Baanhoek 202

9,1

Ronald B beoordeelde op 2018-10-14

Goed verpakt, snelle verzending

Wim Keller beoordeelde op 2018-10-11

Goed assortiment, prima prijs/kwaliteitsverhouding.
Duidelijke website, snelle levering en correcte afhandeling.

Eniko Hadnagy beoordeelde op 2018-10-08

Uitstekende producten, goede prijzen, snelle levering!

Brigitte van der wal beoordeelde op 2018-09-28

Ik bestelde een slof sigaretten en kreeg een slof sigaren sigaretten zonder dat ik dit wist anders had ik deze niet besteld wand ik heb er nu niks aan wand ze zijn niet te pruimen

Beste Brigitte van der Wal,

Bedankt voor uw reactie, wat vervelend dat het product niet helemaal aan de verwachtingen voldoet.

In de omschrijving van het product staat vermeld dat het filter-cigarillos betreft. Helaas mogen we dit niet duidelijker vermelden in de productomschrijving.

In de wet en regelgeving staat vermeld dat alleen de inhoud, naam, soort en afmeting vermeld mag worden. Alles wat we meer communiceren valt onder reclame en zijn we helaas strafbaar. Vandaar de summiere informatie.

U mag de artikelen echter altijd retour sturen naar ons, de ongeopende pakjes zullen we aan u vergoeden.

SIgaren.shop

Francien Heijer beoordeelde op 2018-09-25

makkelijk bestellen en heel snelle levering, gewoon perfect

Rob beoordeelde op 2018-09-13

Snelle levering (volgende werkdag), uitstekend verpakt.

theo hisken beoordeelde op 2018-09-10

product goed verpakt mag wel in een stevige doos

Rene Vermeulen beoordeelde op 2018-09-09

Snelle correcte levering met een attentie in de vorm van een aansteker

Von beoordeelde op 2018-09-05

SUPERSNELLE LEVERING EN ACHTERAF BETALEN.TOP!

Oscar Salet beoordeelde op 2018-09-03

Ondanks dat mijn bestelling gedeeltelijk niet op voorraad bleek, heb ik een aangenaam gevoel overgehouden aan de aankopen: ik werd netjes gebeld en kon uitgebreid overleggen over een vervangende optie, zodat de bestelling, geheel naar tevredenheid aangepast, toch snel verstuurd kon worden. Goede service.

R.M. Luiten beoordeelde op 2018-09-03

bestelling is correct uitgevoerd. aanbevolen!

I. V. beoordeelde op 2018-08-27

Vlotte levering

j.m van goor beoordeelde op 2018-08-25

Alles wat ik besteld had en goed verpakt👍

Folkert Kuipers beoordeelde op 2018-08-25

Veel keus
Goeie servers

Hans de Vos beoordeelde op 2018-08-20

Ik wilde ook de nieuwsbbrief.
Maar moest bewijzen via plaatjes dat ik geen robot ben.
Die plaatjes kan ik slecht zien
Helaas , geen nieuwsbrief

Ik ben 70 jr bijna

Anna De Gavere beoordeelde op 2018-08-10

Nog steeds niets ontvangen!

Beste Anna,

Bedankt voor uw reactie. De Wanna Vape Red 12 mg is momenteel niet voorradig, waardoor de omschrijving van het product is aangepast. In de omschrijving van het product staat het volgende: ‘Let op: Het artikel is uitverkocht en wordt voor u gereserveerd.’

We verwachten dat de producten aanstaande maandag/dinsdag weer geleverd worden. Zodra de producten weer voorradig zijn, worden deze direct naar u opgestuurd.

Onze excuses voor het ongemak.

J. van Horssen
SigarenShop

Connie Puts beoordeelde op 2018-08-10

Prima

Hans Klein beoordeelde op 2018-08-09

Prima bedrijf. Snelle verzending, duidelijke website

Youssaf Afkyr beoordeelde op 2018-08-05

De sigaretten waren net als een sigaar ze zijn bruin niet zoals normaal sigaretten. En bovendien stond nergens een foto te zien hoe ze eruit zien en ook geen info.

Beste Youssaf Afkyr,
Bedankt voor uw bestelling en reactie.
Helaas mogen we vanuit de wetgeving geen foto's van de artikelen meer tonen. Vroeger kon dit wel, maar tegenwoordig is dit verboden.

Wel staat er bij de omschrijving dat het artikel een filter-cigarillos is. Dit is een sigaar met een filter, aan de buitenkant wordt vaak een tabaksblad gebruikt en aan de binnenkant sigarettentabak.

Mocht u het artikel helemaal niet bevallen, dan mag u de gesloten pakjes altijd retour sturen. Dit is geen enkel probleem.

Harm-Jan Goedegebuur

Hetty Boven beoordeelde op 2018-08-02

Keurig verzorgd en geleverd! Helemaal top! Thanx....