Ambyerweg 7
6231BH Meerssen
0620027012

Sybille beoordeelde op 2017-11-20

Ik had de vrijdag besteld dus ik verwachtte de levering op maandag maar die was er al op zaterdagmorgen! Superservice!

Mvr werkhoven beoordeelde op 2017-11-19

De levering was super snel alles keurig verpakt en het werkt op zich wel alleen had er zelf meer van verwacht ...ik ga hem terug sturen vind het ook heel veel geld en dat is best jammer maar verder doet hij het zoals het hoord en denk ook wel wat voor filters je moet nemen en wat voor.pot shag ik zelf heb altijd pallmall en merk gewoon dat het uit einde leeg is hoeveel ik er ook in doe..

Maar goed voor mensen die het budget er voor hebben is het een ideale uitkomst ..

Derksen beoordeelde op 2017-11-17

Tevreden. Produkt voldoet aan alle verwachtingen. Levering keurig.

j.e.van.veldhoven. beoordeelde op 2017-11-17

snelle levering betaling regeling niet erg goed.(multisafepay)

M beoordeelde op 2017-11-15

Een super apparaat. Lekker gemakkelijk en snel

Blok beoordeelde op 2017-11-15

Werkt uitstekend

Mhajenius beoordeelde op 2017-11-12

Prima service

Bianca van der Waal beoordeelde op 2017-11-11

Heel erg tevreden!! Snelle levering en gewoon niks op aan te merken. Top!!

W.M beoordeelde op 2017-11-11

Volgende dag in huis en goed verpakt. Goede kwaliteit en precies zoals de omschrijving. Betaling is ook goed geregeld.

J Geuze beoordeelde op 2017-11-09

snel bericht van acceptatie en verzneding, levering vond later plaats dan vermeld

dikkie van slooten beoordeelde op 2017-11-07

heb hem voor de tweede keer gebruik het gaat goed met het aperaat

bedankt

B Abramov beoordeelde op 2017-11-06

Ik ben wel tevreden over service. Jullie zijn keurig duidelijk.

jose wollaert beoordeelde op 2017-11-04

het rubberen draagvlak komt steeds los, zodanig dat het toestel steeds verschuift bij het aanmaken van de sigaretten

Reactie van Top Sigarettenmakers:
Geachte Mevrouw Wollaert,
Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent, en willen u erop wijzen dat u gewoon garantie heeft op het apparaat. Als u even contact met ons opneemt overleggen wij graag met u hoe we dit probleem het beste kunnen oplossen. Wij streven naar 100% klant tevredenheid.

. beoordeelde op 2017-11-03

goede en snelle service

Sjors beoordeelde op 2017-10-31

Besteld en de volgende dag in huis, via de chat op vrijdag gevraagd of de bestelling zaterdag geleverd zou worden. Ik werd meteen goed en vriendelijk geholpen. Super! (En de bestelling werd op zaterdag geleverd)

marianne beoordeelde op 2017-10-31

heel tevreden, snelle levering, s'avonds besteld dag erna al geleverd, zeer goed verpakt

Lydia beoordeelde op 2017-10-29

Levering zoals beloofd en apparaat werkt naar behoren

Vonken beoordeelde op 2017-10-28

Gemakkelijke bediening geen draaiende armbeweging, sigaretten zijn helemaal gevuld, materiaal eigenschappen van metaal +snijmes, goed hanteerbaar mijn echtgenote kan heel goed overweg met dit apparaat dit was voorheen niet zo met de apparaten die ze voorheen gebruikte.
De tijd die anders besteed werd aan het maken van de sigaretten is met de helft van de tijd afgenomen.
Samengevat. Een geweldig apparaat. En hopelijk blijft dit zo.
Vraagstelling? Kan men ook losse onderdelen van dit apparaat kopen.

Smokey beoordeelde op 2017-10-27

Prima, dinsdag besteld en woensdag bezorgd.

Theo beoordeelde op 2017-10-27

Een kut webwinkel nooit kopen