Ambyerweg 7
6231BH Meerssen
0620027012

9,1

Marianne Klerx beoordeelde op 2018-07-15

Zeer fijne ervaring , als je een vraag hebt wordt er gelijk geantwoord , ben er heel erg tevreden over.
En wat een geweldig apparaat , dezelfde dag aan de gang gegaan en het ging fantastisch , ben er heel erg blij mee

Cor Mos beoordeelde op 2018-07-13

Heel goed

Zeljko beoordeelde op 2018-07-12

Heel tevreden!! Dinsdag besteld woensdag in huis zal zeker nog gebruik van maaken!! Bedankt sigarettenmakerschop top top top!!

annita janssen beoordeelde op 2018-07-09

Dit is het 2 de toestel dat ik in gebruik neem . Mijn 1 ste heeft 4 jaar dienst gedaan , maar begon nu te haperen , zonder twijfel een nieuwe besteld

Kőműves Rafael beoordeelde op 2018-07-08

Vers good cigaretten machine Powermatic 2 plus

Reactie van Top Sigarettenmakers:
Hello, your item was shipped on the same day you ordered. https://jouw.postnl.be/#/track-en-trace/3SCDHX1758699/9060?language=EN For some reson its stuck in delivery. We will contact our delivery agent to get this sorted ASAP.

Sharon beoordeelde op 2018-07-08

Zeer tevreden niks op aan te merken

Paul beoordeelde op 2018-07-06

Goede service

G.leys beoordeelde op 2018-07-06

Tot zo ver goed heb alleen nog een wat dit product betreft heb hier vorige keer een sigaretten machine gekocht half jaar geleden die is kapot omdat mijn pc gekrest is en ik al mijn data kwijt ben heb ik er dus geen garanties meer op hopelijk gaan ze het probleem nog voor me oplossen

Blondeau Eddy beoordeelde op 2018-07-06

Stipte levering

aarts beoordeelde op 2018-07-03

goed en snel geleverd

J bonset beoordeelde op 2018-07-02

Snelle levering en goed aangekomen

Ed beoordeelde op 2018-06-28

Besteld en de volgende dag in huis. Top

Danny beoordeelde op 2018-06-28

Zeer snelle levering artikel werkt zeer goed

Danny beoordeelde op 2018-06-28

Snelle levering,helaas door post.nl een dag te laat

van Krieken beoordeelde op 2018-06-26

Al 6 stuks besteld voor vrienden. En ze zijn allemaal zeer tevreden.

Sjoerdstra beoordeelde op 2018-06-25

Super product voldoet perfect.en snelle levering echt topSjoerdstra

jan Over beoordeelde op 2018-06-25

In een woord GEWELDIG apparaat ,precies zoals het beschreven werd, in een seconde heeft men een sigaret klaar.En ze worden net zo stevig als een kant en klaar gekochte sigaret.Kan dit apparaat aan iedereen aan bevelen,vele malen beter als die handmatige apparaten.En het is ook geen plastic ,maar oerdegelijk metalen apparaat. SUPER

D. V. beoordeelde op 2018-06-25

Vriendelijk tel. Contact, goede voorlichting op tel. Vragen.
Levering inderdaad, volgende dag. Erg tevreden.

Bianca beoordeelde op 2018-06-25

Heel tevreden. Heel snel in huis

Ko beoordeelde op 2018-06-25

Geen klagen. Doen wat ze zeggen na 13 uur in huis.