De Padweie 18
4353RW Serooskerke

Alwin Bouwman beoordeelde op 2019-04-13

Heel goed en efficiënt. Op tijd geleverd. Top kwaliteit en op maat. Klasse!

Janneke beoordeelde op 2019-04-10

Makkelijk te monteren alles precies goed geleverd, op afgesproken dag. Enigste nadeel is dat er wat mij betreft iets meer overlap in de deuren zou mogen zijn.

Schefman beoordeelde op 2019-04-05

Volgens afspraak geleverd. Wij zijn zeer tevreden. Ook het telefonisch contact verloopt prettig. Zijn tenminste bereikbaar.

Richard beoordeelde op 2019-04-03

Ze doen wat ze beloven. Goede prijs kwaliteit verhouding. Afstemming met vervoerder kan beter.

Reactie van Schuifwandgigant:
Goedemorgen, kunt u aangeven wat er beter kan met de afstemming van de transporteur? Dan kijken we of we dit punt kunnen verbeteren. We krijgen bijna nooit klachten over het transport dus we willen graag weten waar er verbeterpunten zijn. Dank u.

Jan Vos beoordeelde op 2019-04-02

na de showroom te hebben bezocht hebben we een kleur uitgezocht. levering na 3 weken volgens afspraak. Wat ik vervelend vond was dat er een mail kwam om het restant binnen 2 dagen te betalen zonder leveringsaankondiging. Ik ben naar het adres in Serooskerke gegaan maar dit bedrijf leverde de deuren alleen af. Na een telefoontje was alles opgelost. Vertrouwen over betaling moet van 2 kanten komen. normaal gesproken maak ik nooit een aanbetaling over. Maar ik begrijp ook dat dit via internet wel gebruikelijk is.

Anoniem beoordeelde op 2019-03-31

?

Anoniem beoordeelde op 2019-03-28

Ria Kos beoordeelde op 2019-03-01

Prima gedaan, goede kwaliteit. Heel tevreden over!

Anoniem beoordeelde op 2019-02-20

Ronald beoordeelde op 2019-02-19

Kwaliteit, service en levering waren erg goed. Eerst even telefonisch contact ivm beste kleur wit. Daarna nauwkeurig meten en bij levering blijkt dat de marge die je hebt ruim voldoende is. Bij de levering zag de softclose-stop er net ietsje anders dan op de tekening maar de maten waren precies hetzelfde als op de tekening (toch even gebeld voordat we begonnen te boren...). De nijlon stootkussens die je extra kunt bestellen zijn zeker de moeite waard (makkelijk aan te brengen, ziet er goed uit en vangt net het laatste stukje geluid/beweging op). Al met al zeker aan te raden, ziet er mooi uit en is makkelijk te installeren.

Anoniem beoordeelde op 2019-02-13

Anoniem beoordeelde op 2019-02-09

Anoniem beoordeelde op 2019-02-09

Anoniem beoordeelde op 2019-02-04

Anna Heetebrij beoordeelde op 2019-01-28

Uitstekende service. Goed op de hoogte gehouden (als ik daar om vroeg). Vragen direct beantwoord via chatfunctie. Bedankt heren!

Anoniem beoordeelde op 2019-01-19

Anoniem beoordeelde op 2019-01-17

Anoniem beoordeelde op 2019-01-14

Roeolf beoordeelde op 2019-01-13

Prima

Jan glastra beoordeelde op 2019-01-04

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs