Baanhoek 202
3361GN Sliedrecht
06-21 65 20 33

9,0

Hennie Keerssemeeckers beoordeelde op 2018-12-18

sigaren van goede kwaliteit en snel geleverd

Nadine Adriaenssens beoordeelde op 2018-12-09

het ging snel en vlot

Esley Antonia beoordeelde op 2018-12-06

ik vindt dat moet nog meer keuzen net als west blikken

Ruud Visser beoordeelde op 2018-12-01

Snelle levering, perfecte bestelsysteem tot max voorraad zodat levering niet vertraagd.

wim puijn beoordeelde op 2018-12-01

ik heb nog steeds niet mijn sigaartjjes ontvangen.MOODS maar trac and tryce Post.nl maakt er ook een zootje van.
wilt uw actie ondernemen?

Beste Wim,
Dat is erg vervelend, ik ga er gelijk achteraan.

In de backoffice van het vervoerbedrijf dat bij ons de zendingen ophaalt zie ik dat ze de zending de 26e om iets voor 19:00 al hebben overgedragen aan PostNL.

De zending zou er al moeten zijn, ik gelijk even contact op met PostNL/ViaTim en verzoek ze om u een update te geven en uiteraard de levering te laten plaatsvinden.

Harm-Jan

A.S Tiemersma beoordeelde op 2018-11-26

Tevreden, vrijdag besteld zaterdag in huis. toppie 👌

Amanda Van Wageningen beoordeelde op 2018-11-20

Snelle service

Joost Kramer beoordeelde op 2018-11-16

Alles verliep uitstekend.

Hans Koek beoordeelde op 2018-11-15

M'n complimenten, de website is duidelijk en bestellen is eenvoudig. De zending is keurig en veilig ingepakt. Binnen 24 uur had ik mijn rookwaar in huis.

Henk Otten beoordeelde op 2018-11-15

De bestelling was goed aangekomen ik ben zeer tevreden

Leen Bolier beoordeelde op 2018-11-12

De site is overzichtelijk je kunt overal makkelijk bij en je kunt als extra service kiezen wanneer je het bezorgd wil hebben.

Marcel Loeffen beoordeelde op 2018-10-19

Snel

monique de haan beoordeelde op 2018-10-19

Snelle levering en goed verpakt.

H. Koderitsch beoordeelde op 2018-10-18

Snel te bestellen en vlot opgestuurd helemaal top

Ronald B beoordeelde op 2018-10-14

Goed verpakt, snelle verzending

Wim Keller beoordeelde op 2018-10-11

Goed assortiment, prima prijs/kwaliteitsverhouding.
Duidelijke website, snelle levering en correcte afhandeling.

Eniko Hadnagy beoordeelde op 2018-10-08

Uitstekende producten, goede prijzen, snelle levering!

peggy de groot beoordeelde op 2018-10-02

Ik heb 5dagen later nog steeds niks ontvangen

Beste Peggy de Groot,

Bedankt voor uw bestelling en reactie, wat vervelend dat u nog niets heeft ontvangen. Ik heb dit gelijk even voor u nagekeken.

Ik zie dat er op 27-9 gebeld naar u, omdat we u telefonisch niet te pakken kregen hebben we u toen de onderstaande mail gestuurd:

27-9-2018 15:55
Beste Peggy de Groot,

Bedankt voor uw bestelling, helaas kwamen we er tijdens het klaarzetten van uw bestelling achter dat de sigarettenkokers van 50 stuks geheel zijn uitverkocht.

We hebben daarom gelijk contact opgenomen met de leverancier, maar die gaf aan het product niet meer te leveren helaas. We kunnen dit oplossen door uw order te annuleren of eventueel de 40 stuks variant op te sturen.

Ik hoor graag nog even waar uw voorkeur naar uit gaat.

Ik begrijp uit uw reactie dat u de mail nog niet heeft gezien, dat is erg vervelend.
We horen graag alsnog waar uw voorkeur naar uitgaat zodat we de order netjes kunnen afhandelen.

Harm-Jan

Brigitte van der wal beoordeelde op 2018-09-28

Ik bestelde een slof sigaretten en kreeg een slof sigaren sigaretten zonder dat ik dit wist anders had ik deze niet besteld wand ik heb er nu niks aan wand ze zijn niet te pruimen

Beste Brigitte van der Wal,

Bedankt voor uw reactie, wat vervelend dat het product niet helemaal aan de verwachtingen voldoet.

In de omschrijving van het product staat vermeld dat het filter-cigarillos betreft. Helaas mogen we dit niet duidelijker vermelden in de productomschrijving.

In de wet en regelgeving staat vermeld dat alleen de inhoud, naam, soort en afmeting vermeld mag worden. Alles wat we meer communiceren valt onder reclame en zijn we helaas strafbaar. Vandaar de summiere informatie.

U mag de artikelen echter altijd retour sturen naar ons, de ongeopende pakjes zullen we aan u vergoeden.

SIgaren.shop

Francien Heijer beoordeelde op 2018-09-25

makkelijk bestellen en heel snelle levering, gewoon perfect