Shopping@Home
Shoppingathome.nl is een onderdeel van B&L Interntional Trade en is ook een webwinkel voor idereen met een voorliefde voor goede kwaliteit producten met laag prijs. Ons assortiment bestaat uit de nieuwste en populairste producten. Maandelijks worden er nieuw producten toegevoegd. Vanaf maandag tot en met vrijdag voor 19:59 uur besteld, is de volgende werkdag verzenden.

De verzendkosten binnen Nederland is EUR 3,95 inclusive BTW. Bij elke bestelling van EUR 30,00 of meer, rekenen wij geen verzendkosten. Daarnaast rekenen wij geen anderen verborgen kosten. Bij elke bestelling van EUR 200,00 of meer, email ons voor een extra korting.

Lidmaatschap per 23-02-2024 stopgezet

9,0

• Yvonne van der Heijden
    Review voor Shopping@Home

Product is zoals beloofd en snelle verzending!

• Dylan De vries
    Review voor Shopping@Home

Snelle correcte bezorging/afhandeling. Een aanrader.

• Dorota Poniatowska

👍

• Djanna Fouad hassan
    Review voor Shopping@Home

Snelle levering! Product goed verpakt, doos wel erg groot in verhouding tot hetgeen er in zat.

• Rudi Rapprecht

bijna altijd optijd

• Sanger Amin
    Review voor Shopping@Home

Heel tevreden over kwaliteit van het product, snelle levering en goed service.

• Cynthia
    Review voor Shopping@Home

Heel tevreden. Goede service!

• m p j de vet
    Review voor Shopping@Home

Artikel was zoals beschreven, bezorging had vertraging en kwam een dag later.

• Ariane
    Review voor Shopping@Home

Snelle verzending, mooie kwaliteit, bij contact heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker aan te raden!

• Liping Zhgong
    Review voor Shopping@Home

De product was snel afgeleverd, stevig ingepakt, goed kwaliteit, heel tevreden!