Gershwinstraat 7
+31 6 4110 1980

Dorota Poniatowska beoordeelde op 2019-03-16

👍

Djanna Fouad hassan beoordeelde op 2018-09-15

Snelle levering! Product goed verpakt, doos wel erg groot in verhouding tot hetgeen er in zat.

Rudi Rapprecht beoordeelde op 2018-04-16

bijna altijd optijd

Sanger Amin beoordeelde op 2018-01-07

Heel tevreden over kwaliteit van het product, snelle levering en goed service.

Cynthia beoordeelde op 2017-12-03

Heel tevreden. Goede service!

m p j de vet beoordeelde op 2017-11-29

Artikel was zoals beschreven, bezorging had vertraging en kwam een dag later.

Ariane beoordeelde op 2017-11-17

Snelle verzending, mooie kwaliteit, bij contact heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker aan te raden!

Liping Zhgong beoordeelde op 2017-11-05

De product was snel afgeleverd, stevig ingepakt, goed kwaliteit, heel tevreden!