Smarthouseshop
Smarthouseshop is een webshop voor huisautomatiserings producten ook wel domotica genoemd. U vindt in onze webshop oa. slimme thermostaten, alarmsystemen, verlichting, schakelaars en camera's.

Lidmaatschap per 23-09-2019 stopgezet

9,4

• GA Berendhuysen
    Geverifieerde klant van Smarthouseshop

Goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling (die in eerste instantie niet op voorraad was). Daarna een snelle levering. Perfecte afwikkeling.

• sander advokaat
    Geverifieerde klant van Smarthouseshop

Prima prijs, prima service. De verzending van mijn controller duurde iets langer dan op de site stond aangegeven, maar dit werd bij navraag keurig verklaard. Ik heb geen ervaring met een retour (heb in het verleden elders een probleem met een Fibaro wall plug gehad)

• Paul
    Geverifieerde klant van Smarthouseshop

Bestelling direct verzonden. Door Pinksteren was de bestelling wat vertraagd bij FedEx. Tot overmaat van ramp bleek mijn pakketje daarna foutief richting Frankrijk te zijn. FedEx gaf aan dit snel op te lossen. Smarthouseshop zegde toe dit te volgen en als het te lang ging duren om een nieuw pakket te verzenden. Uiteindelijk was het binnen 2 dagen hersteld. Vertraging lag bij vervoerder FedEx en buiten de schuld van smarthouseshop.

• Patrick
    Geverifieerde klant van Smarthouseshop

Goede service en snelle levering,

• Jan van der Grond
    Review voor Smarthouseshop

Bestelling is netjes afgeleverd.
    Het product moet nog aangesloten worden, daar kan ik nu nog niets over melden.

Nu tevreden.

• w van der kraan
    Geverifieerde klant van Smarthouseshop

ik kreeg snel antwoord op extra vragen over het product en het werd meteen geleverd

• Edwin Osendarp
    Geverifieerde klant van Smarthouseshop

Pakje was iets vertraagd, maar de backoffice is perfect.
    zal zeker nog is terugkomen.

• Kolf- van kuijk
    Review voor Smarthouseshop

Wij zijn zeer tevreden met de service. Order wordt snel verwerkt en producten worden netjes en snel geleverd. Tevens krijg direct reactie op al je vragen

• Gerard
    Review voor Smarthouseshop

Heel tevreden. Er wordt zeer snel op vragen gereageerd. Zelfs 's avonds en in het weekend. Prima service en scherpe prijzen. Absoluut aan te bevelen.

• Ivo
    Review voor Smarthouseshop

Goede snelle service, duidelijke communicatie mbt order status. En ook scherpe projzen

• A. Dijkstra
    Review voor Smarthouseshop

Goede ervaringen met Smarthouseshop. Reageren snel op vragen, ook in de avond!
    Prijs van de meeste artikelen zijn lager dan bij de concurrenten.

• Remco
    Review voor Smarthouseshop

Ben gek van gadgets voor in en om het huis.
    Eenmaal op de website even rond gekeken, bij de producten een goede en mooie omschrijving wat het doet / kan.
    Bij vragen of ze een bepaald product konden leveren die niet genoemd staat op de site snel antwoord met daarbij prijs wat het zou kosten.

Product eenmaal besteld snel binnen gekregen.

Prijs / kwaliteit (service) prima in orde

• Stephan
    Review voor Smarthouseshop

Na het bestellen van een product dat ik niet fijn vond werken kon ik dit product zonder enig probleem retourneren en kreeg ik het vervangende product vast toegezonden.
    Echter is er bij PostNL iets fout gegaan met het product dat ik heb teruggestuurd en het is nooit aangekomen. De verkoper heeft deze kosten op zich genomen zonder dat dit nodig was!
    Dat is nog eens service!

Zeer zeker een aanrader om wat te komen bij Smarthouseshop vanwege de uitstekende service.

• Peter
    Review voor Smarthouseshop

Zeer goede service en mooi geprijst.
    Had zelf verkeerde type besteld en geopend en toch was retourneren/geen probleem.
    Top!

• Dirk G
    Review voor Smarthouseshop

Er was een misverstand bij de bestelling. Op mijn mails werd onmiddelijk geantwoord en heb zeer snel de correcte bestelling ontvangen. Zeer goede service. Zeer tevreden

• Jerry
    Review voor Smarthouseshop

Zeer goede service en snelle levering!!