Ambyerweg 7
0620027012

9,1

Trustpilot 6 8,4

Martin Dorenveld beoordeelde op 2018-12-05

Superapparaat ik had altijd powermatic ik wil nu niks anders meer echt perfect

Annemarie beoordeelde op 2018-12-03

Goede informatie, goede levering. Tevreden!

moonen ludo beoordeelde op 2018-12-02

Met de juiste tabak is het perfect sigaretten rollen,maar iedereen zegt het niet in de winkel,jammer
maar wij weten nu hoe het juist moet en dat is wat we willen dank zij een goede en eerlijke handelaar.

Luijendijk beoordeelde op 2018-12-02

Tevreden snel bezorgd

Eric willems beoordeelde op 2018-11-29

Niet echt tevreden heb vrijdag bestelling geplaatst en betaald moest zaterdag toekomen zaterdag niets gezien. Mail gestuurd reactie van dat er iets mis gelopen is en dat maandag mijn bestelling zou ontvangen. Niets gekregen dus Facebook gestuurd dat ze aan het onderzoeken zijn. Dus pas woensdag bestelling ontvangen. Resultaat ik bestel er nooit meer

Reactie van Top Sigarettenmakers:
Jammer van de negatieve reaktie. Door Black-Friday & Cyber Monday werd de levering helaas behoorlijk vertraagd. Onze excuses dat dit zo gelopen is!

r.w. blom beoordeelde op 2018-11-28

erg handig

jolien deschout beoordeelde op 2018-11-28

Moeilijk te contacteren, enkel na een slechte referentie onmiddellijk antwoord, vragen referentie aan te passen en doen dan nog niet het nodige.

Kenny beoordeelde op 2018-11-27

Goe

Melanie beoordeelde op 2018-11-25

Ben tevreden over het product maar de prijs is gewoon veel meer dan in de winkel.

Reactie van Top Sigarettenmakers:
Hallo Melanie,
Ik vind het jammer dat u het product koopt en daarna een negatieve review schrijft dat het product te duur is. U bent toch vrij om te kopen waar u wilt?
Wij bieden originele merk producten en bieden fatsoenlijke garantie mocht het apparaat onverhoopt stuk gaan. Dat is bij vele winkels wel anders.

Philippe beoordeelde op 2018-11-25

carine beoordeelde op 2018-11-22

alles tip top

jolien deschout beoordeelde op 2018-11-20

H. van de Kamp beoordeelde op 2018-11-19

Zeer tevreden. Goed geregeld. Direct antwoord op de email en opgelost.

Amb beoordeelde op 2018-11-19

Vlotte levering. Topproduct!

Verhulst beoordeelde op 2018-11-17

Zeer goede website

Syrina beoordeelde op 2018-11-17

Snel geleverd. Binnen 1 dag in huis. Ik had er niet veel van verwacht, maar ik was erg verbaasd. Ik kan heel snel veel sigaretten maken. 1 nadeel vind ik wel het schoonmaken. Maar dat neem ik voor lief. Ben er echt heel erg blij mee. Ik maak nu sigaretten voor een aantal dagen.

kristel beoordeelde op 2018-11-14

Wel gemakkelijk maar er scheurt telkens een klein stukje van mijn filter af