Ambyerweg 7

Trustpilot 5 5,5

Lily beoordeelde op 2019-03-22

Snelle levering perfect

Van Roy Danny beoordeelde op 2019-03-22

heel snelle levering en een uitstekend produckt bedankt zeker een aanrader

S. Admiraal beoordeelde op 2019-03-21

Powermatic 2 Plus gekocht, wat een top apparaat!
En zelfs op zondagavond voor 22,00 is het de volgende dag in huis.
zeer tevreden!

Van Waes Peggy beoordeelde op 2019-03-19

Altijd correct. Doe zo verder.

Anita beoordeelde op 2019-03-19

Ik ben heel blij met de sigarettenmaker het gaat veel sneller ,had het veel eerder moeten kopen .

Jan beoordeelde op 2019-03-18

heel goed

Joke Hoeben beoordeelde op 2019-03-18

Goed product en goede service.
Joke

Martine beoordeelde op 2019-03-18

Klantendienst is echt goed en lost alle problemen op die er zijn daar kunnen ze in belgie veel van leren . Ben echt tevreden met het goede product

Leonie beoordeelde op 2019-03-17

De belofte voor 22 uur besteld, de volgende dag bezorgd zijn ze niet nagekomen. Heb het net op tijd voor een verjaardag (cadeautje) binnen gekregen, terwijl ik hem toch ruim op tijd besteld had. Pakket wel in goede orde ontvangen en tevreden over het product.

Reactie van Top Sigarettenmakers:
Beste Leonie,
Heel fijn om te horen dat u het pakket in goed orde hebt ontvangen en tevreden bent over het product. Wij gaan onze slogan "Voor 22:00 besteld - morgen bezorgd" aanpassen naar "Voor 22:00 Besteld, Vandaag nog verzonden"
In 99% van de gevallen levert PostNL de dag erna, maar helaas ook wel eens een dag later. Helaas hebben wij daar geen invloed op.

Armand Dierick beoordeelde op 2019-03-15

Heel tevreden. Zondag besteld en maandag al in huis. Ik beveel deze winkel aan iedereen aan. Prima doe zo voort

Bea beoordeelde op 2019-03-14

Duidelijke site-snelle levering-praktisch apparaat

Duivesteijn beoordeelde op 2019-03-14

Binnen 24 uur bezorgd top

stephane v beoordeelde op 2019-03-12

ik had een product bij hen bestelt en door te rap in te vullen had ik via automatisch invullen de postcode verkeerd in gegeven met als gevolg paket werd terug gestuurt naar hen heb dan een mail gezonden naar hen en direckt het juiste door gegeven was zeer vriendelijk mij een mail te zenden da ze andere gaan opsturen zeer tevreden van ga er nog bestellen zeker weten topiieeeeeee

Lettie van Dalen beoordeelde op 2019-03-12

Zo blij mee. Apparaat werkt prima en de sigaretten zijn goed gevuld!

Eduard beoordeelde op 2019-03-11

Zeer tevreden, zaterdag besteld en maandag al in huis.
De sigaretten draaier werkt perfect en vult de hulzen erg goed, gewoon heerlijk.

Isaatje beoordeelde op 2019-03-11

Kende het apparaat al en was altijdal zeer tevreden. Tweede besteld om in vakantiehuis te laten staan

Jo de jager beoordeelde op 2019-03-10

heb onlangs een power matic 2 aan geschaft en ik zeg het met 1 woord.
Top apparaat !!!! is een aanrader voor een ieder die elektrisch wil gaan draaien.
werkt perfect en zelf draaien ging nog nooit zo makkelijk.

Peter Hirsch beoordeelde op 2019-03-10

Snelle en goede service

Van cauwenberg beoordeelde op 2019-03-09

Werd dinsdag besteld woensdag in huis

patrick callens beoordeelde op 2019-03-01

alles was perfeckt in orde levering met post nl was ook goed hartelijke dank