bergse dorpsstraat 103b
3054GC rotterdam
KvK 63209829

8,8

E. beoordeelde op 2018-12-17

Snelle levering. Goede producten.

Nelly van Eijkern beoordeelde op 2018-12-15

Snel geleverd.

Ton Couwenberg beoordeelde op 2018-12-14

Goede informatie voorziening op de website en een zeer snelle levering zoals beloofd. Zelfs op de laatste dag voor Sinterklaas-avond is de levering volgens plan verlopen.

N Majoor beoordeelde op 2018-12-14

een fijne ervaring, goede kwaliteit en uitstekende snelle levering.

Jurgen beoordeelde op 2018-12-13

1 minuut voor 20 uur besteld om mijn bestelde schoenen de volgende dag geleverd te krijgen. Volgende dag keurig bezorgd in nette verpakking. Scherpe aanbieding waar ik blij mee ben!

Marije van Goor beoordeelde op 2018-12-12

snelle levering!

Martine Smook beoordeelde op 2018-12-12

Snelle nette levering. Product precies zoals verwacht. Top

Melle Doets beoordeelde op 2018-12-11

Zoals men verwacht. Levering op de dag zoals aangegeven bij het afrekenen en tracking informatie voor het pakket.

Yvon Hoogveld beoordeelde op 2018-12-11

Snel in huis, nadeel met omruilen opnieuw betalen!

Susanne beoordeelde op 2018-12-10

Snelle levering!

Geralda van der Meer beoordeelde op 2018-12-10

Top

Yvonne Bakker beoordeelde op 2018-12-10

Optijd en netjes geleverd

Katja beoordeelde op 2018-12-10

Snelle levering, prima in orde!

janus raaijmakers beoordeelde op 2018-12-10

tevreden over bestelde en levertijd

Joost beoordeelde op 2018-12-09

Was al licht in paniek omdat ik laat was met bestellen, maar de levering was razendsnel (vrijdag besteld, dezelfde dag verzonden en zaterdagochtend binnen) en de producten goedkoop en erg goed!

Peter te Slaa beoordeelde op 2018-12-08

Ondanks de drukte, kwam het pakket 2 dagen later aan. Het product is alles wat je ervan mag verwachten en voldoet aan alle verwachtingen. Gewoon uitstekend.

Sandra Brans beoordeelde op 2018-12-07

Was erg tevreden over de snelle levering en het waren mooie laarsjes

Mirjam beoordeelde op 2018-12-07

Een goed voor de producten: duidelijke website, groot aanbod, goed verpakt verzonden.

Een matig voor de communicatie: volgens de website krijg ik direct na bestelling een DHL track-and-trace code, zodat ik mijn bestelling kan volgen. Die kreeg ik niet. Ik stuurde een bericht via WhatsApp, die mogelijkheid biedt deze winkel, en kreeg nooit een antwoord gekregen. De spullen werden uiteindelijk wel op de beloofde datum geleverd.

Wanneer de communicatie meer duidelijk en persoonlijk is, dan krijgt deze winkel een goed!

Hans Jacobs beoordeelde op 2018-12-07

alles gegaan zoals het moet gaan. Tevreden.

Ellen Vogelenzang beoordeelde op 2018-12-06

Prima product precies zoals op de foto en goede maat .