Shopping@Home

Shoppingathome.nl is een onderdeel van B&L Interntional Trade en is ook een webwinkel voor idereen met een voorliefde voor goede kwaliteit producten met laag prijs. Ons assortiment bestaat uit de nieuwste en populairste producten. Maandelijks worden er nieuw producten toegevoegd. Vanaf maandag tot en met vrijdag voor 19:59 uur besteld, is de volgende werkdag verzenden.

De verzendkosten binnen Nederland is EUR 3,95 inclusive BTW. Bij elke bestelling van EUR 30,00 of meer, rekenen wij geen verzendkosten. Daarnaast rekenen wij geen anderen verborgen kosten. Bij elke bestelling van EUR 200,00 of meer, email ons voor een extra korting.

De zekerheden van https://www.shoppingathome.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017