tevreden over de kwaliteit en als ik vragen had werden die snel beantwoord.

Anoniem beoordeelde op 2018-06-08

Jman beoordeelde op 2018-05-29

Het is ongelooflijk, even opmeten de maten doorgeven, de kleur kiezen en de randen. Ook een spiegel was mogelijk. Alles werd snel gemaakt en geleverd. Het monteren was supereenvoudig, en ik ben dan ook zeer tevreden over het resultaat. In één keer alles goed.
Een dikke 10 wat mij betreft

Johan N beoordeelde op 2018-05-15

Prima website, goed telefonisch advies snelle levering en prima kastdeuren die eenvoudig zelf te plaatsen zijn. Kortom alles helemaal top.

Pjm Pullens beoordeelde op 2018-05-14

De schuifdeuren en rails zijn perfect. Maar de band blijft niet goed plakken en laat los .
Dus dat is héél slecht.

Reactie van Schuifwandgigant:
Goedemorgen, Dank voor uw beoordeling. Dat het band loslaat heeft te maken met het niet ontvetten van de ondergrond. De ondergrond dient vooraf grondig vetvrij gemaakt te worden. Het band heeft opgerold gezeten dus heeft sterk de neiging om op te krullen. U kunt de strip met contact- of secondelijm vastlijmen als de plakstrook niet voldoet. Sommige kiezen ervoor om het eerste stukje (wat opkrult) af te snijden. Heeft u nog vragen of wilt u een nieuwe rol band? We zien graag uw reactie.

M.vinkenvleugel beoordeelde op 2018-05-10

Wij zijn erg tevreden over onze schuifdeuren. Bij de vragen die we hadden kregen we goede uitleg. Goede kwaliteit deuren en railsysteem. En perfecte levering. Een aanrader!

Anoniem beoordeelde op 2018-05-03

Joost kaats beoordeelde op 2018-05-03

Prima deuren. Levering volgens afspraak en gemakkelijk te monteren.

Familie Proper beoordeelde op 2018-05-02

De schuifdeuren zijn keurig en mooi op tijd afgeleverd
De deuren zijn prachtig en makkelijk te plaatsen, wij zijn er erg blij mee.

Yvon Freijssen van Luijk beoordeelde op 2018-05-01

Mooi systeem en makkelijk te plaatsen. Kwaliteit/prijs verhouding is uitstekend.
We zijn er heel blij mee.

John van der Poel beoordeelde op 2018-04-16

Fijne bestelsite! Aftersales is ook prima. Vragen werden telefonisch professioneel beantwoord en zelf veroorzaakte problemen direct voorzien van een oplossing.

Anoniem beoordeelde op 2018-04-15

Anoniem beoordeelde op 2018-04-09

N. Kool beoordeelde op 2018-04-08

snelle levering, goede /kwaliteit verhouding

Anoniem beoordeelde op 2018-04-03

Kasper Blommestijn beoordeelde op 2018-04-01

Schuifwand zelf geplaatst. Ziet er prachtig uit. Deuren werden goed beschermd geleverd en zelfs binnen in de woonkamer neer gezet. Ben erg tevreden.

Anoniem beoordeelde op 2018-03-20