Sierbestratingshop

Sierbestratingshop

De online winkel voor (sier)bestrating, terrastegels, stapelblokken, schanskorven, tuinverlichting en nog heel veel meer.

40 jaar ervaring!

Sierbestratingshop de kenners van bestrating

• ibbie atalay
    Review voor Sierbestratingshop

onlangs mijn bestelling gedaan. Prijs kwaliteit is zeer gunstig. nabestelling werd zeer snel geleverd, tegels die beschadigd of verkleurd waren zijn ook vergoed. Top service, top personeel (jeroen). als ik weer zou bestellen zou ik het weer doen bij sierbestratingshop.nl. Zeker een aanrader!

Hallo Ibbie,
    Bedankt voor uw positieve beoordeling.
    Wij zijn blij dat u zo tevreden bent en dat u optimaal kunt genieten van uw nieuwe terras!
    Groet, Sierbestratingshop.nl

• Sabine Thuis
    Review voor Sierbestratingshop

Heel erg klantvriendelijk ! supersnelle levering !
    Deze webwinkel verdient een 10.
    Alles aan de hele bestelling en levering is correct afgehandeld.
    Ik ben tevreden !
    Van de service van dit bedrijf kunnen veel bedrijven nog iets leren.

Hallo Sabine,

Bedankt voor uw beoordeling.
    Service en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel.
    Wij hopen dat u optimaal kunt genieten van uw nieuwe stapelblokken.
    Groet, Sierbestratingshop.nl

• Hoe beoordeel je Sierbestratingshop?

• Stork
    Review voor Sierbestratingshop

Heel tevreden, goed contact, zeer klantvriendelijk. Bij voorbaat schade vermeld en vergoed. Prima service, vriendelijke medewerkers.

Hallo Stork,

Bedankt voor uw positieve reactie.
    Wij houden van openheid. En vertellen het liever vooraf zodat de klant niet voor verassingen komt te staan. In uw geval was het voordeel dat u over heeft besteld, u komt nu geen materiaal te kort. Voor kapotte materialen hoeft u natuurlijk niet te betalen.

• Oosten
    Review voor Sierbestratingshop

Na bestelling wordt er contact opgenomen omtrent de levering prima initiatief.
    De stenen en grit op een plaats afgeleverd zo dicht mogelijk bij de tuin, prima service.
    Een zeer overzichtelijke site ook voor mij goed te doen om te bestellen.
    Bedankt voor de goede dienstverlening.

• Bob van Nunen

Prima prijs en levering

• Chris de Vreede
    Review voor Sierbestratingshop

Erg tevreden. Een product was niet direct leverbaar, hierop is er de dag na de bestelling contact opgenomen en een duurder alternatief voor dezelfde prijs geleverd. Erg netjes opgelost!

Antwoord van Sierbestratingshop

Bedankt voor uw aankoop en beoordeling! En wat betreft de levering van het alternatieve product; wij denken graag in oplossingen. Graag tot ziens bij Sierbestratingshop.nl

• Rina van Ginderen
    Review voor Sierbestratingshop

Snelle levering, goed product.

Antwoord van Sierbestratingshop

Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn blij u te mogen toevoegen aan onze tevreden klanten.

• J. Arendse

Geheel vlg. afspraak

• K. Steenkamp
    Review voor Sierbestratingshop

Wij hadden patioblokken besteld om borders op te bouwen. Helaas waren er te weinig blokken geleverd waar wij pas 14 dagen later achter kwamen tijdens het bouwen.

Ondanks dat wij zelf ook wat oplettender hadden kunnen zijn en de blokken eerder hadden moeten tellen, heeft sierbestratingshop dit ten volle tevredenheid afgehandeld.

Uitstekende service en goede bereikbaarheid!

• Roy
    Review voor Sierbestratingshop

Op 1 mei een deco led-ring besteld (led lampjes voor in een water ornament) en deze de volgende dag al binnen gekregen. Uiteraard gelijk geïnstalleerd en alles was prima. Echter na één week waren al drie van de zes lampjes uitgevallen. Ik heb hier foto's van gemaakt en deze opgestuurd naar de klantenservice. Binnen het uur een bericht terug dat zij een nieuw exemplaar opsturen en dat de oude niet hoeft te worden geretourneerd. Een supernelle en supergoede oplossing. Dara kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.