Oranjelaan 15
1901TV Castricum

sander advokaat beoordeelde op 2018-08-15

Prima prijs, prima service. De verzending van mijn controller duurde iets langer dan op de site stond aangegeven, maar dit werd bij navraag keurig verklaard. Ik heb geen ervaring met een retour (heb in het verleden elders een probleem met een Fibaro wall plug gehad)

Paul beoordeelde op 2018-05-25

Bestelling direct verzonden. Door Pinksteren was de bestelling wat vertraagd bij FedEx. Tot overmaat van ramp bleek mijn pakketje daarna foutief richting Frankrijk te zijn. FedEx gaf aan dit snel op te lossen. Smarthouseshop zegde toe dit te volgen en als het te lang ging duren om een nieuw pakket te verzenden. Uiteindelijk was het binnen 2 dagen hersteld. Vertraging lag bij vervoerder FedEx en buiten de schuld van smarthouseshop.

Patrick beoordeelde op 2018-04-05

Goede service en snelle levering,

Jan van der Grond beoordeelde op 2018-03-28

Bestelling is netjes afgeleverd.
Het product moet nog aangesloten worden, daar kan ik nu nog niets over melden.

Nu tevreden.

w van der kraan beoordeelde op 2018-03-21

ik kreeg snel antwoord op extra vragen over het product en het werd meteen geleverd

Edwin Osendarp beoordeelde op 2018-03-14

Pakje was iets vertraagd, maar de backoffice is perfect.
zal zeker nog is terugkomen.

Kolf- van kuijk beoordeelde op 2017-05-31

Wij zijn zeer tevreden met de service. Order wordt snel verwerkt en producten worden netjes en snel geleverd. Tevens krijg direct reactie op al je vragen

Gerard beoordeelde op 2017-05-07

Heel tevreden. Er wordt zeer snel op vragen gereageerd. Zelfs 's avonds en in het weekend. Prima service en scherpe prijzen. Absoluut aan te bevelen.

Ivo beoordeelde op 2017-04-12

Goede snelle service, duidelijke communicatie mbt order status. En ook scherpe projzen

A. Dijkstra beoordeelde op 2017-03-07

Goede ervaringen met Smarthouseshop. Reageren snel op vragen, ook in de avond!
Prijs van de meeste artikelen zijn lager dan bij de concurrenten.

Remco beoordeelde op 2016-09-05

Ben gek van gadgets voor in en om het huis.
Eenmaal op de website even rond gekeken, bij de producten een goede en mooie omschrijving wat het doet / kan.
Bij vragen of ze een bepaald product konden leveren die niet genoemd staat op de site snel antwoord met daarbij prijs wat het zou kosten.

Product eenmaal besteld snel binnen gekregen.

Prijs / kwaliteit (service) prima in orde

Stephan beoordeelde op 2016-03-02

Na het bestellen van een product dat ik niet fijn vond werken kon ik dit product zonder enig probleem retourneren en kreeg ik het vervangende product vast toegezonden.
Echter is er bij PostNL iets fout gegaan met het product dat ik heb teruggestuurd en het is nooit aangekomen. De verkoper heeft deze kosten op zich genomen zonder dat dit nodig was!
Dat is nog eens service!

Zeer zeker een aanrader om wat te komen bij Smarthouseshop vanwege de uitstekende service.

Peter beoordeelde op 2016-02-28

Zeer goede service en mooi geprijst.
Had zelf verkeerde type besteld en geopend en toch was retourneren/geen probleem.
Top!

Dirk G beoordeelde op 2016-02-18

Er was een misverstand bij de bestelling. Op mijn mails werd onmiddelijk geantwoord en heb zeer snel de correcte bestelling ontvangen. Zeer goede service. Zeer tevreden

Jerry beoordeelde op 2015-09-29

Zeer goede service en snelle levering!!

2015