Ambyerweg 7
6231BH Meerssen
0620027012

Trustpilot 6 8,4

R. Backstrom beoordeelde op 2019-09-19

Zondag besteld en Maandag al in huis. Op aanraden van mijn dochter de machine aangeschaft omdat het een super machientje is

Degeest Claudia beoordeelde op 2019-09-19

Heel tevreden , levering de dag erna . Super service

Jo beoordeelde op 2019-09-19

In een woord alles perfect verlopen.

davy beoordeelde op 2019-09-16

werkt vlot en beter dan de vorige modellen

hessel bijker beoordeelde op 2019-09-15

door een vergissing bij de bestelling in plaats van een zijn er twee gestuurd en berekend ,
om het terug testuren en de vergoeding van 85.00 euro terug te krijgen en een retour opdracht te krijgen
geeft dit veel problemen

Reactie van Top Sigarettenmakers:
Geachte heer Bijker.
Zoals reeds diverse keren gezegd: Als u het teveel bestelde artikel naar ons terug stuurt, krijgt u gewoon uw geld terug hoor.
Wij willen u graag als tevreden klant, en staan u graag te woord maar dan moet u wel even reageren aub.

Janneke beoordeelde op 2019-09-14

Niets toe te voegen

Alie Kruijmel beoordeelde op 2019-09-14

Goed en snel,had ebkel bij de vorige n gezellig sigarttendoosje,dat vond ik wel jammer dier er nier bij zat,maar bestelling echt ok

Nancy Pallen beoordeelde op 2019-09-14

Zeer snelle levering, aankoop is perfect!

Jack beoordeelde op 2019-09-14

Snelle service, je word goed op de hoogte gehouden.

francine geryl beoordeelde op 2019-09-13

ik ben heel tevreden met mijn aankoop---zou het niet meer willen missen---bovendien is mijn bestelling heel vlug toegekomen .....wat een service

Magda beoordeelde op 2019-09-13

Supersnel in huis en er word ook heel snel gereageerd op je mail.

Gerard beoordeelde op 2019-09-10

Snel en goed geleverd.

Angela beoordeelde op 2019-09-10

Zeer tevreden.maandag besteld en dinsdag al in huis.

E.Verheij beoordeelde op 2019-09-09

Ik ben zeer te vreden

Joke Vervoort beoordeelde op 2019-09-08

Duidelijke website, makkelijk een bestelling plaatsen
Goede communicatie tijdens de verzending en bezorging
Keurig op tijd geleverd

Nelly beoordeelde op 2019-09-05

Stipt en correct.

C.van Hooijdonk beoordeelde op 2019-09-03

Snelle levering van het produkt , de machine werkt uitmuntend.

Tonnie beoordeelde op 2019-09-02

mooi apparaat werk niet voldoende, hoog uit maakt die 2 a 3 sigaretten en dan moet je het weer handmatig iets aan drukken
gaat zo wel veel tijd in zitten

Ria beoordeelde op 2019-09-02

Heel tevreden. Alles verliep vlot en correct. En super vlug. De dag na mijn bestelling was het al bij mij thuis

N. Clasener beoordeelde op 2019-09-01

Zeer slecht. Ik had de bestelling geannuleerd, toch opgestuurd. Nu mag IK de retourkosten gaan betalen. Contact is ook rete slecht. Op mails wordt nooit gereageerd. En als je via de site een bericht achterlaat reageren ze soms wel maar soms ook niet. Nergens een telefoonnummer on ze te kunnen bellen.