bergse dorpsstraat 103b
3054GC rotterdam
KvK 63209829

8,8

A.T.C. Hamers beoordeelde op 2019-02-16

Perfecte aankoop zoals je hoopt.

Andrew England beoordeelde op 2019-02-16

goed en wel ontvangen , TOP!

roos Oldenmenger beoordeelde op 2019-02-15

Snel en netjes geleverd goede comunicatie

Joke Roelofs beoordeelde op 2019-02-15

De schoenen werden de dag nadat ik besteld had bezorgd. Ik ben erg tevreden !!!!

Wim van Dooren beoordeelde op 2019-02-13

in één woord: prima

Ilonka beoordeelde op 2019-02-12

Snelle levering. Fijne sloffen.

Amy Hoogeland beoordeelde op 2019-02-11

Product snel ontvangen! Ook retourneren goed geregeld

M Suykerbuyk beoordeelde op 2019-02-11

Super fijne Spaanse sloffen zitten heerlijk warm, echt een aanrader en ‘s avonds besteld de volgende dag al in huis

Mootje beoordeelde op 2019-02-07

Ik ontvang het artikel binnen de beloofde termijn van 1 dag, in uitstekende staat. Ben blij met het artiekel en de service.

john stokman beoordeelde op 2019-02-06

snelle levering van goed product

carolina bosmann-lodeweges beoordeelde op 2019-02-06

de levering vd verbandpantoffels duurde bijna 2 weken. vind ik te lang, maar de pantoffels zijn perfect.

cor van houtum beoordeelde op 2019-02-05

Bestelling snel in huis.contact is goed.super.

K Tabak beoordeelde op 2019-02-05

Moesten lang wachten

Ria de Ruiter beoordeelde op 2019-02-04

Prima service en attent met levering

Piet Hoekman beoordeelde op 2019-02-04

We hebben zaterdag besteld,kregen dinsdag product al binnen.alles correct.

nanon wissink beoordeelde op 2019-02-02

Verliep allemaal prima. En het bestelde is ook wat ik er van Verwachtte, druppies laarzen zijn super, breed, soepel en voor blotevoetenlopers grima kwa pasvorm.

Mariska beoordeelde op 2019-02-01

Snel, correct geleverd

H v.d Star beoordeelde op 2019-01-31

Nienke Greidanus beoordeelde op 2019-01-31

Mooi product, snelle levering.

ontevreden klant beoordeelde op 2019-01-30

Heel slecht, schoenen besteld, werd maar niet geleverd, bleken 7 werkdagen levertijd op te zitten, werd bij aankoop niet vermeld. Dag 8 nog geen schoenen, van het kastje naar de muur, nog steeds geen antwoord of de schoenen wel of niet geleverd kunnen worden. Op advies van Shoe place Magazijn geappt met deze vraag, app wordt niet eens gelezen. Veel bel contact op eigen initiatief, nemen zelf geen verantwoording om de klant te informeren, maar niets opgeschoten, we kregen geen duidelijkheid, bestelling maar gecanceld. Voor ons geen Shoeplace meer, waardeloos, snap niet hoe ze aan die sterren komen.