Baanhoek 202
3361GN Sliedrecht
06-21 65 20 33

Johnny Schimmel beoordeelde op 2019-08-15

Nette levering en service ook klant vriendelijk

Anoniem beoordeelde op 2019-08-13

Eenvoudige bestellingsprocedure, goed verpakt en snelle levering.

Marina Mulder beoordeelde op 2019-08-11

Goede service snelle levering

Heike van Zanten beoordeelde op 2019-08-09

Product snel ontvangen en netjes verpakt

Angela Be beoordeelde op 2019-08-04

Nog steeds niet ontvangen.

Reactie van Sigarenshop:
Beste Angele Be,

Bedankt voor uw reactie en beoordeling. Fijn dat u contact met ons opneemt, we hebben u namelijk op 29-7 gemaild dat het adres dat u heeft opgegeven een foutmelding geeft bij PostNL. Zou u ons willen mailen met uw juiste adres?

Harm-Jan

Nicolette Pannekoek beoordeelde op 2019-07-28

Snelle, goede service en levering.

Ger Hilberink beoordeelde op 2019-07-27

zeer goed vlotte service

Renate Hendriks beoordeelde op 2019-07-26

Prima, snel geleverd en een aansteker cadeau

Gerard Fokke beoordeelde op 2019-07-24

Goede levering .
En snel geleverd

AJ Mulder beoordeelde op 2019-07-22

Door een software probleem werd mijn bestelling door PostNL geroutineerd vanaf het bezorgpunt. Ik kreeg zeer snel mijn volledige aankoopbedrag terug en zal mijn bestelling opnieuw doen (hopelijk is het probleem dan opgelost). Al met al dus nog even geen sigaren, maar wel tevreden!

gre meulendijk beoordeelde op 2019-07-21

prima advies betreffende de aankoop

Dlynn Timmer esch beoordeelde op 2019-07-19

Heel snel geleverd

Van der Linden beoordeelde op 2019-07-19

Netjes en snel ! Je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling.

sjef van ruth van arkel beoordeelde op 2019-07-18

Besteld en volgende dag geleverd, keurig ingepakt zodat de sigaren niet zouden breken tijdens transport.

Ren Van Oort beoordeelde op 2019-07-16

Als je besteld word er snel geleverd

peter buiter beoordeelde op 2019-07-13

Snelle aktie en gratis aansteker. Al is dat natuurlijk een sigaar uit eigen doos 😉

Joop Kuijpers beoordeelde op 2019-07-11

Snel en goed.
Tevreden, maakte me enige zorgen.
Komt het wel voor de vakantie.
Jawel volgende dag. Netjes.

José Krikke-van der Weij beoordeelde op 2019-07-07

Snelle levering, keurig verpakt

Pauline Hagoort beoordeelde op 2019-07-05

Snel geleverd en super mooie aansteker met lampje kado 👍🏻

Przemek Syst beoordeelde op 2019-07-04

Ik heb 5 pakjes tabak besteld. Op website was vorrad, dag later krijg ik email dat is verzonden. Nog dag later bericht dat deze tabak is niet op vorrad... Ik wacht nu, hoe veel weet ik niet. Volgende keer zeker ergens anders bestellen.

Reactie van Sigarenshop:
Beste Przemek,

Bedankt voor uw reactie. Vervelend om te lezen dat u uw order nog steeds niet heeft ontvangen. Helaas was er een leveringsprobleem vanuit de leverancier, de producten hadden eigenlijk eind vorige week al geleverd moeten worden. Inmiddels zijn de producten binnen gekomen en uw order wordt vandaag verstuurd. Ik heb wat extra's bij uw bestelling gedaan ter compensatie van de vertraging.

Onze excuses voor het ongemak.

SigarenShop