Markeweg 155
8398GN Blesdijke

Bob van Nunen beoordeelde op 2017-07-26

Prima prijs en levering

Chris de Vreede beoordeelde op 2017-07-24

Erg tevreden. Een product was niet direct leverbaar, hierop is er de dag na de bestelling contact opgenomen en een duurder alternatief voor dezelfde prijs geleverd. Erg netjes opgelost!

Reactie van Sierbestratingshop:
Bedankt voor uw aankoop en beoordeling! En wat betreft de levering van het alternatieve product; wij denken graag in oplossingen. Graag tot ziens bij Sierbestratingshop.nl

Rina van Ginderen beoordeelde op 2017-07-06

Snelle levering, goed product.

Reactie van Sierbestratingshop:
Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn blij u te mogen toevoegen aan onze tevreden klanten.

J. Arendse beoordeelde op 2017-06-29

Geheel vlg. afspraak

K. Steenkamp beoordeelde op 2017-06-07

Wij hadden patioblokken besteld om borders op te bouwen. Helaas waren er te weinig blokken geleverd waar wij pas 14 dagen later achter kwamen tijdens het bouwen.

Ondanks dat wij zelf ook wat oplettender hadden kunnen zijn en de blokken eerder hadden moeten tellen, heeft sierbestratingshop dit ten volle tevredenheid afgehandeld.

Uitstekende service en goede bereikbaarheid!

Roy beoordeelde op 2017-05-09

Op 1 mei een deco led-ring besteld (led lampjes voor in een water ornament) en deze de volgende dag al binnen gekregen. Uiteraard gelijk geïnstalleerd en alles was prima. Echter na één week waren al drie van de zes lampjes uitgevallen. Ik heb hier foto's van gemaakt en deze opgestuurd naar de klantenservice. Binnen het uur een bericht terug dat zij een nieuw exemplaar opsturen en dat de oude niet hoeft te worden geretourneerd. Een supernelle en supergoede oplossing. Dara kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

Benjamin beoordeelde op 2017-03-24

Netjes te woord gestaan en goede informatie gekregen. Dinsdag besteld en donderdag einde dag geleverd. Transporteur was ook nog zo behulpzaam om mij de bigbags open te laten snijden, waarop hij deze over de oprit uitstorte.

Frank beoordeelde op 2016-09-06

De echte service wordt pas duidelijk als er iets mis gaat. In eerste instantie het verkeerde artikel toegestuurd gekregen, even contact gezocht en het juiste artikel werd direct nagestuurd. Retourzending van het verkeerde artikel hoefde pas daarna plaats te vinden.
Perfect geregeld.

Monique beoordeelde op 2015-06-23

Voor het eerst besteld bij deze firma, en het produkt wat wij hadden besteld was niet op voorraad maar toch binnen 7 dagen in huis!

s de goeij beoordeelde op 2015-06-23

Snelle levering,

Dave Prins beoordeelde op 2015-06-22

goede en snelle levering!!!

Fred Wils beoordeelde op 2015-06-22

Er zat naar mijn mening iets te lange tijd tussen bestellen en leveren

Art beoordeelde op 2015-06-22

Mooi op tijd geleverd en door de chauffeur op de plek gezet waar ik ze wou hebben top

Cindy Becks beoordeelde op 2015-06-19

90 m2 bestrating besteld maar zeer tevreden. Erg scherp geprijsd, vriendelijke te woord gestaan, zelfs na de levering nog een telefoontje of alles goed was gegaan. Super!! Hier zouden veel winkeliers nog van kunnen leren.

Mitchel beoordeelde op 2015-05-18

In één woord super! Scherp geprijsd en zeer snelle en duidelijke communicatie. Helaas is er bij het leveren van opsluitbanden een fout gemaakt in het formaat. Hierdoor zijn er grotere banden geleverd dan besteld. Doordat er dan minder op een rij zitten kwam ik er 12 tekort. Ondanks dat ik het tarief van lichtere banden heb betaald is het juiste aantal alsnog kosteloos nageleverd, waarbij ik vervolgens nog een paar extra heb bijbesteld tegen datzelfde lagere tarief. Dat noem ik nog eens service!

Ingrid beoordeelde op 2015-04-17

In het weekend een product besteld. Direct een bevestiging ontvangen, Maandag bericht dat bestelling was verzonden. Dinsdag product bij mij thuis afgeleverd.
Top!!!

Peter E Ruts beoordeelde op 2015-04-17

Wij zijn heel tevreden met de Sierbestratingshop!
Goede afstemming, gedegen personeel en een perfecte levering!

Gerrit Spaninks beoordeelde op 2015-01-19

De beste service die je maar kunt bedenken
ik vind dat ze een heel goede service hebben geleverd een pluim
voor jullie

2015