Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Sigarenshop

Baanhoek 202
3361GN Sliedrecht
06-21 65 20 33
KvK 23070991

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Sigarenshop

Gemiddelde beoordeling

9,0

83 beoordelingen

Beoordeling van klanten

89%

4%

7%

2018
Sigarenshop

Hennie Keerssemeeckers beoordeelde op 2018-12-18

sigaren van goede kwaliteit en snel geleverd

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sigarenshop

Nadine Adriaenssens beoordeelde op 2018-12-09

het ging snel en vlot

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sigarenshop

Esley Antonia beoordeelde op 2018-12-06

ik vindt dat moet nog meer keuzen net als west blikken

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sigarenshop

Ruud Visser beoordeelde op 2018-12-01

Snelle levering, perfecte bestelsysteem tot max voorraad zodat levering niet vertraagd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sigarenshop

wim puijn beoordeelde op 2018-12-01

ik heb nog steeds niet mijn sigaartjjes ontvangen.MOODS maar trac and tryce Post.nl maakt er ook een zootje van.
wilt uw actie ondernemen?


Reactie van Sigarenshop:
Beste Wim,
Dat is erg vervelend, ik ga er gelijk achteraan.

In de backoffice van het vervoerbedrijf dat bij ons de zendingen ophaalt zie ik dat ze de zending de 26e om iets voor 19:00 al hebben overgedragen aan PostNL.

De zending zou er al moeten zijn, ik gelijk even contact op met PostNL/ViaTim en verzoek ze om u een update te geven en uiteraard de levering te laten plaatsvinden.

Met vriendelijke groet,

Harm-Jan
Sigarenshop

A.S Tiemersma beoordeelde op 2018-11-26

Tevreden, vrijdag besteld zaterdag in huis. toppie 👌

Sigarenshop

Amanda Van Wageningen beoordeelde op 2018-11-20

Snelle service

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sigarenshop

Joost Kramer beoordeelde op 2018-11-16

Alles verliep uitstekend.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sigarenshop

Hans Koek beoordeelde op 2018-11-15

M'n complimenten, de website is duidelijk en bestellen is eenvoudig. De zending is keurig en veilig ingepakt. Binnen 24 uur had ik mijn rookwaar in huis.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sigarenshop

Henk Otten beoordeelde op 2018-11-15

De bestelling was goed aangekomen ik ben zeer tevreden

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sigarenshop

Leen Bolier beoordeelde op 2018-11-12

De site is overzichtelijk je kunt overal makkelijk bij en je kunt als extra service kiezen wanneer je het bezorgd wil hebben.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sigarenshop

Marcel Loeffen beoordeelde op 2018-10-19

Snel

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sigarenshop

monique de haan beoordeelde op 2018-10-19

Snelle levering en goed verpakt.

Sigarenshop

H. Koderitsch beoordeelde op 2018-10-18

Snel te bestellen en vlot opgestuurd helemaal top

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sigarenshop

Ronald B beoordeelde op 2018-10-14

Goed verpakt, snelle verzending

Sigarenshop

Wim Keller beoordeelde op 2018-10-11

Goed assortiment, prima prijs/kwaliteitsverhouding.
Duidelijke website, snelle levering en correcte afhandeling.

Sigarenshop

Eniko Hadnagy beoordeelde op 2018-10-08

Uitstekende producten, goede prijzen, snelle levering!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sigarenshop

peggy de groot beoordeelde op 2018-10-02

Ik heb 5dagen later nog steeds niks ontvangen


Reactie van Sigarenshop:
Beste Peggy de Groot,

Bedankt voor uw bestelling en reactie, wat vervelend dat u nog niets heeft ontvangen. Ik heb dit gelijk even voor u nagekeken.

Ik zie dat er op 27-9 gebeld naar u, omdat we u telefonisch niet te pakken kregen hebben we u toen de onderstaande mail gestuurd:

27-9-2018 15:55
Beste Peggy de Groot,

Bedankt voor uw bestelling, helaas kwamen we er tijdens het klaarzetten van uw bestelling achter dat de sigarettenkokers van 50 stuks geheel zijn uitverkocht.

We hebben daarom gelijk contact opgenomen met de leverancier, maar die gaf aan het product niet meer te leveren helaas. We kunnen dit oplossen door uw order te annuleren of eventueel de 40 stuks variant op te sturen.

Ik hoor graag nog even waar uw voorkeur naar uit gaat.



Ik begrijp uit uw reactie dat u de mail nog niet heeft gezien, dat is erg vervelend.
We horen graag alsnog waar uw voorkeur naar uitgaat zodat we de order netjes kunnen afhandelen.

Met vriendelijke groet,

Harm-Jan
Sigarenshop

Brigitte van der wal beoordeelde op 2018-09-28

Ik bestelde een slof sigaretten en kreeg een slof sigaren sigaretten zonder dat ik dit wist anders had ik deze niet besteld wand ik heb er nu niks aan wand ze zijn niet te pruimen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Sigarenshop:
Beste Brigitte van der Wal,

Bedankt voor uw reactie, wat vervelend dat het product niet helemaal aan de verwachtingen voldoet.

In de omschrijving van het product staat vermeld dat het filter-cigarillos betreft. Helaas mogen we dit niet duidelijker vermelden in de productomschrijving.

In de wet en regelgeving staat vermeld dat alleen de inhoud, naam, soort en afmeting vermeld mag worden. Alles wat we meer communiceren valt onder reclame en zijn we helaas strafbaar. Vandaar de summiere informatie.

U mag de artikelen echter altijd retour sturen naar ons, de ongeopende pakjes zullen we aan u vergoeden.

https://www.sigaren.shop/service/shipping-returns/


Met vriendelijke groet,

SIgaren.shop

Sigarenshop

Francien Heijer beoordeelde op 2018-09-25

makkelijk bestellen en heel snelle levering, gewoon perfect

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.