Sierbestratingshop

Sierbestratingshop

De online winkel voor (sier)bestrating, terrastegels, stapelblokken, schanskorven, tuinverlichting en nog heel veel meer.

40 jaar ervaring!

Sierbestratingshop de kenners van bestrating

• Guy
    Review voor Sierbestratingshop

Scherpe prijs, zeer snelle levering en prima after care

• Miranda
    Review voor Sierbestratingshop

Goede service en snelle reactie op mails. Er werd direct contact opgenomen toen iets niet direct leverbaar bleek. Toen het uiteindelijk geleverd werd en er iets beschadigd bleek, werd dit snel opgelost door een nieuwe levering. Ook qua prijs een gunstige webshop.

• Hoe beoordeel je Sierbestratingshop?

• ibbie atalay
    Review voor Sierbestratingshop

onlangs mijn bestelling gedaan. Prijs kwaliteit is zeer gunstig. nabestelling werd zeer snel geleverd, tegels die beschadigd of verkleurd waren zijn ook vergoed. Top service, top personeel (jeroen). als ik weer zou bestellen zou ik het weer doen bij sierbestratingshop.nl. Zeker een aanrader!

Hallo Ibbie,
    Bedankt voor uw positieve beoordeling.
    Wij zijn blij dat u zo tevreden bent en dat u optimaal kunt genieten van uw nieuwe terras!
    Groet, Sierbestratingshop.nl

• Sabine Thuis
    Review voor Sierbestratingshop

Heel erg klantvriendelijk ! supersnelle levering !
    Deze webwinkel verdient een 10.
    Alles aan de hele bestelling en levering is correct afgehandeld.
    Ik ben tevreden !
    Van de service van dit bedrijf kunnen veel bedrijven nog iets leren.

Hallo Sabine,

Bedankt voor uw beoordeling.
    Service en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel.
    Wij hopen dat u optimaal kunt genieten van uw nieuwe stapelblokken.
    Groet, Sierbestratingshop.nl

• Stork
    Review voor Sierbestratingshop

Heel tevreden, goed contact, zeer klantvriendelijk. Bij voorbaat schade vermeld en vergoed. Prima service, vriendelijke medewerkers.

Hallo Stork,

Bedankt voor uw positieve reactie.
    Wij houden van openheid. En vertellen het liever vooraf zodat de klant niet voor verassingen komt te staan. In uw geval was het voordeel dat u over heeft besteld, u komt nu geen materiaal te kort. Voor kapotte materialen hoeft u natuurlijk niet te betalen.

• Oosten
    Review voor Sierbestratingshop

Na bestelling wordt er contact opgenomen omtrent de levering prima initiatief.
    De stenen en grit op een plaats afgeleverd zo dicht mogelijk bij de tuin, prima service.
    Een zeer overzichtelijke site ook voor mij goed te doen om te bestellen.
    Bedankt voor de goede dienstverlening.

• Bob van Nunen

Prima prijs en levering

• Chris de Vreede
    Review voor Sierbestratingshop

Erg tevreden. Een product was niet direct leverbaar, hierop is er de dag na de bestelling contact opgenomen en een duurder alternatief voor dezelfde prijs geleverd. Erg netjes opgelost!

Antwoord van Sierbestratingshop

Bedankt voor uw aankoop en beoordeling! En wat betreft de levering van het alternatieve product; wij denken graag in oplossingen. Graag tot ziens bij Sierbestratingshop.nl

• Rina van Ginderen
    Review voor Sierbestratingshop

Snelle levering, goed product.

Antwoord van Sierbestratingshop

Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn blij u te mogen toevoegen aan onze tevreden klanten.

• J. Arendse

Geheel vlg. afspraak